hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 15:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 244 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 243 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: fegyverMenu & GranatPack
HozzászólásElküldve: 2012.12.11. 19:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
HunGamer írta:
pixxa112 írta:
Nandee írta:
A plugin jó csak elavult az amxmodx-ed telepíts újat!
Az inc megvan neki!


Ez nem az amxmodx-en konvertáltam.
Hanem az oldalon :D
és az nem hiszem, hogy elavult :S

Az #inculde <hamsandwich>-ot véletlenül nem az első sorba raktad?


De:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <hamsandwich>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "FegyverMenu & GranatPack"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Pixxa112"
  10.  
  11. new gWP;
  12.  
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1)
  19.  
  20.  
  21. }
  22. public korveg()
  23. {
  24. gWP = 0;
  25. }
  26. public Fegyvermenu(id)
  27. {
  28. if (!is_user_alive(id))
  29. return;
  30.  
  31. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  32. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. give_item(id, "weapon_knife");
  36. give_item(id, "weapon_c4")
  37. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  38. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  39. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  45. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  46. menu_display(id, menu, 0);
  47. }
  48. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  49. {
  50. strip_user_weapons(id);
  51. give_item(id, "weapon_knife");
  52. give_item(id, "item_thighpack")
  53. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  54. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  60. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  61. menu_display(id, menu, 0);
  62. }
  63. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  64. {
  65. strip_user_weapons(id);
  66. give_item(id, "weapon_knife");
  67. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  68. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  69. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  70. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  71. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  72. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu, 0);
  76. }
  77. public menu_handler(id, menu, item)
  78. {
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data[1]);
  83. switch( data[0] )
  84. {
  85. case 'm':
  86. {
  87. switch( key )
  88. {
  89. case 1:
  90. {
  91. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Nem kertel fegyvert")
  92. }
  93. case 2:
  94. {
  95. if(gWP < 4)
  96. {
  97. give_item(id, "weapon_awp");
  98. give_item(id,"ammo_338magnum");
  99. give_item(id,"ammo_338magnum");
  100. give_item(id,"ammo_338magnum");
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "item_assaultsuit")
  103. gWP++
  104. Pisztolymenu(id);
  105. }
  106. else
  107. {
  108. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Csak negy ember awp-zhet egy korben")
  109. Fegyvermenu(id);
  110. }
  111. }
  112.  
  113.  
  114. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116. }
  117. public menu_handler(id, menu, item)
  118. {
  119. if( item == MENU_EXIT )
  120. {
  121. menu_destroy(menu);
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. new data[6], szName[64];
  126. new access, callback;
  127. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  128.  
  129. new key = str_to_num(data);
  130.  
  131. switch(key)
  132. {
  133. case 1:
  134. {
  135. give_item(id, "weapon_awp")
  136. give_item(id, "weapon_deagle")
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
  138. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  139. }
  140. case 2:
  141. {
  142. give_item(id, "weapon_ak47")
  143. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90);
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  146. }
  147. case 3:
  148. {
  149. give_item(id, "weapon_m4a1")
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90);
  151. give_item(id, "weapon_deagle")
  152. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,35);
  153. }
  154. case 4:
  155. {
  156. give_item(id, "weapon_aug")
  157. give_item(id, "weapon_deagle")
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90);
  159. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  160.  
  161. }
  162. case 5:
  163. {
  164. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  165. give_item(id, "weapon_flashbang")
  166. give_item(id, "weapon_flashbang")
  167. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  168. }
  169. }
  170. menu_destroy(menu);
  171. return PLUGIN_HANDLED;
  172. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyverMenu & GranatPack
HozzászólásElküldve: 2012.12.11. 19:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
igy

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #include <colorchat>
  8. #include <hamsandwich>
  9.  
  10.  
  11.  
  12.  
  13.  
  14. #define PLUGIN "FegyverMenu & GranatPack"
  15. #define VERSION "1.0"
  16. #define AUTHOR "Pixxa112"
  17.  
  18. new gWP;
  19.  
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  25. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1)
  26.  
  27.  
  28. }
  29. public korveg()
  30. {
  31. gWP = 0;
  32. }
  33. public Fegyvermenu(id)
  34. {
  35. if (!is_user_alive(id))
  36. return;
  37.  
  38. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  39. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  40. {
  41. strip_user_weapons(id);
  42. give_item(id, "weapon_knife");
  43. give_item(id, "weapon_c4")
  44. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  45. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  46. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  48. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  49. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  50. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  51. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  53. menu_display(id, menu, 0);
  54. }
  55. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  56. {
  57. strip_user_weapons(id);
  58. give_item(id, "weapon_knife");
  59. give_item(id, "item_thighpack")
  60. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  61. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  62. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  63. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  64. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  65. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu, 0);
  69. }
  70. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  71. {
  72. strip_user_weapons(id);
  73. give_item(id, "weapon_knife");
  74. give_item(id, "item_thighpack")
  75. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  76. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  77. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  78. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  79. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  80. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  81. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  82. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83. menu_display(id, menu, 0);
  84. }
  85. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  86. {
  87. strip_user_weapons(id);
  88. give_item(id, "weapon_knife");
  89. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  90. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  91. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  92. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  93. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  94. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. public menu_handler(id, menu, item)
  100. {
  101. new data[6], szName[64];
  102. new access, callback;
  103. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  104. new key = str_to_num(data[1]);
  105. switch( data[0] )
  106. {
  107. case 'm':
  108. {
  109. switch( key )
  110. {
  111. case 1:
  112. {
  113. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Nem kertel fegyvert")
  114. }
  115. case 2:
  116. {
  117. if(gWP < 4)
  118. {
  119. give_item(id, "weapon_awp");
  120. give_item(id,"ammo_338magnum");
  121. give_item(id,"ammo_338magnum");
  122. give_item(id,"ammo_338magnum");
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "item_assaultsuit")
  125. gWP++
  126. Pisztolymenu(id);
  127. }
  128. else
  129. {
  130. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Csak negy ember awp-zhet egy korben")
  131. Fegyvermenu(id);
  132. }
  133. }
  134.  
  135.  
  136. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  137. menu_display(id, menu, 0);
  138. }
  139. public menu_handler(id, menu, item)
  140. {
  141. if( item == MENU_EXIT )
  142. {
  143. menu_destroy(menu);
  144. return PLUGIN_HANDLED;
  145. }
  146.  
  147. new data[6], szName[64];
  148. new access, callback;
  149. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  150.  
  151. new key = str_to_num(data);
  152.  
  153. switch(key)
  154. {
  155. case 1:
  156. {
  157. give_item(id, "weapon_awp")
  158. give_item(id, "weapon_deagle")
  159. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
  160. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  161. }
  162. case 2:
  163. {
  164. give_item(id, "weapon_ak47")
  165. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90);
  166. give_item(id, "weapon_deagle")
  167. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  168. }
  169. case 3:
  170. {
  171. give_item(id, "weapon_m4a1")
  172. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90);
  173. give_item(id, "weapon_deagle")
  174. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,35);
  175. }
  176. case 4:
  177. {
  178. give_item(id, "weapon_aug")
  179. give_item(id, "weapon_deagle")
  180. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90);
  181. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  182.  
  183. }
  184. case 5:
  185. {
  186. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  187. give_item(id, "weapon_flashbang")
  188. give_item(id, "weapon_flashbang")
  189. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  190. }
  191. }
  192. menu_destroy(menu);
  193. return PLUGIN_HANDLED;
  194. }

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyverMenu & GranatPack
HozzászólásElküldve: 2012.12.11. 19:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Ja oké, köszi :D

UI: Most meg ezt a hibát írja-.-"

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7.  
  8. #define PLUGIN "FegyverMenu & GranatPack"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Pixxa112"
  11.  
  12. new gWP;
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1)
  20.  
  21. }
  22. public korveg()
  23. {
  24. gWP = 0;
  25. }
  26. public Fegyvermenu(id)
  27. {
  28. if (!is_user_alive(id))
  29. return;
  30.  
  31. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  32. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. give_item(id, "weapon_knife");
  36. give_item(id, "weapon_c4")
  37. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  38. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  39. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  45. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  46. menu_display(id, menu, 0);
  47. }
  48. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  49. {
  50. strip_user_weapons(id);
  51. give_item(id, "weapon_knife");
  52. give_item(id, "item_thighpack")
  53. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  54. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  60. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  61. menu_display(id, menu, 0);
  62. }
  63. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  64. {
  65. strip_user_weapons(id);
  66. give_item(id, "weapon_knife");
  67. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  68. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  69. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  70. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  71. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  72. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu, 0);
  76. }
  77. public menu_handler(id, menu, item)
  78. {
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data[1]);
  83. switch( data[0] )
  84. {
  85. case 'm':
  86. {
  87. switch( key )
  88. {
  89. case 1:
  90. {
  91. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Nem kertel fegyvert")
  92. }
  93. case 2:
  94. {
  95. if(gWP < 4)
  96. {
  97. give_item(id, "weapon_awp");
  98. give_item(id,"ammo_338magnum");
  99. give_item(id,"ammo_338magnum");
  100. give_item(id,"ammo_338magnum");
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "item_assaultsuit")
  103. gWP++
  104. Pisztolymenu(id);
  105. }
  106. else
  107. {
  108. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Csak negy ember awp-zhet egy korben")
  109. Fegyvermenu(id);
  110. }
  111. }
  112.  
  113.  
  114. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116. }
  117. public menu_handler(id, menu, item)
  118. {
  119. if( item == MENU_EXIT )
  120. {
  121. menu_destroy(menu);
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. new data[6], szName[64];
  126. new access, callback;
  127. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  128.  
  129. new key = str_to_num(data);
  130.  
  131. switch(key)
  132. {
  133. case 1:
  134. {
  135. give_item(id, "weapon_awp")
  136. give_item(id, "weapon_deagle")
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
  138. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  139. }
  140. case 2:
  141. {
  142. give_item(id, "weapon_ak47")
  143. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90);
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  146. }
  147. case 3:
  148. {
  149. give_item(id, "weapon_m4a1")
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90);
  151. give_item(id, "weapon_deagle")
  152. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,35);
  153. }
  154. case 4:
  155. {
  156. give_item(id, "weapon_aug")
  157. give_item(id, "weapon_deagle")
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90);
  159. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  160.  
  161. }
  162. case 5:
  163. {
  164. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  165. give_item(id, "weapon_flashbang")
  166. give_item(id, "weapon_flashbang")
  167. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  168. }
  169. }
  170. menu_destroy(menu);
  171. return PLUGIN_HANDLED;
  172. }

_________________
****


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pixxa112 2012.12.11. 19:46-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyverMenu & GranatPack
HozzászólásElküldve: 2012.12.11. 19:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
pixxa112 írta:
Ja oké, köszi :D

hungamernak koszond o. atta az otletet.

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyverMenu & GranatPack
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 08:20 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Igazából annyi, hogy az amxmodx-nek kell legelől, de utána már mindegy.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: Pele (2012.12.12. 18:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyverMenu & GranatPack
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 18:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
pixxa112 írta:
Ja oké, köszi :D

UI: Most meg ezt a hibát írja-.-"

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7.  
  8. #define PLUGIN "FegyverMenu & GranatPack"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Pixxa112"
  11.  
  12. new gWP;
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1)
  20.  
  21. }
  22. public korveg()
  23. {
  24. gWP = 0;
  25. }
  26. public Fegyvermenu(id)
  27. {
  28. if (!is_user_alive(id))
  29. return;
  30.  
  31. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  32. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. give_item(id, "weapon_knife");
  36. give_item(id, "weapon_c4")
  37. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  38. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  39. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  45. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  46. menu_display(id, menu, 0);
  47. }
  48. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  49. {
  50. strip_user_weapons(id);
  51. give_item(id, "weapon_knife");
  52. give_item(id, "item_thighpack")
  53. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  54. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  60. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  61. menu_display(id, menu, 0);
  62. }
  63. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  64. {
  65. strip_user_weapons(id);
  66. give_item(id, "weapon_knife");
  67. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  68. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  69. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  70. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  71. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  72. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu, 0);
  76. }
  77. public menu_handler(id, menu, item)
  78. {
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data[1]);
  83. switch( data[0] )
  84. {
  85. case 'm':
  86. {
  87. switch( key )
  88. {
  89. case 1:
  90. {
  91. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Nem kertel fegyvert")
  92. }
  93. case 2:
  94. {
  95. if(gWP < 4)
  96. {
  97. give_item(id, "weapon_awp");
  98. give_item(id,"ammo_338magnum");
  99. give_item(id,"ammo_338magnum");
  100. give_item(id,"ammo_338magnum");
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "item_assaultsuit")
  103. gWP++
  104. Pisztolymenu(id);
  105. }
  106. else
  107. {
  108. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Csak negy ember awp-zhet egy korben")
  109. Fegyvermenu(id);
  110. }
  111. }
  112.  
  113.  
  114. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116. }
  117. public menu_handler(id, menu, item)
  118. {
  119. if( item == MENU_EXIT )
  120. {
  121. menu_destroy(menu);
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. new data[6], szName[64];
  126. new access, callback;
  127. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  128.  
  129. new key = str_to_num(data);
  130.  
  131. switch(key)
  132. {
  133. case 1:
  134. {
  135. give_item(id, "weapon_awp")
  136. give_item(id, "weapon_deagle")
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
  138. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  139. }
  140. case 2:
  141. {
  142. give_item(id, "weapon_ak47")
  143. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90);
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  146. }
  147. case 3:
  148. {
  149. give_item(id, "weapon_m4a1")
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90);
  151. give_item(id, "weapon_deagle")
  152. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,35);
  153. }
  154. case 4:
  155. {
  156. give_item(id, "weapon_aug")
  157. give_item(id, "weapon_deagle")
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90);
  159. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  160.  
  161. }
  162. case 5:
  163. {
  164. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  165. give_item(id, "weapon_flashbang")
  166. give_item(id, "weapon_flashbang")
  167. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  168. }
  169. }
  170. menu_destroy(menu);
  171. return PLUGIN_HANDLED;
  172. }

item == MENU_EXIT
ez csak a plugin fele xD telorol vaok es addig sjkerult torolnom majd meguntam az inc ket csereld ki abba amit kiposztoltal es mar jo is!

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyverMenu & GranatPack
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 19:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
ha mindenigaz ez mar jo


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "FegyverMenu & GranatPack"
  14.  
  15. #define VERSION "1.0"
  16.  
  17. #define AUTHOR "Pixxa112"
  18.  
  19.  
  20.  
  21. new gWP;
  22.  
  23.  
  24.  
  25.  
  26.  
  27. public plugin_init()
  28.  
  29. {
  30.  
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  34.  
  35. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1)
  36.  
  37.  
  38.  
  39. }
  40.  
  41. public korveg()
  42.  
  43. {
  44.  
  45. gWP = 0;
  46.  
  47. }
  48.  
  49. public Fegyvermenu(id)
  50.  
  51. {
  52.  
  53. if (!is_user_alive(id))
  54.  
  55. return;
  56.  
  57.  
  58.  
  59. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  60.  
  61. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  62.  
  63. {
  64.  
  65. strip_user_weapons(id);
  66.  
  67. give_item(id, "weapon_knife");
  68.  
  69. give_item(id, "weapon_c4")
  70.  
  71. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  72.  
  73. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  74.  
  75. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  76.  
  77. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  78.  
  79. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  80.  
  81. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  82.  
  83. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  84.  
  85. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  86.  
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88.  
  89. menu_display(id, menu, 0);
  90.  
  91. }
  92.  
  93. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  94.  
  95. {
  96.  
  97. strip_user_weapons(id);
  98.  
  99. give_item(id, "weapon_knife");
  100.  
  101. give_item(id, "item_thighpack")
  102.  
  103. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  104.  
  105. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  106.  
  107. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  108.  
  109. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  110.  
  111. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  112.  
  113. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  114.  
  115. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  116.  
  117. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  118.  
  119. menu_display(id, menu, 0);
  120.  
  121. }
  122.  
  123. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  124.  
  125. {
  126.  
  127. strip_user_weapons(id);
  128.  
  129. give_item(id, "weapon_knife");
  130.  
  131. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  132.  
  133. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  134.  
  135. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  136.  
  137. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  138.  
  139. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  140.  
  141. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  142.  
  143. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  144.  
  145. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  146.  
  147. menu_display(id, menu, 0);
  148.  
  149. }
  150.  
  151. public menu_handler(id, menu, item)
  152.  
  153. {
  154.  
  155. new data[6], szName[64];
  156.  
  157. new access, callback;
  158.  
  159. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  160.  
  161. new key = str_to_num(data[1]);
  162.  
  163. switch( data[0] )
  164.  
  165. {
  166.  
  167. case 'm':
  168.  
  169. {
  170.  
  171. switch( key )
  172.  
  173. {
  174.  
  175. case 1:
  176.  
  177. {
  178.  
  179. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Nem kertel fegyvert")
  180.  
  181. }
  182.  
  183. case 2:
  184.  
  185. {
  186.  
  187. if(gWP < 4)
  188.  
  189. {
  190.  
  191. give_item(id, "weapon_awp");
  192.  
  193. give_item(id,"ammo_338magnum");
  194.  
  195. give_item(id,"ammo_338magnum");
  196.  
  197. give_item(id,"ammo_338magnum");
  198.  
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200.  
  201. give_item(id, "item_assaultsuit")
  202.  
  203. gWP++
  204.  
  205. Pisztolymenu(id);
  206.  
  207. }
  208.  
  209. else
  210.  
  211. {
  212.  
  213. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Csak negy ember awp-zhet egy korben")
  214.  
  215. Fegyvermenu(id);
  216.  
  217. }
  218.  
  219. }
  220.  
  221.  
  222.  
  223.  
  224.  
  225. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  226.  
  227. menu_display(id, menu, 0);
  228.  
  229. }
  230.  
  231. public menu_handler(id, menu, item)
  232.  
  233. {
  234.  
  235. if( item == MENU_EXIT )
  236.  
  237. {
  238.  
  239. menu_destroy(menu);
  240.  
  241. return PLUGIN_HANDLED;
  242.  
  243. }
  244.  
  245.  
  246.  
  247. new data[6], szName[64];
  248.  
  249. new access, callback;
  250.  
  251. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  252.  
  253.  
  254.  
  255. new key = str_to_num(data);
  256.  
  257.  
  258.  
  259. switch(key)
  260.  
  261. {
  262.  
  263. case 1:
  264.  
  265. {
  266.  
  267. give_item(id, "weapon_awp")
  268.  
  269. give_item(id, "weapon_deagle")
  270.  
  271. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
  272.  
  273. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  274.  
  275. }
  276.  
  277. case 2:
  278.  
  279. {
  280.  
  281. give_item(id, "weapon_ak47")
  282.  
  283. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90);
  284.  
  285. give_item(id, "weapon_deagle")
  286.  
  287. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  288.  
  289. }
  290.  
  291. case 3:
  292.  
  293. {
  294.  
  295. give_item(id, "weapon_m4a1")
  296.  
  297. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90);
  298.  
  299. give_item(id, "weapon_deagle")
  300.  
  301. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,35);
  302.  
  303. }
  304.  
  305. case 4:
  306.  
  307. {
  308.  
  309. give_item(id, "weapon_aug")
  310.  
  311. give_item(id, "weapon_deagle")
  312.  
  313. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90);
  314.  
  315. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  316.  
  317.  
  318.  
  319. }
  320.  
  321. case 5:
  322.  
  323. {
  324.  
  325. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  326.  
  327. give_item(id, "weapon_flashbang")
  328.  
  329. give_item(id, "weapon_flashbang")
  330.  
  331. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  332.  
  333. }
  334.  
  335. }
  336.  
  337. menu_destroy(menu);
  338.  
  339. return PLUGIN_HANDLED;
  340.  
  341. }

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyverMenu & GranatPack
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 19:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Pele írta:
ha mindenigaz ez mar jo


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "FegyverMenu & GranatPack"
  14.  
  15. #define VERSION "1.0"
  16.  
  17. #define AUTHOR "Pixxa112"
  18.  
  19.  
  20.  
  21. new gWP;
  22.  
  23.  
  24.  
  25.  
  26.  
  27. public plugin_init()
  28.  
  29. {
  30.  
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  34.  
  35. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1)
  36.  
  37.  
  38.  
  39. }
  40.  
  41. public korveg()
  42.  
  43. {
  44.  
  45. gWP = 0;
  46.  
  47. }
  48.  
  49. public Fegyvermenu(id)
  50.  
  51. {
  52.  
  53. if (!is_user_alive(id))
  54.  
  55. return;
  56.  
  57.  
  58.  
  59. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  60.  
  61. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  62.  
  63. {
  64.  
  65. strip_user_weapons(id);
  66.  
  67. give_item(id, "weapon_knife");
  68.  
  69. give_item(id, "weapon_c4")
  70.  
  71. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  72.  
  73. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  74.  
  75. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  76.  
  77. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  78.  
  79. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  80.  
  81. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  82.  
  83. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  84.  
  85. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  86.  
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88.  
  89. menu_display(id, menu, 0);
  90.  
  91. }
  92.  
  93. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  94.  
  95. {
  96.  
  97. strip_user_weapons(id);
  98.  
  99. give_item(id, "weapon_knife");
  100.  
  101. give_item(id, "item_thighpack")
  102.  
  103. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  104.  
  105. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  106.  
  107. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  108.  
  109. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  110.  
  111. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  112.  
  113. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  114.  
  115. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  116.  
  117. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  118.  
  119. menu_display(id, menu, 0);
  120.  
  121. }
  122.  
  123. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  124.  
  125. {
  126.  
  127. strip_user_weapons(id);
  128.  
  129. give_item(id, "weapon_knife");
  130.  
  131. new menu = menu_create("\rWinterDeath Valasz fegyvert:", "menu_handler");
  132.  
  133. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  134.  
  135. menu_additem(menu, "\yAWP\w+\yDEAGLE ", "2", 0);
  136.  
  137. menu_additem(menu, "\yAK\w+\yDEAGLE ", "3", 0);
  138.  
  139. menu_additem(menu, "\yM4\w+\yDEAGLE ", "4", 0);
  140.  
  141. menu_additem(menu, "\yAUG\w+DEAGLE ", "5", 0);
  142.  
  143. menu_additem(menu, "\rGRANATOK ", "6", 0);
  144.  
  145. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  146.  
  147. menu_display(id, menu, 0);
  148.  
  149. }
  150.  
  151. public menu_handler(id, menu, item)
  152.  
  153. {
  154.  
  155. new data[6], szName[64];
  156.  
  157. new access, callback;
  158.  
  159. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  160.  
  161. new key = str_to_num(data[1]);
  162.  
  163. switch( data[0] )
  164.  
  165. {
  166.  
  167. case 'm':
  168.  
  169. {
  170.  
  171. switch( key )
  172.  
  173. {
  174.  
  175. case 1:
  176.  
  177. {
  178.  
  179. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Nem kertel fegyvert")
  180.  
  181. }
  182.  
  183. case 2:
  184.  
  185. {
  186.  
  187. if(gWP < 4)
  188.  
  189. {
  190.  
  191. give_item(id, "weapon_awp");
  192.  
  193. give_item(id,"ammo_338magnum");
  194.  
  195. give_item(id,"ammo_338magnum");
  196.  
  197. give_item(id,"ammo_338magnum");
  198.  
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200.  
  201. give_item(id, "item_assaultsuit")
  202.  
  203. gWP++
  204.  
  205. Pisztolymenu(id);
  206.  
  207. }
  208.  
  209. else
  210.  
  211. {
  212.  
  213. ColorChat(id, GREEN,"[WinterDeath] ^3Csak negy ember awp-zhet egy korben")
  214.  
  215. Fegyvermenu(id);
  216.  
  217. }
  218.  
  219. }
  220.  
  221.  
  222.  
  223.  
  224.  
  225. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  226.  
  227. menu_display(id, menu, 0);
  228.  
  229. }
  230.  
  231. public menu_handler(id, menu, item)
  232.  
  233. {
  234.  
  235. if( item == MENU_EXIT )
  236.  
  237. {
  238.  
  239. menu_destroy(menu);
  240.  
  241. return PLUGIN_HANDLED;
  242.  
  243. }
  244.  
  245.  
  246.  
  247. new data[6], szName[64];
  248.  
  249. new access, callback;
  250.  
  251. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  252.  
  253.  
  254.  
  255. new key = str_to_num(data);
  256.  
  257.  
  258.  
  259. switch(key)
  260.  
  261. {
  262.  
  263. case 1:
  264.  
  265. {
  266.  
  267. give_item(id, "weapon_awp")
  268.  
  269. give_item(id, "weapon_deagle")
  270.  
  271. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
  272.  
  273. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  274.  
  275. }
  276.  
  277. case 2:
  278.  
  279. {
  280.  
  281. give_item(id, "weapon_ak47")
  282.  
  283. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90);
  284.  
  285. give_item(id, "weapon_deagle")
  286.  
  287. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  288.  
  289. }
  290.  
  291. case 3:
  292.  
  293. {
  294.  
  295. give_item(id, "weapon_m4a1")
  296.  
  297. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90);
  298.  
  299. give_item(id, "weapon_deagle")
  300.  
  301. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,35);
  302.  
  303. }
  304.  
  305. case 4:
  306.  
  307. {
  308.  
  309. give_item(id, "weapon_aug")
  310.  
  311. give_item(id, "weapon_deagle")
  312.  
  313. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90);
  314.  
  315. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  316.  
  317.  
  318.  
  319. }
  320.  
  321. case 5:
  322.  
  323. {
  324.  
  325. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  326.  
  327. give_item(id, "weapon_flashbang")
  328.  
  329. give_item(id, "weapon_flashbang")
  330.  
  331. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  332.  
  333. }
  334.  
  335. }
  336.  
  337. menu_destroy(menu);
  338.  
  339. return PLUGIN_HANDLED;
  340.  
  341. }


Nem megy amúgy, de már mindegy, fear_ezmegmi fegyver menüjét át írtak egy sokkal jobbra :D
És az már működik is :D
De azért köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole