hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 22:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 273 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 273 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: winter_environment (!)
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 19:11 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
üdv!


Szeretnék meg kérni valakit hogy ki tudná nekem szedni a hoban járás hangot sima járás kellene előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: winter_environment (!)
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 19:49 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
zolee007 írta:
üdv!


Szeretnék meg kérni valakit hogy ki tudná nekem szedni a hoban járás hangot sima járás kellene előre is köszönöm

Szerkeszd, és rakj *sma*-t :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: winter_environment (!)
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 20:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Winter Environment"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Alka"
  7.  
  8. #define STEP_DELAY 0.5
  9.  
  10. new const g_szBombModels[][] = {
  11.  
  12. "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
  13. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
  14. "models/ch-m/frost_man.mdl",
  15. "models/ch-m/present1.mdl"
  16. };
  17. new const g_szBombSounds[][] = {
  18.  
  19. "ch-s/bmb_planted.wav",
  20. "ch-s/bmb_defused.wav",
  21. "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
  22. };
  23. new g_iLedSprite;
  24.  
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27.  
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  29.  
  30. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  31.  
  32. register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  33. register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  34. register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  35.  
  36. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  37. }
  38.  
  39. public plugin_precache()
  40. {
  41. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  42.  
  43. new i;
  44. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  45. precache_model(g_szBombModels[i]);
  46. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  47. precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  48.  
  49. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  50. }
  51.  
  52. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  53. {
  54. if(!pev_valid(ent))
  55. return FMRES_IGNORED;
  56.  
  57. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  58. {
  59. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  60. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  61.  
  62. return FMRES_SUPERCEDE;
  63. }
  64. return FMRES_IGNORED;
  65. }
  66.  
  67.  
  68. public logevent_BombPlanted()
  69. {
  70. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  71. }
  72.  
  73. public logevent_BombDefused()
  74. {
  75. client_cmd(0, "wait;stopsound");
  76. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  77. }
  78.  
  79. public logevent_BombExploded()
  80. {
  81. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  82. }
  83.  
  84. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  85. {
  86. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  87. {
  88. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. return PLUGIN_CONTINUE;
  92. }
  93.  
  94. stock Float:is_user_outside(id)
  95. {
  96. new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  97. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  98.  
  99. fDist = vOrigin[2];
  100.  
  101. while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  102. vOrigin[2] += 5.0;
  103.  
  104. if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  105. return (vOrigin[2] - fDist);
  106.  
  107. return 0.0;
  108. }
  109.  
  110. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  111. {
  112. if(!is_user_connected(id))
  113. return 0.0;
  114.  
  115. static Float:fVelocity[3];
  116. pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  117.  
  118. fVelocity[2] = 0.0;
  119.  
  120. return vector_length(fVelocity);
  121. }

Ők köszönték meg small nek ezt a hozzászólást: zolee007 (2012.12.13. 23:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: winter_environment (!)
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 20:53 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
szeretném meg kérdezni hogyan lehet ki venni a hangokat?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: winter_environment (!)
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 23:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Kivettem amugy:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Winter Environment"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Alka"
  7.  
  8. #define STEP_DELAY 0.5
  9.  
  10. new const g_szBombModels[][] = {
  11.  
  12. "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
  13. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
  14. "models/ch-m/frost_man.mdl",
  15. "models/ch-m/present1.mdl"
  16. };
  17. new const g_szBombSounds[][] = {
  18.  
  19. "ch-s/bmb_planted.wav",
  20. "ch-s/bmb_defused.wav",
  21. "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
  22. };
  23. new const g_szStepSound[][] = {
  24.  
  25. "player/pl_snow1.wav",
  26. "player/pl_snow2.wav",
  27. "player/pl_snow3.wav",
  28. "player/pl_snow4.wav",
  29. "player/pl_snow5.wav",
  30. "player/pl_snow6.wav"
  31. };
  32. new g_iLedSprite;
  33.  
  34. new Float:g_fNextStep[33];
  35.  
  36. public plugin_init() {
  37.  
  38. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  39.  
  40. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  41. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
  42.  
  43. register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  44. register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  45. register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  46.  
  47. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  48. }
  49.  
  50. public plugin_precache()
  51. {
  52. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  53.  
  54. new i;
  55. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  56. precache_model(g_szBombModels[i]);
  57. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  58. precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  59. for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++)
  60. precache_sound(g_szStepSound[i]);
  61.  
  62. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  63. }
  64.  
  65. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  66. {
  67. if(!pev_valid(ent))
  68. return FMRES_IGNORED;
  69.  
  70. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  71. {
  72. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  73. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  74.  
  75. return FMRES_SUPERCEDE;
  76. }
  77. return FMRES_IGNORED;
  78. }
  79.  
  80. public fwd_PlayerPreThink(id)
  81. {
  82. if(!is_user_alive(id))
  83. return FMRES_IGNORED;
  84.  
  85. static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
  86. if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
  87. {
  88. if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))
  89. {
  90. set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
  91. engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO, g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  92.  
  93. g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
  94. }
  95. }
  96. return FMRES_IGNORED;
  97. }
  98.  
  99. public logevent_BombPlanted()
  100. {
  101. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  102. }
  103.  
  104. public logevent_BombDefused()
  105. {
  106. client_cmd(0, "wait;stopsound");
  107. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  108. }
  109.  
  110. public logevent_BombExploded()
  111. {
  112. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  113. }
  114.  
  115. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  116. {
  117. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  118. {
  119. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  120. return PLUGIN_HANDLED;
  121. }
  122. return PLUGIN_CONTINUE;
  123. }
  124.  
  125. stock Float:is_user_outside(id)
  126. {
  127. new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  128. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  129.  
  130. fDist = vOrigin[2];
  131.  
  132. while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  133. vOrigin[2] += 5.0;
  134.  
  135. if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  136. return (vOrigin[2] - fDist);
  137.  
  138. return 0.0;
  139. }
  140.  
  141. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  142. {
  143. if(!is_user_connected(id))
  144. return 0.0;
  145.  
  146. static Float:fVelocity[3];
  147. pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  148.  
  149. fVelocity[2] = 0.0;
  150.  
  151. return vector_length(fVelocity);
  152. }
  153.  


--->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Winter Environment"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Alka"
  7.  
  8. #define STEP_DELAY 0.5
  9.  
  10. new const g_szBombModels[][] = {
  11.  
  12. "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
  13. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
  14. "models/ch-m/frost_man.mdl",
  15. "models/ch-m/present1.mdl"
  16. };
  17. new const g_szBombSounds[][] = {
  18.  
  19. "ch-s/bmb_planted.wav",
  20. "ch-s/bmb_defused.wav",
  21. "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
  22. };
  23. new g_iLedSprite;
  24.  
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27.  
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  29.  
  30. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  31.  
  32. register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  33. register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  34. register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  35.  
  36. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  37. }
  38.  
  39. public plugin_precache()
  40. {
  41. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  42.  
  43. new i;
  44. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  45. precache_model(g_szBombModels[i]);
  46. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  47. precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  48.  
  49. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  50. }
  51.  
  52. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  53. {
  54. if(!pev_valid(ent))
  55. return FMRES_IGNORED;
  56.  
  57. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  58. {
  59. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  60. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  61.  
  62. return FMRES_SUPERCEDE;
  63. }
  64. return FMRES_IGNORED;
  65. }
  66.  
  67.  
  68. public logevent_BombPlanted()
  69. {
  70. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  71. }
  72.  
  73. public logevent_BombDefused()
  74. {
  75. client_cmd(0, "wait;stopsound");
  76. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  77. }
  78.  
  79. public logevent_BombExploded()
  80. {
  81. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  82. }
  83.  
  84. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  85. {
  86. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  87. {
  88. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. return PLUGIN_CONTINUE;
  92. }
  93.  
  94. stock Float:is_user_outside(id)
  95. {
  96. new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  97. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  98.  
  99. fDist = vOrigin[2];
  100.  
  101. while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  102. vOrigin[2] += 5.0;
  103.  
  104. if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  105. return (vOrigin[2] - fDist);
  106.  
  107. return 0.0;
  108. }
  109.  
  110. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  111. {
  112. if(!is_user_connected(id))
  113. return 0.0;
  114.  
  115. static Float:fVelocity[3];
  116. pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  117.  
  118. fVelocity[2] = 0.0;
  119.  
  120. return vector_length(fVelocity);
  121. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: winter_environment (!)
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 18:31 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
sajnos nem jó mindig megy a bomba hang mikor le teszük a bombát vagy fel szedjük vagy fel robban ne legyen hang csak az alap de a model maradhat


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: winter_environment (!)
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 18:39 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Tessék:
[ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Winter Environment"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Alka"
  7.  
  8. #define STEP_DELAY 0.5
  9.  
  10. new const g_szBombModels[][] = {
  11.  
  12. "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
  13. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
  14. "models/ch-m/frost_man.mdl",
  15. "models/ch-m/present1.mdl"
  16. };
  17. new g_iLedSprite;
  18.  
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21.  
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  23.  
  24. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  25.  
  26. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  27. }
  28.  
  29. public plugin_precache()
  30. {
  31. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  32.  
  33. new i;
  34. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  35. precache_model(g_szBombModels[i]);
  36.  
  37. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  38. }
  39.  
  40. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  41. {
  42. if(!pev_valid(ent))
  43. return FMRES_IGNORED;
  44.  
  45. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  46. {
  47. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  48. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  49.  
  50. return FMRES_SUPERCEDE;
  51. }
  52. return FMRES_IGNORED;
  53. }
  54.  
  55. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  56. {
  57. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  58. {
  59. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  60. return PLUGIN_HANDLED;
  61. }
  62. return PLUGIN_CONTINUE;
  63. }
  64.  
[/ablak]

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: zolee007 (2012.12.16. 19:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole