hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 219 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Basebuilder kaszt betétel
HozzászólásElküldve: 2012.12.19. 21:48 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.12.19. 18:08
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni ,hogy hogyan lhet kasztokat betenni basebuilder modba , mert sehogy sem tudok rájönni!
A segitséget meg is köszönöm!

Elörre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Basebuilder kaszt betétel
HozzászólásElküldve: 2012.12.19. 21:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
TeNaRa.# írta:
Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni ,hogy hogyan lhet kasztokat betenni basebuilder modba , mert sehogy sem tudok rájönni!
A segitséget meg is köszönöm!

Elörre is köszönöm!

mond milyen kaszt hp gyorsasag gravitacio es holnapra megcsinallom!

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/

Ők köszönték meg Pele nek ezt a hozzászólást: TeNaRa.# (2012.12.19. 22:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Basebuilder kaszt betétel
HozzászólásElküldve: 2012.12.19. 21:57 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.12.19. 18:08
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Skypen leirom!! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Basebuilder kaszt betétel
HozzászólásElküldve: 2012.12.19. 22:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.  [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  32. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  34. const zclass1_health = 3000
  35. const zclass1_speed = 260
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Fast Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  42. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  44. const zclass2_health = 2000
  45. const zclass2_speed = 325
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Jumper Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  52. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  54. const zclass3_health = 2500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Tanker Zombie Attributes
  60. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  61. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  62. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  63. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  64. const zclass4_health = 4000
  65. const zclass4_speed = 210
  66. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  67. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  68. #define TANK_ARMOR 200
  69.  
  70. // Zombi1
  71. new const zclass5_name[] = { "nev" }
  72. new const zclass5_info[] = { "info" }
  73. new const zclass5_model[] = { "zombi modelje" }
  74. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" } //kézmodell
  75. const zclass5_health = 4000 //életét
  76. const zclass5_speed = 210 //gyorsaságát
  77. const Float:zclass5_gravity = 1.0 //gravitáció
  78. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL //ki használhatja
  79. #define zombi1_armor 400
  80.  
  81. // Zombi2
  82. new const zclass6_name[] = { "nev2" }
  83. new const zclass6_info[] = { "info" }
  84. new const zclass6_model[] = { "zombi modelje" }
  85. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" } //kézmodell
  86. const zclass6_health = 4000 //életét
  87. const zclass6_speed = 210 //gyorsaságát
  88. const Float:zclass6_gravity = 1.0 //gravitáció
  89. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL //ki használhatja
  90. #define zombi2_armor 500
  91.  
  92. /*============================================================================*/
  93.  
  94. new g_zclass_tanker
  95. new g_zclass_zombi1
  96. new g_zclass_zombi2
  97.  
  98. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  99. public plugin_precache()
  100. {
  101. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  102.  
  103. // Register all classes
  104. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  105. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  106. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  107. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  108. g_zclass_zombi1 = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  109. g_zclass_zombi2 = bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  110. }
  111.  
  112. #if defined TANK_ARMOR
  113. public plugin_init()
  114. {
  115. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  116. }
  117.  
  118. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  119. {
  120. if (!is_user_alive(id))
  121. return ;
  122.  
  123. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  124. {
  125. give_item(id, "item_assaultsuit");
  126. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  127. }
  128.  
  129. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_zombi1)
  130. {
  131. give_item(id, "item_assaultsuit");
  132. cs_set_user_armor(id, zombi1_armor, CS_ARMOR_VESTHELM);
  133. }
  134.  
  135. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_zombi2)
  136. {
  137. give_item(id, "item_assaultsuit");
  138. cs_set_user_armor(id, zombi2_armor, CS_ARMOR_VESTHELM);
  139. }
  140.  
  141. }
  142. #endif
  143.  

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Basebuilder kaszt betétel
HozzászólásElküldve: 2012.12.20. 15:27 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.12.19. 18:08
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Ennyit elég ,egcsinalni?? más nem si kell? Ez igy nem jó nem mutatja msot se a zserver


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Basebuilder kaszt betétel
HozzászólásElküldve: 2012.12.20. 17:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
AMXX-re átalakitotad?

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/

Ők köszönték meg Pele nek ezt a hozzászólást: TeNaRa.# (2012.12.20. 17:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Basebuilder kaszt betétel
HozzászólásElküldve: 2012.12.20. 17:19 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.12.19. 18:08
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Nem xD
hogyan kell? ASD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole