hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 21:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 102 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 101 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: AlphaHun az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: counter strike 1.6 jetpack mod
HozzászólásElküldve: 2012.12.26. 18:27 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.26. 14:12
Hozzászólások: 8
Hero írta:
Felmész az ftp-re és megkeresed a következő mappát:

cstrike--> addons-->amxmodx-->plugins

A plugins mappába beleteszed a jetpack.amxx filet.
utána

cstrike-->addons-->amxmodx-->configs>

ebben a mappába megkeresed a plugins.init megnyitod és a legaljára beleírod, hogy jetpack.amxx

újraindítod a szeródat vagy mappot váltasz és készen is van legalábbis akkor ha most megfelelő linket adtál meg :)



ez nekem megvan : D , Csak azt az 1 et nem tudom , hogy hogyan tudom "előhívní" a jetpack-et ./ azaz mit írjak be? , mit bindeljek? , vagy valami ehez hasonló dolog./


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: counter strike 1.6 jetpack mod
HozzászólásElküldve: 2012.12.26. 18:55 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Sma? Masold be ide a sourcet!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: counter strike 1.6 jetpack mod
HozzászólásElküldve: 2012.12.26. 19:00 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.26. 14:12
Hozzászólások: 8
kiki írta:
Sma? Masold be ide a sourcet!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <engine>
  6. #include <fakemeta>
  7. #define PLUGINNAME "Jetpack HUN"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "KleeneX+forditas:Nandee"
  10. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_LEVEL_A
  11. #define VOTE_ACCESS ADMIN_CFG
  12. #define TE_EXPLOSION 3
  13. #define TE_BEAMFOLLOW 22
  14. #define TE_BEAMCYLINDER 21
  15. new ROCKET_MDL[64] = "models/rpgrocket.mdl"
  16. new ROCKET_SOUND[64] = "weapons/rocketfire1.wav"
  17.  
  18. new hasjet[33]
  19. new Float:last_Rocket[33]
  20. new flame, explosion, trail, white
  21.  
  22. new vote_count[2]
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25. precache_model("models/p_egon.mdl")
  26. precache_model("models/v_egon.mdl")
  27. precache_model("models/w_egon.mdl")
  28.  
  29. precache_model(ROCKET_MDL)
  30. precache_sound(ROCKET_SOUND)
  31.  
  32. explosion = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")
  33. trail = precache_model("sprites/smoke.spr")
  34. flame = precache_model("sprites/xfireball3.spr")
  35. white = precache_model("sprites/white.spr")
  36. }
  37.  
  38. public plugin_init() {
  39. register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)
  40.  
  41. register_clcmd("buyjet","cmdBuyJet",0,": Jetpack Vasarlas")
  42. register_clcmd("drop","cmdDrop")
  43. register_clcmd("say /jphelp","cmdHelp",0,": Jetpack segitseg mutatasa")
  44. register_concmd("jp_vote","cmdVote",VOTE_ACCESS,": Szavazas Jetpack Be/KI")
  45.  
  46. new ver[64]
  47. format(ver,63,"%s v%s",PLUGINNAME,VERSION)
  48. register_cvar("jp_version",ver,FCVAR_SERVER)
  49. register_cvar("jp_arena","0")
  50.  
  51. register_cvar("jp_cost","5000")
  52. register_cvar("jp_active","1")
  53. register_cvar("jp_noweapons","0")
  54. register_cvar("jp_limit","0")
  55.  
  56. register_cvar("jp_speed","32")
  57. register_cvar("jp_rocket_delay","2.0")
  58. register_cvar("jp_rocket_speed","600")
  59. register_cvar("jp_rocket_damage","200")
  60. register_cvar("jp_damage_radius","500")
  61. register_cvar("jp_admin_only","0")
  62.  
  63. register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1")
  64. register_event("DeathMsg", "player_die", "a")
  65.  
  66. register_logevent("newround", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  67. register_logevent("endround", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  68. register_menucmd(register_menuid("Jetpack?"),(1<<0)|(1<<1),"voteJetpack")
  69.  
  70. register_forward(FM_EmitSound, "emitsound")
  71. }
  72.  
  73. public client_connect(id) {
  74. hasjet[id] = 0
  75. }
  76.  
  77. public client_disconnect(id) {
  78. hasjet[id] = 0
  79. }
  80.  
  81. public server_frame() {
  82. if(get_cvar_num("jp_active") == 1) {
  83. for(new id = 1; id < 33; id++) {
  84. if(is_user_alive(id)) {
  85. check_attack(id)
  86. }
  87. }
  88. }
  89. }
  90.  
  91. public check_attack(id) {
  92. if(hasjet[id]) {
  93. new clip,ammo
  94. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  95. if ( wpnid == CSW_KNIFE ) {
  96. if (get_user_button(id) & IN_ATTACK) {
  97. attack(id)
  98. }
  99. if (get_user_button(id) & IN_ATTACK2) {
  100. attack2(id)
  101. }
  102. return PLUGIN_CONTINUE
  103. }
  104. }
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107.  
  108. public attack(id){
  109. new Float:Aim[3],Float:velocity[3]
  110. VelocityByAim(id, get_cvar_num("jp_speed"), Aim)
  111. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  112.  
  113. velocity[0] += Aim[0]
  114. velocity[1] += Aim[1]
  115. velocity[2] += Aim[2]
  116.  
  117. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  118.  
  119. new fOrigin[3]
  120. VelocityByAim(id, 10, Aim)
  121. get_user_origin(id,fOrigin)
  122. fOrigin[0] -= floatround(Aim[0])
  123. fOrigin[1] -= floatround(Aim[1])
  124. fOrigin[2] -= floatround(Aim[2])
  125.  
  126. message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY)
  127. write_byte(17)
  128. write_coord(fOrigin[0])
  129. write_coord(fOrigin[1])
  130. write_coord(fOrigin[2])
  131. write_short(flame)
  132. write_byte(10)
  133. write_byte(255)
  134. message_end()
  135.  
  136. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 8)
  137. }
  138.  
  139. public attack2(id){
  140. new Float:nexTime = get_gametime()
  141. if (last_Rocket[id] > nexTime) {
  142. return PLUGIN_CONTINUE
  143. }else{
  144. new rocket = create_entity("info_target")
  145. if(rocket == 0) return PLUGIN_CONTINUE
  146.  
  147. entity_set_string(rocket, EV_SZ_classname, "jp_rocket")
  148. entity_set_model(rocket, ROCKET_MDL)
  149.  
  150. entity_set_size(rocket, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
  151. entity_set_int(rocket, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY)
  152. entity_set_int(rocket, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  153.  
  154. new Float:vSrc[3]
  155. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vSrc)
  156.  
  157. new Float:Aim[3],Float:origin[3]
  158. VelocityByAim(id, 64, Aim)
  159. entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
  160.  
  161. vSrc[0] += Aim[0]
  162. vSrc[1] += Aim[1]
  163. entity_set_origin(rocket, vSrc)
  164.  
  165. new Float:velocity[3], Float:angles[3]
  166. VelocityByAim(id, get_cvar_num("jp_rocket_speed"), velocity)
  167.  
  168. entity_set_vector(rocket, EV_VEC_velocity, velocity)
  169. vector_to_angle(velocity, angles)
  170. entity_set_vector(rocket, EV_VEC_angles, angles)
  171. entity_set_edict(rocket,EV_ENT_owner,id)
  172. entity_set_float(rocket, EV_FL_takedamage, 1.0)
  173.  
  174. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  175. write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
  176. write_short(rocket)
  177. write_short(trail)
  178. write_byte(25)
  179. write_byte(5)
  180. write_byte(224)
  181. write_byte(224)
  182. write_byte(255)
  183. write_byte(255)
  184. message_end()
  185.  
  186. emit_sound(rocket, CHAN_WEAPON, ROCKET_SOUND, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  187.  
  188. last_Rocket[id] = nexTime + get_cvar_float("jp_rocket_delay")
  189. }
  190. return PLUGIN_CONTINUE
  191. }
  192.  
  193. public eventCurWeapon(id) {
  194. if(get_cvar_num("jp_active") == 1) {
  195. if(hasjet[id]) {
  196. new wpnid = read_data(2)
  197. if(get_cvar_num("jp_noweapons") == 1) {
  198. new weapons[32],wnum
  199. get_user_weapons(id,weapons,wnum)
  200. for(new i = 0; i < wnum; i++) {
  201. if(weapons[i] != CSW_KNIFE) {
  202. new wname[32]
  203. wid2wname(weapons[i],wname)
  204.  
  205. engclient_cmd(id,wname)
  206. client_cmd(id,"drop")
  207. }
  208. }
  209. }
  210. if ( wpnid == CSW_KNIFE ) {
  211. switchmodel(id)
  212. }else if(get_cvar_num("jp_arena"))
  213. client_cmd(id,"weapon_knife")
  214. }
  215. }
  216. }
  217.  
  218. public switchmodel(id) {
  219. entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"models/v_egon.mdl")
  220. entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,"models/p_egon.mdl")
  221. }
  222.  
  223. public newround() {
  224. if(get_cvar_num("jp_arena") == 1) {
  225. for(new id = 1; id < 33; id++) {
  226. if(!is_user_connected(id)) continue
  227. if(!hasjet[id]) {
  228. hasjet[id] = 1
  229.  
  230. new clip, ammo
  231. new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  232. if(weapon == CSW_KNIFE) {
  233. switchmodel(id)
  234. }else{
  235. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  236. switchmodel(id)
  237. }
  238. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "items/gunpickup2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  239. }
  240. }
  241. }
  242. }
  243.  
  244. public endround() {
  245. set_task(4.0, "remove_jetpacks", 15123, "", 1)
  246. return PLUGIN_CONTINUE
  247. }
  248.  
  249. public remove_jetpacks() {
  250. new nextitem = find_ent_by_class(-1,"jp_jetpack")
  251. while(nextitem) {
  252. remove_entity(nextitem)
  253. nextitem = find_ent_by_class(-1,"jp_jetpack")
  254. }
  255. return PLUGIN_CONTINUE
  256. }
  257.  
  258. public cmdBuyJet(id,level,cid) {
  259. if(get_cvar_num("jp_admin_only") == 1) {
  260. if(!(get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)) {
  261. client_print(id,print_console,"Neked nincs engedelyezve a parancs^n")
  262. return PLUGIN_HANDLED
  263. }
  264. }
  265.  
  266. if(get_cvar_num("jp_active") == 1) {
  267. if(!is_user_alive(id)) {
  268. client_print(id,print_console,"[JP] Csak elok vehetnek Jetpackot^n")
  269. return PLUGIN_HANDLED
  270. }
  271. if(get_cvar_num("jp_limit") != 0) {
  272. new count = 0
  273. for(new i = 1; i < 33; i++) {
  274. if(get_user_team(id) == get_user_team(i)) {
  275. if(hasjet[id]) ++count
  276. }
  277. }
  278. if(count >= get_cvar_num("jp_limit")) {
  279. client_print(id,print_console,"[JP] Sajnalom, a csapatod nem vehet tobb jetpackot '%d'^n",get_cvar_num("jp_limit"))
  280. return PLUGIN_HANDLED
  281. }
  282. }
  283.  
  284. new money = cs_get_user_money(id)
  285. new cost = get_cvar_num("jp_cost")
  286. if(money < cost) {
  287. client_print(id,print_console,"[JP] Neked kell %d$ Jetpack vasarlasahoz^n",cost)
  288. }else if(hasjet[id]){
  289. client_print(id,print_console,"[JP] Neked mar van jetpackod^n")
  290. }else{
  291. cs_set_user_money(id,money-cost)
  292. client_print(id,print_console,"[JP] Sikeresen Vasaroltal jetpackot^n")
  293. hasjet[id] = 1
  294. client_cmd(id,"spk items/gunpickup2.wav")
  295.  
  296. new clip,ammo
  297. new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  298.  
  299. if(get_cvar_num("jp_noweapons") == 1) {
  300. new weapons[32],wnum
  301. get_user_weapons(id,weapons,wnum)
  302. for(new i = 0; i < wnum; i++) {
  303. if(weapons[i] != CSW_KNIFE) {
  304. new wname[32]
  305. wid2wname(weapons[i],wname)
  306.  
  307. engclient_cmd(id,wname)
  308. client_cmd(id,"drop")
  309. }
  310. }
  311. }
  312. if(weapon == CSW_KNIFE)
  313. switchmodel(id)
  314. else
  315. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  316. }
  317. }else{
  318. client_print(id,print_console,"[JP] Sajnalom, a jetpack nincs engedelyezve.^n")
  319. }
  320. return PLUGIN_HANDLED
  321. }
  322.  
  323.  
  324. public emitsound(entity, channel, const sample[]) {
  325. if(is_user_alive(entity)) {
  326. new clip,ammo
  327. new weapon = get_user_weapon(entity,clip,ammo)
  328.  
  329. if(hasjet[entity] && weapon == CSW_KNIFE) {
  330. if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  331. if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  332.  
  333. if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  334. if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  335.  
  336. if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  337. if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  338. if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  339. if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  340.  
  341. if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav")) return FMRES_SUPERCEDE
  342. }
  343. }
  344. return FMRES_IGNORED
  345. }
  346.  
  347. public cmdHelp(id) {
  348. new jpmotd[2048], title[64], dpos = 0
  349. format(title,63,"AMX %s v%s",PLUGINNAME,VERSION)
  350.  
  351. new limit[32]
  352. if(get_cvar_num("jp_limit") == 0)
  353. limit = "unlimited"
  354. else
  355. format(limit,31,"%d",get_cvar_num("jp_limit"))
  356.  
  357. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"<html><head><style type=^"text/css^">pre{color:#FFB000;}body{background:#000000;margin-left:8px;margin-top:0px;}</style></head><pre><body>")
  358. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"<b>%s</b>^n^n",title)
  359. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"%-20s <b>%s</b>^n","Jetpack:",get_cvar_num("jp_active") ? "aktiv" : "nem aktiv")
  360. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"%-20s <b>%s</b>^n","Arena:",get_cvar_num("jp_arena") ? "<b>engedelyezve!</b>" : "tiltva")
  361. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"%-20s %s^n","Vasarlas:","buyjet")
  362. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"%-20s %d$^n","Ara:",get_cvar_num("jp_cost"))
  363. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"%-20s %s^n","Nincs fegyver:",get_cvar_num("jp_noweapons") ? "be" : "ki")
  364. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"%-20s %s^n^n","Limit (Csapatban):",limit)
  365.  
  366. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"=============^n")
  367. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"Igy hasznald:^n")
  368. if(get_cvar_num("jp_arena") == 1)
  369. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"-Minden uj korban kapsz ingyen jetpackot^n")
  370. else
  371. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"-Vegel uj jetpackot (ird konzolba: ^"buyjet^")^n")
  372. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"-Nyomd meg a 3ast(kes) Jetpack hasznaltahoz^n")
  373. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"-Hasznald a bal egergombot(attack1) (loveshez)^n")
  374. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"-Raketahoz jobb egergombot(attack2)^n^n")
  375. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"-A Plugin keszitoje:Kleenex; Magyarra forditotta:Nandee^n^n")
  376.  
  377. if(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR) {
  378. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"==========================================^n")
  379. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"CVAROK:^n")
  380. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_active %d - Engedelyezve/Tiltva Jetpack.^n",get_cvar_num("jp_active"))
  381. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_arena %d - Minden kor elejen ad mindenkinek jetpackot ingyen.^n",get_cvar_num("jp_arena"))
  382. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_admin_only %d - Csak adminok hasznalhatnak Jetpackot.^n",get_cvar_num("jp_admin_only"))
  383. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_cost %d - Jetpack ara.^n",get_cvar_num("jp_cost"))
  384. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_noweapons %d - Nincs mas fegyver a Jetpackon kivul be/ki.^n",get_cvar_num("jp_noweapons"))
  385. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_limit %d - Jetpackhasznalat csapat kivalasztasa. [0 = unl.]^n^n",get_cvar_num("jp_limit"))
  386.  
  387. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_speed %d - Jetpack sebessege.^n",get_cvar_num("jp_speed"))
  388. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_rocket_delay %.0f - Kovetkezo raketig varas.^n",get_cvar_float("jp_rocket_delay"))
  389. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_rocket_speed %d - Raketa sebessege.^n",get_cvar_num("jp_rocket_speed"))
  390. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_rocket_damage %d - Raketa sebzese. (robbanas kozepe).^n",get_cvar_num("jp_rocket_damage"))
  391. dpos += format(jpmotd[dpos],2047-dpos,"jp_damage_radius %d - Raketa hatosugara.^n",get_cvar_num("jp_damage_radius"))
  392. }
  393.  
  394. show_motd(id,jpmotd,title)
  395. }
  396.  
  397. public cmdVote(id,level,cid) {
  398. if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED
  399.  
  400. new keys = (1<<0|1<<1)
  401. for(new i = 0; i < 2; i++)
  402. vote_count[i] = 0
  403.  
  404. new menu[256]
  405. new len = format(menu,255,"\r[AMX] Jetpackot %s?\w^n",get_cvar_num("jp_active") ? "kikapcsolni" : "engedelyezni")
  406. len += format(menu[len],255-len,"^n1. Yes")
  407. len += format(menu[len],255-len,"^n2. No")
  408.  
  409. show_menu(0,keys,menu,10)
  410. set_task(10.0,"vote_results",4561)
  411. return PLUGIN_HANDLED
  412. }
  413.  
  414. public voteJetpack(id, key) {
  415. vote_count[key]++
  416. }
  417.  
  418. public vote_results() {
  419. if(vote_count[0] > vote_count[1]) {
  420. client_print(0,print_chat,"[JP] A szavazas sikeres (igen ^"%d^") (nem ^"%d^") Jetpack most %s",vote_count[0],vote_count[1],get_cvar_num("jp_active") ? "tiltva." : "engedelyezve.")
  421. set_cvar_num("jp_active",get_cvar_num("jp_active") ? 0 : 1)
  422. }else{
  423. client_print(0,print_chat,"[JP] A szavazas sikertelen (igen ^"%d^") (nem ^"%d^")",vote_count[0],vote_count[1])
  424. }
  425. }
  426.  
  427.  
  428. public player_die() {
  429. if(get_cvar_num("jp_active")) {
  430. new id = read_data(2)
  431. if(hasjet[id]) {
  432. drop_jetpack(id)
  433. hasjet[id] = 0
  434. }
  435. }
  436. return PLUGIN_CONTINUE
  437. }
  438.  
  439. public cmdDrop(id) {
  440. if(get_cvar_num("jp_active") == 1) {
  441. if(hasjet[id]) {
  442. new clip,ammo
  443. new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  444. if(weapon == CSW_KNIFE) {
  445. drop_jetpack(id)
  446.  
  447. entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"models/v_knife.mdl")
  448. entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,"models/p_knife.mdl")
  449. return PLUGIN_HANDLED
  450. }
  451. }
  452. }
  453. return PLUGIN_CONTINUE
  454. }
  455.  
  456. public drop_jetpack(id) {
  457. if(hasjet[id]) {
  458. new Float:Aim[3],Float:origin[3]
  459. VelocityByAim(id, 64, Aim)
  460. entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
  461.  
  462. origin[0] += Aim[0]
  463. origin[1] += Aim[1]
  464.  
  465. new jetpack = create_entity("info_target")
  466. entity_set_string(jetpack,EV_SZ_classname,"jp_jetpack")
  467. entity_set_model(jetpack,"models/w_egon.mdl")
  468.  
  469. entity_set_size(jetpack,Float:{-16.0,-16.0,-16.0},Float:{16.0,16.0,16.0})
  470. entity_set_int(jetpack,EV_INT_solid,1)
  471.  
  472. entity_set_int(jetpack,EV_INT_movetype,6)
  473.  
  474. entity_set_vector(jetpack,EV_VEC_origin,origin)
  475. hasjet[id] = 0
  476. }
  477. }
  478.  
  479. public pfn_touch(ptr, ptd) {
  480. if(is_valid_ent(ptr)) {
  481. new classname[32]
  482. entity_get_string(ptr,EV_SZ_classname,classname,31)
  483.  
  484. if(equal(classname, "jp_jetpack")) {
  485. if(is_valid_ent(ptd)) {
  486. new id = ptd
  487. if(id > 0 && id < 34) {
  488. if(!hasjet[id] && is_user_alive(id)) {
  489. if(get_cvar_num("jp_limit") != 0) {
  490. new count = 0
  491. for(new i = 1; i < 33; i++) {
  492. if(get_user_team(id) == get_user_team(i)) {
  493. if(hasjet[id]) ++count
  494. }
  495. }
  496. if(count >= get_cvar_num("jp_limit")) {
  497. client_print(id,print_center,"[JP] Sajnalom, a csapatod elerte a limitet es te mar nem vehetsz jetpackot '%d'",get_cvar_num("jp_limit"))
  498. return PLUGIN_CONTINUE
  499. }
  500. }
  501. hasjet[id] = 1
  502. client_cmd(id,"spk items/gunpickup2.wav")
  503. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  504. switchmodel(id)
  505. remove_entity(ptr)
  506. }
  507. }
  508. }
  509. }else if(equal(classname, "jp_rocket")) {
  510. new Float:fOrigin[3]
  511. new iOrigin[3]
  512. entity_get_vector(ptr, EV_VEC_origin, fOrigin)
  513. FVecIVec(fOrigin,iOrigin)
  514. jp_radius_damage(ptr)
  515.  
  516. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,iOrigin)
  517. write_byte(TE_EXPLOSION)
  518. write_coord(iOrigin[0])
  519. write_coord(iOrigin[1])
  520. write_coord(iOrigin[2])
  521. write_short(explosion)
  522. write_byte(30)
  523. write_byte(15)
  524. write_byte(0)
  525. message_end()
  526.  
  527. message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY,iOrigin)
  528. write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
  529. write_coord(iOrigin[0])
  530. write_coord(iOrigin[1])
  531. write_coord(iOrigin[2])
  532. write_coord(iOrigin[0])
  533. write_coord(iOrigin[1])
  534. write_coord(iOrigin[2]+200)
  535. write_short(white)
  536. write_byte(0)
  537. write_byte(1)
  538. write_byte(6)
  539. write_byte(8)
  540. write_byte(1)
  541. write_byte(255)
  542. write_byte(255)
  543. write_byte(192)
  544. write_byte(128)
  545. write_byte(5)
  546. message_end()
  547.  
  548. if(is_valid_ent(ptd)) {
  549. new classname2[32]
  550. entity_get_string(ptd,EV_SZ_classname,classname2,31)
  551.  
  552. if(equal(classname2,"func_breakable"))
  553. force_use(ptr,ptd)
  554. }
  555.  
  556. remove_entity(ptr)
  557. }
  558. }
  559. return PLUGIN_CONTINUE
  560. }
  561.  
  562. stock jp_radius_damage(entity) {
  563. new id = entity_get_edict(entity,EV_ENT_owner)
  564. for(new i = 1; i < 33; i++) {
  565. if(is_user_alive(i)) {
  566. new dist = floatround(entity_range(entity,i))
  567.  
  568. if(dist <= get_cvar_num("jp_damage_radius")) {
  569. new hp = get_user_health(i)
  570. new Float:damage = get_cvar_float("jp_rocket_damage")-(get_cvar_float("jp_rocket_damage")/get_cvar_float("jp_damage_radius"))*float(dist)
  571.  
  572. new Origin[3]
  573. get_user_origin(i,Origin)
  574.  
  575. if(!get_cvar_num("mp_friendlyfire")) {
  576. if(get_user_team(id) != get_user_team(i)) {
  577. if(hp > damage)
  578. jp_take_damage(i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)
  579. else
  580. log_kill(id,i,"Jetpack Rocket",0)
  581. }
  582. }else{
  583. if(hp > damage)
  584. jp_take_damage(i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)
  585. else
  586. log_kill(id,i,"Jetpack Rocket",0)
  587. }
  588. }
  589. }
  590. }
  591. }
  592.  
  593. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  594. set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"), BLOCK_SET)
  595. user_kill(victim,1)
  596. set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"), BLOCK_NOT)
  597.  
  598. message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg"), {0,0,0}, 0)
  599. write_byte(killer)
  600. write_byte(victim)
  601. write_byte(headshot)
  602. write_string(weapon)
  603. message_end()
  604.  
  605. if(get_user_team(killer)!=get_user_team(victim))
  606. set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) +1)
  607. if(get_user_team(killer)==get_user_team(victim))
  608. set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) -1)
  609.  
  610. new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10]
  611.  
  612. get_user_name(killer, kname, 31)
  613. get_user_team(killer, kteam, 9)
  614. get_user_authid(killer, kauthid, 31)
  615.  
  616. get_user_name(victim, vname, 31)
  617. get_user_team(victim, vteam, 9)
  618. get_user_authid(victim, vauthid, 31)
  619.  
  620. log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
  621. kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam,
  622. vname, get_user_userid(victim), vauthid, vteam, weapon)
  623.  
  624. return PLUGIN_CONTINUE
  625. }
  626.  
  627. stock jp_take_damage(victim,damage,origin[3],bit) {
  628. message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim)
  629. write_byte(21)
  630. write_byte(20)
  631. write_long(bit)
  632. write_coord(origin[0])
  633. write_coord(origin[1])
  634. write_coord(origin[2])
  635. message_end()
  636.  
  637. set_user_health(victim,get_user_health(victim)-damage)
  638. }
  639.  
  640. stock wid2wname(weaponid,weaponname[32]) {
  641. switch (weaponid){
  642. case 1:
  643. weaponname = "weapon_p228"
  644. case 3:
  645. weaponname = "weapon_scout"
  646. case 4:
  647. weaponname = "weapon_grenade"
  648. case 5:
  649. weaponname = "weapon_xm1014"
  650. case 7:
  651. weaponname = "weapon_mac10"
  652. case 8:
  653. weaponname = "weapon_aug"
  654. case 10:
  655. weaponname = "weapon_elite"
  656. case 11:
  657. weaponname = "weapon_fiveseven"
  658. case 12:
  659. weaponname = "weapon_ump45"
  660. case 13:
  661. weaponname = "weapon_sg550"
  662. case 14:
  663. weaponname = "weapon_galil"
  664. case 15:
  665. weaponname = "weapon_famas"
  666. case 16:
  667. weaponname = "weapon_usp"
  668. case 17:
  669. weaponname = "weapon_glock18"
  670. case 18:
  671. weaponname = "weapon_awp"
  672. case 19:
  673. weaponname = "weapon_mp5navy"
  674. case 20:
  675. weaponname = "weapon_m249"
  676. case 21:
  677. weaponname = "weapon_m3"
  678. case 22:
  679. weaponname = "weapon_m4a1"
  680. case 23:
  681. weaponname = "weapon_tmp"
  682. case 24:
  683. weaponname = "weapon_g3sg1"
  684. case 26:
  685. weaponname = "weapon_deagle"
  686. case 27:
  687. weaponname = "weapon_sg552"
  688. case 28:
  689. weaponname = "weapon_ak47"
  690. case 29:
  691. weaponname = "weapon_knife"
  692. case 30:
  693. weaponname = "weapon_p90"
  694. }
  695. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HunGamer 2012.12.26. 20:03-kor.
code


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: counter strike 1.6 jetpack mod
HozzászólásElküldve: 2012.12.26. 20:05 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
beírod hogy: buyjet és ha van 5000ed akkor ad.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: rericsi8 (2012.12.29. 17:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: counter strike 1.6 jetpack mod
HozzászólásElküldve: 2012.12.26. 20:23 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.26. 14:12
Hozzászólások: 8
HunGamer írta:
beírod hogy: buyjet és ha van 5000ed akkor ad.



nem megy nekem : | valahogy nem oldható meg h megnyomom az admin menüt és ott előjön , hogy jetpack , vagy hasonló?

a választ előre is köszönöm .


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole