hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 13:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 259 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 258 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ingyen Extra Cucc (Zombi,ember)
HozzászólásElküldve: 2012.12.31. 10:17 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.13. 10:16
Hozzászólások: 6
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Hellótok azt szeretném megkérdezni hogy egy extra cucc-ot át lehet-e írni hogy minden körben ingyen megkapják a zombik és az emberek is? Ha igen megtudná valaki nekem csinálni,az sma-t csatoltam. Előre is köszönöm.


Csatolmányok:
zp_extra_thermal_goggles.sma [4.38 KiB]
Letöltve 61 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ingyen Extra Cucc (Zombi,ember)
HozzászólásElküldve: 2013.01.01. 11:45 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -------------------------------------------------
  4. -*- [ZP] Extra Item: Thermal Goggles 1.0 -*-
  5. -------------------------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This item gives humans the ability to detect players in a gamet through thermal detection.
  12.  
  13.  
  14. Credits :
  15.  
  16. Cheapsuit - For thermal code
  17. G-dog, alan el more & Alejandro - For correcting me ^^
  18.  
  19. ================================================================================*/
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22. #include <xs>
  23. #include <zombieplague>
  24. #include <fakemeta>
  25.  
  26. new const g_item_name[] = { "Thermal Goggles" };
  27. new const g_item_cost = 0
  28.  
  29. new const g_sound_buygoggles[] = { "items/nvg_on.wav" }
  30. new Float:g_fDelay[33]
  31. new g_itemid_goggles;
  32. new g_ThermalOn[33]
  33. new sprite_playerheat
  34. new cvar_maxdistance
  35. new cvar_updatedelay
  36.  
  37. static const PLUGIN_NAME[] = "Thermal Goggles"
  38. static const PLUGIN_AUTHOR[] = "ROADRAGE"
  39. static const PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
  40.  
  41.  
  42.  
  43. public plugin_init()
  44. {
  45. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  46. register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
  47.  
  48. g_itemid_goggles = zp_register_extra_item(g_item_name, g_item_cost, ZP_TEAM_HUMAN);
  49. cvar_maxdistance = register_cvar("amx_tig_distance", "700")
  50. cvar_updatedelay = register_cvar("amx_tig_updatedelay", "0.2")
  51. register_event("HLTV", "EVENT_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  52. register_forward(FM_PlayerPreThink,"FW_PlayerPreThink");
  53.  
  54. }
  55.  
  56. public plugin_precache()
  57. {
  58. sprite_playerheat = precache_model("sprites/poison.spr")
  59. precache_sound(g_sound_buygoggles)
  60.  
  61. }
  62.  
  63. public FW_PlayerPreThink(id) // THANKS TO CHEAPSUIT FOR THERMAL CODE
  64. {
  65. if(!is_user_alive(id) ||zp_get_user_zombie(id)||!g_ThermalOn[id])
  66. return PLUGIN_CONTINUE
  67.  
  68. if((g_fDelay[id] + get_pcvar_float(cvar_updatedelay)) > get_gametime())
  69. return PLUGIN_CONTINUE
  70.  
  71. g_fDelay[id] = get_gametime()
  72.  
  73. new Float:fMyOrigin[3]
  74. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fMyOrigin)
  75.  
  76. static Players[32], iNum
  77. get_players(Players, iNum, "a")
  78. for(new i = 0; i < iNum; ++i) if(id != Players[i])
  79. {
  80. new target = Players[i]
  81.  
  82. new Float:fTargetOrigin[3]
  83. entity_get_vector(target, EV_VEC_origin, fTargetOrigin)
  84.  
  85. if((get_distance_f(fMyOrigin, fTargetOrigin) > get_pcvar_num(cvar_maxdistance))
  86. || !is_in_viewcone(id, fTargetOrigin))
  87. continue
  88. new Float:fMiddle[3], Float:fHitPoint[3]
  89. xs_vec_sub(fTargetOrigin, fMyOrigin, fMiddle)
  90. trace_line(-1, fMyOrigin, fTargetOrigin, fHitPoint)
  91.  
  92. new Float:fWallOffset[3], Float:fDistanceToWall
  93. fDistanceToWall = vector_distance(fMyOrigin, fHitPoint) - 10.0
  94. normalize(fMiddle, fWallOffset, fDistanceToWall)
  95.  
  96. new Float:fSpriteOffset[3]
  97. xs_vec_add(fWallOffset, fMyOrigin, fSpriteOffset)
  98. new Float:fScale, Float:fDistanceToTarget = vector_distance(fMyOrigin, fTargetOrigin)
  99. if(fDistanceToWall > 100.0)
  100. fScale = 8.0 * (fDistanceToWall / fDistanceToTarget)
  101. else
  102. fScale = 2.0
  103.  
  104. te_sprite(id, fSpriteOffset, sprite_playerheat, floatround(fScale), 125)
  105. }
  106. return PLUGIN_CONTINUE
  107. }
  108.  
  109. stock te_sprite(id, Float:origin[3], sprite, scale, brightness)
  110. {
  111. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
  112. write_byte(TE_SPRITE)
  113. write_coord(floatround(origin[0]))
  114. write_coord(floatround(origin[1]))
  115. write_coord(floatround(origin[2]))
  116. write_short(sprite)
  117. write_byte(scale)
  118. write_byte(brightness)
  119. message_end()
  120. }
  121. stock normalize(Float:fIn[3], Float:fOut[3], Float:fMul)
  122. {
  123. new Float:fLen = xs_vec_len(fIn)
  124. xs_vec_copy(fIn, fOut)
  125.  
  126. fOut[0] /= fLen, fOut[1] /= fLen, fOut[2] /= fLen
  127. fOut[0] *= fMul, fOut[1] *= fMul, fOut[2] *= fMul
  128. }
  129.  
  130.  
  131. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  132. {
  133. if ( g_ThermalOn[player] )
  134. {
  135. client_print(player, print_chat, "[ZP] You already bought this.")
  136. return PLUGIN_HANDLED
  137. }
  138. if (itemid == g_itemid_goggles)
  139. {
  140. FW_PlayerPreThink(player)
  141. g_ThermalOn[player] = true
  142. engfunc(EngFunc_EmitSound, player, CHAN_BODY, g_sound_buygoggles, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  143. client_print(player, print_chat, "[ZP] You've bought thermal goggles")
  144. }
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }
  147. // Reset goggles for all players on newround
  148. public EVENT_round_start()
  149. {
  150. for (new id; id <= 32; id++) g_ThermalOn[id] = true;
  151. }
  152.  

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást: Myke (2013.01.01. 11:57)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole