hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 13:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 544 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 544 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés Modellek
HozzászólásElküldve: 2013.01.01. 16:25 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.02. 17:32
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok
Keresgéltem jó pár helyen hátha találok olyan leírást ami tudna segíteni ,nem sok sikerrel.
A kés szerveremre kés modelleket szeretnék berakni.Megkérdeztem pár embert azt mondták plugin segítség kell hozzá.Nem tudom ebből mennyi igaz.Megköszönném ha valaki leírná ,hogy kell berakni mondjuk egy kés modelt úgy, hogy például beírjuk /kés vagy /knife és előjön egy menü amiben modellek vannak.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Modellek
HozzászólásElküldve: 2013.01.01. 16:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Knife mod


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Modellek
HozzászólásElküldve: 2013.01.01. 18:40 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.02. 17:32
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nem kés módra gondoltam csak modellekre amik nem tudnak semmit.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Modellek
HozzászólásElküldve: 2013.01.01. 18:45 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Hungamer munkád van, én nem vállalom telóról :D

Puma ird le neki mennyi kés legyen benne...

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Modellek
HozzászólásElküldve: 2013.01.01. 19:11 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Tessék modell :
http://gamebanana.com/cs/skins/cats/4564


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Modellek
HozzászólásElküldve: 2013.01.01. 19:20 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
kiki írta:
Hungamer munkád van, én nem vállalom telóról :D

Puma ird le neki mennyi kés legyen benne...

Szivatsz? :D
Amúgy ha már ilyen körülményesen a tudtomra juttattad:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kes menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9. #define MAX_KES 4//EZT ANNYIRA ALLITSD AMENNYI KESED VAN
  10.  
  11. new OnOff
  12.  
  13. new valasztott[33]
  14.  
  15. new const knife_name[MAX_KES+1][] =
  16. {
  17. "",//IDE IRD A KESEK NEVEIT
  18. "Elso kes",
  19. "Masodik kes",
  20. "Harmadik kes",
  21. "Negyedik kes"
  22. }
  23. new const knife_p_model[MAX_KES+1][] =
  24. {
  25. "",//IDE IRD A KESEK P_ MODELJEIT HA NINCS IRD ODA HOGY NINCS
  26. "models/p_elsokes.mdl",
  27. "models/p_masodik.mdl",
  28. "nincs",
  29. "models/p_negyedik_kes.mdl"
  30. }
  31. new const knife_v_model[MAX_KES+1][] =
  32. {
  33. "",//IDE IRD A KESEK V_ MODELJEIT
  34. "models/v_elso.mdl",
  35. "models/v_masodik.mdl",
  36. "models/v_harmadik.mdl",
  37. "models/v_negyedik.mdl"
  38. }
  39.  
  40. public plugin_init()
  41. {
  42. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  43. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  44. register_clcmd("say /kesmodel", "kesmodel")
  45. register_clcmd("say /kes", "kesmodel")
  46. register_clcmd("say /knife", "kesmodel")
  47. OnOff = register_cvar("kesmenu_on", "1")//PLUGIN BE/KI KAPCSOLASA
  48. }
  49. public plugin_precache()
  50. {
  51. for(new i=1; i<=MAX_KES; i++)
  52. {
  53. precache_model(knife_v_model[i])
  54. if(!(equali(knife_p_model[i], "nincs")))
  55. {
  56. precache_model(knife_p_model[i])
  57. }
  58. }
  59. return PLUGIN_CONTINUE
  60. }
  61. public kesmodel(id)
  62. {
  63. if(get_pcvar_num(OnOff))
  64. {
  65. if(is_user_alive(id))
  66. {
  67. new szTempid[10]
  68. new Menu = menu_create("Kes model menu", "kesmodelh")
  69.  
  70. for(new i=1; i<=MAX_KES; i++)
  71. {
  72. num_to_str(i, szTempid, 9)
  73. menu_additem(Menu, knife_name[i], szTempid)
  74. }
  75. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  76. menu_display(id, Menu)
  77. }
  78. else
  79. {
  80. client_print(id, print_chat, "Halott nem hasznalhatja")
  81. }
  82. }
  83. else
  84. {
  85. client_print(id, print_chat, "A valasztas jelenleg ki van kapcsolva")
  86. }
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88. }
  89. public client_connect(id)
  90. {
  91. valasztott[id] = 0
  92. }
  93. public client_disconnect(id)
  94. {
  95. valasztott[id] = 0
  96. }
  97. public kesmodelh(id, menu, item)
  98. {
  99. if( item == MENU_EXIT )
  100. {
  101. menu_destroy(menu)
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104. new data[6], iName[64]
  105. new access, callback
  106. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  107.  
  108. new key = str_to_num(data)
  109.  
  110. valasztott[id] = key
  111. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_v_model[key])
  112. if(!(equali(knife_v_model[key], "nincs")))
  113. {
  114. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife_p_model[key])
  115. }
  116.  
  117. menu_destroy(menu)
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120. public Event_Change_Weapon(id)
  121. {
  122. new weaponID = read_data(2)
  123.  
  124. if(weaponID == CSW_KNIFE && get_pcvar_num(OnOff) && valasztott[id])
  125. {
  126. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_v_model[valasztott[id]])
  127. if(!(equali(knife_p_model[valasztott[id]], "nincs")))
  128. {
  129. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife_p_model[valasztott[id]])
  130. }
  131. }
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást (összesen 3): kiki (2013.01.01. 19:57) • Puma (2013.01.02. 15:25) • Dharma (2013.05.15. 20:49)
  Népszerűség: 6.82%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Modellek
HozzászólásElküldve: 2013.05.16. 20:12 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok.

Nekem az a problémám ezzel a pluginnal,hogy Paintball szerveren hassználom.
Namost ha P.B. fegyver van a kezembe és beírom,hogy /kés és választok egy kés
akkor a fegyver modelljét lecseréli a kés modelljével és MP5 golyókat kezd el lőni
ütés helyett.De ha átváltok egy más fegyverre és vissza akkor már tökéletesen
működik.
Ezt a problémát lehetne orvosolni valahogy,hogy ne azt a modellt cserélje le
ami a kezünkben van hanem csak a kés modellt.

Fáradságotokat előre is köszönöm :)

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole