hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 12:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 338 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 338 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Base Builder 6.5
HozzászólásElküldve: 2013.01.02. 11:58 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 20:23
Hozzászólások: 17
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!Szeretnék kérni Base Builder 6.5-ös modhoz több zombie classt :D Megoldható-e?
Skype elérhetőség: Ez egy fórum, itt fognak segíteni nem pedig skypen. -Kiki

_________________
Play Hard!Go Pro!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Base Builder 6.5
HozzászólásElküldve: 2013.01.03. 11:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3.   -----------------------------------
  4.   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5.   -----------------------------------
  6.  
  7.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  8.   - Description -
  9.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11.   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12.   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14.   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15.   you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <fakemeta>
  22. #include <hamsandwich>
  23. #include <engine>
  24. #include <fun>
  25. #include <cstrike>
  26.  
  27. /*================================================================================
  28.  [Plugin Customization]
  29. =================================================================================*/
  30.  
  31. // Classic Zombie Attributes
  32. new const zclass1_name[] = { "Простой" }
  33. new const zclass1_info[] = { "=Баланс=" }
  34. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  35. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  36. const zclass1_health = 3000
  37. const zclass1_speed = 260
  38. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  39. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  40.  
  41. // Fast Zombie Attributes
  42. new const zclass2_name[] = { "Быстрый" }
  43. new const zclass2_info[] = { "HP-- Скорость++" }
  44. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  45. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  46. const zclass2_health = 2000
  47. const zclass2_speed = 325
  48. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  49. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  50.  
  51. // Jumper Zombie Attributes
  52. new const zclass3_name[] = { "Прыгун" }
  53. new const zclass3_info[] = { "HP- Прыжок+" }
  54. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  55. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  56. const zclass3_health = 2500
  57. const zclass3_speed = 285
  58. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  59. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  60.  
  61. // Jumper VIP Zombie Attributes
  62. new const zclass4_name[] = { "\r[VIP] \wПрыгун" }
  63. new const zclass4_info[] = { "HP+ Прыжок+" }
  64. new const zclass4_model[] = { "bb_jumper" }
  65. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  66. const zclass4_health = 3000
  67. const zclass4_speed = 285
  68. const Float:zclass4_gravity = 0.5
  69. const zclass4_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  70.  
  71. // Tanker Zombie Attributes
  72. new const zclass5_name[] = { "Танк" }
  73. new const zclass5_info[] = { "HP++ Скорость-" }
  74. new const zclass5_model[] = { "bb_tanker" }
  75. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  76. const zclass5_health = 4000
  77. const zclass5_speed = 210
  78. const Float:zclass5_gravity = 1.0
  79. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  80. #define TANK_ARMOR 200
  81.  
  82. /*============================================================================*/
  83.  
  84. new g_zclass_tanker
  85.  
  86. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  87. public plugin_precache()
  88. {
  89. register_plugin("[BB] Zombie classes", "0.1", "XSik")
  90.  
  91. // Register all classes
  92. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  93. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  94. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  95. bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  96. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  97. }
  98.  
  99. #if defined TANK_ARMOR
  100. public plugin_init()
  101. {
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  103. }
  104.  
  105. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  106. {
  107. if (!is_user_alive(id))
  108. return ;
  109.  
  110. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  111. {
  112. give_item(id, "item_assaultsuit");
  113. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  114. }
  115. }
  116. #endif


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Base Builder 6.5
HozzászólásElküldve: 2013.01.03. 12:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3.   -----------------------------------
  4.   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5.   -----------------------------------
  6.  
  7.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  8.   - Description -
  9.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11.   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12.   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14.   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15.   you are not satisfied.
  16.  
  17.   ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.   [Plugin Customization]
  27.   =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  32. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  34. const zclass1_health = 3000
  35. const zclass1_speed = 260
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Fast Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  42. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  44. const zclass2_health = 2000
  45. const zclass2_speed = 325
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Jumper Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  52. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  54. const zclass3_health = 2500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Tanker Zombie Attributes
  60. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  61. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  62. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  63. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  64. const zclass4_health = 4000
  65. const zclass4_speed = 210
  66. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  67. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  68. #define TANK_ARMOR 200
  69.  
  70. // Zombi1
  71. new const zclass5_name[] = { "nev" }
  72. new const zclass5_info[] = { "info" }
  73. new const zclass5_model[] = { "zombi modelje" }
  74. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" } //kézmodell
  75. const zclass5_health = 4000 //életét
  76. const zclass5_speed = 210 //gyorsaságát
  77. const Float:zclass5_gravity = 1.0 //gravitáció
  78. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL //ki használhatja
  79. #define zombi1_armor 400
  80.  
  81. // Zombi2
  82. new const zclass6_name[] = { "nev2" }
  83. new const zclass6_info[] = { "info" }
  84. new const zclass6_model[] = { "zombi modelje" }
  85. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" } //kézmodell
  86. const zclass6_health = 4000 //életét
  87. const zclass6_speed = 210 //gyorsaságát
  88. const Float:zclass6_gravity = 1.0 //gravitáció
  89. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL //ki használhatja
  90. #define zombi2_armor 500
  91.  
  92. /*============================================================================*/
  93.  
  94. new g_zclass_tanker
  95. new g_zclass_zombi1
  96. new g_zclass_zombi2
  97.  
  98. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  99. public plugin_precache()
  100. {
  101. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  102.  
  103. // Register all classes
  104. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  105. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  106. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  107. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  108. g_zclass_zombi1 = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  109. g_zclass_zombi2 = bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  110. }
  111.  
  112. #if defined TANK_ARMOR
  113. public plugin_init()
  114. {
  115. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  116. }
  117.  
  118. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  119. {
  120. if (!is_user_alive(id))
  121. return ;
  122.  
  123. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  124. {
  125. give_item(id, "item_assaultsuit");
  126. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  127. }
  128.  
  129. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_zombi1)
  130. {
  131. give_item(id, "item_assaultsuit");
  132. cs_set_user_armor(id, zombi1_armor, CS_ARMOR_VESTHELM);
  133. }
  134.  
  135. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_zombi2)
  136. {
  137. give_item(id, "item_assaultsuit");
  138. cs_set_user_armor(id, zombi2_armor, CS_ARMOR_VESTHELM);
  139. }
  140.  
  141. }
  142. #endif
  143.  

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Base Builder 6.5
HozzászólásElküldve: 2013.01.03. 12:21 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
TysOn írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3.   -----------------------------------
  4.   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5.   -----------------------------------
  6.  
  7.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  8.   - Description -
  9.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11.   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12.   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14.   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15.   you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <fakemeta>
  22. #include <hamsandwich>
  23. #include <engine>
  24. #include <fun>
  25. #include <cstrike>
  26.  
  27. /*================================================================================
  28.  [Plugin Customization]
  29. =================================================================================*/
  30.  
  31. // Classic Zombie Attributes
  32. new const zclass1_name[] = { "Простой" }
  33. new const zclass1_info[] = { "=Баланс=" }
  34. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  35. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  36. const zclass1_health = 3000
  37. const zclass1_speed = 260
  38. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  39. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  40.  
  41. // Fast Zombie Attributes
  42. new const zclass2_name[] = { "Быстрый" }
  43. new const zclass2_info[] = { "HP-- Скорость++" }
  44. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  45. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  46. const zclass2_health = 2000
  47. const zclass2_speed = 325
  48. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  49. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  50.  
  51. // Jumper Zombie Attributes
  52. new const zclass3_name[] = { "Прыгун" }
  53. new const zclass3_info[] = { "HP- Прыжок+" }
  54. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  55. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  56. const zclass3_health = 2500
  57. const zclass3_speed = 285
  58. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  59. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  60.  
  61. // Jumper VIP Zombie Attributes
  62. new const zclass4_name[] = { "\r[VIP] \wПрыгун" }
  63. new const zclass4_info[] = { "HP+ Прыжок+" }
  64. new const zclass4_model[] = { "bb_jumper" }
  65. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  66. const zclass4_health = 3000
  67. const zclass4_speed = 285
  68. const Float:zclass4_gravity = 0.5
  69. const zclass4_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  70.  
  71. // Tanker Zombie Attributes
  72. new const zclass5_name[] = { "Танк" }
  73. new const zclass5_info[] = { "HP++ Скорость-" }
  74. new const zclass5_model[] = { "bb_tanker" }
  75. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  76. const zclass5_health = 4000
  77. const zclass5_speed = 210
  78. const Float:zclass5_gravity = 1.0
  79. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  80. #define TANK_ARMOR 200
  81.  
  82. /*============================================================================*/
  83.  
  84. new g_zclass_tanker
  85.  
  86. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  87. public plugin_precache()
  88. {
  89. register_plugin("[BB] Zombie classes", "0.1", "XSik")
  90.  
  91. // Register all classes
  92. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  93. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  94. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  95. bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  96. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  97. }
  98.  
  99. #if defined TANK_ARMOR
  100. public plugin_init()
  101. {
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  103. }
  104.  
  105. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  106. {
  107. if (!is_user_alive(id))
  108. return ;
  109.  
  110. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  111. {
  112. give_item(id, "item_assaultsuit");
  113. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  114. }
  115. }
  116. #endif

most látom, ez orosz, de pele kijavította :)

Ők köszönték meg m0csy652 nek ezt a hozzászólást: rrobert89 (2013.01.03. 15:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Base Builder 6.5
HozzászólásElküldve: 2013.01.05. 03:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
m0csy652 írta:
TysOn írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3.   -----------------------------------
  4.   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5.   -----------------------------------
  6.  
  7.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  8.   - Description -
  9.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11.   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12.   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14.   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15.   you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <fakemeta>
  22. #include <hamsandwich>
  23. #include <engine>
  24. #include <fun>
  25. #include <cstrike>
  26.  
  27. /*================================================================================
  28.  [Plugin Customization]
  29. =================================================================================*/
  30.  
  31. // Classic Zombie Attributes
  32. new const zclass1_name[] = { "Простой" }
  33. new const zclass1_info[] = { "=Баланс=" }
  34. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  35. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  36. const zclass1_health = 3000
  37. const zclass1_speed = 260
  38. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  39. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  40.  
  41. // Fast Zombie Attributes
  42. new const zclass2_name[] = { "Быстрый" }
  43. new const zclass2_info[] = { "HP-- Скорость++" }
  44. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  45. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  46. const zclass2_health = 2000
  47. const zclass2_speed = 325
  48. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  49. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  50.  
  51. // Jumper Zombie Attributes
  52. new const zclass3_name[] = { "Прыгун" }
  53. new const zclass3_info[] = { "HP- Прыжок+" }
  54. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  55. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  56. const zclass3_health = 2500
  57. const zclass3_speed = 285
  58. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  59. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  60.  
  61. // Jumper VIP Zombie Attributes
  62. new const zclass4_name[] = { "\r[VIP] \wПрыгун" }
  63. new const zclass4_info[] = { "HP+ Прыжок+" }
  64. new const zclass4_model[] = { "bb_jumper" }
  65. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  66. const zclass4_health = 3000
  67. const zclass4_speed = 285
  68. const Float:zclass4_gravity = 0.5
  69. const zclass4_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  70.  
  71. // Tanker Zombie Attributes
  72. new const zclass5_name[] = { "Танк" }
  73. new const zclass5_info[] = { "HP++ Скорость-" }
  74. new const zclass5_model[] = { "bb_tanker" }
  75. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  76. const zclass5_health = 4000
  77. const zclass5_speed = 210
  78. const Float:zclass5_gravity = 1.0
  79. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  80. #define TANK_ARMOR 200
  81.  
  82. /*============================================================================*/
  83.  
  84. new g_zclass_tanker
  85.  
  86. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  87. public plugin_precache()
  88. {
  89. register_plugin("[BB] Zombie classes", "0.1", "XSik")
  90.  
  91. // Register all classes
  92. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  93. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  94. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  95. bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  96. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  97. }
  98.  
  99. #if defined TANK_ARMOR
  100. public plugin_init()
  101. {
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  103. }
  104.  
  105. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  106. {
  107. if (!is_user_alive(id))
  108. return ;
  109.  
  110. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  111. {
  112. give_item(id, "item_assaultsuit");
  113. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  114. }
  115. }
  116. #endif

most látom, ez orosz, de pele kijavította :)


nem javitottam az sajat xD

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole