hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 245 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 245 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Roundsounds
HozzászólásElküldve: 2013.01.08. 21:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Körvégi zene Tutorial.


Hali!
Ebben a Tutorialban azt fogom bemutatni, hogy hogyan telepítsétek a körvégi zene plugint a szerveretekre, hogyan használhatjátok.


1. Hogyan csatlakozzunk fel a szerverre, és hova rakjuk őket, hol szerkesszük.
Csatlakozzatok Total Commanderrel a szerveredre.
Másold fel a kicsomagolt mappákat a mappák szerint.
-RoundSound.smx-et másold az csgo/addons/sourcemod/plugins (de csak akkor ha már meg szerkeztetted a saját zenéiddel)
- A körvégi zene nevét pedig írd át az sp-ben

2. Hangok telepítése

fel rakjuk a zenéket amit az sp-ben írtal, pl:
[kozep]-CT

"music/misc/ctwinnar1.mp3"
"music/misc/ctwinnar2.mp3"
"music/misc/ctwinnar3.mp3"

-TE

"music/misc/twinnar1.mp3"
"music/misc/twinnar2.mp3"
"music/misc/twinnar3.mp3"[/kozep]

Ezeket feltöltjük CS:Global Offensive esetén: csgo/sound/music/misc
CS:Source esetén: cstrike/sound/music/misc


3. A zene formátuma
Fájlok formátum: mp3

4. Ha nem akarja lejátszani a zenéket, akkor mi a teendő.

Ha mindent feltettél, de mégsem akarja lejátszani, akkor ellenőrizz mindent újra. Előfordulhat hogy valamit el gépeltél, a SP fájlban.

Ami tenni kell:
Megnyitod újból a roundsound.sp-t.
Az alapján meg szerkeszted, hogyan, és milyen néven tetted fel a hangokat.


5. Helyes kód, ahogy fel rakd a szerveredre.
Például: (SP fájlban)
Terrosita:
- Format(tewin_snd1, sizeof(tewin_snd1), "sound/music/misc/twinnar1.mp3");
- Format(tewin_snd2, sizeof(tewin_snd2), "sound/music/misc/twinnar2.mp3");
- Format(tewin_snd3, sizeof(tewin_snd3), "sound/music/misc/twinnar3.mp3");

Anti Terrorista:
- Format(ctwin_snd1, sizeof(ctwin_snd1), "sound/music/misc/ctwinnar1.mp3");
- Format(ctwin_snd2, sizeof(ctwin_snd2), "sound/music/misc/ctwinnar2.mp3");
- Format(ctwin_snd3, sizeof(ctwin_snd3), "sound/music/misc/ctwinnar3.mp3");

Remélem érthető voltam.


PLGUIN:
http://sourcemod.hu/plugin/mutat/korvegi_zene

_________________
****


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pixxa112 2013.01.10. 12:56-kor.

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást (összesen 7): kiki (2013.01.09. 06:46) • Silent (2013.01.10. 16:33) • VirTuaL ~` (2013.03.21. 17:28) • UlTiMaT3 (2013.04.26. 01:32) • 156789 (2013.07.15. 13:05) • Beckx (2014.03.04. 20:19) • Atesz (2014.03.19. 22:46)
  Népszerűség: 15.91%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Roundsounds
HozzászólásElküldve: 2013.01.09. 16:47 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
csgo mappa csak CS:GO játék esetében természetesen, de egyébként köszönjük. :))


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Roundsounds
HozzászólásElküldve: 2013.08.30. 21:34 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.01. 12:11
Hozzászólások: 119
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
3-3 zene csapatonként szerintem kevés ezért átírtam.
Ez a kód 8-8 zenét engedélyez csapatonként, persze ez még bővíthető.

Telepítés:
Global Offensive esetén: csgo/addons/sourcemod/plugins
CS:Source esetén: cstrike/addons/sourcemod/plugins

Zene fileok címei: (Ezek is átírhatóak)
misc/ctwinnar.mp3
misc/ctwinnar2.mp3
misc/ctwinnar3.mp3
misc/ctwinnar4.mp3
misc/ctwinnar5.mp3
misc/ctwinnar6.mp3
misc/ctwinnar7.mp3
misc/ctwinnar8.mp3

misc/twinnar.mp3
misc/twinnar1.mp3
misc/twinnar2.mp3
misc/twinnar3.mp3
misc/twinnar4.mp3
misc/twinnar5.mp3
misc/twinnar6.mp3
misc/twinnar7.mp3
misc/twinnar8.mp3


SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. * ANTiCHRiST RoundSound++
  2. * -------------------------
  3. * Changelog
  4. * changelog.txt
  5. * Readme
  6. * readme.txt
  7. * Credits
  8. * Old CS 1.6 Plugin
  9. * by "PaintLancer"
  10. * Thxs
  11. * To NAT for his help!
  12. * -------------------------
  13. * by TanaToS aka ANTiCHRiST
  14. */
  15. #include <sourcemod>
  16. #include <sdktools>
  17. #include <sdktools_sound>
  18. #include <console>
  19. #include <string>
  20.  
  21. #pragma semicolon 1
  22.  
  23. #define PLUGIN_VERSION "1.1.0"
  24. #define MAX_FILE_LEN 256
  25.  
  26. new Handle:g_hEnabled = INVALID_HANDLE;
  27. new bool:g_bEnabled = true;
  28.  
  29. public Plugin:myinfo = {
  30. name = "RoundSound++",
  31. author = "ANTiCHRiST",
  32. description = "Plays a Sound at RoundEnd.",
  33. version = PLUGIN_VERSION,
  34. url = "http://https://hlmod.hu"
  35. };
  36.  
  37. public OnPluginStart() {
  38. CreateConVar("sm_roundsound_version", PLUGIN_VERSION, "RoundSound++ version.", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
  39. g_hEnabled = CreateConVar("sm_roundsound_enable", "1", "RoundSound++ Enable/Disable CVar.", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_NOTIFY);
  40.  
  41. HookEvent("round_end", EventRoundEnd);
  42. HookConVarChange(g_hEnabled, CVarEnabled);
  43. }
  44.  
  45. public OnMapStart()
  46. {
  47. decl String:tewin_snd1[MAX_FILE_LEN];
  48. decl String:tewin_snd2[MAX_FILE_LEN];
  49. decl String:tewin_snd3[MAX_FILE_LEN];
  50. decl String:tewin_snd4[MAX_FILE_LEN];
  51. decl String:tewin_snd5[MAX_FILE_LEN];
  52. decl String:tewin_snd6[MAX_FILE_LEN];
  53. decl String:tewin_snd7[MAX_FILE_LEN];
  54. decl String:tewin_snd8[MAX_FILE_LEN];
  55. decl String:ctwin_snd1[MAX_FILE_LEN];
  56. decl String:ctwin_snd2[MAX_FILE_LEN];
  57. decl String:ctwin_snd3[MAX_FILE_LEN];
  58. decl String:ctwin_snd4[MAX_FILE_LEN];
  59. decl String:ctwin_snd5[MAX_FILE_LEN];
  60. decl String:ctwin_snd6[MAX_FILE_LEN];
  61. decl String:ctwin_snd7[MAX_FILE_LEN];
  62. decl String:ctwin_snd8[MAX_FILE_LEN];
  63.  
  64. Format(tewin_snd1, sizeof(tewin_snd1), "sound/misc/twinnar.mp3");
  65. Format(tewin_snd2, sizeof(tewin_snd2), "sound/misc/twinnar2.mp3");
  66. Format(tewin_snd3, sizeof(tewin_snd3), "sound/misc/twinnar3.mp3");
  67. Format(tewin_snd4, sizeof(tewin_snd4), "sound/misc/twinnar4.mp3");
  68. Format(tewin_snd5, sizeof(tewin_snd5), "sound/misc/twinnar5.mp3");
  69. Format(tewin_snd6, sizeof(tewin_snd6), "sound/misc/twinnar6.mp3");
  70. Format(tewin_snd7, sizeof(tewin_snd7), "sound/misc/twinnar7.mp3");
  71. Format(tewin_snd8, sizeof(tewin_snd8), "sound/misc/twinnar8.mp3");
  72. Format(ctwin_snd1, sizeof(ctwin_snd1), "sound/misc/ctwinnar.mp3");
  73. Format(ctwin_snd2, sizeof(ctwin_snd2), "sound/misc/ctwinnar2.mp3");
  74. Format(ctwin_snd3, sizeof(ctwin_snd3), "sound/misc/ctwinnar3.mp3");
  75. Format(ctwin_snd4, sizeof(ctwin_snd4), "sound/misc/ctwinnar4.mp3");
  76. Format(ctwin_snd5, sizeof(ctwin_snd5), "sound/misc/ctwinnar5.mp3");
  77. Format(ctwin_snd6, sizeof(ctwin_snd6), "sound/misc/ctwinnar6.mp3");
  78. Format(ctwin_snd7, sizeof(ctwin_snd7), "sound/misc/ctwinnar7.mp3");
  79. Format(ctwin_snd8, sizeof(ctwin_snd8), "sound/misc/ctwinnar8.mp3");
  80.  
  81. if(FileExists(tewin_snd1) && FileExists(tewin_snd2) && FileExists(tewin_snd3) && FileExists(tewin_snd4) && FileExists(tewin_snd5) && FileExists(tewin_snd6) && FileExists(tewin_snd7) && FileExists(tewin_snd8) && FileExists(ctwin_snd1) && FileExists(ctwin_snd2) && FileExists(ctwin_snd3) && FileExists(ctwin_snd4) && FileExists(ctwin_snd5) && FileExists(ctwin_snd6) && FileExists(ctwin_snd7) && FileExists(ctwin_snd8)) {
  82. AddFileToDownloadsTable(tewin_snd1);
  83. AddFileToDownloadsTable(tewin_snd2);
  84. AddFileToDownloadsTable(tewin_snd3);
  85. AddFileToDownloadsTable(tewin_snd4);
  86. AddFileToDownloadsTable(tewin_snd5);
  87. AddFileToDownloadsTable(tewin_snd6);
  88. AddFileToDownloadsTable(tewin_snd7);
  89. AddFileToDownloadsTable(tewin_snd8);
  90. AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd1);
  91. AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd2);
  92. AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd3);
  93. AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd4);
  94. AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd5);
  95. AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd6);
  96. AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd7);
  97. AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd8);
  98.  
  99. PrecacheSound("misc/ctwinnar.mp3", true);
  100. PrecacheSound("misc/ctwinnar2.mp3", true);
  101. PrecacheSound("misc/ctwinnar3.mp3", true);
  102. PrecacheSound("misc/ctwinnar4.mp3", true);
  103. PrecacheSound("misc/ctwinnar5.mp3", true);
  104. PrecacheSound("misc/ctwinnar6.mp3", true);
  105. PrecacheSound("misc/ctwinnar7.mp3", true);
  106. PrecacheSound("misc/ctwinnar8.mp3", true);
  107. PrecacheSound("misc/twinnar.mp3", true);
  108. PrecacheSound("misc/twinnar2.mp3", true);
  109. PrecacheSound("misc/twinnar3.mp3", true);
  110. PrecacheSound("misc/twinnar4.mp3", true);
  111. PrecacheSound("misc/twinnar5.mp3", true);
  112. PrecacheSound("misc/twinnar6.mp3", true);
  113. PrecacheSound("misc/twinnar7.mp3", true);
  114. PrecacheSound("misc/twinnar8.mp3", true);
  115. }
  116. else {
  117. LogError("Not all sound files exists.");
  118. LogError("Unload the Plugin.");
  119. ServerCommand("sm plugins unload \"RoundSound++.smx\"");
  120. }
  121. }
  122.  
  123. public OnConfigsExecuted() {
  124. if(GetConVarBool(g_hEnabled)) {
  125. g_bEnabled = true;
  126. }
  127. else if(!GetConVarBool(g_hEnabled)) {
  128. g_bEnabled = false;
  129. }
  130. else {
  131. g_bEnabled = true;
  132. LogError("False value plugin continued");
  133. }
  134. }
  135.  
  136. public CVarEnabled(Handle:convar, const String:oldValue[], const String:newValue[]) {
  137. if(GetConVarBool(g_hEnabled)) {
  138. g_bEnabled = true;
  139. }
  140. else if(!GetConVarBool(g_hEnabled)) {
  141. g_bEnabled = false;
  142. }
  143. else {
  144. g_bEnabled = true;
  145. LogError("False value plugin continued");
  146. }
  147. }
  148.  
  149. public EventRoundEnd(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) {
  150. new rnd_sound = GetRandomInt(1, 8);
  151. new ev_winner = GetEventInt(event, "winner");
  152. if(g_bEnabled) {
  153. if(ev_winner == 2) {
  154. if(rnd_sound == 1) {
  155. EmitSoundToAll("misc/twinnar.mp3");
  156. }
  157. else if(rnd_sound == 2) {
  158. EmitSoundToAll("misc/twinnar2.mp3");
  159. }
  160. else if(rnd_sound == 3) {
  161. EmitSoundToAll("misc/twinnar3.mp3");
  162. }
  163. else if(rnd_sound == 4) {
  164. EmitSoundToAll("misc/twinnar4.mp3");
  165. }
  166. else if(rnd_sound == 5) {
  167. EmitSoundToAll("misc/twinnar5.mp3");
  168. }
  169. else if(rnd_sound == 6) {
  170. EmitSoundToAll("misc/twinnar6.mp3");
  171. }
  172. else if(rnd_sound == 7) {
  173. EmitSoundToAll("misc/twinnar7.mp3");
  174. }
  175. else if(rnd_sound == 8) {
  176. EmitSoundToAll("misc/twinnar8.mp3");
  177. }
  178. else {
  179. LogError("Ramdom Sound CVar Error.");
  180. }
  181. }
  182. else if(ev_winner == 3) {
  183. if(rnd_sound == 1) {
  184. EmitSoundToAll("misc/ctwinnar.mp3");
  185. }
  186. else if(rnd_sound == 2) {
  187. EmitSoundToAll("misc/ctwinnar2.mp3");
  188. }
  189. else if(rnd_sound == 3) {
  190. EmitSoundToAll("misc/ctwinnar3.mp3");
  191. }
  192. else if(rnd_sound == 4) {
  193. EmitSoundToAll("misc/ctwinnar4.mp3");
  194. }
  195. else if(rnd_sound == 5) {
  196. EmitSoundToAll("misc/ctwinnar5.mp3");
  197. }
  198. else if(rnd_sound == 6) {
  199. EmitSoundToAll("misc/ctwinnar6.mp3");
  200. }
  201. else if(rnd_sound == 7) {
  202. EmitSoundToAll("misc/ctwinnar7.mp3");
  203. }
  204. else if(rnd_sound == 8) {
  205. EmitSoundToAll("misc/ctwinnar8.mp3");
  206. }
  207. else {
  208. LogError("Ramdom Sound CVar Hiba.");
  209. }
  210. }
  211. else {
  212. LogError("Nem volt nyertes csapat ebben a korben.");
  213. }
  214. }
  215. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Roundsounds
HozzászólásElküldve: 2014.09.16. 17:49 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.28. 11:55
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hi. Elavult a link.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole