hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 231 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 230 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mapváltás körökben
HozzászólásElküldve: 2013.02.02. 19:06 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Üdv.
Nekem egy kisebb plugin kellene, csak annyi kellene, hogy 30 kör után mapváltás legyen és a 29. körben lefuttassa a galileo mapszavazót(http://amxx.try.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=galileos) és 30. kör után pedig váltson arra a pályára, amit megszavaztak, majd ezt az egészet párosítani egy huddal, ami visszaszámol hudban, hogy hány kör van még hátra.(ablak)
[ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3. #define mp_maxround 30
  4.  
  5. new gSzamolas;
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8.  
  9. register_clcmd("say timeleft", "kor")
  10.  
  11. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  12.  
  13. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  14.  
  15. register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  16.  
  17. register_logevent("KorKezdes2", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  18.  
  19. }
  20.  
  21. public ElsoKor()
  22.  
  23. {
  24.  
  25. gSzamolas = 25;
  26.  
  27. }
  28.  
  29. public KorKezdes2()
  30. {
  31.  
  32. set_task(0.1, "szamol",0)
  33. }
  34.  
  35. public szamol()
  36. {
  37. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.62, 0.64, 1, 6.0, 3.9)
  38. show_hudmessage(0, "%d Kör van még hátra!", gSzamolas)
  39. }
  40.  
  41. public KorKezdes()
  42. {
  43. gSzamolas--;
  44.  
  45. }
  46.  
  47. public kor(id)
  48. {
  49. ColorChat(id, GREEN, "^1Hátra van még ^4%d ^1Kör!", gSzamolas)
  50. }
  51.  
  52. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  53. {
  54. new count = 1, players[32]
  55. static msg[191]
  56. vformat(msg, 190, input, 3)
  57.  
  58. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  59. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  60. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  61. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  62. replace_all(msg, 190, "é", "é")
  63. replace_all(msg, 190, "í", "í")
  64. replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  65. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  66. replace_all(msg, 190, "õ", "Å‘")
  67. replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  68. replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  69. replace_all(msg, 190, "û", "ű")
  70. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  71. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  72. replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  73. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  74. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  75. replace_all(msg, 190, "Õ", "Ő")
  76. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  77. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ãœ")
  78. replace_all(msg, 190, "Û", "Å°")
  79.  
  80. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  81. {
  82. for (new i = 0; i < count; i++)
  83. {
  84. if (is_user_connected(players[i]))
  85. {
  86. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  87. write_byte(players[i])
  88. write_string(msg)
  89. message_end()
  90. }
  91. }
  92. }
  93. return PLUGIN_HANDLED
  94.  
[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás körökben
HozzászólásElküldve: 2013.02.04. 09:35 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Hát, ezzel az SMAval mit akarsz? Kiírni a dolgokat? Akkor ezt építsd bele a galieoba.
Pár jó tanács:

1)
Elég ez:
Kód:
register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");

Ezzel a fgvel:
Kód:
public KorKezdes()
{
   gSzamolas--;
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.62, 0.64, 1, 6.0, 3.9);
   show_hudmessage(0, "%d KA¶r van mA©g hA!tra!", gSzamolas);
}


A KorKezdes2 és szamol fgvek nem kellenek utána (hacsak később nem akarod felhasználni, akkor hagy úgy, ami kell)

2)
2* definiálni a ElsoKor fgvt egy eventhez nem valami szép, inkább vond össze a feltételeket (asszem így kell):
Kód:
register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_","1=Game_Commencing");


3)
A gSzamolas-t tedd be cvar pointernek, hogy ha nem tetszik, akkor ne a plugint kelljen újrafordítani.

+1 (megjegyzés))
colorchat: komolyan mindenhonnan ez folyik???

Tehát, én nem fogom Neked összerakni, de adtam tanácsokat, hogy mire figyelj oda. Ha ezt beépíted galieoba, s ügyesen meg is írod, akkor nem lesz vele gondod. Kezdetnek jó.

_________________
Kód:
I'm back

Kép

Ők köszönték meg Metal nek ezt a hozzászólást: m0csy652 (2013.02.04. 14:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás körökben
HozzászólásElküldve: 2013.02.04. 14:36 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Metal írta:
Hát, ezzel az SMAval mit akarsz? Kiírni a dolgokat? Akkor ezt építsd bele a galieoba.
Pár jó tanács:

1)
Elég ez:
Kód:
register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");

Ezzel a fgvel:
Kód:
public KorKezdes()
{
   gSzamolas--;
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.62, 0.64, 1, 6.0, 3.9);
   show_hudmessage(0, "%d KA¶r van mA©g hA!tra!", gSzamolas);
}


A KorKezdes2 és szamol fgvek nem kellenek utána (hacsak később nem akarod felhasználni, akkor hagy úgy, ami kell)

2)
2* definiálni a ElsoKor fgvt egy eventhez nem valami szép, inkább vond össze a feltételeket (asszem így kell):
Kód:
register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_","1=Game_Commencing");


3)
A gSzamolas-t tedd be cvar pointernek, hogy ha nem tetszik, akkor ne a plugint kelljen újrafordítani.

+1 (megjegyzés))
colorchat: komolyan mindenhonnan ez folyik???

Tehát, én nem fogom Neked összerakni, de adtam tanácsokat, hogy mire figyelj oda. Ha ezt beépíted galieoba, s ügyesen meg is írod, akkor nem lesz vele gondod. Kezdetnek jó.

Köszönöm a segítségedet :) Valahogy majd megoldom :) Tehát ez akkor körökben fog számolni, hudba visszaszámol és aztán a 29. körnél kidobja a menüt ? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás körökben
HozzászólásElküldve: 2013.02.04. 14:52 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ez semmit sem dob ki a 29. körben

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás körökben
HozzászólásElküldve: 2013.02.04. 19:37 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Akkor ?
amugy igy gondoltad ?


Csatolmányok:
galileo.sma [76.89 KiB]
Letöltve 140 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole