hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 15:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 143 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 143 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Láda
HozzászólásElküldve: 2013.02.15. 17:01 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.14. 21:21
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Csuma!

Ebbe a pluginba beleírná nekem valaki, hogyha ráviszem az egeret a doboz entityjére kiírja hud msgben az életét és a user nevét, aki letette?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fakemeta_util>
  8.  
  9. #define DOBOZ "models/hl2box.mdl"
  10. #define DOBOZHANG "debris/bustcrate1.wav"
  11. #define DOBOZBLOKK "fvox/bell.wav"
  12.  
  13. #define PLUGIN "Doboz"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "MaHu"
  16.  
  17. new cvar_ar
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd("say /doboz","box")
  22. register_clcmd("say_team /doboz","box")
  23. cvar_ar = register_cvar("doboz_ara","1000")
  24. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwdBreakableTakeDamage", 1)
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public plugin_precache(){
  29. precache_model(DOBOZ)
  30. precache_model("models/woodgibs.mdl")
  31. precache_sound("debris/bustcrate1.wav")
  32. precache_sound("debris/bustcrate2.wav")
  33. precache_sound("debris/bustcrate3.wav")
  34. precache_sound("debris/bustglass2.wav")
  35. precache_sound(DOBOZHANG)
  36. precache_sound(DOBOZBLOKK)
  37. }
  38.  
  39.  
  40. public box(id,ent)
  41. {
  42. if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(cvar_ar)){
  43. client_print(id,print_center,"Nincs eleg penzed! Kell: %d$", get_pcvar_num(cvar_ar))
  44. emit_sound(id, CHAN_ITEM, DOBOZBLOKK, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  45. return
  46. }
  47.  
  48. new penz = cs_get_user_money(id)
  49. new Float:fVelocity[3], Float:fOrigin[3]
  50. new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_breakable"))
  51. fm_set_kvd(ent, "material", "1", "func_breakable")
  52. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
  53. emit_sound(id, CHAN_ITEM, DOBOZHANG, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  54. cs_set_user_money(id, penz - get_pcvar_num(cvar_ar))
  55. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin)
  56. VelocityByAim(id, 34, fVelocity)
  57.  
  58. fOrigin[0] += fVelocity[0]
  59. fOrigin[1] += fVelocity[1]
  60.  
  61. VelocityByAim(id, 300, fVelocity)
  62. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hl2box")
  63. entity_set_model(ent, DOBOZ)
  64. entity_set_size(ent, Float:{ -10.0, -10.0, 0.0 }, Float:{ 10.0, 10.0, 25.0 })
  65. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  66. entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin)
  67. entity_set_float(ent, EV_FL_health, 1000.0)
  68. entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)
  69. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  70. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 0)
  71. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.01)
  72. drop_to_floor(ent)
  73. }
  74.  

_________________
Kép Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda
HozzászólásElküldve: 2013.02.16. 15:07 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nem volt teszt, de mennie kell

szerk.: nem hudban írja ki, azt írd át :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fakemeta_util>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. #define DOBOZ "models/hl2box.mdl"
  9. #define DOBOZHANG "debris/bustcrate1.wav"
  10. #define DOBOZBLOKK "fvox/bell.wav"
  11.  
  12. #define PLUGIN "Doboz"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "MaHu"
  15.  
  16. new cvar_ar
  17. new lerakta[99][99]
  18. new dobozok=0;
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_clcmd("say /doboz","box")
  23. register_clcmd("say_team /doboz","box")
  24. cvar_ar = register_cvar("doboz_ara","1000")
  25. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwdBreakableTakeDamage", 1)
  26. register_forward( FM_TraceLine , "fw_TraceLine" );
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public plugin_precache(){
  31. precache_model(DOBOZ)
  32. precache_model("models/woodgibs.mdl")
  33. precache_sound("debris/bustcrate1.wav")
  34. precache_sound("debris/bustcrate2.wav")
  35. precache_sound("debris/bustcrate3.wav")
  36. precache_sound("debris/bustglass2.wav")
  37. precache_sound(DOBOZHANG)
  38. precache_sound(DOBOZBLOKK)
  39. }
  40.  
  41. public fw_TraceLine( Float:fStart[3] , Float:fEnd[3] , Conditions , id , iTrace )
  42. {
  43. static asd , idje[ 33 ];
  44. if( pev_valid( ( asd = get_tr2( iTrace , TR_pHit ) ) ) )
  45. {
  46. pev( asd , pev_classname , idje , charsmax( idje ) );
  47. new entid = str_to_num(idje)
  48. client_print(id, print_center, "HP: %d | Lerakta: %s", pev( asd , pev_health ), lerakta[entid])
  49. }
  50. }
  51.  
  52. public box(id,ent)
  53. {
  54. if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(cvar_ar)){
  55. client_print(id,print_center,"Nincs eleg penzed! Kell: %d$", get_pcvar_num(cvar_ar))
  56. emit_sound(id, CHAN_ITEM, DOBOZBLOKK, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  57. return
  58. }
  59. dobozok++;
  60. new penz = cs_get_user_money(id)
  61. new Float:fVelocity[3], Float:fOrigin[3]
  62. new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_breakable"))
  63. set_pev(ent, pev_classname, dobozok)
  64. new name[32]
  65. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  66. lerakta[dobozok] = name
  67. fm_set_kvd(ent, "material", "1", "func_breakable")
  68. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
  69. emit_sound(id, CHAN_ITEM, DOBOZHANG, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  70. cs_set_user_money(id, penz - get_pcvar_num(cvar_ar))
  71. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin)
  72. VelocityByAim(id, 34, fVelocity)
  73.  
  74. fOrigin[0] += fVelocity[0]
  75. fOrigin[1] += fVelocity[1]
  76.  
  77. VelocityByAim(id, 300, fVelocity)
  78. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hl2box")
  79. entity_set_model(ent, DOBOZ)
  80. entity_set_size(ent, Float:{ -10.0, -10.0, 0.0 }, Float:{ 10.0, 10.0, 25.0 })
  81. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  82. entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin)
  83. entity_set_float(ent, EV_FL_health, 1000.0)
  84. entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)
  85. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  86. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 0)
  87. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.01)
  88. drop_to_floor(ent)
  89. }

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást: =[Noobs Wanna Aim]= (2013.02.16. 21:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda
HozzászólásElküldve: 2013.02.16. 19:53 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.14. 21:21
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm IrOn123!
Jól megoldottad! Nem is tudtam hogy mire jó ez a fw_TraceLine fgv :)

_________________
Kép Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda
HozzászólásElküldve: 2013.02.16. 20:17 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
=[Noobs Wanna Aim]= írta:
Köszönöm IrOn123!
Jól megoldottad! Nem is tudtam hogy mire jó ez a fw_TraceLine fgv :)

megy is ?:D -->Kép

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást: =[Noobs Wanna Aim]= (2013.02.16. 21:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda
HozzászólásElküldve: 2013.02.16. 21:49 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.14. 21:21
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
IrOn123 írta:
=[Noobs Wanna Aim]= írta:
Köszönöm IrOn123!
Jól megoldottad! Nem is tudtam hogy mire jó ez a fw_TraceLine fgv :)

megy is ?:D -->Kép

:D Kaptál mindkét hozzászólásodra 1-1 lájkot :)

_________________
Kép Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda
HozzászólásElküldve: 2013.02.17. 09:27 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
most vettem észre, ezt a sort vedd ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hl2box")

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda
HozzászólásElküldve: 2013.02.17. 14:52 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.14. 21:21
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Kivettem, szerintem se kell az oda.

_________________
Kép Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole