hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 339 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 339 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.24. 13:40 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Hello,
Nekem egy olyan plugin kell amivel 12 playernál 2- őt tud ugrani a játékos, spec botokat ne számolya bele... Autómatikussan indítsa el, és ha 10 11 ember játszik akkor írja ki hudba és chatba hogy: 10 nél: Már csak 2 ember kell a dupla ugráshoz!
11 nél: Már csak egy ember kell a dupla ugráshoz! 12 nél A dupla ugrás bekapcsólva, ha map resi kell hogy menjen a plugin akkor ugyan arra a mapra rakja vissza illetve ha elég egy resi akkor ezt írja A dupla ugrás bekapcsólva, következő kőrben használható! Megoldható lenne? Chat ba illetve hudba ékezetes betükkel írja ki :) chat színek : sárga hud: piros mikormég nincs dupla ugrás kék mikor van, középre kérném :) köszönöm előre is

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.24. 18:21 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUS_JUMPS 1
  6. #define MIN_PLAYERS 12
  7.  
  8. new jumpnum[33] = 0
  9. new bool:dojump[33] = false
  10. new players[32], playernum
  11. new bool:engedelyezve, bool:kovetkezoben
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
  16. register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
  17. set_task(120.0, "hirdet", 0, _, _, "b")
  18. }
  19. public End()
  20. {
  21. if(kovetkezoben)
  22. {
  23. engedelyezve = true
  24. }
  25. else
  26. {
  27. engedelyezve = false
  28. }
  29. }
  30. public hirdet()
  31. {
  32. if(kovetkezoben && !engedelyezve)
  33. {
  34. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.3, 0.3, 0, 6.0, 10.0)
  35. show_hudmessage(0, "A kovetkezo kortol^nvan duplaugras")
  36. client_print(0, print_chat, "A kovetkezo kortol^nvan duplaugras")
  37. }
  38. else if(!kovetkezoben)
  39. {
  40. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.3, 0, 6.0, 10.0)
  41. show_hudmessage(0, "Mar csak %d ember^nkell a dupla ugrashoz", (MIN_PLAYERS-playernum))
  42. client_print(0, print_chat, "Mar csak %d ember^nkell a dupla ugrashoz", (MIN_PLAYERS-playernum))
  43. }
  44. }
  45. public client_putinserver(id)
  46. {
  47. jumpnum[id] = 0
  48. dojump[id] = false
  49. get_players(players, playernum, "ch")
  50. if(playernum >= MIN_PLAYERS)
  51. {
  52. kovetkezoben = true
  53. }
  54. else
  55. {
  56. kovetkezoben = false
  57. }
  58. }
  59.  
  60. public client_disconnect(id)
  61. {
  62. jumpnum[id] = 0
  63. dojump[id] = false
  64. get_players(players, playernum, "ch")
  65. if(playernum >= MIN_PLAYERS)
  66. {
  67. kovetkezoben = true
  68. }
  69. else
  70. {
  71. kovetkezoben = false
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public client_PreThink(id)
  76. {
  77. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  78. if(!engedelyezve) return PLUGIN_CONTINUE
  79. new nbut = get_user_button(id)
  80. new obut = get_user_oldbutton(id)
  81. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  82. {
  83. if(jumpnum[id] < PLUS_JUMPS)
  84. {
  85. dojump[id] = true
  86. jumpnum[id]++
  87. return PLUGIN_CONTINUE
  88. }
  89. }
  90. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  91. {
  92. jumpnum[id] = 0
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97.  
  98. public client_PostThink(id)
  99. {
  100. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  101. if(!engedelyezve) return PLUGIN_CONTINUE
  102. if(dojump[id] == true)
  103. {
  104. new Float:velocity[3]
  105. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  106. velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  107. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  108. dojump[id] = false
  109. return PLUGIN_CONTINUE
  110. }
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: theglorious (2013.02.27. 15:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 16:39 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
HunGamer írta:
Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUS_JUMPS 1
  6. #define MIN_PLAYERS 12
  7.  
  8. new jumpnum[33] = 0
  9. new bool:dojump[33] = false
  10. new players[32], playernum
  11. new bool:engedelyezve, bool:kovetkezoben
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
  16. register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
  17. set_task(120.0, "hirdet", 0, _, _, "b")
  18. }
  19. public End()
  20. {
  21. if(kovetkezoben)
  22. {
  23. engedelyezve = true
  24. }
  25. else
  26. {
  27. engedelyezve = false
  28. }
  29. }
  30. public hirdet()
  31. {
  32. if(kovetkezoben && !engedelyezve)
  33. {
  34. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.3, 0.3, 0, 6.0, 10.0)
  35. show_hudmessage(0, "A kovetkezo kortol^nvan duplaugras")
  36. client_print(0, print_chat, "A kovetkezo kortol^nvan duplaugras")
  37. }
  38. else if(!kovetkezoben)
  39. {
  40. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.3, 0, 6.0, 10.0)
  41. show_hudmessage(0, "Már csak %d ember^nkell a dupla ugrashoz", (MIN_PLAYERS-playernum))
  42. client_print(0, print_chat, "Már csak %d ember^nkell a dupla ugrashoz", (MIN_PLAYERS-playernum))
  43. }
  44. }
  45. public client_putinserver(id)
  46. {
  47. jumpnum[id] = 0
  48. dojump[id] = false
  49. get_players(players, playernum, "ch")
  50. if(playernum > MIN_PLAYERS)
  51. {
  52. kovetkezoben = true
  53. }
  54. else
  55. {
  56. kovetkezoben = false
  57. }
  58. }
  59.  
  60. public client_disconnect(id)
  61. {
  62. jumpnum[id] = 0
  63. dojump[id] = false
  64. get_players(players, playernum, "ch")
  65. if(playernum > MIN_PLAYERS)
  66. {
  67. kovetkezoben = true
  68. }
  69. else
  70. {
  71. kovetkezoben = false
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public client_PreThink(id)
  76. {
  77. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  78. if(!engedelyezve) return PLUGIN_CONTINUE
  79. new nbut = get_user_button(id)
  80. new obut = get_user_oldbutton(id)
  81. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  82. {
  83. if(jumpnum[id] < PLUS_JUMPS)
  84. {
  85. dojump[id] = true
  86. jumpnum[id]++
  87. return PLUGIN_CONTINUE
  88. }
  89. }
  90. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  91. {
  92. jumpnum[id] = 0
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97.  
  98. public client_PostThink(id)
  99. {
  100. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  101. if(!engedelyezve) return PLUGIN_CONTINUE
  102. if(dojump[id] == true)
  103. {
  104. new Float:velocity[3]
  105. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  106. velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  107. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  108. dojump[id] = false
  109. return PLUGIN_CONTINUE
  110. }
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }

Felraktam de nem történik semmi :/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 14:12 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
theglorious írta:
Felraktam de nem történik semmi :/


Akkor majd leírod mi nem történik, hudok látszódnak, log mit ír... stb! Alap dolgokat ne kelljen már kérni .9

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 15:50 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
kiki írta:
theglorious írta:
Felraktam de nem történik semmi :/


Akkor majd leírod mi nem történik, hudok látszódnak, log mit ír... stb! Alap dolgokat ne kelljen már kérni .9

bocs igazad van :) log nincs, hud nincs, chatba kiírja az nem tom hogy nektek gond e ha azt is kiírja hogy Már csak 0 elmber kell a dupla ugrashoz :S am 12 embernél semmi duplaugrás vagy eféle dolog :S

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 17:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
13 tól lesz, e plugin esetén.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 17:56 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
kiki írta:
13 tól lesz, e plugin esetén.

Nem műkszik 13 esetén sem :/
Pedig montamneki, hogy mukodj!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 18:34 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Igaz, ott kimaradt egy egyenlőség jel. Ezt leszámítva: tesztelve, működik.
Hogyan is működik? lecsatlakozás/fellépésnél ellenőrzi a játékosok számát, ha elért egy bizonyos értéket(jelen esetben 12) akkor KÖVETKEZŐ körtől engedélyezi a multijumpot. Visszafele ugyanígy. Ha 12 alá csökken akkor is csak a következőtől tiltja.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 18:46 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
HunGamer írta:
Igaz, ott kimaradt egy egyenlőség jel. Ezt leszámítva: tesztelve, működik.
Hogyan is működik? lecsatlakozás/fellépésnél ellenőrzi a játékosok számát, ha elért egy bizonyos értéket(jelen esetben 12) akkor KÖVETKEZŐ körtől engedélyezi a multijumpot. Visszafele ugyanígy. Ha 12 alá csökken akkor is csak a következőtől tiltja.

Okés, ő most melyik a jó script? :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 ugras 12 player-nél
HozzászólásElküldve: 2013.02.27. 15:15 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
2. HSZ. Szerkesztettem.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole