hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 207 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 207 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 19:01 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Helló

Nekem olyan hud infórmáció kellene ami a chat felett KÉK színnel kiírja a halottaknak ezt:
Map: %
Következő map: %
Hátralévő idő: %
Pontos idő: %
Slot: %/20
Kör: %

a mappok nem körökre hanem időre mennek!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 20:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Hud"
  7. #define AUTHOR "Small"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. new kor
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. set_task(5.0, "hud", 0, _, _, "b")
  14. register_logevent("Vege",2,"1=Round_End")
  15. }
  16. public Vege()
  17. {
  18. kor++;
  19. }
  20. public hud(id)
  21. {
  22. new mapneve[16],nmap[16],hido[24],ido[9]
  23. get_mapname(mapneve,16)
  24. get_cvar_string("amx_nextmap",nmap,16)
  25. get_cvar_string("amx_timeleft",hido,24)
  26. get_time("%H:%M:%S",ido,8)
  27. new jatekos = get_playersnum()
  28.  
  29. if(is_user_alive(id))
  30. {
  31. return PLUGIN_HANDLED;
  32. }
  33.  
  34. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.7, 0, 6.0, 12.0)
  35. show_hudmessage(id, "Map: %s^nKövetkező map: %s^nHátralévő idő: %s^nPontos idő: %s^nSlot: %s/20^nKör: %s",mapneve,nmap,hido,ido,jatekos,kor)
  36.  
  37. return 1;
  38. }
  39.  

Ők köszönték meg small nek ezt a hozzászólást: theglorious (2013.02.25. 20:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 14:13 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
public hud(id)

Mi az az index benne, taskid nek nem csak így kell ki iratni.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 14:48 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
small írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Hud"
  7. #define AUTHOR "Small"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. new kor
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. set_task(5.0, "hud", 0, _, _, "b")
  14. register_logevent("Vege",2,"1=Round_End")
  15. }
  16. public Vege()
  17. {
  18. kor++;
  19. }
  20. public hud(id)
  21. {
  22. new mapneve[16],nmap[16],hido[24],ido[9]
  23. get_mapname(mapneve,16)
  24. get_cvar_string("amx_nextmap",nmap,16)
  25. get_cvar_string("amx_timeleft",hido,24)
  26. get_time("%H:%M:%S",ido,8)
  27. new jatekos = get_playersnum()
  28.  
  29. if(is_user_alive(id))
  30. {
  31. return PLUGIN_HANDLED;
  32. }
  33.  
  34. set_hudmessage(255, 69, 0, 0.0, 0.7, 0, 6.0, 12.0)
  35. show_hudmessage(id, "Map: %s^nKövetkező map: %s^nHátralévő idő: %s^nPontos idő: %s^nSlot: %s/20^nKör: %s",mapneve,nmap,hido,ido,jatekos,kor)
  36.  
  37. return 1;
  38. }
  39.  

bocsi, de eltakarja a chat :/ és az élő is látja , hogy tudom az ilyet állítani?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 15:43 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
theglorious írta:
bocsi, de eltakarja a chat :/ és az élő is látja , hogy tudom az ilyet állítani?

Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Hud"
  7. #define AUTHOR "Small"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. new kor
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. set_task(5.0, "hud", 0, _, _, "b")
  14. register_logevent("Vege",2,"1=Round_End")
  15. }
  16. public Vege()
  17. {
  18. kor++;
  19. }
  20. public hud()
  21. {
  22. new mapneve[16],nmap[16],hido[24],ido[9]
  23. get_mapname(mapneve,16)
  24. get_cvar_string("amx_nextmap",nmap,16)
  25. get_cvar_string("amx_timeleft",hido,24)
  26. get_time("%H:%M:%S",ido,8)
  27. new jatekos = get_playersnum()
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i; i < pnum; i++)
  32. {
  33. if(!is_user_alive(players[i]))
  34. {
  35. set_hudmessage(255, 69, 0, 0.0, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
  36. show_hudmessage(players[i], "Map: %s^nKövetkező map: %s^nHátralévő idő: %s^nPontos idő: %s^nSlot: %d/20^nKör: %d",mapneve,nmap,hido,ido,jatekos,kor)
  37. }
  38. }
  39. return 1;
  40. }
  41.  

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 15:54 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
mégegy hibát találtam a small által írt-ban, hogy a kőrt nem írja csak anyit hogy hud és a slot hoz odaírja a pontos időt és a slot ot is.... így 1215:54:33/20

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 16:01 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ez még mindig nem jó (:
Itt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new players[32], pnum
  2. for(new i; i < pnum; i++)
  3.  

Def értéke a változóknak 0 lesz, s a ciklus sem fog így elindulni :)



HunGamer írta:
theglorious írta:
bocsi, de eltakarja a chat :/ és az élő is látja , hogy tudom az ilyet állítani?

Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Hud"
  7. #define AUTHOR "Small"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. new kor
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. set_task(5.0, "hud", 0, _, _, "b")
  14. register_logevent("Vege",2,"1=Round_End")
  15. }
  16. public Vege()
  17. {
  18. kor++;
  19. }
  20. public hud()
  21. {
  22. new mapneve[16],nmap[16],hido[24],ido[9]
  23. get_mapname(mapneve,16)
  24. get_cvar_string("amx_nextmap",nmap,16)
  25. get_cvar_string("amx_timeleft",hido,24)
  26. get_time("%H:%M:%S",ido,8)
  27. new jatekos = get_playersnum()
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. for(new i; i < pnum; i++)
  31. {
  32. if(is_user_alive(players[i]))
  33. {
  34. set_hudmessage(255, 69, 0, 0.0, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
  35. show_hudmessage(players[i], "Map: %s^nKövetkező map: %s^nHátralévő idő: %s^nPontos idő: %s^nSlot: %d/20^nKör: %d",mapneve,nmap,hido,ido,jatekos,kor)
  36. }
  37. }
  38. return 1;
  39. }
  40.  

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 16:15 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
hopp kimaradt a get_players :)
Javítva

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD infók halottaknak
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 21:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
De az is_user_alive az nem az h él?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole