hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 215 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 215 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 29 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.11. 16:35 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.03.09. 17:50
Hozzászólások: 28
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok

Tudom Millió+1 ilyen téma nyílt ,de én nem kérnék sokat :oops:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=codmww Erre a módra egyetlen egy kasztot kérnék :cry:
Legyen egy magozo illetve 1 rakéta meg egy deagle ,ha lehet admin kaszt legyen de nem fontos...
Köszi

_________________
|OnLy csIcsKA| COD:MW @ HFG.hu
Banner:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 15:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
irhatnál róla többet is és akkor megcsinállom.
kéne a kaszt neve
meilyik jogra?
HP Gyorsaság Gravitáció
hány rakéta
stb....

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 15:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
esetleg egyedi modell?

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 15:21 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.03.09. 17:50
Hozzászólások: 28
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Pele írta:
esetleg egyedi modell?


Modell is jó
Na szóval:
4 rakéta , 1db magozo Deagle...
Ennyi lenne
Ha még írnál bele pár kasztot [admin] Nagyon hálás lennék :$

UI:vip joga van vkinek már használhatja...

_________________
|OnLy csIcsKA| COD:MW @ HFG.hu
Banner:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 15:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
és min van a vip?
admin_level_h jólesz?

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 16:00 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.03.09. 17:50
Hozzászólások: 28
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Pele írta:
és min van a vip?
admin_level_h jólesz?


Tökéletesen

_________________
|OnLy csIcsKA| COD:MW @ HFG.hu
Banner:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 16:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Raktam bele 1 extrát ha kés van a kezében akkor félig láthatatlan!
Kap gránátokat.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <codmod>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const nazwa[] = "Admin kaszt";
  10. new const opis[] = "Csak adminnak/VIP-nek";
  11. new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
  12. new const zdrowie = 50;
  13. new const kondycja = 50;
  14. new const inteligencja = 50;
  15. new const wytrzymalosc = 50;
  16.  
  17. new sprite_blast;
  18. new ilosc_rakiet_gracza[33];
  19. new poprzednia_rakieta_gracza[33];
  20.  
  21. new ma_klase[33];
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25. register_plugin(nazwa, "1.0", "Pele");
  26.  
  27. cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  28.  
  29. register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
  30.  
  31. register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
  32. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
  33.  
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38.  
  39. sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
  40. precache_model("models/rpgrocket.mdl");
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public client_disconnect(id)
  45. {
  46.  
  47. new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
  48. while(entRakiety > 0)
  49. {
  50. if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
  51. remove_entity(entRakiety);
  52. entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
  53. }
  54.  
  55. }
  56.  
  57. public cod_class_enabled(id)
  58. {
  59. if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
  60. {
  61. client_print(id, print_chat, "[Admin kaszt] Ezt te nem tudod használni!.")
  62. return COD_STOP;
  63. }
  64.  
  65. ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
  66. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  67. give_item(id, "weapon_flashbang");
  68. give_item(id, "weapon_flashbang");
  69. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  70. cs_set_user_nvg(id, 1);
  71. cs_set_user_defuse(id, 1);
  72. ma_klase[id] = true;
  73.  
  74. return COD_CONTINUE;
  75. }
  76.  
  77. public cod_class_disabled(id)
  78. {
  79. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  80. ma_klase[id] = false;
  81.  
  82. }
  83.  
  84. public cod_class_skill_used(id)
  85. {
  86.  
  87. if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
  88. {
  89. client_print(id, print_center, "Mar elhasznaltad az osszes raketat");
  90. }
  91. else
  92. {
  93. if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  94. {
  95. client_print(id, print_center, "2 mp mulva tudod hasznalni a raketat");
  96. }
  97.  
  98. else
  99. {
  100. if (is_user_alive(id))
  101. {
  102. poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  103. ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  104.  
  105. new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
  106.  
  107. entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  108. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
  109.  
  110. new Ent = create_entity("info_target");
  111.  
  112. entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  113. entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
  114.  
  115. vAngle[0] *= -1.0;
  116.  
  117. entity_set_origin(Ent, Origin);
  118. entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
  119.  
  120. entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  121. entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  122. entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  123. entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
  124.  
  125. VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  126. entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
  127. }
  128. }
  129. }
  130.  
  131. }
  132.  
  133. public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
  134. {
  135. if(!ma_klase[id])
  136. return;
  137.  
  138. if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
  139. {
  140. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
  141. }
  142. else
  143. {
  144. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  145. }
  146. }
  147.  
  148. public fwSpawn_Rakiety(id)
  149. {
  150. if(is_user_alive(id))
  151. ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
  152. }
  153.  
  154. public DotykRakiety(ent)
  155. {
  156. if (!is_valid_ent(ent))
  157. return;
  158.  
  159. new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  160.  
  161.  
  162. new Float:fOrigin[3];
  163. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  164.  
  165. new iOrigin[3];
  166. for(new i=0;i<3;i++)
  167. iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  168.  
  169. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  170. write_byte(TE_EXPLOSION);
  171. write_coord(iOrigin[0]);
  172. write_coord(iOrigin[1]);
  173. write_coord(iOrigin[2]);
  174. write_short(sprite_blast);
  175. write_byte(32);
  176. write_byte(20);
  177. write_byte(0);
  178. message_end();
  179.  
  180. new entlist[33];
  181. new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
  182.  
  183. for (new i=0; i < numfound; i++)
  184. {
  185. new pid = entlist[i];
  186.  
  187. if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
  188. continue;
  189. cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
  190. }
  191. remove_entity(ent);
  192. }
  193.  

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/

Ők köszönték meg Pele nek ezt a hozzászólást: Puma (2013.03.15. 16:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 16:36 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.02. 17:32
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Pele írta:
Raktam bele 1 extrát ha kés van a kezében akkor félig láthatatlan!
Kap gránátokat.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <codmod>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const nazwa[] = "Admin kaszt";
  10. new const opis[] = "Csak adminnak/VIP-nek";
  11. new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
  12. new const zdrowie = 50;
  13. new const kondycja = 50;
  14. new const inteligencja = 50;
  15. new const wytrzymalosc = 50;
  16.  
  17. new sprite_blast;
  18. new ilosc_rakiet_gracza[33];
  19. new poprzednia_rakieta_gracza[33];
  20.  
  21. new ma_klase[33];
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25. register_plugin(nazwa, "1.0", "Pele");
  26.  
  27. cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  28.  
  29. register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
  30.  
  31. register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
  32. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
  33.  
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38.  
  39. sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
  40. precache_model("models/rpgrocket.mdl");
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public client_disconnect(id)
  45. {
  46.  
  47. new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
  48. while(entRakiety > 0)
  49. {
  50. if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
  51. remove_entity(entRakiety);
  52. entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
  53. }
  54.  
  55. }
  56.  
  57. public cod_class_enabled(id)
  58. {
  59. if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
  60. {
  61. client_print(id, print_chat, "[Admin kaszt] Ezt te nem tudod használni!.")
  62. return COD_STOP;
  63. }
  64.  
  65. ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
  66. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  67. give_item(id, "weapon_flashbang");
  68. give_item(id, "weapon_flashbang");
  69. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  70. cs_set_user_nvg(id, 1);
  71. cs_set_user_defuse(id, 1);
  72. ma_klase[id] = true;
  73.  
  74. return COD_CONTINUE;
  75. }
  76.  
  77. public cod_class_disabled(id)
  78. {
  79. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  80. ma_klase[id] = false;
  81.  
  82. }
  83.  
  84. public cod_class_skill_used(id)
  85. {
  86.  
  87. if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
  88. {
  89. client_print(id, print_center, "Mar elhasznaltad az osszes raketat");
  90. }
  91. else
  92. {
  93. if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  94. {
  95. client_print(id, print_center, "2 mp mulva tudod hasznalni a raketat");
  96. }
  97.  
  98. else
  99. {
  100. if (is_user_alive(id))
  101. {
  102. poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  103. ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  104.  
  105. new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
  106.  
  107. entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  108. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
  109.  
  110. new Ent = create_entity("info_target");
  111.  
  112. entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  113. entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
  114.  
  115. vAngle[0] *= -1.0;
  116.  
  117. entity_set_origin(Ent, Origin);
  118. entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
  119.  
  120. entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  121. entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  122. entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  123. entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
  124.  
  125. VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  126. entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
  127. }
  128. }
  129. }
  130.  
  131. }
  132.  
  133. public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
  134. {
  135. if(!ma_klase[id])
  136. return;
  137.  
  138. if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
  139. {
  140. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
  141. }
  142. else
  143. {
  144. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  145. }
  146. }
  147.  
  148. public fwSpawn_Rakiety(id)
  149. {
  150. if(is_user_alive(id))
  151. ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
  152. }
  153.  
  154. public DotykRakiety(ent)
  155. {
  156. if (!is_valid_ent(ent))
  157. return;
  158.  
  159. new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  160.  
  161.  
  162. new Float:fOrigin[3];
  163. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  164.  
  165. new iOrigin[3];
  166. for(new i=0;i<3;i++)
  167. iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  168.  
  169. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  170. write_byte(TE_EXPLOSION);
  171. write_coord(iOrigin[0]);
  172. write_coord(iOrigin[1]);
  173. write_coord(iOrigin[2]);
  174. write_short(sprite_blast);
  175. write_byte(32);
  176. write_byte(20);
  177. write_byte(0);
  178. message_end();
  179.  
  180. new entlist[33];
  181. new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
  182.  
  183. for (new i=0; i < numfound; i++)
  184. {
  185. new pid = entlist[i];
  186.  
  187. if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
  188. continue;
  189. cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
  190. }
  191. remove_entity(ent);
  192. }
  193.  


Meg ha ráérsz csinálj már még pár db sima kasztot meg v még 1admint :$ ,de most is megy a BIGLIKEEE :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 16:47 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Pele ezt te írtad lengyelül??


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: New Kaszt
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 17:17 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.02. 17:32
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
pocok5 írta:
Pele ezt te írtad lengyelül??


A kapcsolódás sikertelen







A Firefox nem képes kapcsolatot létesíteni a(z) 193.17.175.84 helyen lévő kiszolgálóval.





A webhely ideiglenesen nem érhető el vagy túlterhelt. Próbálja újra pár
perc múlva.
Ha semmilyen oldalt nem tud letölteni, ellenőrizze a számítógépe hálózati
kapcsolatát.
Ha a számítógépet vagy a hálózatot tűzfal vagy proxy védi, ellenőrizze, hogy a
Firefox számára engedélyezett-e a webhozzáférés.

Ezt irja ki amikor átakarom alakítani ,vki tudja a megoldást vagy átalakítja nekem? :$ háláás lennék


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 29 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole