hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 09:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 310 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 309 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 02:04 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.03.24. 01:57
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy fent van a szerveremen egy Zombie Plague 5.0.8. és a kör elején mindig kiírja hogy [ZP] ====Zombie Plague 5.0.8====
na és az lenne a kérdésen hogy a []-ben levő szöveget hogy tudom megváltoztatni vagy kitörölni hogy így nézzen ki ====Zombie Plague 5.0.8==== :?:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 04:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
fletli írta:
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy fent van a szerveremen egy Zombie Plague 5.0.8. és a kör elején mindig kiírja hogy [ZP] ====Zombie Plague 5.0.8====
na és az lenne a kérdésen hogy a []-ben levő szöveget hogy tudom megváltoztatni vagy kitörölni hogy így nézzen ki ====Zombie Plague 5.0.8==== :?:


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3.   ----------------------
  4.   -*- [ZP] Main Menu -*-
  5.   ----------------------
  6.  
  7.   This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8.   terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10.   ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <amxmisc>
  14. #include <fakemeta>
  15. #define LIBRARY_BUYMENUS "zp50_buy_menus"
  16. #include <zp50_buy_menus>
  17. #define LIBRARY_ZOMBIECLASSES "zp50_class_zombie"
  18. #include <zp50_class_zombie>
  19. #define LIBRARY_HUMANCLASSES "zp50_class_human"
  20. #include <zp50_class_human>
  21. #define LIBRARY_ITEMS "zp50_items"
  22. #include <zp50_items>
  23. #define LIBRARY_ADMIN_MENU "zp50_admin_menu"
  24. #include <zp50_admin_menu>
  25. #define LIBRARY_RANDOMSPAWN "zp50_random_spawn"
  26. #include <zp50_random_spawn>
  27. #include <zp50_colorchat>
  28.  
  29. #define TASK_WELCOMEMSG 100
  30.  
  31. // CS Player PData Offsets (win32)
  32. const OFFSET_CSMENUCODE = 205
  33.  
  34. // Menu keys
  35. const KEYSMENU = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0
  36.  
  37. #define flag_get(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
  38. #define flag_get_boolean(%1,%2) (flag_get(%1,%2) ? true : false)
  39. #define flag_set(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
  40. #define flag_unset(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
  41.  
  42. new g_ChooseTeamOverrideActive
  43.  
  44. new cvar_buy_custom_primary, cvar_buy_custom_secondary, cvar_buy_custom_grenades
  45. new cvar_random_spawning
  46.  
  47. public plugin_init()
  48. {
  49. register_plugin("[ZP] Main Menu", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  50.  
  51. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  52.  
  53. register_clcmd("chooseteam", "clcmd_chooseteam")
  54.  
  55. register_clcmd("say /zpmenu", "clcmd_zpmenu")
  56. register_clcmd("say zpmenu", "clcmd_zpmenu")
  57.  
  58. // Menus
  59. register_menu("Main Menu", KEYSMENU, "menu_main")
  60. }
  61.  
  62. public plugin_natives()
  63. {
  64. set_module_filter("module_filter")
  65. set_native_filter("native_filter")
  66. }
  67. public module_filter(const module[])
  68. {
  69. if (equal(module, LIBRARY_BUYMENUS) || equal(module, LIBRARY_ZOMBIECLASSES) || equal(module, LIBRARY_HUMANCLASSES) || equal(module, LIBRARY_ITEMS) || equal(module, LIBRARY_ADMIN_MENU) || equal(module, LIBRARY_RANDOMSPAWN))
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71.  
  72. return PLUGIN_CONTINUE;
  73. }
  74. public native_filter(const name[], index, trap)
  75. {
  76. if (!trap)
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78.  
  79. return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. public plugin_cfg()
  83. {
  84. cvar_buy_custom_primary = get_cvar_pointer("zp_buy_custom_primary")
  85. cvar_buy_custom_secondary = get_cvar_pointer("zp_buy_custom_secondary")
  86. cvar_buy_custom_grenades = get_cvar_pointer("zp_buy_custom_grenades")
  87. cvar_random_spawning = get_cvar_pointer("zp_random_spawning_csdm")
  88. }
  89.  
  90. // Event Round Start
  91. public event_round_start()
  92. {
  93. // Show main menu message
  94. remove_task(TASK_WELCOMEMSG)
  95. set_task(2.0, "task_welcome_msg", TASK_WELCOMEMSG)
  96. }
  97.  
  98. // Welcome Message Task
  99. public task_welcome_msg()
  100. {
  101. zp_colored_print(0, "==== ^x04Zombie Plague %s^x01 ====", ZP_VERSION_STR_LONG)
  102. zp_colored_print(0, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFO1")
  103. }
  104.  
  105. public clcmd_chooseteam(id)
  106. {
  107. if (flag_get(g_ChooseTeamOverrideActive, id))
  108. {
  109. show_menu_main(id)
  110. return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112.  
  113. flag_set(g_ChooseTeamOverrideActive, id)
  114. return PLUGIN_CONTINUE;
  115. }
  116.  
  117. public clcmd_zpmenu(id)
  118. {
  119. show_menu_main(id)
  120. }
  121.  
  122. public client_putinserver(id)
  123. {
  124. flag_set(g_ChooseTeamOverrideActive, id)
  125. }
  126.  
  127. // Main Menu
  128. show_menu_main(id)
  129. {
  130. static menu[250]
  131. new len
  132.  
  133. // Title
  134. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\yZombie Plague %s^n^n", ZP_VERSION_STR_LONG)
  135.  
  136. // 1. Buy menu
  137. if (LibraryExists(LIBRARY_BUYMENUS, LibType_Library) && (get_pcvar_num(cvar_buy_custom_primary)
  138. || get_pcvar_num(cvar_buy_custom_secondary) || get_pcvar_num(cvar_buy_custom_grenades)) && is_user_alive(id))
  139. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r1.\w %L^n", id, "MENU_BUY")
  140. else
  141. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d1. %L^n", id, "MENU_BUY")
  142.  
  143. // 2. Extra Items
  144. if (LibraryExists(LIBRARY_ITEMS, LibType_Library) && is_user_alive(id))
  145. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r2.\w %L^n", id, "MENU_EXTRABUY")
  146. else
  147. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d2. %L^n", id, "MENU_EXTRABUY")
  148.  
  149. // 3. Zombie class
  150. if (LibraryExists(LIBRARY_ZOMBIECLASSES, LibType_Library) && zp_class_zombie_get_count() > 1)
  151. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r3.\w %L^n", id, "MENU_ZCLASS")
  152. else
  153. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d3. %L^n", id, "MENU_ZCLASS")
  154.  
  155. // 4. Human class
  156. if (LibraryExists(LIBRARY_HUMANCLASSES, LibType_Library) && zp_class_human_get_count() > 1)
  157. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r4.\w %L^n", id, "MENU_HCLASS")
  158. else
  159. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d4. %L^n", id, "MENU_HCLASS")
  160.  
  161. // 5. Unstuck
  162. if (LibraryExists(LIBRARY_RANDOMSPAWN, LibType_Library) && is_user_alive(id))
  163. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r5.\w %L^n", id, "MENU_UNSTUCK")
  164. else
  165. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d5. %L^n", id, "MENU_UNSTUCK")
  166.  
  167. // 6. Help
  168. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r6.\w %L^n^n", id, "MENU_INFO")
  169.  
  170. // 7. Choose Team
  171. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r7.\w %L^n^n", id, "MENU_CHOOSE_TEAM")
  172.  
  173. // 9. Admin menu
  174. if (LibraryExists(LIBRARY_ADMIN_MENU, LibType_Library) && is_user_admin(id))
  175. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r9.\w %L", id, "MENU_ADMIN")
  176. else
  177. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d9. %L", id, "MENU_ADMIN")
  178.  
  179. // 0. Exit
  180. len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "^n^n\r0.\w %L", id, "MENU_EXIT")
  181.  
  182. // Fix for AMXX custom menus
  183. set_pdata_int(id, OFFSET_CSMENUCODE, 0)
  184. show_menu(id, KEYSMENU, menu, -1, "Main Menu")
  185. }
  186.  
  187. // Main Menu
  188. public menu_main(id, key)
  189. {
  190. // Player disconnected?
  191. if (!is_user_connected(id))
  192. return PLUGIN_HANDLED;
  193.  
  194. switch (key)
  195. {
  196. case 0: // Buy Menu
  197. {
  198. // Custom buy menus enabled?
  199. if (LibraryExists(LIBRARY_BUYMENUS, LibType_Library) && (get_pcvar_num(cvar_buy_custom_primary)
  200. || get_pcvar_num(cvar_buy_custom_secondary) || get_pcvar_num(cvar_buy_custom_grenades)))
  201. {
  202. // Check whether the player is able to buy anything
  203. if (is_user_alive(id))
  204. zp_buy_menus_show(id)
  205. else
  206. zp_colored_print(id, "%L", id, "CANT_BUY_WEAPONS_DEAD")
  207. }
  208. else
  209. zp_colored_print(id, "%L", id, "CUSTOM_BUY_DISABLED")
  210. }
  211. case 1: // Extra Items
  212. {
  213. // Items enabled?
  214. if (LibraryExists(LIBRARY_ITEMS, LibType_Library))
  215. {
  216. // Check whether the player is able to buy anything
  217. if (is_user_alive(id))
  218. zp_items_show_menu(id)
  219. else
  220. zp_colored_print(id, "%L", id, "CANT_BUY_ITEMS_DEAD")
  221. }
  222. else
  223. zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_EXTRAS")
  224. }
  225. case 2: // Zombie Classes
  226. {
  227. if (LibraryExists(LIBRARY_ZOMBIECLASSES, LibType_Library) && zp_class_zombie_get_count() > 1)
  228. zp_class_zombie_show_menu(id)
  229. else
  230. zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_ZCLASSES")
  231. }
  232. case 3: // Human Classes
  233. {
  234. if (LibraryExists(LIBRARY_HUMANCLASSES, LibType_Library) && zp_class_human_get_count() > 1)
  235. zp_class_human_show_menu(id)
  236. else
  237. zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_HCLASSES")
  238. }
  239. case 4:
  240. {
  241. // Check if player is stuck
  242. if (LibraryExists(LIBRARY_RANDOMSPAWN, LibType_Library) && is_user_alive(id))
  243. {
  244. if (is_player_stuck(id))
  245. {
  246. // Move to an initial spawn
  247. if (get_pcvar_num(cvar_random_spawning))
  248. zp_random_spawn_do(id, true) // random spawn (including CSDM)
  249. else
  250. zp_random_spawn_do(id, false) // regular spawn
  251. }
  252. else
  253. zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_STUCK")
  254. }
  255. else
  256. zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT")
  257. }
  258. case 5: // Help Menu
  259. {
  260. show_help(id)
  261. }
  262. case 6: // Menu override
  263. {
  264. flag_unset(g_ChooseTeamOverrideActive, id)
  265. client_cmd(id, "chooseteam")
  266. }
  267. case 8: // Admin Menu
  268. {
  269. if (LibraryExists(LIBRARY_ADMIN_MENU, LibType_Library) && is_user_admin(id))
  270. zp_admin_menu_show(id)
  271. else
  272. zp_colored_print(id, "%L", id, "NO_ADMIN_MENU")
  273. }
  274. }
  275.  
  276. return PLUGIN_HANDLED;
  277. }
  278.  
  279. // Help MOTD
  280. show_help(id)
  281. {
  282. static motd[1024]
  283. new len
  284.  
  285. len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO11", "Zombie Plague Mod", ZP_VERSION_STR_LONG, "ZP Dev Team")
  286. len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO12")
  287.  
  288. show_motd(id, motd)
  289. }
  290.  
  291. // Check if a player is stuck (credits to VEN)
  292. stock is_player_stuck(id)
  293. {
  294. static Float:originF[3]
  295. pev(id, pev_origin, originF)
  296.  
  297. engfunc(EngFunc_TraceHull, originF, originF, 0, (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id, 0)
  298.  
  299. if (get_tr2(0, TR_StartSolid) || get_tr2(0, TR_AllSolid) || !get_tr2(0, TR_InOpen))
  300. return true;
  301.  
  302. return false;
  303. }

AZ SMBAN EZT KERESD MEG!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Welcome Message Task
  2. public task_welcome_msg()
  3. {
  4. zp_colored_print(0, "==== ^x04Zombie Plague %s^x01 ====", ZP_VERSION_STR_LONG)
  5. zp_colored_print(0, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFO1")
  6. }

Azt átírod, és itt átalakítod:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=atalakit

A szín kódok pedig:
^x04=zöld
^x03=csapat szín
^x01=alap szín (sárga)

Nyomj egy like gombot ha segítettem, köszi.

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást (összesen 2): fletli (2013.03.24. 17:50) • Beckx (2014.04.24. 21:31)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 07:55 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Nem erre gondolt, el akarja tüntetni a [ZP] szót, ha ezt akarod akkor keresd meg a zp50_colorchat_const.inc fájlt. És abban a #define ZP_PREFIX "^x01[^x04ZP^x01] " sort, majd töröld ki ezt: ^x01[^x04ZP^x01].

He segítettem dobj egy Liket-t.

_________________
Kép

Ők köszönték meg Show1337 nek ezt a hozzászólást: fletli (2013.03.24. 17:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 17:52 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.03.24. 01:57
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Köszönöm a segítséget mind2őtöknek, és a színek is jók mert nem tudtam a kódjukat :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 18:07 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.03.24. 01:57
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
.inc fájlt is át kell konvertálni valamivel vagy csak egyszerűen társítom jegyzettömbbel és megnyitom? mert ezt a módszert alkalmaztam és nem működik:S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 18:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Remélem tujdátok hogy ez a zombie plague topic-ba kellene hogy legyen.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole