hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 14:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 536 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 535 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hunter zm
HozzászólásElküldve: 2013.03.27. 21:17 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Valaki javitaná
5153538fe08d5.sma(28) : warning 217: loose indentation
5153538fe08d5.sma(70) : warning 217: loose indentation
5153538fe08d5.sma(73) : warning 217: loose indentation
5153538fe08d5.sma(90) : warning 217: loose indentation
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. new g_zclass_hunter
  7.  
  8. new g_hasBhop[ 33 ]
  9.  
  10. new pcvar_enabled, pcvar_autojump
  11.  
  12. new bool:g_restorevel[33]
  13. new Float:g_velocity[33][3]
  14.  
  15. new const zclass_name[] = { "Hunter Zombi" }
  16. new const zclass_info[] = { "Hosszú Ugrás\r[ctrl+space]" }
  17. new const zclass_model[] = { "zombie_source" }
  18. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
  19. const zclass_health = 6500
  20. const zclass_speed = 250
  21. const Float:zclass_gravity = 0.5
  22. const Float:zclass_knockback = 0.0
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin("[ZP] Class : Hunter Zombi", "1.1", "ƒa†es™")
  27.  
  28. register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  29.  
  30. pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
  31. pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
  32.  
  33. register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38. g_zclass_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  39.  
  40. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  41. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  42. }
  43.  
  44. public zp_user_infected_post(id, infector)
  45. {
  46. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_hunter)
  47. {
  48. g_hasBhop[ id ] = true
  49.  
  50. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  51. give_item(id, "item_longjump");
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public client_connect( id )
  56. {
  57. g_hasBhop[ id ] = false
  58. }
  59.  
  60. public event_player_death()
  61. {
  62. g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  63. }
  64.  
  65. public forward_prethink( id )
  66. {
  67. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69.  
  70. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72.  
  73. if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
  74. {
  75. set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  76.  
  77. if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  78. {
  79. new szFlags = pev( id, pev_flags )
  80. if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  81. {
  82. new Float: szVelocity[ 3 ]
  83. pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  84. szVelocity[ 2 ] += 250.0
  85. set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  86. set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  87. }
  88. }
  89. }
  90. return FMRES_IGNORED
  91. }
  92.  
  93. public fw_PlayerPreThink(id)
  94. {
  95. if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
  96. return FMRES_IGNORED
  97.  
  98. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  99. return FMRES_IGNORED
  100.  
  101. if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  102. {
  103. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  104.  
  105. g_restorevel[id] = true
  106. }
  107. return FMRES_IGNORED
  108. }
  109.  
  110. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  111. {
  112. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  113. return FMRES_IGNORED
  114.  
  115. if (g_restorevel[id])
  116. {
  117. g_restorevel[id] = false
  118.  
  119. if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  120. {
  121. new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  122.  
  123. if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  124. {
  125. static Float:vecTemp[3]
  126.  
  127. pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  128.  
  129. g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  130. g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  131. g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  132. }
  133.  
  134. set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  135.  
  136. return FMRES_HANDLED
  137. }
  138. }
  139. return FMRES_IGNORED
  140. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hunter zm
HozzászólásElküldve: 2013.03.27. 21:30 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
nem túl nagy hiba.. warning.. sorbehúzás. ittvan javítva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. new g_zclass_hunter
  7.  
  8. new g_hasBhop[ 33 ]
  9.  
  10. new pcvar_enabled, pcvar_autojump
  11.  
  12. new bool:g_restorevel[33]
  13. new Float:g_velocity[33][3]
  14.  
  15. new const zclass_name[] = { "Hunter Zombi" }
  16. new const zclass_info[] = { "Hosszú Ugrás\r[ctrl+space]" }
  17. new const zclass_model[] = { "zombie_source" }
  18. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
  19. const zclass_health = 6500
  20. const zclass_speed = 250
  21. const Float:zclass_gravity = 0.5
  22. const Float:zclass_knockback = 0.0
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin("[ZP] Class : Hunter Zombi", "1.1", "?a†es™")
  27.  
  28. register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  29.  
  30. pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
  31. pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
  32.  
  33. register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38. g_zclass_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  39.  
  40. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  41. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  42. }
  43.  
  44. public zp_user_infected_post(id, infector)
  45. {
  46. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_hunter)
  47. {
  48. g_hasBhop[ id ] = true
  49.  
  50. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  51. give_item(id, "item_longjump");
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public client_connect( id )
  56. {
  57. g_hasBhop[ id ] = false
  58. }
  59.  
  60. public event_player_death()
  61. {
  62. g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  63. }
  64.  
  65. public forward_prethink( id )
  66. {
  67. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69.  
  70. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72.  
  73. if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
  74. {
  75. set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  76.  
  77. if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  78. {
  79. new szFlags = pev( id, pev_flags )
  80. if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  81. {
  82. new Float: szVelocity[ 3 ]
  83. pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  84. szVelocity[ 2 ] += 250.0
  85. set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  86. set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  87. }
  88. }
  89. }
  90. return FMRES_IGNORED
  91. }
  92.  
  93. public fw_PlayerPreThink(id)
  94. {
  95. if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
  96. return FMRES_IGNORED
  97.  
  98. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  99. return FMRES_IGNORED
  100.  
  101. if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  102. {
  103. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  104.  
  105. g_restorevel[id] = true
  106. }
  107. return FMRES_IGNORED
  108. }
  109.  
  110. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  111. {
  112. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  113. return FMRES_IGNORED
  114.  
  115. if (g_restorevel[id])
  116. {
  117. g_restorevel[id] = false
  118.  
  119. if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  120. {
  121. new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  122.  
  123. if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  124. {
  125. static Float:vecTemp[3]
  126.  
  127. pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  128.  
  129. g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  130. g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  131. g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  132. }
  133.  
  134. set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  135.  
  136. return FMRES_HANDLED
  137. }
  138. }
  139. return FMRES_IGNORED
  140. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást: Tomos (2013.03.28. 09:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hunter zm
HozzászólásElküldve: 2013.03.28. 09:26 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
crazy` írta:
nem túl nagy hiba.. warning.. sorbehúzás. ittvan javítva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. new g_zclass_hunter
  7.  
  8. new g_hasBhop[ 33 ]
  9.  
  10. new pcvar_enabled, pcvar_autojump
  11.  
  12. new bool:g_restorevel[33]
  13. new Float:g_velocity[33][3]
  14.  
  15. new const zclass_name[] = { "Hunter Zombi" }
  16. new const zclass_info[] = { "Hosszú Ugrás\r[ctrl+space]" }
  17. new const zclass_model[] = { "zombie_source" }
  18. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
  19. const zclass_health = 6500
  20. const zclass_speed = 250
  21. const Float:zclass_gravity = 0.5
  22. const Float:zclass_knockback = 0.0
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin("[ZP] Class : Hunter Zombi", "1.1", "?a†es™")
  27.  
  28. register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  29.  
  30. pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
  31. pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
  32.  
  33. register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38. g_zclass_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  39.  
  40. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  41. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  42. }
  43.  
  44. public zp_user_infected_post(id, infector)
  45. {
  46. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_hunter)
  47. {
  48. g_hasBhop[ id ] = true
  49.  
  50. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  51. give_item(id, "item_longjump");
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public client_connect( id )
  56. {
  57. g_hasBhop[ id ] = false
  58. }
  59.  
  60. public event_player_death()
  61. {
  62. g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  63. }
  64.  
  65. public forward_prethink( id )
  66. {
  67. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69.  
  70. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72.  
  73. if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
  74. {
  75. set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  76.  
  77. if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  78. {
  79. new szFlags = pev( id, pev_flags )
  80. if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  81. {
  82. new Float: szVelocity[ 3 ]
  83. pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  84. szVelocity[ 2 ] += 250.0
  85. set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  86. set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  87. }
  88. }
  89. }
  90. return FMRES_IGNORED
  91. }
  92.  
  93. public fw_PlayerPreThink(id)
  94. {
  95. if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
  96. return FMRES_IGNORED
  97.  
  98. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  99. return FMRES_IGNORED
  100.  
  101. if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  102. {
  103. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  104.  
  105. g_restorevel[id] = true
  106. }
  107. return FMRES_IGNORED
  108. }
  109.  
  110. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  111. {
  112. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  113. return FMRES_IGNORED
  114.  
  115. if (g_restorevel[id])
  116. {
  117. g_restorevel[id] = false
  118.  
  119. if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  120. {
  121. new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  122.  
  123. if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  124. {
  125. static Float:vecTemp[3]
  126.  
  127. pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  128.  
  129. g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  130. g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  131. g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  132. }
  133.  
  134. set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  135.  
  136. return FMRES_HANDLED
  137. }
  138. }
  139. return FMRES_IGNORED
  140. }


Kösz

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 54 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole