hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 07:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 204 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Jelenlego mód ZP
HozzászólásElküldve: 2013.04.03. 21:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Ebben mi a hiba?

HIBA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. 515c89a5f108b.sma(39) : error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized
  2.  
  3. 1 Error.
  4. Could not locate output file 515c89a5f108b.amx (compile failed).


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <zombieplague>
  3.  
  4. /*================================================================================
  5.  [Customizations]
  6. =================================================================================*/
  7.  
  8. // Hudmessage tag
  9. new const hud_tag[] = "Jelenlegi mód: "
  10.  
  11. // Name for each Hudmessage Mode
  12. new const mode_names[][] =
  13. {
  14. "Várakozás az új módra...", // No mode Started
  15. "Normál fertőzéses", // Normal Infection, single round
  16. "Nemesis mód", // Nemesis Mode (zombie boss)
  17. "Túlélő mód", // Survivor Mode (human boss)
  18. "Raj mód", // Swarm round (no infections)
  19. "Többszőrös fertőzéses mod", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  20. "Pestis mód", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  21. "Assasin mód",
  22. "Sniper mód",
  23. "Ismeretlen mód" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  24. }
  25.  
  26. // RGB Colors for each Hudmessage Mode
  27. // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
  28. new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
  29. {
  30. // R G B
  31. {255, 255, 255}, // No mode Started
  32. {0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
  33. {255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
  34. {0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
  35. {255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
  36. {0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  37. {255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  38. {255, 255, 255} // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  39. }
  40.  
  41. // X Hudmessage Position ( --- )
  42. const Float:HUD_MODE_X = 0.65
  43.  
  44. // Y Hudmessage Position ( ||| )
  45. const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
  46.  
  47. // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
  48. const Float:START_TIME = 3.0
  49.  
  50. /*================================================================================
  51.  Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
  52.  here is not officially supported. Proceed at your own risk...
  53. =================================================================================*/
  54.  
  55. // Variables
  56. new g_SyncHud, g_Mode
  57.  
  58. // Cvar pointers
  59. new cvar_enable, cvar_central
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. // Plugin Info
  64. register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
  65.  
  66. // Round Start Event
  67. register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  68.  
  69. // Enable Cvar
  70. cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
  71.  
  72. // Server Cvar
  73. register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  74.  
  75. // Variables
  76. g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
  77.  
  78. // Getting "zp_on" cvar
  79. if(cvar_exists("zp_on"))
  80. cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
  81.  
  82. // If Zombie Plague is not running (bugfix)
  83. if(!get_pcvar_num(cvar_central))
  84. pause("a")
  85. }
  86.  
  87. public client_putinserver(id)
  88. {
  89. // Setting Hud
  90. set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
  91. }
  92.  
  93. public event_RoundStart()
  94. {
  95. // Update var (no mode started / in delay)
  96. g_Mode = 0
  97. }
  98.  
  99. public mode_hud(id)
  100. {
  101. // If the Cvar isn't enabled
  102. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  103. return;
  104.  
  105. // Hud Options
  106. set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
  107.  
  108. // Now the hud appears
  109. ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
  110. }
  111.  
  112. public zp_round_started(mode, id)
  113. {
  114. // Update var with Mode num
  115. g_Mode = mode
  116.  
  117. // An unofficial mode
  118. if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
  119. g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
  120. }
  121.  
  122. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  123. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  124. */

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelenlego mód ZP
HozzászólásElküldve: 2013.04.03. 22:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <zombieplague>
  3.  
  4. /*================================================================================
  5.  [Customizations]
  6. =================================================================================*/
  7.  
  8. // Hudmessage tag
  9. new const hud_tag[] = "Jelenlegi mód: "
  10.  
  11. // Name for each Hudmessage Mode
  12. new const mode_names[][] =
  13. {
  14. "Várakozás az új módra...", // No mode Started
  15. "Normál fertőzéses", // Normal Infection, single round
  16. "Nemesis mód", // Nemesis Mode (zombie boss)
  17. "Túlélő mód", // Survivor Mode (human boss)
  18. "Raj mód", // Swarm round (no infections)
  19. "Többszőrös fertőzéses mod", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  20. "Pestis mód", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  21. "Assasin mód",
  22. "Sniper mód",
  23. "Ismeretlen mód" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  24. }
  25.  
  26. // RGB Colors for each Hudmessage Mode
  27. // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
  28. new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
  29. {
  30. // R G B
  31. {255, 255, 255}, // No mode Started
  32. {0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
  33. {255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
  34. {0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
  35. {255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
  36. {0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  37. {255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  38. {255, 255, 255}, // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  39. {255, 26, 99},
  40. {255, 64, 85}
  41. }
  42.  
  43. // X Hudmessage Position ( --- )
  44. const Float:HUD_MODE_X = 0.65
  45.  
  46. // Y Hudmessage Position ( ||| )
  47. const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
  48.  
  49. // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
  50. const Float:START_TIME = 3.0
  51.  
  52. /*================================================================================
  53.  Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
  54.  here is not officially supported. Proceed at your own risk...
  55. =================================================================================*/
  56.  
  57. // Variables
  58. new g_SyncHud, g_Mode
  59.  
  60. // Cvar pointers
  61. new cvar_enable, cvar_central
  62.  
  63. public plugin_init()
  64. {
  65. // Plugin Info
  66. register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
  67.  
  68. // Round Start Event
  69. register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  70.  
  71. // Enable Cvar
  72. cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
  73.  
  74. // Server Cvar
  75. register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  76.  
  77. // Variables
  78. g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
  79.  
  80. // Getting "zp_on" cvar
  81. if(cvar_exists("zp_on"))
  82. cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
  83.  
  84. // If Zombie Plague is not running (bugfix)
  85. if(!get_pcvar_num(cvar_central))
  86. pause("a")
  87. }
  88.  
  89. public client_putinserver(id)
  90. {
  91. // Setting Hud
  92. set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
  93. }
  94.  
  95. public event_RoundStart()
  96. {
  97. // Update var (no mode started / in delay)
  98. g_Mode = 0
  99. }
  100.  
  101. public mode_hud(id)
  102. {
  103. // If the Cvar isn't enabled
  104. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  105. return;
  106.  
  107. // Hud Options
  108. set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
  109.  
  110. // Now the hud appears
  111. ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
  112. }
  113.  
  114. public zp_round_started(mode, id)
  115. {
  116. // Update var with Mode num
  117. g_Mode = mode
  118.  
  119. // An unofficial mode
  120. if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
  121. g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
  122. }
  123.  
  124. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  125. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  126. */

Ők köszönték meg VirTuaL ~` nek ezt a hozzászólást: bryan112.cfg (2013.04.04. 21:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelenlego mód ZP
HozzászólásElküldve: 2013.04.03. 22:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
VirTuaL ~` írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <zombieplague>
  3.  
  4. /*================================================================================
  5.  [Customizations]
  6. =================================================================================*/
  7.  
  8. // Hudmessage tag
  9. new const hud_tag[] = "Jelenlegi mód: "
  10.  
  11. // Name for each Hudmessage Mode
  12. new const mode_names[][] =
  13. {
  14. "Várakozás az új módra...", // No mode Started
  15. "Normál fertőzéses", // Normal Infection, single round
  16. "Nemesis mód", // Nemesis Mode (zombie boss)
  17. "Túlélő mód", // Survivor Mode (human boss)
  18. "Raj mód", // Swarm round (no infections)
  19. "Többszőrös fertőzéses mod", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  20. "Pestis mód", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  21. "Assasin mód",
  22. "Sniper mód",
  23. "Ismeretlen mód" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  24. }
  25.  
  26. // RGB Colors for each Hudmessage Mode
  27. // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
  28. new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
  29. {
  30. // R G B
  31. {255, 255, 255}, // No mode Started
  32. {0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
  33. {255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
  34. {0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
  35. {255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
  36. {0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  37. {255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  38. {255, 255, 255}, // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  39. {255, 26, 99},
  40. {255, 64, 85}
  41. }
  42.  
  43. // X Hudmessage Position ( --- )
  44. const Float:HUD_MODE_X = 0.65
  45.  
  46. // Y Hudmessage Position ( ||| )
  47. const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
  48.  
  49. // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
  50. const Float:START_TIME = 3.0
  51.  
  52. /*================================================================================
  53.  Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
  54.  here is not officially supported. Proceed at your own risk...
  55. =================================================================================*/
  56.  
  57. // Variables
  58. new g_SyncHud, g_Mode
  59.  
  60. // Cvar pointers
  61. new cvar_enable, cvar_central
  62.  
  63. public plugin_init()
  64. {
  65. // Plugin Info
  66. register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
  67.  
  68. // Round Start Event
  69. register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  70.  
  71. // Enable Cvar
  72. cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
  73.  
  74. // Server Cvar
  75. register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  76.  
  77. // Variables
  78. g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
  79.  
  80. // Getting "zp_on" cvar
  81. if(cvar_exists("zp_on"))
  82. cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
  83.  
  84. // If Zombie Plague is not running (bugfix)
  85. if(!get_pcvar_num(cvar_central))
  86. pause("a")
  87. }
  88.  
  89. public client_putinserver(id)
  90. {
  91. // Setting Hud
  92. set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
  93. }
  94.  
  95. public event_RoundStart()
  96. {
  97. // Update var (no mode started / in delay)
  98. g_Mode = 0
  99. }
  100.  
  101. public mode_hud(id)
  102. {
  103. // If the Cvar isn't enabled
  104. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  105. return;
  106.  
  107. // Hud Options
  108. set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
  109.  
  110. // Now the hud appears
  111. ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
  112. }
  113.  
  114. public zp_round_started(mode, id)
  115. {
  116. // Update var with Mode num
  117. g_Mode = mode
  118.  
  119. // An unofficial mode
  120. if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
  121. g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
  122. }
  123.  
  124. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  125. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  126. */


Köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole