hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 20:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 377 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 377 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 19:19 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.05. 18:50
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Sziasztok!

Az lenne a problémám hogy a szerverre szeretnék betenni skineket..

Letöltöttem.És csak annyit csináltam hogy a p/v/w/ak47-et rámásoltam az eredetire

De sajnos nem tölti le a szerver..tehát nem mutatja a skineket

Lehet hogy ez így még kevés és kell valamit csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 19:22 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Xtazy írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám hogy a szerverre szeretnék betenni skineket..

Letöltöttem.És csak annyit csináltam hogy a p/v/w/ak47-et rámásoltam az eredetire

De sajnos nem tölti le a szerver..tehát nem mutatja a skineket

Lehet hogy ez így még kevés és kell valamit csinálni?

nem is fogja. max errort fog dobni.
ezt GHW_Weapon_replecament
alliedmoddersen keress rá.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 19:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Igen. Ez így nem fog menni, azonnal tedd vissza a régieket, mert még hibákat is okozhat majd.


Az újakat, minden estre csak pluginnal tudod betenni. Csinálsz a modelsen belül egy mappát, pl "nemtom", és oda berakod, majd egy plugin segítségével lecseréled.

Itt a plugin, van hozzá leírás is!

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 20:13 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.05. 18:50
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Nem tudok angolul :( Adok skypot ott tudnál nekem segíteni léccives? Ezt szeretném megtanulni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 21:14 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Először angolul tanulj meg

Xtazy írta:
Nem tudok angolul :( Adok skypot ott tudnál nekem segíteni léccives? Ezt szeretném megtanulni

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 21:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.07. 18:39
Hozzászólások: 352
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 38 alkalommal
Kód:
z a plugin lehetővé teszi, hogy cserélje ki az összes ügyfél fegyver modellek + hangok egyéni felszínek a szerverről. In Példa: talált egy szép M4A1 modellt kívánt mindenki használni mert annyira leet, akkor töltse le és tedd rá a szerver, és módosítsa a konfigurációs fájlt használja az egyéni M4A1 modellek. Hangok azonban csak akkor működik, a közelharci fegyver (IE: kés, feszítővassal.)


Config fájl Info:
Idézet:
file: | amxmodx / configs / new_weapons.ini

szintaktika: | "régi modell / sound" "fájl új modellt / hang fájl" ["Team"]
Például: | "modellek / model.mdl" "modellek / newmodel.mdl"
Például: | "sound / fegyverek / sound.wav" "sound / fegyverek / newsound.wav" "CT"
Például: | "modellek / v_knife.mdl" "models/v_knife2.mdl", "T"
Például: | "modellek / p_rocketlauncher.mdl" "models/p_rocketlauncher2.mdl" "Axis"
new_weapons.ini olvasható minden térképet, ha new_weapons_mapname.ini nem található. (IE: new_weapons_de_dust2.ini)
A csapat neve, ami után a modell / hangok egyaránt lehet anélkül, vagy idézetek. A csapat nem kötelező, ha nincs megadva csapat a modell / hang alkalmazni kell minden játékos minden csapat. Ha nem adja meg a csapatnak kell lennie az alábbi lehetőségek közül:
T
Terrorista
Terroristák
Kék
B
Szövetségesek
1
CT
Számláló
Counter-Terrorist
Counter-terroristák
CounterTerrorists
Terrorizmus elleni
Piros
R
Tengely
2
Sárga
Y
3
Zöld
G
4

Megjegyzések:
Megjegyzés 1: A nagyobb modellek + hangzik kicseréli a config file a kevésbé hatékony ez a plugin lesz. Ez nem jelenti azt, hogy nem tudja, hogy egy csomó modell + hangok a config file, azt sem, hogy nem ajánlott, csak hogy ha a szerver tapasztal magasabb ping, fontolja számának csökkentése helyébe modell + hangok.
Megjegyzés 2: alapértelmezés szerint ki lehet cserélni a max, 50 v_models + 50 + 50 p_models w_models + 50 hangok. Meg tudod változtatni ezt a vonalak 5 - 9 a. Sma fájlt, akkor neked kell fordítanod + helyett a bővítmény az új. Sma fájlt, és te good2go.
Megjegyzés 3: Ne feledje, hogy az ügyfél, hogy letölthető minden modell + hangot, hogy Ön helyébe való belépéskor a szerver. Ne ess túlzásba kérlek.
4. megjegyzés: nem helyettesíti a hangfájlokat, kivéve a közelharci fegyvereket.
5. megjegyzés: Maradj távol a szimbólumok a fájlok és mappák nevét. Példa: "sound / fegyverek / == GHW == / knife_slash1.wav" egy rossz név. "Sound/weapons/GHW/knife_slash1-2.wav" is egy rossz név.
6. megjegyzés: Nem helyettesíti pajzs modellek.


Ajánlások:
FPS Banana (skins)
sv_downloadurl

A lustaság határtalan!

Ők köszönték meg tomy3231 nek ezt a hozzászólást: Lacer.cfg (2013.04.28. 18:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 21:29 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.05. 18:50
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
1-2 hét alatt nem tanulom meg az angolt :D és nagyon kellene..


Tomy.. Nem vagyok lusta tudod? Sokszor kerestem.. Most nem tehetek róla hogy nem találtam rá.

De azért köszi a segítséget


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 21:32 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.05. 18:50
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
De sajnos még ez sem megy :/
Látom hogy lefordítottad de aztis hogy valami netes fordítóval és elég értelmetlen néhány mondat amit nem értek :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 21:59 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
# A plugin telepítése:
# 1. A new_weapons.ini nevű fájlt másold fel a szervered "cstrike/addons/amxmodx/configs" mappájába
# 2. A ".amxx" kiterjesztésű fájlt másold fel a szervered "cstrike/addons/amxmodx/plugins" mappájába ezután a "cstrike/addons/amxmodx/configs/" mappán belül megnyitod a plugins.ini nevű fájlt és a végére beírod a plugin nevét: GHW_Weapon_Replacement.amxx, majd elmented a fájlt.
# 3. válts pályát, vagy restartold a szervert, és már működni is fog
#
# A plugin használata:
# letöltünk egy egyedi fegyverskint valahonnan, pl. a http://www.fpsbanana.com-ról
# a skineket/modelleket a cstrike/models mappába, azon belül egy új könyvtárba csomagoljuk ki
# MINDEZT TERMÉSZETESEN CSAK A SZERVEREN, nem a kliens gépeken
#
# (a letöltött skinekben három .mdl kiterjesztésű fájlt találhatunk általában
# a v_ a játékos saját fegyverét, amit belső nézetből lát
# a w_ kezdetű a földre ledobott állapotban kinéző fegyvert jelöli
# a p_ a játékosok kezében lévőt
# tehát ha letöltünk egy USP modelt, abban egy v_usp.mdl egy p_usp.mdl és egy w_usp.mdl fájlt lehet.)
#
# az alábbi példában az usp-t cseréljük le, az új könyvtárban lévővel
# itt a "cstrike/models" mappán belül csináltunk egy "new" nevű könyvtárat, oda másoltuk az új modelleket
# a baloldali oszlopban az eredeti model neve szerepel, a jobb oldaliban az, amire cserélni akarjuk
# a kiindulási könyvtár a cstrike, ezért nem kell részletesebben megadni
# a macskakörmök használata kötelező, a példában látottak szerint

"models/w_usp.mdl" "models/new/w_usp.mdl"
"models/p_usp.mdl" "models/new/p_usp.mdl"
"models/v_usp.mdl" "models/new/v_usp.mdl"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem teszi be a skineket
HozzászólásElküldve: 2013.04.05. 22:22 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.05. 18:50
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Király már értem :D Asszem :D De már csak holnap tesztelem :( Még egyszer köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 82 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole