hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 10:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Knife_Fight másként
HozzászólásElküldve: 2013.04.09. 17:15 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok.
Van ugyebár ez a Knife_Fight plugin. Na most én arra gondoltam hogy ezt átlehetne-e írni úgy,hogy alapból kör elején elveszi mindenki fegyverét és csak akkor adja vissza hogy ha egy Admin(akinek van Kick joga) beírja say-be hogy /kf.
WAR szerverre kéne,mert az a probléma,hogy a 20 slotos helyett mindenki itt játszik.A jelszó nem válik be mert kb 2-3 körül valahogy úgyis kiszivárog...
Én személy szerint próbálkoztam átírni de nem jött össze ezért kérném a segítséget.

Köszönöm :)

Itt az .SMA :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define VERSION "1.5"
  9.  
  10. new g_enable, knife_fight, g_maxplayers, g_IsBot[33],
  11. g_msgsync, g_PlayerWeapons[33], g_playername[33][32],
  12. g_msgCurWeapon, cvar_showhud, cvar_offnoadm
  13.  
  14. new gBuyCommands[][] =
  15. {
  16. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  17. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  18. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  19. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  20. "buyammo1", "buyammo2"
  21. }
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25. register_plugin("Knife Fight", VERSION, "alan_el_more")
  26.  
  27. register_cvar("kf_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  28.  
  29. register_dictionary("Knife_Fight.txt")
  30.  
  31. g_enable = register_cvar("kf_enable", "1")
  32. cvar_showhud = register_cvar("kf_showhud", "1")
  33. cvar_offnoadm = register_cvar("kf_offnoadm", "1")
  34.  
  35. register_clcmd("say /kf", "cmdkf", ADMIN_KICK)
  36.  
  37. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  38.  
  39. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
  40. RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
  41. RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
  42. RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
  43.  
  44. g_msgsync = CreateHudSyncObj()
  45. g_maxplayers = get_maxplayers()
  46.  
  47. for (new i; i < sizeof gBuyCommands; i++)
  48. register_clcmd(gBuyCommands[i], "BlockBuyCommands")
  49.  
  50. register_event("CurWeapon", "event_cur_weapon", "b", "1=1")
  51. g_msgCurWeapon = get_user_msgid("CurWeapon")
  52. }
  53.  
  54. public cmdkf(id, level, cid)
  55. {
  56. if(get_pcvar_num(g_enable))
  57. {
  58. if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
  59. return PLUGIN_HANDLED
  60.  
  61. if(knife_fight)
  62. {
  63. if(get_pcvar_num(cvar_showhud))
  64. {
  65. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.0, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  66. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "[KF] %L", LANG_PLAYER, "HUD_DISABLE_ADM", g_playername[id])
  67. }
  68.  
  69. knife_fight = false
  70.  
  71. for(new id = 1;id <= g_maxplayers;id++)
  72. {
  73. if(is_user_alive(id))
  74. restore_weapons(id)
  75. }
  76. }
  77. else
  78. {
  79. if(get_pcvar_num(cvar_showhud))
  80. {
  81. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.0, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  82. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "[KF] %L", LANG_PLAYER, "HUD_ENABLE", g_playername[id])
  83. }
  84.  
  85. knife_fight = true
  86.  
  87. for(new id = 1;id <= g_maxplayers;id++)
  88. {
  89. if(is_user_alive(id))
  90. {
  91. g_PlayerWeapons[id] = pev(id , pev_weapons) &~ ( 1 << 31 )
  92.  
  93. strip_user_weapons(id)
  94. give_item(id, "weapon_knife")
  95. }
  96. }
  97. }
  98. }
  99. else
  100. client_print(id, print_chat, "[KF] %L", id, "KF_DISABLE")
  101.  
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104.  
  105. public event_round_start()
  106. {
  107. if(get_pcvar_num(cvar_offnoadm) && !fnGetAdms() && knife_fight)
  108. {
  109. knife_fight = false
  110.  
  111. if(get_pcvar_num(cvar_showhud))
  112. {
  113. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.4, 0.0, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  114. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "[KF] %L", LANG_PLAYER, "HUD_DISABLE")
  115. }
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. if(knife_fight)
  121. {
  122. if(get_pcvar_num(cvar_showhud))
  123. {
  124. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.4, 0.0, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  125. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "[KF] %L", LANG_PLAYER, "HUD_KF")
  126. }
  127. }
  128.  
  129. return PLUGIN_CONTINUE
  130. }
  131.  
  132. public fw_PlayerSpawn_Post(id)
  133. {
  134. if (!is_user_alive(id))
  135. return
  136.  
  137. if(get_pcvar_num(g_enable) && knife_fight)
  138. {
  139. strip_user_weapons(id)
  140. give_item(id, "weapon_knife")
  141. }
  142. }
  143.  
  144. public fw_TouchWeapon(weapon, id)
  145. {
  146. if (knife_fight && (1 <= id <= g_maxplayers) && !g_IsBot[id])
  147. return HAM_SUPERCEDE
  148.  
  149. return HAM_IGNORED
  150. }
  151.  
  152. public client_putinserver(id)
  153. {
  154. g_IsBot[id] = is_user_bot(id)
  155.  
  156. get_user_name(id, g_playername[id], charsmax(g_playername[]))
  157. }
  158.  
  159. public client_infochanged(id)
  160. get_user_name(id, g_playername[id], charsmax(g_playername[]))
  161.  
  162. public restore_weapons(id)
  163. {
  164. new iValue = g_PlayerWeapons[id]
  165.  
  166. for(new j = 1 ; j <= 30 ; j++)
  167. {
  168. if ((1 & (iValue >> j)) && (j != 2) && (j != CSW_C4) && (j != CSW_KNIFE))
  169. {
  170. static szWeapon[32]
  171. get_weaponname(j, szWeapon, 31)
  172. give_item(id, szWeapon)
  173. }
  174. }
  175. }
  176.  
  177. fnGetAdms()
  178. {
  179. new adms, id
  180. adms = 0
  181.  
  182. for(id = 1;id <= g_maxplayers;id++)
  183. {
  184. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  185. adms++
  186. }
  187.  
  188. return adms
  189. }
  190.  
  191. public BlockBuyCommands(id)
  192. return knife_fight ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE
  193.  
  194. public event_cur_weapon(id)
  195. {
  196. if (!is_user_alive(id))
  197. return;
  198.  
  199. if (knife_fight && !((1<<read_data(2)) & (1<<CSW_KNIFE)))
  200. {
  201. engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  202.  
  203. emessage_begin(MSG_ONE, g_msgCurWeapon, _, id)
  204. ewrite_byte(1)
  205. ewrite_byte(CSW_KNIFE)
  206. ewrite_byte(-1)
  207. emessage_end()
  208. }
  209. }
  210. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  211. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  212. */
  213.  

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife_Fight másként
HozzászólásElküldve: 2013.04.09. 20:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Idézet:
WAR szerverre kellene


?Én úgy tudom war szervereken nincsen amx mod :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife_Fight másként
HozzászólásElküldve: 2013.04.09. 21:44 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.04. 02:42
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Dharma írta:
Sziasztok.
Van ugyebár ez a Knife_Fight plugin. Na most én arra gondoltam hogy ezt átlehetne-e írni úgy,hogy alapból kör elején elveszi mindenki fegyverét és csak akkor adja vissza hogy ha egy Admin(akinek van Kick joga) beírja say-be hogy /kf.
WAR szerverre kéne,mert az a probléma,hogy a 20 slotos helyett mindenki itt játszik.A jelszó nem válik be mert kb 2-3 körül valahogy úgyis kiszivárog...
Én személy szerint próbálkoztam átírni de nem jött össze ezért kérném a segítséget.

Köszönöm :)

Itt az .SMA :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define VERSION "1.5"
  9.  
  10. new g_enable, knife_fight, g_maxplayers, g_IsBot[33],
  11. g_msgsync, g_PlayerWeapons[33], g_playername[33][32],
  12. g_msgCurWeapon, cvar_showhud, cvar_offnoadm
  13.  
  14. new gBuyCommands[][] =
  15. {
  16. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  17. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  18. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  19. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  20. "buyammo1", "buyammo2"
  21. }
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25. register_plugin("Knife Fight", VERSION, "alan_el_more")
  26.  
  27. register_cvar("kf_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  28.  
  29. register_dictionary("Knife_Fight.txt")
  30.  
  31. g_enable = register_cvar("kf_enable", "1")
  32. cvar_showhud = register_cvar("kf_showhud", "1")
  33. cvar_offnoadm = register_cvar("kf_offnoadm", "1")
  34.  
  35. register_clcmd("say /kf", "cmdkf", ADMIN_KICK)
  36.  
  37. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  38.  
  39. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
  40. RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
  41. RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
  42. RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
  43.  
  44. g_msgsync = CreateHudSyncObj()
  45. g_maxplayers = get_maxplayers()
  46.  
  47. for (new i; i < sizeof gBuyCommands; i++)
  48. register_clcmd(gBuyCommands[i], "BlockBuyCommands")
  49.  
  50. register_event("CurWeapon", "event_cur_weapon", "b", "1=1")
  51. g_msgCurWeapon = get_user_msgid("CurWeapon")
  52. }
  53.  
  54. public cmdkf(id, level, cid)
  55. {
  56. if(get_pcvar_num(g_enable))
  57. {
  58. if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
  59. return PLUGIN_HANDLED
  60.  
  61. if(knife_fight)
  62. {
  63. if(get_pcvar_num(cvar_showhud))
  64. {
  65. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.0, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  66. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "[KF] %L", LANG_PLAYER, "HUD_DISABLE_ADM", g_playername[id])
  67. }
  68.  
  69. knife_fight = false
  70.  
  71. for(new id = 1;id <= g_maxplayers;id++)
  72. {
  73. if(is_user_alive(id))
  74. restore_weapons(id)
  75. }
  76. }
  77. else
  78. {
  79. if(get_pcvar_num(cvar_showhud))
  80. {
  81. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.0, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  82. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "[KF] %L", LANG_PLAYER, "HUD_ENABLE", g_playername[id])
  83. }
  84.  
  85. knife_fight = true
  86.  
  87. for(new id = 1;id <= g_maxplayers;id++)
  88. {
  89. if(is_user_alive(id))
  90. {
  91. g_PlayerWeapons[id] = pev(id , pev_weapons) &~ ( 1 << 31 )
  92.  
  93. strip_user_weapons(id)
  94. give_item(id, "weapon_knife")
  95. }
  96. }
  97. }
  98. }
  99. else
  100. client_print(id, print_chat, "[KF] %L", id, "KF_DISABLE")
  101.  
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104.  
  105. public event_round_start()
  106. {
  107. if(get_pcvar_num(cvar_offnoadm) && !fnGetAdms() && knife_fight)
  108. {
  109. knife_fight = false
  110.  
  111. if(get_pcvar_num(cvar_showhud))
  112. {
  113. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.4, 0.0, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  114. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "[KF] %L", LANG_PLAYER, "HUD_DISABLE")
  115. }
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. if(knife_fight)
  121. {
  122. if(get_pcvar_num(cvar_showhud))
  123. {
  124. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.4, 0.0, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  125. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "[KF] %L", LANG_PLAYER, "HUD_KF")
  126. }
  127. }
  128.  
  129. return PLUGIN_CONTINUE
  130. }
  131.  
  132. public fw_PlayerSpawn_Post(id)
  133. {
  134. if (!is_user_alive(id))
  135. return
  136.  
  137. if(get_pcvar_num(g_enable) && knife_fight)
  138. {
  139. strip_user_weapons(id)
  140. give_item(id, "weapon_knife")
  141. }
  142. }
  143.  
  144. public fw_TouchWeapon(weapon, id)
  145. {
  146. if (knife_fight && (1 <= id <= g_maxplayers) && !g_IsBot[id])
  147. return HAM_SUPERCEDE
  148.  
  149. return HAM_IGNORED
  150. }
  151.  
  152. public client_putinserver(id)
  153. {
  154. g_IsBot[id] = is_user_bot(id)
  155.  
  156. get_user_name(id, g_playername[id], charsmax(g_playername[]))
  157. }
  158.  
  159. public client_infochanged(id)
  160. get_user_name(id, g_playername[id], charsmax(g_playername[]))
  161.  
  162. public restore_weapons(id)
  163. {
  164. new iValue = g_PlayerWeapons[id]
  165.  
  166. for(new j = 1 ; j <= 30 ; j++)
  167. {
  168. if ((1 & (iValue >> j)) && (j != 2) && (j != CSW_C4) && (j != CSW_KNIFE))
  169. {
  170. static szWeapon[32]
  171. get_weaponname(j, szWeapon, 31)
  172. give_item(id, szWeapon)
  173. }
  174. }
  175. }
  176.  
  177. fnGetAdms()
  178. {
  179. new adms, id
  180. adms = 0
  181.  
  182. for(id = 1;id <= g_maxplayers;id++)
  183. {
  184. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  185. adms++
  186. }
  187.  
  188. return adms
  189. }
  190.  
  191. public BlockBuyCommands(id)
  192. return knife_fight ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE
  193.  
  194. public event_cur_weapon(id)
  195. {
  196. if (!is_user_alive(id))
  197. return;
  198.  
  199. if (knife_fight && !((1<<read_data(2)) & (1<<CSW_KNIFE)))
  200. {
  201. engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  202.  
  203. emessage_begin(MSG_ONE, g_msgCurWeapon, _, id)
  204. ewrite_byte(1)
  205. ewrite_byte(CSW_KNIFE)
  206. ewrite_byte(-1)
  207. emessage_end()
  208. }
  209. }
  210. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  211. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  212. */
  213.  


Lehet, hogy kiszivárog de akkor is csak admin által fog működni.
Mert ott van a a kick jóg.

_________________
COD:MW3 szerver hamarosan...
Egyedi mód
: 85%

Kész konfig: 90%
Több kaszt: 100%
Szint limit: 100%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife_Fight másként
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 13:34 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Elnézést...nem írtam la mindet.A plugin egy PaintBall WAR szerverre kéne tehát fut az AmxModX :D
IP-t is adnék csak félek,hogy kitiltanak így inkább nem próbálkozom...
És épp az a lényeg hogy csak adminnak működjön mivel war csak akkor van ha admin van jelen és
ha beírja hogy /kf akkor lehet játszani.

Amúgy találtam egy másik megoldást csak nem tudom hogy kivitelezhető-e az ötletem.

Ezzel minden kőr elején elveszi az elsődleges és másodlagos fegyvert:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

Ebbe kéne beírni azt hogy a /kf parancsal kikapcsolja a plugint és ha ismét beírom akkor visszakapcsolja.

Valakinek valami jó ötlete? :?:

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife_Fight másként
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 13:44 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.10. 13:11
Hozzászólások: 161
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Dharma írta:
Elnézést...nem írtam la mindet.A plugin egy PaintBall WAR szerverre kéne tehát fut az AmxModX :D
IP-t is adnék csak félek,hogy kitiltanak így inkább nem próbálkozom...
És épp az a lényeg hogy csak adminnak működjön mivel war csak akkor van ha admin van jelen és
ha beírja hogy /kf akkor lehet játszani.

Amúgy találtam egy másik megoldást csak nem tudom hogy kivitelezhető-e az ötletem.

Ezzel minden kőr elején elveszi az elsődleges és másodlagos fegyvert:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

Ebbe kéne beírni azt hogy a /kf parancsal kikapcsolja a plugint és ha ismét beírom akkor visszakapcsolja.

Valakinek valami jó ötlete? :?:


Nem tiltanának ki ha aláírásba raknád:

Kód:
Üzenetek-Profil-Aláírás

_________________
Kép

Ők köszönték meg Joke nek ezt a hozzászólást: Dharma (2013.04.10. 13:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole