hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 18:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 533 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 532 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 00:14 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.04. 02:42
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nekem bele tudná írni még + az AUG fegyvert?

_________________
COD:MW3 szerver hamarosan...
Egyedi mód
: 85%

Kész konfig: 90%
Több kaszt: 100%
Szint limit: 100%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 17:10 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
bryan112.cfg írta:
Nekem bele tudná írni még + az AUG fegyvert?


persze, tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta_util>
  6.  
  7. #define PLUGIN "VIP Menu & Weapons"
  8. #define VERSION "1.3"
  9. #define AUTHOR "crazy"
  10.  
  11. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  12.  
  13. new pisztolyok[7] = {CSW_P228, CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_GALIL, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_AUG}
  14.  
  15. new kor_ido, korenged
  16. new bool:hasznalva[32]
  17.  
  18. public plugin_init(){
  19.  
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22. register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "be")
  23. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  24.  
  25. register_clcmd("say /vipmenu","mutasd_vipet")
  26. register_clcmd("say /admin", "adminvesz")
  27. register_clcmd("say /vip","vipvesz")
  28.  
  29.  
  30. korenged = register_cvar("amx_vip_kor", "3")
  31. }
  32.  
  33. public mutasd_vipet(id)
  34. {
  35. if ( ! ( get_user_flags ( id ) & VIP_JOG ) )
  36. {
  37. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Csak ^4[VIP]")
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40.  
  41. new menu = menu_create("\w[\y VIP \w]\r Valassz egy fegyvert!", "elojon")
  42.  
  43. menu_additem(menu, "\r[\y Famas \r]\r", "1")
  44. menu_additem(menu, "\r[\y M4A1 \r]\r", "2")
  45. menu_additem(menu, "\r[\y AK47 \r]\r", "3")
  46. menu_additem(menu, "\r[\y AWP \r]\r", "4")
  47. menu_additem(menu, "\r[\y AUG \r]\r", "5")
  48.  
  49. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovabb")
  50. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza´")
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
  53.  
  54. menu_display(id,menu,0)
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56. }
  57.  
  58. public elojon(id, menu, item)
  59. {
  60. if(item == MENU_EXIT)
  61. {
  62. menu_destroy(menu)
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65.  
  66. if(is_user_alive(id)&& !hasznalva[id] )
  67. {
  68.  
  69. if ( kor_ido <= get_pcvar_num(korenged) )
  70. {
  71. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Minden %d. korben tudsz csak fegyvert valasztani", get_pcvar_num(korenged) )
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. new data[6], iName[64], access, callback
  76. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  77.  
  78. new key = str_to_num(data)
  79.  
  80. switch(key)
  81. {
  82. case 1:
  83. {
  84. give_item( id, "weapon_famas" )
  85. cs_set_user_bpammo( id , CSW_FAMAS, 90 )
  86. }
  87. case 2:
  88. {
  89. give_item( id, "weapon_m4a1" )
  90. cs_set_user_bpammo( id , CSW_M4A1, 90 )
  91. }
  92. case 3:
  93. {
  94. give_item( id, "weapon_ak47" )
  95. cs_set_user_bpammo( id , CSW_AK47, 90 )
  96. }
  97. case 4:
  98. {
  99. give_item( id, "weapon_awp" )
  100. cs_set_user_bpammo( id , CSW_AWP, 30 )
  101. }
  102. case 5:
  103. {
  104. give_item( id, "weapon_aug" )
  105. cs_set_user_bpammo( id , CSW_AUG, 90 )
  106. }
  107. }
  108. hasznalva[id] = true;
  109. }
  110. else
  111. {
  112. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Mar kivalaszottal egy fegyvert.." )
  113. return PLUGIN_HANDLED;
  114. }
  115. return PLUGIN_HANDLED;
  116. }
  117.  
  118. public event_round_start ()
  119. {
  120. kor_ido++
  121. arrayset(hasznalva, false, 32)
  122. }
  123.  
  124. public adminvesz(id)
  125. {
  126. show_motd( id, "admin.txt", "Admin Vasarlasi Infok:" )
  127. }
  128.  
  129. public vipvesz(id)
  130. {
  131. show_motd( id, "vip.txt", "VIP Vasarlasi Infok:" )
  132. }
  133.  
  134. public ResetHUD(id)
  135. {
  136. set_task(0.5, "VIP", id + 6910)
  137. }
  138.  
  139. public VIP(TaskID)
  140. {
  141. new id = TaskID - 6910
  142.  
  143. if (get_user_flags(id) & VIP_JOG && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  144. {
  145. for (new i = 0; i < 6; i++)
  146. {
  147. if (fm_strip_user_gun(id, pisztolyok[i]))
  148. {
  149. break;
  150. }
  151. message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreAttrib"))
  152. write_byte(id)
  153. write_byte(4)
  154. message_end()
  155. give_item( id, "weapon_hegrenade" )
  156. give_item( id, "weapon_flashbang" )
  157. give_item( id, "weapon_flashbang" )
  158. give_item( id, "weapon_smokegrenade" )
  159. give_item( id, "item_assaultsuit" )
  160. give_item( id, "item_thighpack" )
  161. give_item( id, "weapon_deagle")
  162.  
  163. give_item( id, "ammo_50ae" )
  164. give_item( id, "ammo_50ae" )
  165. give_item( id, "ammo_50ae" )
  166. give_item( id, "ammo_50ae" )
  167. give_item( id, "ammo_50ae" )
  168. }
  169. }
  170. return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172.  
  173. stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
  174. {
  175. new count = 1, players[32]
  176. static msg[191]
  177. vformat(msg, 190, input, 3)
  178.  
  179. replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // zoldszin
  180. replace_all(msg, 190, "!y ", "^1") // alapszin(sarga)
  181. replace_all(msg, 190, "!team", "^3") // csapatszin
  182. replace_all(msg, 190, "!team2", "^0") // csapat2szin
  183.  
  184. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  185. {
  186. for (new i = 0; i < count; i++)
  187. {
  188. if (is_user_connected(players[i]))
  189. {
  190. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  191. write_byte(players[i]);
  192. write_string(msg);
  193. message_end();
  194. }
  195. }
  196. }
  197. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást: bryan112.cfg (2013.04.10. 17:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 17:17 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.04. 02:42
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
crazy` írta:
bryan112.cfg írta:
Nekem bele tudná írni még + az AUG fegyvert?


persze, tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta_util>
  6.  
  7. #define PLUGIN "VIP Menu & Weapons"
  8. #define VERSION "1.3"
  9. #define AUTHOR "crazy"
  10.  
  11. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  12.  
  13. new pisztolyok[7] = {CSW_P228, CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_GALIL, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_AUG}
  14.  
  15. new kor_ido, korenged
  16. new bool:hasznalva[32]
  17.  
  18. public plugin_init(){
  19.  
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22. register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "be")
  23. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  24.  
  25. register_clcmd("say /vipmenu","mutasd_vipet")
  26. register_clcmd("say /admin", "adminvesz")
  27. register_clcmd("say /vip","vipvesz")
  28.  
  29.  
  30. korenged = register_cvar("amx_vip_kor", "3")
  31. }
  32.  
  33. public mutasd_vipet(id)
  34. {
  35. if ( ! ( get_user_flags ( id ) & VIP_JOG ) )
  36. {
  37. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Csak ^4[VIP]")
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40.  
  41. new menu = menu_create("\w[\y VIP \w]\r Valassz egy fegyvert!", "elojon")
  42.  
  43. menu_additem(menu, "\r[\y Famas \r]\r", "1")
  44. menu_additem(menu, "\r[\y M4A1 \r]\r", "2")
  45. menu_additem(menu, "\r[\y AK47 \r]\r", "3")
  46. menu_additem(menu, "\r[\y AWP \r]\r", "4")
  47. menu_additem(menu, "\r[\y AUG \r]\r", "5")
  48.  
  49. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovabb")
  50. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza´")
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
  53.  
  54. menu_display(id,menu,0)
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56. }
  57.  
  58. public elojon(id, menu, item)
  59. {
  60. if(item == MENU_EXIT)
  61. {
  62. menu_destroy(menu)
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65.  
  66. if(is_user_alive(id)&& !hasznalva[id] )
  67. {
  68.  
  69. if ( kor_ido <= get_pcvar_num(korenged) )
  70. {
  71. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Minden %d. korben tudsz csak fegyvert valasztani", get_pcvar_num(korenged) )
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. new data[6], iName[64], access, callback
  76. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  77.  
  78. new key = str_to_num(data)
  79.  
  80. switch(key)
  81. {
  82. case 1:
  83. {
  84. give_item( id, "weapon_famas" )
  85. cs_set_user_bpammo( id , CSW_FAMAS, 90 )
  86. }
  87. case 2:
  88. {
  89. give_item( id, "weapon_m4a1" )
  90. cs_set_user_bpammo( id , CSW_M4A1, 90 )
  91. }
  92. case 3:
  93. {
  94. give_item( id, "weapon_ak47" )
  95. cs_set_user_bpammo( id , CSW_AK47, 90 )
  96. }
  97. case 4:
  98. {
  99. give_item( id, "weapon_awp" )
  100. cs_set_user_bpammo( id , CSW_AWP, 30 )
  101. }
  102. case 5:
  103. {
  104. give_item( id, "weapon_aug" )
  105. cs_set_user_bpammo( id , CSW_AUG, 90 )
  106. }
  107. }
  108. hasznalva[id] = true;
  109. }
  110. else
  111. {
  112. ChatColor ( id, "^3[^4 VIP^3 ] ^1 Mar kivalaszottal egy fegyvert.." )
  113. return PLUGIN_HANDLED;
  114. }
  115. return PLUGIN_HANDLED;
  116. }
  117.  
  118. public event_round_start ()
  119. {
  120. kor_ido++
  121. arrayset(hasznalva, false, 32)
  122. }
  123.  
  124. public adminvesz(id)
  125. {
  126. show_motd( id, "admin.txt", "Admin Vasarlasi Infok:" )
  127. }
  128.  
  129. public vipvesz(id)
  130. {
  131. show_motd( id, "vip.txt", "VIP Vasarlasi Infok:" )
  132. }
  133.  
  134. public ResetHUD(id)
  135. {
  136. set_task(0.5, "VIP", id + 6910)
  137. }
  138.  
  139. public VIP(TaskID)
  140. {
  141. new id = TaskID - 6910
  142.  
  143. if (get_user_flags(id) & VIP_JOG && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  144. {
  145. for (new i = 0; i < 6; i++)
  146. {
  147. if (fm_strip_user_gun(id, pisztolyok[i]))
  148. {
  149. break;
  150. }
  151. message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreAttrib"))
  152. write_byte(id)
  153. write_byte(4)
  154. message_end()
  155. give_item( id, "weapon_hegrenade" )
  156. give_item( id, "weapon_flashbang" )
  157. give_item( id, "weapon_flashbang" )
  158. give_item( id, "weapon_smokegrenade" )
  159. give_item( id, "item_assaultsuit" )
  160. give_item( id, "item_thighpack" )
  161. give_item( id, "weapon_deagle")
  162.  
  163. give_item( id, "ammo_50ae" )
  164. give_item( id, "ammo_50ae" )
  165. give_item( id, "ammo_50ae" )
  166. give_item( id, "ammo_50ae" )
  167. give_item( id, "ammo_50ae" )
  168. }
  169. }
  170. return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172.  
  173. stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
  174. {
  175. new count = 1, players[32]
  176. static msg[191]
  177. vformat(msg, 190, input, 3)
  178.  
  179. replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // zoldszin
  180. replace_all(msg, 190, "!y ", "^1") // alapszin(sarga)
  181. replace_all(msg, 190, "!team", "^3") // csapatszin
  182. replace_all(msg, 190, "!team2", "^0") // csapat2szin
  183.  
  184. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  185. {
  186. for (new i = 0; i < count; i++)
  187. {
  188. if (is_user_connected(players[i]))
  189. {
  190. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  191. write_byte(players[i]);
  192. write_string(msg);
  193. message_end();
  194. }
  195. }
  196. }
  197. }


ty.

_________________
COD:MW3 szerver hamarosan...
Egyedi mód
: 85%

Kész konfig: 90%
Több kaszt: 100%
Szint limit: 100%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 22:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Nekem meg tudna vki csinalni h ne legyen benne a fegyveres rész és ölésért+10hp fel lövésért+15 hp,3xugrassa legyena VIPNEK,és vizi pisztoly!
PLS

Elöre is Köszi!

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole