hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 06:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zoom minden fegyveren
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 18:42 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.04. 02:42
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok!

Hogyan tudnám meg oldani, hogy a cod módon minden fegyverrel tudjak közelíteni??

_________________
COD:MW3 szerver hamarosan...
Egyedi mód
: 85%

Kész konfig: 90%
Több kaszt: 100%
Szint limit: 100%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zoom minden fegyveren
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 18:44 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1158121

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást: bryan112.cfg (2013.04.10. 18:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zoom minden fegyveren
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 18:48 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.04. 02:42
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
crazy` írta:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1158121


Áh ez az isten vagy.
És még azt még meg lehet úgy oldani, hogy legyen hozzá egy modell is?
Mert van egy modellem hozzá csak a zoomhoz.

_________________
COD:MW3 szerver hamarosan...
Egyedi mód
: 85%

Kész konfig: 90%
Több kaszt: 100%
Szint limit: 100%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zoom minden fegyveren
HozzászólásElküldve: 2013.04.11. 15:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
bryan112.cfg írta:
crazy` írta:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1158121


Áh ez az isten vagy.
És még azt még meg lehet úgy oldani, hogy legyen hozzá egy modell is?
Mert van egy modellem hozzá csak a zoomhoz.



Teszt nem volt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define VERSION "0.0.2"
  7.  
  8. // weapons offsets
  9. #define XTRA_OFS_WEAPON 4
  10. #define m_pPlayer 41
  11. #define m_iId 43
  12. #define m_fInReload 54
  13. #define m_fInSpecialReload 55
  14.  
  15. #define XTRA_OFS_PLAYER 5
  16. #define m_flNextAttack 83
  17. #define m_iFOV 363
  18.  
  19. #define Ham_Player_ResetMaxSpeed Ham_Item_PreFrame
  20.  
  21. #define MAX_WEAPONS CSW_P90
  22.  
  23. const NO_RELOAD_WEAPONS_BITSUM = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)
  24.  
  25. #define SILENCE_WEAPONS_BITSUM (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)
  26. #define FIRERATE_WEAPONS_BITSUM (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18)
  27. //const LOWZOOM_WEAPONS_BITSUM = (1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AUG)
  28. //const HIGHZOOM_WEAPONS_BITSUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG550)
  29.  
  30. #define IsiIdShotGun(%1) ( ((1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)) & (1<<%1) )
  31.  
  32. const ALREADY_SEC_ATTACK_WEAP_BITS = (1<<CSW_KNIFE)|SILENCE_WEAPONS_BITSUM|FIRERATE_WEAPONS_BITSUM
  33.  
  34. enum _:ZoomDatas {
  35. Float:ZoomDatas_flDelay,
  36. Float:ZoomDatas_flMaxSpeed,
  37. ZoomDatas_iFov1,
  38. ZoomDatas_iFov2
  39. }
  40.  
  41. enum _:Forwards {
  42. HamHook:PostFrame,
  43. HamHook:Holster,
  44. HamHook:GetMaxSpeed,
  45. HamHook:Reload
  46. }
  47.  
  48. new g_mZoomedWeaponsDatas[MAX_WEAPONS+1][ZoomDatas]
  49. new HamHook:g_iHhForwards[MAX_WEAPONS+1][Forwards]
  50.  
  51. public plugin_init()
  52. {
  53. register_plugin("Weapons Zoom", VERSION, "ConnorMcLeod")
  54.  
  55. register_concmd("weapon_zoom", "ConsoleCommand_WeaponZoom", ADMIN_CFG, " <weapon name> <delay> <maxspeed> <zoom1> [zoom2]")
  56. register_concmd("weapon_unzoom", "ConsoleCommand_WeaponUnZoom", ADMIN_CFG, " <weapon name>")
  57. return PLUGIN_CONTINUE
  58. }
  59.  
  60. public plugin_precache() {
  61. precache_model("models/zoom/zoom.mdl")
  62.  
  63. }
  64.  
  65.  
  66.  
  67. public ConsoleCommand_WeaponZoom(id, lvl, cid)
  68. {
  69. if( cmd_access(id, lvl, cid, 5) )
  70. {
  71. new szWeaponName[32] = "weapon_"
  72. read_argv(1, szWeaponName[7], charsmax(szWeaponName)-7)
  73. new iId = get_weaponid(szWeaponName)
  74. if( iId )
  75. {
  76. new iZoom1, iZoom2 = 90
  77. new szDelay[32], szMaxSpeed[32], szZoom1[3]
  78.  
  79. read_argv(2, szDelay, charsmax(szDelay))
  80. read_argv(3, szMaxSpeed, charsmax(szMaxSpeed))
  81. read_argv(4, szZoom1, charsmax(szZoom1))
  82.  
  83. g_mZoomedWeaponsDatas[iId][ZoomDatas_flDelay] = _:floatmax(str_to_float(szDelay), 0.1)
  84. g_mZoomedWeaponsDatas[iId][ZoomDatas_flMaxSpeed] = _:str_to_float(szMaxSpeed)
  85. iZoom1 = clamp(str_to_num(szZoom1), 0, 90)
  86. if( !iZoom1 )
  87. {
  88. iZoom1 = 90
  89. }
  90.  
  91. if( read_argc() == 6 )
  92. {
  93. new szZoom2[3]
  94. read_argv(5, szZoom2, charsmax(szZoom2))
  95. iZoom2 = clamp(str_to_num(szZoom2), 0, 90)
  96. if( !iZoom2 )
  97. {
  98. iZoom2 = 90
  99. }
  100. }
  101.  
  102. if( iZoom2 != 90 && iZoom2 > iZoom1 )
  103. {
  104. new iTemp = iZoom1
  105. iZoom1 = iZoom2
  106. iZoom2 = iTemp
  107. }
  108.  
  109. g_mZoomedWeaponsDatas[iId][ZoomDatas_iFov1] = iZoom1
  110. g_mZoomedWeaponsDatas[iId][ZoomDatas_iFov2] = iZoom2
  111.  
  112.  
  113. if( g_iHhForwards[iId][PostFrame] )
  114. {
  115. EnableHamForward( g_iHhForwards[iId][PostFrame] )
  116. EnableHamForward( g_iHhForwards[iId][Holster] )
  117. EnableHamForward( g_iHhForwards[iId][GetMaxSpeed] )
  118. if( ~NO_RELOAD_WEAPONS_BITSUM & 1<<iId )
  119. {
  120. EnableHamForward( g_iHhForwards[iId][Reload] )
  121. }
  122. }
  123. else
  124. {
  125. g_iHhForwards[iId][PostFrame] = RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, szWeaponName, "Item_PostFrame", 0)
  126. g_iHhForwards[iId][Holster] = RegisterHam(Ham_Item_Holster, szWeaponName, "Item_Holster", 0)
  127. g_iHhForwards[iId][GetMaxSpeed] = RegisterHam(Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, szWeaponName, "Item_GetMaxSpeed", 0)
  128. if( ~NO_RELOAD_WEAPONS_BITSUM & 1<<iId )
  129. {
  130. g_iHhForwards[iId][Reload] = RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeaponName, IsiIdShotGun(iId) ? "ShotGun_Reload" : "Weapon_Reload", 1)
  131. }
  132. }
  133. }
  134. }
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138. public ConsoleCommand_WeaponUnZoom(id, lvl, cid)
  139. {
  140. if( cmd_access(id, lvl, cid, 2) )
  141. {
  142. new szWeaponName[17] = "weapon_"
  143. read_argv(1, szWeaponName[7], charsmax(szWeaponName)-7)
  144. new iId = get_weaponid(szWeaponName)
  145. if( iId && g_iHhForwards[iId][PostFrame] )
  146. {
  147. DisableHamForward( g_iHhForwards[iId][PostFrame] )
  148. DisableHamForward( g_iHhForwards[iId][Holster] )
  149. DisableHamForward( g_iHhForwards[iId][GetMaxSpeed] )
  150. if( ~NO_RELOAD_WEAPONS_BITSUM & 1<<iId )
  151. {
  152. DisableHamForward( g_iHhForwards[iId][Reload] )
  153. }
  154. }
  155. }
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158.  
  159. public Item_GetMaxSpeed( iEnt )
  160. {
  161. new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON)
  162. if( get_pdata_int(id, m_iFOV, XTRA_OFS_PLAYER) == 90 )
  163. {
  164. return HAM_IGNORED
  165. }
  166.  
  167. new Float:flMaxSpeed = g_mZoomedWeaponsDatas[ get_pdata_int(iEnt, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON) ][ ZoomDatas_flMaxSpeed ]
  168. if( flMaxSpeed > 0.0 )
  169. {
  170. SetHamReturnFloat( flMaxSpeed )
  171. return HAM_SUPERCEDE
  172. }
  173.  
  174. return HAM_IGNORED
  175. }
  176.  
  177. public Item_PostFrame( iEnt )
  178. {
  179. new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON)
  180.  
  181. new bitButton = IN_ATTACK2
  182.  
  183. new iId = get_pdata_int(iEnt, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON)
  184.  
  185. if( ALREADY_SEC_ATTACK_WEAP_BITS & 1<<iId )
  186. {
  187. bitButton |= IN_USE
  188. }
  189.  
  190. if( pev(id, pev_button) & bitButton == bitButton )
  191. {
  192. new iFov = get_pdata_int(id, m_iFOV, XTRA_OFS_PLAYER)
  193.  
  194. if( iFov == 90 )
  195. {
  196. SetFov( id, g_mZoomedWeaponsDatas[ iId ][ ZoomDatas_iFov1 ] )
  197. }
  198. else if( iFov == g_mZoomedWeaponsDatas[ iId ][ ZoomDatas_iFov1 ] )
  199. {
  200.  
  201. SetFov( id, g_mZoomedWeaponsDatas[ iId ][ ZoomDatas_iFov2 ] )
  202. }
  203. else
  204. {
  205. SetFov( id, 90 )
  206. }
  207.  
  208. ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, id)
  209.  
  210. emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100)
  211. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, g_mZoomedWeaponsDatas[ iId ][ ZoomDatas_flDelay ], XTRA_OFS_PLAYER)
  212.  
  213. return HAM_SUPERCEDE
  214. }
  215.  
  216. return HAM_IGNORED
  217. }
  218.  
  219. public Item_Holster( iEnt )
  220. {
  221. if( ExecuteHamB(Ham_Item_CanHolster, iEnt) )
  222. {
  223. ResetFov( get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON) )
  224. }
  225. }
  226.  
  227. public Weapon_Reload( iEnt )
  228. {
  229. if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, XTRA_OFS_WEAPON) )
  230. {
  231. ResetFov( get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON) )
  232. }
  233. }
  234.  
  235. public ShotGun_Reload( iEnt )
  236. {
  237. if( get_pdata_int(iEnt, m_fInSpecialReload, XTRA_OFS_WEAPON) == 1 )
  238. {
  239. ResetFov( get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON) )
  240. }
  241. }
  242.  
  243. SetFov( id, iFov )
  244. {
  245. set_pev(id, pev_fov, iFov)
  246. set_pdata_int(id, m_iFOV, iFov, XTRA_OFS_PLAYER)
  247. }
  248.  
  249. ResetFov( id )
  250. {
  251. if( 0 <= get_pdata_int(id, m_iFOV, XTRA_OFS_PLAYER) <= 90 )
  252. {
  253. set_pev(id, pev_fov, 90)
  254. set_pdata_int(id, m_iFOV, 90, XTRA_OFS_PLAYER)
  255. }
  256. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zoom minden fegyveren
HozzászólásElküldve: 2013.04.11. 16:03 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.04. 02:42
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
pixxa112 írta:
bryan112.cfg írta:
crazy` írta:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1158121


Áh ez az isten vagy.
És még azt még meg lehet úgy oldani, hogy legyen hozzá egy modell is?
Mert van egy modellem hozzá csak a zoomhoz.



Teszt nem volt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define VERSION "0.0.2"
  7.  
  8. // weapons offsets
  9. #define XTRA_OFS_WEAPON 4
  10. #define m_pPlayer 41
  11. #define m_iId 43
  12. #define m_fInReload 54
  13. #define m_fInSpecialReload 55
  14.  
  15. #define XTRA_OFS_PLAYER 5
  16. #define m_flNextAttack 83
  17. #define m_iFOV 363
  18.  
  19. #define Ham_Player_ResetMaxSpeed Ham_Item_PreFrame
  20.  
  21. #define MAX_WEAPONS CSW_P90
  22.  
  23. const NO_RELOAD_WEAPONS_BITSUM = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)
  24.  
  25. #define SILENCE_WEAPONS_BITSUM (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)
  26. #define FIRERATE_WEAPONS_BITSUM (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18)
  27. //const LOWZOOM_WEAPONS_BITSUM = (1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AUG)
  28. //const HIGHZOOM_WEAPONS_BITSUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG550)
  29.  
  30. #define IsiIdShotGun(%1) ( ((1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)) & (1<<%1) )
  31.  
  32. const ALREADY_SEC_ATTACK_WEAP_BITS = (1<<CSW_KNIFE)|SILENCE_WEAPONS_BITSUM|FIRERATE_WEAPONS_BITSUM
  33.  
  34. enum _:ZoomDatas {
  35. Float:ZoomDatas_flDelay,
  36. Float:ZoomDatas_flMaxSpeed,
  37. ZoomDatas_iFov1,
  38. ZoomDatas_iFov2
  39. }
  40.  
  41. enum _:Forwards {
  42. HamHook:PostFrame,
  43. HamHook:Holster,
  44. HamHook:GetMaxSpeed,
  45. HamHook:Reload
  46. }
  47.  
  48. new g_mZoomedWeaponsDatas[MAX_WEAPONS+1][ZoomDatas]
  49. new HamHook:g_iHhForwards[MAX_WEAPONS+1][Forwards]
  50.  
  51. public plugin_init()
  52. {
  53. register_plugin("Weapons Zoom", VERSION, "ConnorMcLeod")
  54.  
  55. register_concmd("weapon_zoom", "ConsoleCommand_WeaponZoom", ADMIN_CFG, " <weapon name> <delay> <maxspeed> <zoom1> [zoom2]")
  56. register_concmd("weapon_unzoom", "ConsoleCommand_WeaponUnZoom", ADMIN_CFG, " <weapon name>")
  57. return PLUGIN_CONTINUE
  58. }
  59.  
  60. public plugin_precache() {
  61. precache_model("models/zoom/zoom.mdl")
  62.  
  63. }
  64.  
  65.  
  66.  
  67. public ConsoleCommand_WeaponZoom(id, lvl, cid)
  68. {
  69. if( cmd_access(id, lvl, cid, 5) )
  70. {
  71. new szWeaponName[32] = "weapon_"
  72. read_argv(1, szWeaponName[7], charsmax(szWeaponName)-7)
  73. new iId = get_weaponid(szWeaponName)
  74. if( iId )
  75. {
  76. new iZoom1, iZoom2 = 90
  77. new szDelay[32], szMaxSpeed[32], szZoom1[3]
  78.  
  79. read_argv(2, szDelay, charsmax(szDelay))
  80. read_argv(3, szMaxSpeed, charsmax(szMaxSpeed))
  81. read_argv(4, szZoom1, charsmax(szZoom1))
  82.  
  83. g_mZoomedWeaponsDatas[iId][ZoomDatas_flDelay] = _:floatmax(str_to_float(szDelay), 0.1)
  84. g_mZoomedWeaponsDatas[iId][ZoomDatas_flMaxSpeed] = _:str_to_float(szMaxSpeed)
  85. iZoom1 = clamp(str_to_num(szZoom1), 0, 90)
  86. if( !iZoom1 )
  87. {
  88. iZoom1 = 90
  89. }
  90.  
  91. if( read_argc() == 6 )
  92. {
  93. new szZoom2[3]
  94. read_argv(5, szZoom2, charsmax(szZoom2))
  95. iZoom2 = clamp(str_to_num(szZoom2), 0, 90)
  96. if( !iZoom2 )
  97. {
  98. iZoom2 = 90
  99. }
  100. }
  101.  
  102. if( iZoom2 != 90 && iZoom2 > iZoom1 )
  103. {
  104. new iTemp = iZoom1
  105. iZoom1 = iZoom2
  106. iZoom2 = iTemp
  107. }
  108.  
  109. g_mZoomedWeaponsDatas[iId][ZoomDatas_iFov1] = iZoom1
  110. g_mZoomedWeaponsDatas[iId][ZoomDatas_iFov2] = iZoom2
  111.  
  112.  
  113. if( g_iHhForwards[iId][PostFrame] )
  114. {
  115. EnableHamForward( g_iHhForwards[iId][PostFrame] )
  116. EnableHamForward( g_iHhForwards[iId][Holster] )
  117. EnableHamForward( g_iHhForwards[iId][GetMaxSpeed] )
  118. if( ~NO_RELOAD_WEAPONS_BITSUM & 1<<iId )
  119. {
  120. EnableHamForward( g_iHhForwards[iId][Reload] )
  121. }
  122. }
  123. else
  124. {
  125. g_iHhForwards[iId][PostFrame] = RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, szWeaponName, "Item_PostFrame", 0)
  126. g_iHhForwards[iId][Holster] = RegisterHam(Ham_Item_Holster, szWeaponName, "Item_Holster", 0)
  127. g_iHhForwards[iId][GetMaxSpeed] = RegisterHam(Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, szWeaponName, "Item_GetMaxSpeed", 0)
  128. if( ~NO_RELOAD_WEAPONS_BITSUM & 1<<iId )
  129. {
  130. g_iHhForwards[iId][Reload] = RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeaponName, IsiIdShotGun(iId) ? "ShotGun_Reload" : "Weapon_Reload", 1)
  131. }
  132. }
  133. }
  134. }
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138. public ConsoleCommand_WeaponUnZoom(id, lvl, cid)
  139. {
  140. if( cmd_access(id, lvl, cid, 2) )
  141. {
  142. new szWeaponName[17] = "weapon_"
  143. read_argv(1, szWeaponName[7], charsmax(szWeaponName)-7)
  144. new iId = get_weaponid(szWeaponName)
  145. if( iId && g_iHhForwards[iId][PostFrame] )
  146. {
  147. DisableHamForward( g_iHhForwards[iId][PostFrame] )
  148. DisableHamForward( g_iHhForwards[iId][Holster] )
  149. DisableHamForward( g_iHhForwards[iId][GetMaxSpeed] )
  150. if( ~NO_RELOAD_WEAPONS_BITSUM & 1<<iId )
  151. {
  152. DisableHamForward( g_iHhForwards[iId][Reload] )
  153. }
  154. }
  155. }
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158.  
  159. public Item_GetMaxSpeed( iEnt )
  160. {
  161. new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON)
  162. if( get_pdata_int(id, m_iFOV, XTRA_OFS_PLAYER) == 90 )
  163. {
  164. return HAM_IGNORED
  165. }
  166.  
  167. new Float:flMaxSpeed = g_mZoomedWeaponsDatas[ get_pdata_int(iEnt, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON) ][ ZoomDatas_flMaxSpeed ]
  168. if( flMaxSpeed > 0.0 )
  169. {
  170. SetHamReturnFloat( flMaxSpeed )
  171. return HAM_SUPERCEDE
  172. }
  173.  
  174. return HAM_IGNORED
  175. }
  176.  
  177. public Item_PostFrame( iEnt )
  178. {
  179. new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON)
  180.  
  181. new bitButton = IN_ATTACK2
  182.  
  183. new iId = get_pdata_int(iEnt, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON)
  184.  
  185. if( ALREADY_SEC_ATTACK_WEAP_BITS & 1<<iId )
  186. {
  187. bitButton |= IN_USE
  188. }
  189.  
  190. if( pev(id, pev_button) & bitButton == bitButton )
  191. {
  192. new iFov = get_pdata_int(id, m_iFOV, XTRA_OFS_PLAYER)
  193.  
  194. if( iFov == 90 )
  195. {
  196. SetFov( id, g_mZoomedWeaponsDatas[ iId ][ ZoomDatas_iFov1 ] )
  197. }
  198. else if( iFov == g_mZoomedWeaponsDatas[ iId ][ ZoomDatas_iFov1 ] )
  199. {
  200.  
  201. SetFov( id, g_mZoomedWeaponsDatas[ iId ][ ZoomDatas_iFov2 ] )
  202. }
  203. else
  204. {
  205. SetFov( id, 90 )
  206. }
  207.  
  208. ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, id)
  209.  
  210. emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100)
  211. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, g_mZoomedWeaponsDatas[ iId ][ ZoomDatas_flDelay ], XTRA_OFS_PLAYER)
  212.  
  213. return HAM_SUPERCEDE
  214. }
  215.  
  216. return HAM_IGNORED
  217. }
  218.  
  219. public Item_Holster( iEnt )
  220. {
  221. if( ExecuteHamB(Ham_Item_CanHolster, iEnt) )
  222. {
  223. ResetFov( get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON) )
  224. }
  225. }
  226.  
  227. public Weapon_Reload( iEnt )
  228. {
  229. if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, XTRA_OFS_WEAPON) )
  230. {
  231. ResetFov( get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON) )
  232. }
  233. }
  234.  
  235. public ShotGun_Reload( iEnt )
  236. {
  237. if( get_pdata_int(iEnt, m_fInSpecialReload, XTRA_OFS_WEAPON) == 1 )
  238. {
  239. ResetFov( get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, XTRA_OFS_WEAPON) )
  240. }
  241. }
  242.  
  243. SetFov( id, iFov )
  244. {
  245. set_pev(id, pev_fov, iFov)
  246. set_pdata_int(id, m_iFOV, iFov, XTRA_OFS_PLAYER)
  247. }
  248.  
  249. ResetFov( id )
  250. {
  251. if( 0 <= get_pdata_int(id, m_iFOV, XTRA_OFS_PLAYER) <= 90 )
  252. {
  253. set_pev(id, pev_fov, 90)
  254. set_pdata_int(id, m_iFOV, 90, XTRA_OFS_PLAYER)
  255. }
  256. }


ty.

_________________
COD:MW3 szerver hamarosan...
Egyedi mód
: 85%

Kész konfig: 90%
Több kaszt: 100%
Szint limit: 100%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 68 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole