hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 239 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 238 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Max HP
HozzászólásElküldve: 2013.04.12. 14:29 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:07
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Helo!
Egy olyan plugint keresek ami hogyha valakit megölsz feltölti max-ra a HP-dat.
Előre is köszi!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max HP
HozzászólásElküldve: 2013.04.12. 14:44 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3.  
  4. // Plugin Info
  5. new const PLUGIN[] = "HP Award For Kill"
  6. new const VERSION[] = "0.8c" // released 25.01.2008
  7. new const AUTHOR[] = "Argus"
  8.  
  9. new award_hp, award_hp2, hp_MsgSync
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0");
  15. register_cvar("hp_award","1")
  16. register_cvar("hp_award_hp","100") // head kill
  17. register_cvar("hp_award_hp2","100") // body kill
  18. register_cvar("hp_award_show","1")
  19. hp_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  20. }
  21.  
  22. public event_DeathMsg()
  23. {
  24.  
  25. if(!get_cvar_num("hp_award"))
  26. return PLUGIN_HANDLED
  27.  
  28. new id = read_data(1)
  29. new bool:killhead = bool:read_data(3)
  30. new player_hp = get_user_health(id)
  31.  
  32. award_hp = get_cvar_num("hp_award_hp")
  33. award_hp2 = get_cvar_num("hp_award_hp2")
  34.  
  35. if((killhead) && (award_hp>0) && (is_user_alive(id))) // head kill
  36. {
  37. if((player_hp + award_hp) > 100)
  38. set_user_health(id , 100)
  39. else
  40. set_user_health(id , player_hp+award_hp)
  41.  
  42. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  43. {
  44. set_hudmessage(200, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.025, 0.02, -1)
  45. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp)
  46. }
  47. }
  48.  
  49. if((!killhead) && (award_hp2>0) && (is_user_alive(id)))// body kill
  50. {
  51. if((player_hp + award_hp2) > 100)
  52. set_user_health(id , 100)
  53. else
  54. set_user_health(id , player_hp + award_hp2)
  55.  
  56. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  57. {
  58. set_hudmessage(50, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.02, 0.02, -1)
  59. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp2)
  60. }
  61. }
  62.  
  63. return PLUGIN_CONTINUE
  64. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást: kecske (2013.04.12. 15:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max HP
HozzászólásElküldve: 2013.04.12. 15:37 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5. register_plugin("HuBaBuBa" , "1.0", "HP regeneracio")
  6. register_event( "DeathMsg", "eventDeath", "a" )
  7. }
  8.  
  9. public eventDeath( ) {
  10. static killer , victim
  11.  
  12. killer = read_data(1)
  13. victim = read_data(2)
  14.  
  15. new hp = get_user_health(killer);
  16.  
  17. if(hp < 100) {
  18. set_user_health(killer, 100)
  19. new szKillerName[32]
  20. get_user_name(victim, szKillerName, charsmax(szKillerName))
  21. ChatColor(killer, "!g[AMXX] !yVissza toltodott az eleted !t%s !ymegoleseert!", szKillerName)
  22. }
  23. }
  24. stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
  25. {
  26. new count = 1, players[32]
  27. static msg[191]
  28. vformat(msg, 190, input, 3)
  29.  
  30. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  31. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  32. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  33.  
  34. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  35. {
  36. for (new i = 0; i < count; i++)
  37. {
  38. if (is_user_connected(players[i]))
  39. {
  40. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  41. write_byte(players[i]);
  42. write_string(msg);
  43. message_end();
  44. }
  45. }
  46. }
  47. }

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást (összesen 3): kecske (2013.04.12. 15:55) • csmester (2013.04.13. 07:13) • laki5000 (2013.05.02. 16:39)
  Népszerűség: 6.82%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole