hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 230 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: admin
HozzászólásElküldve: 2013.04.15. 18:15 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
helló ezt megtudná valaki csinálni hogy ne csak az IP-s adminokat irja ki?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Online Admin"
  7. #define VERSION "1.1"
  8. #define AUTHOR "Godlike"
  9.  
  10. new bool:g_bAdminNick
  11. new bool:is_admin_connected[33]
  12. new g_msg[512]
  13.  
  14. new g_admin_enable
  15. new g_online_color
  16. new g_offline_color
  17. new g_msg_xypos
  18.  
  19. new g_SyncAdmin
  20. new g_iAdminCount
  21. new g_iMaxPlayers
  22.  
  23. new g_ClassName[] = "admin_msg"
  24.  
  25. public plugin_init()
  26. {
  27. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  28.  
  29. register_think(g_ClassName,"ForwardThink")
  30.  
  31. g_admin_enable = register_cvar("sa_plugin_on","1")
  32. g_online_color = register_cvar("sa_online_color","0 130 0")
  33. g_offline_color = register_cvar("sa_offline_color","255 0 0")
  34. g_msg_xypos = register_cvar("sa_msg_xypos","0.02 0.2")
  35.  
  36. g_SyncAdmin = CreateHudSyncObj()
  37. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  38.  
  39. new iEnt = create_entity("info_target")
  40. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, g_ClassName)
  41. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  42. }
  43.  
  44. public client_putinserver(id)
  45. {
  46. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  47. {
  48. is_admin_connected[id] = true
  49. g_iAdminCount++
  50. set_admin_msg()
  51. }
  52. if(g_iAdminCount == 0)
  53. set_admin_msg()
  54. }
  55.  
  56. public client_disconnect(id)
  57. {
  58. if(is_admin_connected[id])
  59. {
  60. is_admin_connected[id] = false
  61. g_iAdminCount--
  62. set_admin_msg()
  63. }
  64. }
  65.  
  66. public client_infochanged(id)
  67. {
  68. if(is_admin_connected[id])
  69. {
  70. static NewName[32], OldName[32]
  71. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  72. get_user_name(id, OldName, 31)
  73.  
  74. if(!equal(OldName, NewName))
  75. {
  76. g_bAdminNick = true
  77. }
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public set_admin_msg()
  82. {
  83. static g_iAdminName[32], pos, i
  84. pos = 0
  85. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "Online Admin: %d", g_iAdminCount)
  86.  
  87. for(i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++)
  88. {
  89. if(is_admin_connected[i])
  90. {
  91. get_user_name(i, g_iAdminName, 31)
  92. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "^n%s", g_iAdminName)
  93. }
  94. }
  95. }
  96.  
  97. public admins_online()
  98. {
  99. if(get_pcvar_num(g_admin_enable))
  100. {
  101. static r, g, b, Float:x,Float:y
  102. HudMsgPos(x,y)
  103.  
  104. if (g_iAdminCount > 0)
  105. {
  106. HudMsgColor(g_online_color, r, g, b)
  107. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  108. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  109. }
  110. else
  111. {
  112. HudMsgColor(g_offline_color, r, g, b)
  113. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  114. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  115. }
  116. }
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public ForwardThink(iEnt)
  121. {
  122. admins_online()
  123.  
  124. if(g_bAdminNick)
  125. {
  126. set_admin_msg()
  127. g_bAdminNick = false
  128. }
  129. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  130. }
  131.  
  132. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  133. {
  134. static color[16], piece[5]
  135. get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  136.  
  137. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  138. r = str_to_num(piece)
  139.  
  140. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  141. g = str_to_num(piece)
  142. b = str_to_num(color)
  143. }
  144.  
  145. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  146. {
  147. static coords[16], piece[10]
  148. get_pcvar_string(g_msg_xypos, coords, 15)
  149.  
  150. strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  151. x = str_to_float(piece)
  152. y = str_to_float(coords)
  153. }
  154.  

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin
HozzászólásElküldve: 2013.04.15. 20:48 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Ha a loginos adminokra gondolsz, akkor plugin initbe:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. register_clcmd("amx_login", "hook_amxlogin");
  3.  

+ a függvény:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public hook_amxlogin(id)
  3. {
  4. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  5. {
  6. is_admin_connected[id] = true
  7. g_iAdminCount++
  8. set_admin_msg()
  9. }
  10. if(g_iAdminCount == 0)
  11. set_admin_msg()
  12. return 0;
  13. }
  14.  

Ők köszönték meg Silent nek ezt a hozzászólást: csmester (2013.04.15. 21:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin
HozzászólásElküldve: 2013.04.16. 13:28 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
igy?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Online Admin"
  7. #define VERSION "1.1"
  8. #define AUTHOR "Godlike"
  9.  
  10. new bool:g_bAdminNick
  11. new bool:is_admin_connected[33]
  12. new g_msg[512]
  13.  
  14. new g_admin_enable
  15. new g_online_color
  16. new g_offline_color
  17. new g_msg_xypos
  18.  
  19. new g_SyncAdmin
  20. new g_iAdminCount
  21. new g_iMaxPlayers
  22.  
  23. new g_ClassName[] = "admin_msg"
  24.  
  25. public plugin_init()
  26. {
  27. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  28.  
  29. register_think(g_ClassName,"ForwardThink")
  30.  
  31. g_admin_enable = register_cvar("sa_plugin_on","1")
  32. g_online_color = register_cvar("sa_online_color","0 130 0")
  33. g_offline_color = register_cvar("sa_offline_color","255 0 0")
  34. g_msg_xypos = register_cvar("sa_msg_xypos","0.02 0.2")
  35.  
  36. g_SyncAdmin = CreateHudSyncObj()
  37. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  38.  
  39. new iEnt = create_entity("info_target")
  40. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, g_ClassName)
  41. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  42. }
  43.  
  44. public client_putinserver(id)
  45. {
  46. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  47. {
  48. is_admin_connected[id] = true
  49. g_iAdminCount++
  50. set_admin_msg()
  51. }
  52. if(g_iAdminCount == 0)
  53. set_admin_msg()
  54. }
  55.  
  56. public client_disconnect(id)
  57. {
  58. if(is_admin_connected[id])
  59. {
  60. is_admin_connected[id] = false
  61. g_iAdminCount--
  62. set_admin_msg()
  63. }
  64. }
  65.  
  66. public client_infochanged(id)
  67. {
  68. if(is_admin_connected[id])
  69. {
  70. static NewName[32], OldName[32]
  71. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  72. get_user_name(id, OldName, 31)
  73.  
  74. if(!equal(OldName, NewName))
  75. {
  76. g_bAdminNick = true
  77. }
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public set_admin_msg()
  82. {
  83. static g_iAdminName[32], pos, i
  84. pos = 0
  85. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "Online Admin: %d", g_iAdminCount)
  86.  
  87. for(i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++)
  88. {
  89. if(is_admin_connected[i])
  90. {
  91. get_user_name(i, g_iAdminName, 31)
  92. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "^n%s", g_iAdminName)
  93. }
  94. }
  95. }
  96.  
  97. public admins_online()
  98. {
  99. if(get_pcvar_num(g_admin_enable))
  100. {
  101. static r, g, b, Float:x,Float:y
  102. HudMsgPos(x,y)
  103.  
  104. if (g_iAdminCount > 0)
  105. {
  106. HudMsgColor(g_online_color, r, g, b)
  107. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  108. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  109. }
  110. else
  111. {
  112. HudMsgColor(g_offline_color, r, g, b)
  113. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  114. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  115. }
  116. }
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public ForwardThink(iEnt)
  121. {
  122. admins_online()
  123.  
  124. if(g_bAdminNick)
  125. {
  126. set_admin_msg()
  127. g_bAdminNick = false
  128. }
  129. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  130. }
  131.  
  132. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  133. {
  134. static color[16], piece[5]
  135. get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  136.  
  137. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  138. r = str_to_num(piece)
  139.  
  140. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  141. g = str_to_num(piece)
  142. b = str_to_num(color)
  143. }
  144.  
  145. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  146. {
  147. static coords[16], piece[10]
  148. get_pcvar_string(g_msg_xypos, coords, 15)
  149.  
  150. strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  151. x = str_to_float(piece)
  152. y = str_to_float(coords)
  153. }
  154. public hook_amxlogin(id)
  155. {
  156. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  157. {
  158. is_admin_connected[id] = true
  159. g_iAdminCount++
  160. set_admin_msg()
  161. }
  162. if(g_iAdminCount == 0)
  163. set_admin_msg()
  164. return 0;
  165. }
  166.  


és a plugins.ini-t igy?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. ....
  3. amx_destroy.amxx
  4. admin_connected.amxx
  5. admins_online.amxx
  6. admin.amxx
  7. register_clcmd("amx_login", "hook_amxlogin")

??

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin
HozzászólásElküldve: 2013.04.16. 13:33 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Nem a plugins.ini-be kell írni :lol:, hanem az SMA fájlba:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init() {
  2.  
  3. register_clcmd("amx_login", "hook_amxlogin");

Itt már bele van írva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Online Admin"
  7. #define VERSION "1.1"
  8. #define AUTHOR "Godlike"
  9.  
  10. new bool:g_bAdminNick
  11. new bool:is_admin_connected[33]
  12. new g_msg[512]
  13.  
  14. new g_admin_enable
  15. new g_online_color
  16. new g_offline_color
  17. new g_msg_xypos
  18.  
  19. new g_SyncAdmin
  20. new g_iAdminCount
  21. new g_iMaxPlayers
  22.  
  23. new g_ClassName[] = "admin_msg"
  24.  
  25. public plugin_init()
  26. {
  27. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  28.  
  29. register_think(g_ClassName,"ForwardThink")
  30.  
  31. register_clcmd("amx_login", "hook_amxlogin");
  32.  
  33. g_admin_enable = register_cvar("sa_plugin_on","1")
  34. g_online_color = register_cvar("sa_online_color","0 130 0")
  35. g_offline_color = register_cvar("sa_offline_color","255 0 0")
  36. g_msg_xypos = register_cvar("sa_msg_xypos","0.02 0.2")
  37.  
  38. g_SyncAdmin = CreateHudSyncObj()
  39. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  40.  
  41. new iEnt = create_entity("info_target")
  42. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, g_ClassName)
  43. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  44. }
  45.  
  46. public hook_amxlogin(id)
  47. {
  48. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  49. {
  50. is_admin_connected[id] = true
  51. g_iAdminCount++
  52. set_admin_msg()
  53. }
  54. if(g_iAdminCount == 0)
  55. set_admin_msg()
  56. return 0;
  57. }
  58. public client_putinserver(id)
  59. {
  60. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  61. {
  62. is_admin_connected[id] = true
  63. g_iAdminCount++
  64. set_admin_msg()
  65. }
  66. if(g_iAdminCount == 0)
  67. set_admin_msg()
  68. }
  69.  
  70. public client_disconnect(id)
  71. {
  72. if(is_admin_connected[id])
  73. {
  74. is_admin_connected[id] = false
  75. g_iAdminCount--
  76. set_admin_msg()
  77. }
  78. }
  79.  
  80. public client_infochanged(id)
  81. {
  82. if(is_admin_connected[id])
  83. {
  84. static NewName[32], OldName[32]
  85. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  86. get_user_name(id, OldName, 31)
  87.  
  88. if(!equal(OldName, NewName))
  89. {
  90. g_bAdminNick = true
  91. }
  92. }
  93. }
  94.  
  95. public set_admin_msg()
  96. {
  97. static g_iAdminName[32], pos, i
  98. pos = 0
  99. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "Online Admin: %d", g_iAdminCount)
  100.  
  101. for(i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++)
  102. {
  103. if(is_admin_connected[i])
  104. {
  105. get_user_name(i, g_iAdminName, 31)
  106. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "^n%s", g_iAdminName)
  107. }
  108. }
  109. }
  110.  
  111. public admins_online()
  112. {
  113. if(get_pcvar_num(g_admin_enable))
  114. {
  115. static r, g, b, Float:x,Float:y
  116. HudMsgPos(x,y)
  117.  
  118. if (g_iAdminCount > 0)
  119. {
  120. HudMsgColor(g_online_color, r, g, b)
  121. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  122. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  123. }
  124. else
  125. {
  126. HudMsgColor(g_offline_color, r, g, b)
  127. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  128. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  129. }
  130. }
  131. return PLUGIN_HANDLED
  132. }
  133.  
  134. public ForwardThink(iEnt)
  135. {
  136. admins_online()
  137.  
  138. if(g_bAdminNick)
  139. {
  140. set_admin_msg()
  141. g_bAdminNick = false
  142. }
  143. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  144. }
  145.  
  146. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  147. {
  148. static color[16], piece[5]
  149. get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  150.  
  151. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  152. r = str_to_num(piece)
  153.  
  154. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  155. g = str_to_num(piece)
  156. b = str_to_num(color)
  157. }
  158.  
  159. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  160. {
  161. static coords[16], piece[10]
  162. get_pcvar_string(g_msg_xypos, coords, 15)
  163.  
  164. strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  165. x = str_to_float(piece)
  166. y = str_to_float(coords)
  167. }

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: csmester (2013.04.16. 13:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin
HozzászólásElküldve: 2013.04.16. 14:32 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
Nem megy :( most is azt irja hogy 0 admin

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin
HozzászólásElküldve: 2013.04.16. 14:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
csmester írta:
Nem megy :( most is azt irja hogy 0 admin


De ha jól tudom csak akkor írja, hogy hány admin van jelen ha IP vagy steamos admin van fent.
Legalább is nálam csak úgy működött :D Ha steam-re adtam vagy ip-re.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin
HozzászólásElküldve: 2013.04.16. 14:54 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
nálam is ép ez a baj :( loginra nem lehet?

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin
HozzászólásElküldve: 2013.04.16. 16:05 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Valószínűleg még nem állítódott be a játékos adminjoga, ezért nem jelez. Próbáld meg késleltetni egy kicsit, úgy működnie kell.

(Mielőtt hozzá kezdenél, teszteld ezt:
amx_login neved jelszavad
amx_login
)

Ők köszönték meg Silent nek ezt a hozzászólást: csmester (2013.04.17. 16:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole