hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 216 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: GoodMan, Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 07:53 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
Helló megtudná valaki csinálni nekem ezt a fegyver menüt ugy hogy ne lehesen senkinék 1 fegyvernél töb pl:M4A1+AWP meg M4A1+Ak meg ienek??
és ha találtok hibát a pluginba pls javicsátok ki :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Menu"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "csmester"
  10.  
  11.  
  12. new awp = 0;
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  19. register_clcmd("say /fegyver", "JatekosEledes")
  20. }
  21.  
  22. public JatekosEledes(id)
  23. {
  24. if( is_user_alive(id) )
  25. {
  26. Fegyvermenu(id);
  27. }
  28. }
  29.  
  30. public Fegyvermenu(id)
  31. {
  32. new iMenu = menu_create("\rValassz fegyvert:", "MainMenu_Handle");
  33.  
  34. menu_additem(iMenu, "\yNem kerek semmit a menubol!", "0");
  35. menu_additem(iMenu, "M4A1 Csomag", "1");
  36. menu_additem(iMenu, "AK47 Csomag", "2");
  37. menu_additem(iMenu, "AWP Csomag ", "3");
  38. menu_additem(iMenu, "Scout Csomag", "4");
  39. menu_additem(iMenu, "Krieg Csomag", "5");
  40. menu_additem(iMenu, "Famas Csomag", "6");
  41. menu_additem(iMenu, "Shoti Csomag", "7");
  42. menu_additem(iMenu, "Aug Csomag", "8");
  43. menu_additem(iMenu, "SMG Csomag", "9");
  44. menu_additem(iMenu, "Galil Csomag", "10");
  45. menu_additem(iMenu, "Machineguns Csomag", "11");
  46.  
  47. menu_display(id, iMenu);
  48. }
  49.  
  50. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  51. {
  52. if( iItem == MENU_EXIT )
  53. {
  54. menu_destroy(iMenu);
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56. }
  57.  
  58. new iAccess, iCallback, szData[5];
  59. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  60.  
  61. switch( str_to_num(szData) )
  62. {
  63.  
  64. case 0:
  65.  
  66.  
  67.  
  68. ColorChat(id, GREEN, "[[^x03 Dirty-Game ^x04]]^x03 Te nem kertel semmit!");
  69.  
  70.  
  71.  
  72.  
  73.  
  74.  
  75.  
  76.  
  77.  
  78.  
  79.  
  80.  
  81. case 1:
  82. {
  83.  
  84.  
  85. give_item(id, "weapon_knife")
  86. give_item(id, "weapon_m4a1")
  87. give_item(id, "weapon_deagle")
  88. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  89. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  90. give_item(id, "weapon_flashbang")
  91. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  92. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  93.  
  94. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy M4A1 Csomagot kapta'l!");
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101. }
  102.  
  103. case 2:
  104. {
  105. give_item(id, "weapon_knife")
  106. give_item(id, "weapon_ak47")
  107. give_item(id, "weapon_deagle")
  108. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  109. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  110. give_item(id, "weapon_flashbang")
  111. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  112. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  113.  
  114. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy AK47 Csomagot kapta'l!");
  115.  
  116. }
  117.  
  118. case 3:
  119. {
  120.  
  121.  
  122. if(awp < 4)
  123. {
  124. give_item(id, "weapon_awp")
  125. give_item(id, "weapon_deagle")
  126. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  127. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  128. give_item(id, "weapon_flashbang")
  129. give_item(id, "weapon_knife")
  130. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  131. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  132.  
  133.  
  134. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy AWP Csomagot kapta'l!");
  135.  
  136. awp++
  137.  
  138. }
  139.  
  140.  
  141. else
  142. {
  143.  
  144.  
  145. ColorChat(id, GREEN, "[^x03 Dirty-Game ^x04]^x03 Egy csapatban csak ket ember hasznalhatja a wpt!");
  146.  
  147.  
  148. Fegyvermenu(id);
  149.  
  150.  
  151.  
  152.  
  153.  
  154.  
  155. }
  156. }
  157.  
  158. case 4:
  159. {
  160. give_item(id, "weapon_knife")
  161. give_item(id, "weapon_scout")
  162. give_item(id, "weapon_deagle")
  163. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  164. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  165. give_item(id, "weapon_flashbang")
  166. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  167. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  168.  
  169.  
  170. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Scout Csomagot kapta'l!");
  171. }
  172.  
  173. case 5:
  174. {
  175. give_item(id, "weapon_knife")
  176. give_item(id, "weapon_sg550")
  177. give_item(id, "weapon_deagle")
  178. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  179. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  180. give_item(id, "weapon_flashbang")
  181. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG550,90)
  182. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  183.  
  184.  
  185. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Krieg Csomagot kapta'l!");
  186. }
  187.  
  188. case 6:
  189. {
  190. give_item(id, "weapon_knife")
  191. give_item(id, "weapon_famas")
  192. give_item(id, "weapon_deagle")
  193. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  194. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  195.  
  196.  
  197. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Famas Csomagot kapta'l!");
  198. }
  199.  
  200. case 7:
  201. {
  202. give_item(id, "weapon_knife")
  203. give_item(id, "weapon_m3")
  204. give_item(id, "weapon_deagle")
  205. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  206. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  207.  
  208.  
  209. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Shoti Csomagot kapta'l!");
  210. }
  211.  
  212. case 8:
  213. {
  214. give_item(id, "weapon_knife")
  215. give_item(id, "weapon_aug")
  216. give_item(id, "weapon_deagle")
  217. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  218. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  219.  
  220. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Aug Csomagot kapta'l!");
  221. }
  222.  
  223. case 9:
  224. {
  225. give_item(id, "weapon_knife")
  226. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  227. give_item(id, "weapon_deagle")
  228. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  229. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  230.  
  231. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy SMG Csomagot kapta'l!");
  232. }
  233.  
  234. case 10:
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_knife")
  237. give_item(id, "weapon_galil")
  238. give_item(id, "weapon_deagle")
  239. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  240. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  241.  
  242.  
  243. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Galil Csomagot kapta'l!");
  244. }
  245.  
  246. case 11:
  247. {
  248. give_item(id, "weapon_knife")
  249. give_item(id, "weapon_m249")
  250. give_item(id, "weapon_deagle")
  251. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  252. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  253.  
  254.  
  255. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Machieneguns Csomagot kapta'l!");
  256. }
  257. }
  258.  
  259. return PLUGIN_HANDLED;
  260. }
  261.  
  262.  

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára csmester 2013.04.21. 09:13-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 07:57 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Kell egy szép kis kód ami a kör végén el veszi tőled az összes cuccot!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define AUTHOR ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8.  
  9. public plugin_init()
  10. {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. register_logevent("RoundEnd",2,"1=Round_End")
  13. }
  14.  
  15. public RoundEnd()
  16. {
  17. new players[32], pnum
  18. get_players(players, pnum)
  19. for (new i=0; i<pnum; i++)
  20. if(is_user_alive(players[i]))
  21. {
  22. strip_user_weapons(players[i])
  23. }
  24. }

_________________
banned user


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára JoGoBeLLa 2013.04.21. 08:01-kor.

Ők köszönték meg JoGoBeLLa nek ezt a hozzászólást: csmester (2013.04.22. 17:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 07:58 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Ezt jól összeollóztad az enyémből.. Mértnem használod azt, az legalább jó is..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 08:00 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Silent írta:
Ezt jól összeollóztad az enyémből.. Mértnem használod azt, az legalább jó is..

Igazítottam rajta pár dolgot.. de, még a fegyvermenübe bele írom, hogy adjon hozzá kést is!

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 08:03 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
Silent írta:
Ezt jól összeollóztad az enyémből.. Mértnem használod azt, az legalább jó is..


nekem abban is egyszere 4-5 fegyverem volt akkor m1 meiket használom

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 08:54 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
nekem az kéne hogy mikor beirja hogy /fegyver és vesz egy másik fegyvert akkor az elözöt dobja el

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 11:41 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Menu"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "csmester"
  10.  
  11. new const priwpns[][] = {
  12. "weapon_shield",
  13. "weapon_scout",
  14. "weapon_xm1014",
  15. "weapon_mac10",
  16. "weapon_aug",
  17. "weapon_ump45",
  18. "weapon_sg550",
  19. "weapon_galil",
  20. "weapon_famas",
  21. "weapon_awp",
  22. "weapon_mp5navy",
  23. "weapon_m249",
  24. "weapon_m3",
  25. "weapon_m4a1",
  26. "weapon_tmp",
  27. "weapon_g3sg1",
  28. "weapon_sg552",
  29. "weapon_ak47",
  30. "weapon_p90"
  31. }
  32.  
  33. new const secwpns[][] = {
  34. "weapon_p228",
  35. "weapon_elite",
  36. "weapon_fiveseven",
  37. "weapon_usp",
  38. "weapon_glock18",
  39. "weapon_deagle"
  40. }
  41.  
  42.  
  43. new awp = 0;
  44.  
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  49. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  50. register_clcmd("say /fegyver", "JatekosEledes")
  51. }
  52.  
  53. public JatekosEledes(id)
  54. {
  55. if( is_user_alive(id) )
  56. {
  57. Fegyvermenu(id);
  58. }
  59. }
  60.  
  61. public Fegyvermenu(id)
  62. {
  63. new iMenu = menu_create("\rValassz fegyvert:", "MainMenu_Handle");
  64.  
  65. menu_additem(iMenu, "\yNem kerek semmit a menubol!", "0");
  66. menu_additem(iMenu, "M4A1 Csomag", "1");
  67. menu_additem(iMenu, "AK47 Csomag", "2");
  68. menu_additem(iMenu, "AWP Csomag ", "3");
  69. menu_additem(iMenu, "Scout Csomag", "4");
  70. menu_additem(iMenu, "Krieg Csomag", "5");
  71. menu_additem(iMenu, "Famas Csomag", "6");
  72. menu_additem(iMenu, "Shoti Csomag", "7");
  73. menu_additem(iMenu, "Aug Csomag", "8");
  74. menu_additem(iMenu, "SMG Csomag", "9");
  75. menu_additem(iMenu, "Galil Csomag", "10");
  76. menu_additem(iMenu, "Machineguns Csomag", "11");
  77.  
  78. menu_display(id, iMenu);
  79. }
  80.  
  81. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  82. {
  83. if( iItem == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(iMenu);
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88.  
  89. new iAccess, iCallback, szData[5];
  90. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  91. drop_pri(id)
  92. drop_sec(id)
  93. switch( str_to_num(szData) )
  94. {
  95.  
  96. case 0:
  97.  
  98.  
  99.  
  100. ColorChat(id, GREEN, "[[^x03 Dirty-Game ^x04]]^x03 Te nem kertel semmit!");
  101.  
  102.  
  103.  
  104.  
  105.  
  106.  
  107.  
  108.  
  109.  
  110.  
  111.  
  112.  
  113. case 1:
  114. {
  115.  
  116.  
  117. give_item(id, "weapon_knife")
  118. give_item(id, "weapon_m4a1")
  119. give_item(id, "weapon_deagle")
  120. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  121. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  122. give_item(id, "weapon_flashbang")
  123. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  124. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  125.  
  126. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy M4A1 Csomagot kapta'l!");
  127.  
  128.  
  129.  
  130.  
  131.  
  132.  
  133. }
  134.  
  135. case 2:
  136. {
  137. give_item(id, "weapon_knife")
  138. give_item(id, "weapon_ak47")
  139. give_item(id, "weapon_deagle")
  140. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  141. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  142. give_item(id, "weapon_flashbang")
  143. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  144. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  145.  
  146. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy AK47 Csomagot kapta'l!");
  147.  
  148. }
  149.  
  150. case 3:
  151. {
  152.  
  153.  
  154. if(awp < 4)
  155. {
  156. give_item(id, "weapon_awp")
  157. give_item(id, "weapon_deagle")
  158. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  159. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  160. give_item(id, "weapon_flashbang")
  161. give_item(id, "weapon_knife")
  162. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  163. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  164.  
  165.  
  166. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy AWP Csomagot kapta'l!");
  167.  
  168. awp++
  169.  
  170. }
  171.  
  172.  
  173. else
  174. {
  175.  
  176.  
  177. ColorChat(id, GREEN, "[^x03 Dirty-Game ^x04]^x03 Egy csapatban csak ket ember hasznalhatja a wpt!");
  178.  
  179.  
  180. Fegyvermenu(id);
  181.  
  182.  
  183.  
  184.  
  185.  
  186.  
  187. }
  188. }
  189.  
  190. case 4:
  191. {
  192. give_item(id, "weapon_knife")
  193. give_item(id, "weapon_scout")
  194. give_item(id, "weapon_deagle")
  195. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  196. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  197. give_item(id, "weapon_flashbang")
  198. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  199. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  200.  
  201.  
  202. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Scout Csomagot kapta'l!");
  203. }
  204.  
  205. case 5:
  206. {
  207. give_item(id, "weapon_knife")
  208. give_item(id, "weapon_sg550")
  209. give_item(id, "weapon_deagle")
  210. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  211. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  212. give_item(id, "weapon_flashbang")
  213. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG550,90)
  214. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  215.  
  216.  
  217. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Krieg Csomagot kapta'l!");
  218. }
  219.  
  220. case 6:
  221. {
  222. give_item(id, "weapon_knife")
  223. give_item(id, "weapon_famas")
  224. give_item(id, "weapon_deagle")
  225. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  226. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  227.  
  228.  
  229. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Famas Csomagot kapta'l!");
  230. }
  231.  
  232. case 7:
  233. {
  234. give_item(id, "weapon_knife")
  235. give_item(id, "weapon_m3")
  236. give_item(id, "weapon_deagle")
  237. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  238. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  239.  
  240.  
  241. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Shoti Csomagot kapta'l!");
  242. }
  243.  
  244. case 8:
  245. {
  246. give_item(id, "weapon_knife")
  247. give_item(id, "weapon_aug")
  248. give_item(id, "weapon_deagle")
  249. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  250. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  251.  
  252. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Aug Csomagot kapta'l!");
  253. }
  254.  
  255. case 9:
  256. {
  257. give_item(id, "weapon_knife")
  258. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  259. give_item(id, "weapon_deagle")
  260. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  261. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  262.  
  263. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy SMG Csomagot kapta'l!");
  264. }
  265.  
  266. case 10:
  267. {
  268. give_item(id, "weapon_knife")
  269. give_item(id, "weapon_galil")
  270. give_item(id, "weapon_deagle")
  271. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  272. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  273.  
  274.  
  275. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Galil Csomagot kapta'l!");
  276. }
  277.  
  278. case 11:
  279. {
  280. give_item(id, "weapon_knife")
  281. give_item(id, "weapon_m249")
  282. give_item(id, "weapon_deagle")
  283. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  284. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  285.  
  286.  
  287. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Machieneguns Csomagot kapta'l!");
  288. }
  289. }
  290.  
  291. return PLUGIN_HANDLED;
  292. }
  293.  
  294.  
  295. stock drop_pri(id)
  296. {
  297. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  298. {
  299. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  300. }
  301. }
  302.  
  303. stock drop_sec(id)
  304. {
  305. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  306. {
  307. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  308. }
  309. }

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép

Ők köszönték meg Nandee nek ezt a hozzászólást: csmester (2013.04.21. 12:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole