hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 07:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 257 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 256 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ujfajta team semiclip.
HozzászólásElküldve: 2013.04.17. 20:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hy. olyan plugin szeretnék, hogy ugyan az mint a team_semiclip de a csapattársak ugy látják egymást mint ha egy hologramm lenne. KÖSZÖNÖM azaz hogy szinte átlátszó és fehér

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ujfajta team semiclip.
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 14:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.07. 18:39
Hozzászólások: 352
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 38 alkalommal
Halványítás nem jó?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <fun>
  2.  
  3. new lathatosag = random_num(0,25)
  4. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, lathatosag) // az árnyék látszani fog!
  5.  

A forráskódot fuck604 -nak köszönd!
UI: Ha nem jó ez, akkor sry.

Ők köszönték meg tomy3231 nek ezt a hozzászólást: laki5000 (2013.04.21. 20:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ujfajta team semiclip.
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 16:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
tomy3231 írta:
Halványítás nem jó?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <fun>
  2.  
  3. new lathatosag = random_num(0,25)
  4. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, lathatosag) // az árnyék látszani fog!
  5.  

A forráskódot fuck604 -nak köszönd!
UI: Ha nem jó ez, akkor sry.


Ez így nagyon nem fog lefutni.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ujfajta team semiclip.
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 18:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.07. 18:39
Hozzászólások: 352
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 38 alkalommal
Tudom, ez egy kódrészlet.

Ők köszönték meg tomy3231 nek ezt a hozzászólást: laki5000 (2013.04.21. 20:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole