hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 13:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 543 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 543 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü átírása [HELP]
HozzászólásElküldve: 2013.04.25. 04:29 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.01.21. 10:10
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok! Azt szeretném kérni tőletek hogy ezt a plugint úgy kéne átírni, hogy ne lehessen azt választani hogy "Nem kérek fegyvert", illetve minden kör elején megjelenjen a menü, meg kivenni ezt a hülye parancsot "/fegyver". Illetve minden fegyver packhoz
adja magát a kiválasztott fegyvert, 1 deaglet, 1 heget, 2 flasht, és 1 füstöt! (Persze maximális tölténnyel adja az összes fegyvert)

Előre is köszönöm segítségeteket! :)

Aki segít, megy a köhi :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Menu"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "csmester"
  10.  
  11. new const priwpns[][] = {
  12. "weapon_shield",
  13. "weapon_scout",
  14. "weapon_xm1014",
  15. "weapon_mac10",
  16. "weapon_aug",
  17. "weapon_ump45",
  18. "weapon_sg550",
  19. "weapon_galil",
  20. "weapon_famas",
  21. "weapon_awp",
  22. "weapon_mp5navy",
  23. "weapon_m249",
  24. "weapon_m3",
  25. "weapon_m4a1",
  26. "weapon_tmp",
  27. "weapon_g3sg1",
  28. "weapon_sg552",
  29. "weapon_ak47",
  30. "weapon_p90"
  31. }
  32.  
  33. new const secwpns[][] = {
  34. "weapon_p228",
  35. "weapon_elite",
  36. "weapon_fiveseven",
  37. "weapon_usp",
  38. "weapon_glock18",
  39. "weapon_deagle"
  40. }
  41.  
  42.  
  43. new awp = 0;
  44.  
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  49. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  50. register_clcmd("say /fegyver", "JatekosEledes")
  51. }
  52.  
  53. public JatekosEledes(id)
  54. {
  55. if( is_user_alive(id) )
  56. {
  57. Fegyvermenu(id);
  58. }
  59. }
  60.  
  61. public Fegyvermenu(id)
  62. {
  63. new iMenu = menu_create("\rValassz fegyvert:", "MainMenu_Handle");
  64.  
  65. menu_additem(iMenu, "\yNem kerek semmit a menubol!", "0");
  66. menu_additem(iMenu, "M4A1 Csomag", "1");
  67. menu_additem(iMenu, "AK47 Csomag", "2");
  68. menu_additem(iMenu, "AWP Csomag ", "3");
  69. menu_additem(iMenu, "Scout Csomag", "4");
  70. menu_additem(iMenu, "Krieg Csomag", "5");
  71. menu_additem(iMenu, "Famas Csomag", "6");
  72. menu_additem(iMenu, "Shoti Csomag", "7");
  73. menu_additem(iMenu, "Aug Csomag", "8");
  74. menu_additem(iMenu, "SMG Csomag", "9");
  75. menu_additem(iMenu, "Galil Csomag", "10");
  76. menu_additem(iMenu, "Machineguns Csomag", "11");
  77.  
  78. menu_display(id, iMenu);
  79. }
  80.  
  81. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  82. {
  83. if( iItem == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(iMenu);
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88.  
  89. new iAccess, iCallback, szData[5];
  90. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  91. drop_pri(id)
  92. drop_sec(id)
  93. switch( str_to_num(szData) )
  94. {
  95.  
  96. case 0:
  97.  
  98.  
  99.  
  100. ColorChat(id, GREEN, "[[^x03 Dirty-Game ^x04]]^x03 Te nem kertel semmit!");
  101.  
  102.  
  103.  
  104.  
  105.  
  106.  
  107.  
  108.  
  109.  
  110.  
  111.  
  112.  
  113. case 1:
  114. {
  115.  
  116.  
  117. give_item(id, "weapon_knife")
  118. give_item(id, "weapon_m4a1")
  119. give_item(id, "weapon_deagle")
  120. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  121. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  122. give_item(id, "weapon_flashbang")
  123. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  124. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  125.  
  126. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy M4A1 Csomagot kapta'l!");
  127.  
  128.  
  129.  
  130.  
  131.  
  132.  
  133. }
  134.  
  135. case 2:
  136. {
  137. give_item(id, "weapon_knife")
  138. give_item(id, "weapon_ak47")
  139. give_item(id, "weapon_deagle")
  140. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  141. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  142. give_item(id, "weapon_flashbang")
  143. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  144. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  145.  
  146. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy AK47 Csomagot kapta'l!");
  147.  
  148. }
  149.  
  150. case 3:
  151. {
  152.  
  153.  
  154. if(awp < 4)
  155. {
  156. give_item(id, "weapon_awp")
  157. give_item(id, "weapon_deagle")
  158. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  159. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  160. give_item(id, "weapon_flashbang")
  161. give_item(id, "weapon_knife")
  162. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  163. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  164.  
  165.  
  166. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy AWP Csomagot kapta'l!");
  167.  
  168. awp++
  169.  
  170. }
  171.  
  172.  
  173. else
  174. {
  175.  
  176.  
  177. ColorChat(id, GREEN, "[^x03 Dirty-Game ^x04]^x03 Egy csapatban csak ket ember hasznalhatja a wpt!");
  178.  
  179.  
  180. Fegyvermenu(id);
  181.  
  182.  
  183.  
  184.  
  185.  
  186.  
  187. }
  188. }
  189.  
  190. case 4:
  191. {
  192. give_item(id, "weapon_knife")
  193. give_item(id, "weapon_scout")
  194. give_item(id, "weapon_deagle")
  195. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  196. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  197. give_item(id, "weapon_flashbang")
  198. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  199. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  200.  
  201.  
  202. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Scout Csomagot kapta'l!");
  203. }
  204.  
  205. case 5:
  206. {
  207. give_item(id, "weapon_knife")
  208. give_item(id, "weapon_sg550")
  209. give_item(id, "weapon_deagle")
  210. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  211. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  212. give_item(id, "weapon_flashbang")
  213. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG550,90)
  214. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  215.  
  216.  
  217. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Krieg Csomagot kapta'l!");
  218. }
  219.  
  220. case 6:
  221. {
  222. give_item(id, "weapon_knife")
  223. give_item(id, "weapon_famas")
  224. give_item(id, "weapon_deagle")
  225. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  226. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  227.  
  228.  
  229. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Famas Csomagot kapta'l!");
  230. }
  231.  
  232. case 7:
  233. {
  234. give_item(id, "weapon_knife")
  235. give_item(id, "weapon_m3")
  236. give_item(id, "weapon_deagle")
  237. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  238. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  239.  
  240.  
  241. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Shoti Csomagot kapta'l!");
  242. }
  243.  
  244. case 8:
  245. {
  246. give_item(id, "weapon_knife")
  247. give_item(id, "weapon_aug")
  248. give_item(id, "weapon_deagle")
  249. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  250. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  251.  
  252. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Aug Csomagot kapta'l!");
  253. }
  254.  
  255. case 9:
  256. {
  257. give_item(id, "weapon_knife")
  258. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  259. give_item(id, "weapon_deagle")
  260. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  261. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  262.  
  263. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy SMG Csomagot kapta'l!");
  264. }
  265.  
  266. case 10:
  267. {
  268. give_item(id, "weapon_knife")
  269. give_item(id, "weapon_galil")
  270. give_item(id, "weapon_deagle")
  271. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  272. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  273.  
  274.  
  275. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Galil Csomagot kapta'l!");
  276. }
  277.  
  278. case 11:
  279. {
  280. give_item(id, "weapon_knife")
  281. give_item(id, "weapon_m249")
  282. give_item(id, "weapon_deagle")
  283. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  284. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  285.  
  286.  
  287. ColorChat(id, BLUE, "[[^x03 Dirty-Game ^x03]]^x04 Te Egy Machieneguns Csomagot kapta'l!");
  288. }
  289. }
  290.  
  291. return PLUGIN_HANDLED;
  292. }
  293.  
  294.  
  295. stock drop_pri(id)
  296. {
  297. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  298. {
  299. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  300. }
  301. }
  302.  
  303. stock drop_sec(id)
  304. {
  305. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  306. {
  307. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  308. }
  309. }

_________________
See you next time! :)

Ha hasznosnak találtad a hozzászólásomat, köszönd meg a Kép lenyomásával..!! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü átírása [HELP]
HozzászólásElküldve: 2013.04.25. 05:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Ez fegyver pacban adja, minden kör elején kiadja a menüt és nincs hozzá parancs:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  35. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: UlTiMaT3 (2013.04.25. 13:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü átírása [HELP]
HozzászólásElküldve: 2013.04.25. 13:47 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.01.21. 10:10
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
pixxa112 írta:
Ez fegyver pacban adja, minden kör elején kiadja a menüt és nincs hozzá parancs:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  35. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }


Köszönöm szépen! :)
Ment a Köhi :)

_________________
See you next time! :)

Ha hasznosnak találtad a hozzászólásomat, köszönd meg a Kép lenyomásával..!! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole