hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 329 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 329 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang
HozzászólásElküldve: 2013.04.29. 18:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok olyan plugint szeretnék hogy akinek van a joga annak a neve előtt [Tulaj] lenne akinek meg nincs a joga annak csak [ADMIN] lenne a neve előtt! előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang
HozzászólásElküldve: 2013.04.29. 18:30 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
metalpatrik írta:
Sziasztok olyan plugint szeretnék hogy akinek van a joga annak a neve előtt [Tulaj] lenne akinek meg nincs a joga annak csak [ADMIN] lenne a neve előtt! előre is köszönöm

Ez az a plugin.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "Arion"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new g_AdminListen
  18.  
  19. new strName[191]
  20. new alive[11]
  21.  
  22. new const g_szTag[][] = {
  23. "",
  24. "[Tulaj]",
  25. "[Admin]",
  26. "[.]"
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  34.  
  35.  
  36. sayText = get_user_msgid("SayText")
  37. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  38. maxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. register_clcmd("say", "hook_say")
  41. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  42. }
  43.  
  44. public hook_say(id)
  45. {
  46. read_args(message, 191)
  47. remove_quotes(message)
  48.  
  49. // Gungame commands and empty messages
  50. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new name[32]
  54. get_user_name(id, name, 31)
  55.  
  56. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  57.  
  58. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  59. admin = 1
  60. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  61. admin = 2
  62. else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
  63. admin = 3
  64.  
  65. new isAlive
  66.  
  67. if(is_user_alive(id))
  68. {
  69. isAlive = 1
  70. alive = "^x01"
  71. }
  72. else
  73. {
  74. isAlive = 0
  75. alive = "^x01*DEAD* "
  76. }
  77.  
  78. static color[10]
  79.  
  80. if(admin)
  81. {
  82. get_user_team(id, color, 9)
  83. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  84. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  85. }
  86. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  87. {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  90. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  91. }
  92.  
  93.  
  94. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  95.  
  96. return PLUGIN_HANDLED
  97. }
  98.  
  99.  
  100. public hook_teamsay(id)
  101. {
  102. new playerTeam = get_user_team(id)
  103. new playerTeamName[19]
  104.  
  105. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  106. {
  107. case 1:
  108. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  109.  
  110. case 2:
  111. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  112.  
  113. default:
  114. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  115. }
  116.  
  117. read_args(message, 191)
  118. remove_quotes(message)
  119.  
  120. // Gungame commands and empty messages
  121. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  122. return PLUGIN_CONTINUE
  123.  
  124. new name[32]
  125. get_user_name(id, name, 31)
  126.  
  127. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  128.  
  129. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  130. admin = 1
  131. else if(iFlags & ADMIN_KICK)
  132. admin = 2
  133. else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
  134. admin = 3
  135.  
  136. new isAlive
  137.  
  138. if(is_user_alive(id))
  139. {
  140. isAlive = 1
  141. alive = "^x01"
  142. }
  143. else
  144. {
  145. isAlive = 0
  146. alive = "^x01*DEAD* "
  147. }
  148.  
  149. static color[10]
  150.  
  151. if(admin)
  152. {
  153. get_user_team(id, color, 9)
  154. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  155. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  156. }
  157. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  158. {
  159. get_user_team(id, color, 9)
  160. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  161. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  162. }
  163.  
  164.  
  165. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  166.  
  167. return PLUGIN_HANDLED
  168. }
  169.  
  170. public sendMessage(color[], alive)
  171. {
  172. new teamName[10]
  173.  
  174. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  175. {
  176. if(!is_user_connected(player))
  177. continue
  178.  
  179. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  180. {
  181. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  182. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  183. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  184. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  185. }
  186. }
  187. }
  188.  
  189.  
  190. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  191. {
  192. new teamName[10]
  193.  
  194. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  195. {
  196. if(!is_user_connected(player))
  197. continue
  198.  
  199. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  200. {
  201. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  202. {
  203. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  204. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  205. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  206. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  207. }
  208. }
  209. }
  210. }
  211.  
  212.  
  213. public changeTeamInfo(player, team[])
  214. {
  215. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  216. write_byte(player) // Write byte needed
  217. write_string(team) // Changes player's team
  218. message_end() // Also Needed
  219. }
  220.  
  221.  
  222. public writeMessage(player, message[])
  223. {
  224. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  225. write_byte(player) // Write byte needed
  226. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  227. message_end() // Needed as always
  228. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang
HozzászólásElküldve: 2013.04.29. 18:52 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Nem teljesen az.
így már jó:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "Arion"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new g_AdminListen
  18.  
  19. new strName[191]
  20. new alive[11]
  21.  
  22. new const g_szTag[][] = {
  23. "",
  24. "[Tulaj]",
  25. "[ADMIN]",
  26. "[ADMIN]"
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  34.  
  35.  
  36. sayText = get_user_msgid("SayText")
  37. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  38. maxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. register_clcmd("say", "hook_say")
  41. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  42. }
  43.  
  44. public hook_say(id)
  45. {
  46. read_args(message, 191)
  47. remove_quotes(message)
  48.  
  49. // Gungame commands and empty messages
  50. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new name[32]
  54. get_user_name(id, name, 31)
  55.  
  56. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  57.  
  58. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  59. admin = 1
  60. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  61. admin = 2
  62. else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
  63. admin = 3
  64.  
  65. new isAlive
  66.  
  67. if(is_user_alive(id))
  68. {
  69. isAlive = 1
  70. alive = "^x01"
  71. }
  72. else
  73. {
  74. isAlive = 0
  75. alive = "^x01*DEAD* "
  76. }
  77.  
  78. static color[10]
  79.  
  80. if(admin)
  81. {
  82. get_user_team(id, color, 9)
  83. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  84. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  85. }
  86. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  87. {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  90. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  91. }
  92.  
  93.  
  94. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  95.  
  96. return PLUGIN_HANDLED
  97. }
  98.  
  99.  
  100. public hook_teamsay(id)
  101. {
  102. new playerTeam = get_user_team(id)
  103. new playerTeamName[19]
  104.  
  105. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  106. {
  107. case 1:
  108. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  109.  
  110. case 2:
  111. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  112.  
  113. default:
  114. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  115. }
  116.  
  117. read_args(message, 191)
  118. remove_quotes(message)
  119.  
  120. // Gungame commands and empty messages
  121. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  122. return PLUGIN_CONTINUE
  123.  
  124. new name[32]
  125. get_user_name(id, name, 31)
  126.  
  127. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  128.  
  129. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  130. admin = 1
  131. else if(iFlags & ADMIN_KICK)
  132. admin = 2
  133. else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
  134. admin = 3
  135.  
  136. new isAlive
  137.  
  138. if(is_user_alive(id))
  139. {
  140. isAlive = 1
  141. alive = "^x01"
  142. }
  143. else
  144. {
  145. isAlive = 0
  146. alive = "^x01*DEAD* "
  147. }
  148.  
  149. static color[10]
  150.  
  151. if(admin)
  152. {
  153. get_user_team(id, color, 9)
  154. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  155. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  156. }
  157. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  158. {
  159. get_user_team(id, color, 9)
  160. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  161. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  162. }
  163.  
  164.  
  165. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  166.  
  167. return PLUGIN_HANDLED
  168. }
  169.  
  170. public sendMessage(color[], alive)
  171. {
  172. new teamName[10]
  173.  
  174. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  175. {
  176. if(!is_user_connected(player))
  177. continue
  178.  
  179. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  180. {
  181. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  182. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  183. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  184. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  185. }
  186. }
  187. }
  188.  
  189.  
  190. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  191. {
  192. new teamName[10]
  193.  
  194. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  195. {
  196. if(!is_user_connected(player))
  197. continue
  198.  
  199. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  200. {
  201. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  202. {
  203. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  204. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  205. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  206. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  207. }
  208. }
  209. }
  210. }
  211.  
  212.  
  213. public changeTeamInfo(player, team[])
  214. {
  215. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  216. write_byte(player) // Write byte needed
  217. write_string(team) // Changes player's team
  218. message_end() // Also Needed
  219. }
  220.  
  221.  
  222. public writeMessage(player, message[])
  223. {
  224. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  225. write_byte(player) // Write byte needed
  226. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  227. message_end() // Needed as always
  228. }

_________________
banned user

Ők köszönték meg JoGoBeLLa nek ezt a hozzászólást (összesen 2): csmester (2013.04.29. 19:06) • metalpatrik (2013.04.29. 20:08)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole