hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 03:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: gyors kés
HozzászólásElküldve: 2013.05.03. 14:00 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
Helló valaki megtudná ezt csinálni ugy hogy ha fegyvert váltasz akkor ne lasuljon visza ? mer ga át váltok fegyvere meg visza akkor be alsul megint :(
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define ADMINJOG ADMIN_KICK
  7.  
  8. new speed2, speed3;
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12.  
  13. {
  14. //..egyéb dolgok a pluginban, érdemes regisztrálni a plugint ha csak magában fogod használni!
  15.  
  16.  
  17.  
  18. register_clcmd( "say /speed","AwesomeMenu");
  19.  
  20.  
  21. speed2 = register_cvar("amx_speed2", "340");
  22.  
  23. speed3 = register_cvar("amx_speed3", "600");
  24.  
  25. //Regisztráljuk a parancsot, a kliens parancsot, ez esetben a játékosnak ezt kell beírnia a konzolba: "say /alapmenu"
  26.  
  27. //Erre a parancsra fog teljesülni az "AwesomeMenu" függvény, persze ennek lehet más is a neve, ezt te nevezed el, lehetőleg
  28.  
  29. //ne olyan nevet adj ami már van, mert akkor hibát fog dobni!
  30.  
  31. }
  32.  
  33. //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez esetben ez fogja megnyitni a menünket!
  34.  
  35. public AwesomeMenu(id)
  36.  
  37. {
  38. if(get_user_flags(id) & ADMINJOG)
  39. {
  40. //Első lépés a menü készítéséhez, azaz ez csinálja meg a menünket persze ennek még nincsennek menüpontjai!
  41.  
  42. new menu = menu_create("\rValasz a menumbol:", "menu_handler", 0);
  43.  
  44. //Jegyzet - menu_create
  45.  
  46. //Az első paraméter a menü neve, ez lesz a menüpontok felett pár centivel (Jelen esetben: "\rValasz a menumbol:") \r-ről a lap alján írokű!
  47.  
  48. //A második paraméter a menü végrehajtására szolgáló függvény elérése. (Jelen esetben "menu_handler") és ( public menu_handler(id, menu, item) )
  49.  
  50.  
  51.  
  52. //A menüpontok készítése:
  53.  
  54. menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "1", 0);
  55.  
  56. menu_additem(menu, "\w340 es gyorsasa'g", "2", 0);
  57.  
  58. menu_additem(menu, "\w600 as gyorsasa'", "3", 0);
  59.  
  60. //Jegyzet - menu_additem
  61.  
  62. //Jelen esetben az első menüpont az "Elso Menupont", ez fog látszódni a menüdben! (Erre egy üzenetet fogunk kapni. Bővebben: Lejebb, és a menüt is megsemisítjük!)
  63.  
  64. //A második menüpontunk az "Ingyen Pénz" lett, erre pénzt fogunk kapni!
  65.  
  66. //A harmadik menüpont egy üzenetet fog kapni a játékos a képernyője közepén!
  67.  
  68. //A harmadik menüpont csak adminoknak elérhető, azaz akinek van menü joga("u" betű) (Az admin jogokat az amxconst.inc-ben találod!)
  69.  
  70. //Az ötödik egyben utolsó paraméter a visszatérés, alapértéke -1 (Magam sem tudom mire jó ez)
  71.  
  72.  
  73.  
  74. //Set a property on the menu
  75.  
  76. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  77.  
  78. //Jegyzet - menu_setprop
  79.  
  80. //Az első paraméter a menü, tehát a menüd változója!
  81.  
  82. //A második paraméter:
  83.  
  84. //A harmadik paraméter:
  85.  
  86.  
  87.  
  88. //Menü megnyitása, az elkészített menüt meg is kell jeleníteni, ne gondoljuk hogy magától megnyitódik!
  89.  
  90. menu_display(id, menu, 0);
  91.  
  92. //Jegyzet - menu_display
  93.  
  94. //Az első paraméter az index, azaz az azonosítója a játékosnak!
  95.  
  96. //Második paraméter az hogy melyik menüt mutassa (Jelen esetben amit én csináltam azaz: "menu")
  97.  
  98. //Harmadik paraméter az oldalszámot jelöli, az oldalszámolás 0áról indul!
  99.  
  100. }
  101. }
  102. //Jöhetnek a menüpontokra történő dolgok (azé menu_handler mert azt adtuk meg a menü készítésénél)
  103.  
  104. public menu_handler(id, menu, item)
  105.  
  106. {
  107.  
  108. //Ez az elágazás akkor fut le ha az illető a bezárásra kattint!
  109.  
  110. if( item == MENU_EXIT )
  111.  
  112. {
  113.  
  114. menu_destroy(menu);
  115.  
  116. //Ez megsemmisíti a menünket, majd vissza tér PLUGIN_HANDLEDDEl, azaz hogy ne folytassa!
  117.  
  118. return PLUGIN_HANDLED;
  119.  
  120. }
  121.  
  122.  
  123.  
  124. //Hozzuk létre ezt a néhány változót:
  125.  
  126. new data[6], szName[64];
  127.  
  128. new access, callback;
  129.  
  130. //Ez a funkció lekéri nekünk az információkat
  131.  
  132. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  133.  
  134.  
  135.  
  136. //visszatekintunk a menu_additem parancsra, minden egyes menuponthoz kuldtunk adatot is, itt lesz "gyanus" a dolog (ezzel adhatod meg a funkciodat)
  137.  
  138. new key = str_to_num(data);
  139.  
  140. //en minden adathoz szamot hasznaltam (te barmilyen stringet hasznalhatsz)
  141.  
  142.  
  143. //Nos itt vannak a menüpontok, azaz hogy mi történik egy-egy menüponton!
  144.  
  145. switch(key)
  146.  
  147. {
  148.  
  149. case 1:
  150.  
  151. {
  152.  
  153. client_print(id, print_chat, "csmester elso pluginja!");
  154.  
  155. //Ezt a fenti üzenetet fogja megkapni a játékos, majd a menü megintcsak megsemmisül, és vissza térünk PLUGIN_HANDLEDel!
  156.  
  157. menu_destroy(menu);
  158.  
  159. return PLUGIN_HANDLED;
  160.  
  161. }
  162.  
  163. case 2:
  164.  
  165. {
  166. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed2))
  167. }
  168.  
  169. //Ez a második menüpont, a játékosunk kap 3000ezer dollárt a jelenlegi pénzéhez!
  170.  
  171. case 3:
  172.  
  173. {
  174.  
  175. //Ez a harmadik menüpont, ez csak adminoknak működik mint fentebb írtam!
  176.  
  177. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed3))
  178.  
  179.  
  180. }
  181.  
  182. }
  183.  
  184.  
  185.  
  186. //Majd zárjuk be a menüt, és térjünk vissza PLUGIN_HANDLEDel!
  187.  
  188. menu_destroy(menu);
  189.  
  190. return PLUGIN_HANDLED;
  191.  
  192. }
  193.  

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gyors kés
HozzászólásElküldve: 2013.05.03. 14:16 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
csak késnél legyen gyors? ha nem akkor ittvan:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. new speed[33]
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("New Plugin", "Petrik", "1.0")
  10. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  11. }
  12.  
  13. public client_disconnect(id) // ha lecsatlakozik a kliens lenullázuk a tömb id értékét
  14. speed[id] = 0
  15.  
  16. public Event_CurWeapon(id)
  17. {
  18. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || speed[id] == 0 )
  19. return PLUGIN_CONTINUE
  20.  
  21. if(speed[id] == 1)
  22. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed2))
  23. else
  24. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed3))
  25.  
  26. return PLUGIN_CONTINUE
  27. }
  28.  
  29.  
  30. // ha a speed[id] értéke 1 akkor az első cvar érvényesül ha 2 akkor a másodiké
  31. // a menüben pedig ezt írd:
  32. case 2:
  33. {
  34. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed2))
  35. speed[id] = 1
  36. }
  37.  
  38. case 3:
  39. {
  40. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed3))
  41. speed[id] = 2
  42. }

_________________
[img]semmi[/img]

Ők köszönték meg fuck604 nek ezt a hozzászólást: csmester (2013.05.03. 19:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gyors kés
HozzászólásElküldve: 2013.05.03. 14:20 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
nekem ugy kéne ahogy ki raktam menübe

fuck604 írta:
csak késnél legyen gyors? ha nem akkor ittvan:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. new speed[33]
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("New Plugin", "Petrik", "1.0")
  10. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  11. }
  12.  
  13. public client_disconnect(id) // ha lecsatlakozik a kliens lenullázuk a tömb id értékét
  14. speed[id] = 0
  15.  
  16. public Event_CurWeapon(id)
  17. {
  18. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || speed[id] == 0 )
  19. return PLUGIN_CONTINUE
  20.  
  21. if(speed[id] == 1)
  22. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed2))
  23. else
  24. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed3))
  25.  
  26. return PLUGIN_CONTINUE
  27. }
  28.  
  29.  
  30. // ha a speed[id] értéke 1 akkor az első cvar érvényesül ha 2 akkor a másodiké
  31. // a menüben pedig ezt írd:
  32. case 2:
  33. {
  34. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed2))
  35. speed[id] = 1
  36. }
  37.  
  38. case 3:
  39. {
  40. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed3))
  41. speed[id] = 2
  42. }

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gyors kés
HozzászólásElküldve: 2013.05.03. 15:47 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define ADMINJOG ADMIN_KICK
  7.  
  8. new speed2, speed3;
  9. new speed[33]
  10.  
  11. public plugin_init()
  12.  
  13. {
  14. //..egyéb dolgok a pluginban, érdemes regisztrálni a plugint ha csak magában fogod használni!
  15.  
  16.  
  17.  
  18. register_clcmd( "say /speed","AwesomeMenu");
  19.  
  20. register_event("CurWeapon", "curWeap", "be", "1=1")
  21.  
  22. speed2 = register_cvar("knife_speed2", "340");
  23.  
  24. speed3 = register_cvar("knife_speed3", "600");
  25.  
  26. //Regisztráljuk a parancsot, a kliens parancsot, ez esetben a játékosnak ezt kell beírnia a konzolba: "say /alapmenu"
  27.  
  28. //Erre a parancsra fog teljesülni az "AwesomeMenu" függvény, persze ennek lehet más is a neve, ezt te nevezed el, lehetőleg
  29.  
  30. //ne olyan nevet adj ami már van, mert akkor hibát fog dobni!
  31.  
  32. }
  33. public client_disconnect(id) // ha lecsatlakozik a kliens lenullázuk a tömb id értékét
  34. speed[id] = 0
  35. //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez esetben ez fogja megnyitni a menünket!
  36. public curWeap(id)
  37. {
  38. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || speed[id] == 0 )
  39. return PLUGIN_CONTINUE
  40.  
  41. if(speed[id] == 1)
  42. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed2))
  43. else
  44. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed3))
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47. }
  48.  
  49. public AwesomeMenu(id)
  50.  
  51. {
  52. if(get_user_flags(id) & ADMINJOG)
  53. {
  54. //Első lépés a menü készítéséhez, azaz ez csinálja meg a menünket persze ennek még nincsennek menüpontjai!
  55.  
  56. new menu = menu_create("\rValasz a menumbol:", "menu_handler", 0);
  57.  
  58. //Jegyzet - menu_create
  59.  
  60. //Az első paraméter a menü neve, ez lesz a menüpontok felett pár centivel (Jelen esetben: "\rValasz a menumbol:") \r-ről a lap alján írokű!
  61.  
  62. //A második paraméter a menü végrehajtására szolgáló függvény elérése. (Jelen esetben "menu_handler") és ( public menu_handler(id, menu, item) )
  63.  
  64.  
  65.  
  66. //A menüpontok készítése:
  67.  
  68. menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "1", 0);
  69.  
  70. menu_additem(menu, "\w340 es gyorsasa'g", "2", 0);
  71.  
  72. menu_additem(menu, "\w600 as gyorsasa'", "3", 0);
  73.  
  74. //Jegyzet - menu_additem
  75.  
  76. //Jelen esetben az első menüpont az "Elso Menupont", ez fog látszódni a menüdben! (Erre egy üzenetet fogunk kapni. Bővebben: Lejebb, és a menüt is megsemisítjük!)
  77.  
  78. //A második menüpontunk az "Ingyen Pénz" lett, erre pénzt fogunk kapni!
  79.  
  80. //A harmadik menüpont egy üzenetet fog kapni a játékos a képernyője közepén!
  81.  
  82. //A harmadik menüpont csak adminoknak elérhető, azaz akinek van menü joga("u" betű) (Az admin jogokat az amxconst.inc-ben találod!)
  83.  
  84. //Az ötödik egyben utolsó paraméter a visszatérés, alapértéke -1 (Magam sem tudom mire jó ez)
  85.  
  86.  
  87.  
  88. //Set a property on the menu
  89.  
  90. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  91.  
  92. //Jegyzet - menu_setprop
  93.  
  94. //Az első paraméter a menü, tehát a menüd változója!
  95.  
  96. //A második paraméter:
  97.  
  98. //A harmadik paraméter:
  99.  
  100.  
  101.  
  102. //Menü megnyitása, az elkészített menüt meg is kell jeleníteni, ne gondoljuk hogy magától megnyitódik!
  103.  
  104. menu_display(id, menu, 0);
  105.  
  106. //Jegyzet - menu_display
  107.  
  108. //Az első paraméter az index, azaz az azonosítója a játékosnak!
  109.  
  110. //Második paraméter az hogy melyik menüt mutassa (Jelen esetben amit én csináltam azaz: "menu")
  111.  
  112. //Harmadik paraméter az oldalszámot jelöli, az oldalszámolás 0áról indul!
  113.  
  114. }
  115. }
  116. //Jöhetnek a menüpontokra történő dolgok (azé menu_handler mert azt adtuk meg a menü készítésénél)
  117.  
  118. public menu_handler(id, menu, item)
  119.  
  120. {
  121.  
  122. //Ez az elágazás akkor fut le ha az illető a bezárásra kattint!
  123.  
  124. if( item == MENU_EXIT )
  125.  
  126. {
  127.  
  128. menu_destroy(menu);
  129.  
  130. //Ez megsemmisíti a menünket, majd vissza tér PLUGIN_HANDLEDDEl, azaz hogy ne folytassa!
  131.  
  132. return PLUGIN_HANDLED;
  133.  
  134. }
  135.  
  136.  
  137.  
  138. //Hozzuk létre ezt a néhány változót:
  139.  
  140. new data[6], szName[64];
  141.  
  142. new access, callback;
  143.  
  144. //Ez a funkció lekéri nekünk az információkat
  145.  
  146. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  147.  
  148.  
  149.  
  150. //visszatekintunk a menu_additem parancsra, minden egyes menuponthoz kuldtunk adatot is, itt lesz "gyanus" a dolog (ezzel adhatod meg a funkciodat)
  151.  
  152. new key = str_to_num(data);
  153.  
  154. //en minden adathoz szamot hasznaltam (te barmilyen stringet hasznalhatsz)
  155.  
  156.  
  157. //Nos itt vannak a menüpontok, azaz hogy mi történik egy-egy menüponton!
  158.  
  159. switch(key)
  160.  
  161. {
  162.  
  163. case 1:
  164.  
  165. {
  166.  
  167. client_print(id, print_chat, "csmester elso pluginja!");
  168.  
  169. //Ezt a fenti üzenetet fogja megkapni a játékos, majd a menü megintcsak megsemmisül, és vissza térünk PLUGIN_HANDLEDel!
  170.  
  171. menu_destroy(menu);
  172.  
  173. return PLUGIN_HANDLED;
  174.  
  175. }
  176.  
  177. case 2:
  178.  
  179. {
  180. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed2))
  181. speed[id] = 1
  182. }
  183.  
  184. //Ez a második menüpont, a játékosunk kap 3000ezer dollárt a jelenlegi pénzéhez!
  185.  
  186. case 3:
  187.  
  188. {
  189.  
  190. //Ez a harmadik menüpont, ez csak adminoknak működik mint fentebb írtam!
  191.  
  192. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(speed3))
  193. speed[id] = 2
  194.  
  195. }
  196.  
  197. }
  198.  
  199.  
  200.  
  201. //Majd zárjuk be a menüt, és térjünk vissza PLUGIN_HANDLEDel!
  202.  
  203. menu_destroy(menu);
  204.  
  205. return PLUGIN_HANDLED;
  206.  
  207. }
  208.  

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: csmester (2013.05.03. 18:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gyors kés
HozzászólásElküldve: 2013.05.03. 19:15 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
kösz HuBaBuBa ere gondoltam megy faszán azt elfelejtetem bele tudnátok rakni hogy csak z jog al müködjön?

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gyors kés
HozzászólásElküldve: 2013.05.03. 19:23 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Köszönd meg "fuck604"-nek is, mert az ő postja volt a megoldás :) én csak beleírtam az sma-ba.
Egyébként a jogot felül tudod állítani: #define ADMINJOG ADMIN_KICK <-- az ADMIN_KICK -et kell átírnod arra a jogra amivel elő szeretnéd hívni a menüt.

u.i.: z - Felhasználó (nem admin)

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: csmester (2013.05.03. 20:57)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole