hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 23:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 374 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 372 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Orpheu felrakás.
HozzászólásElküldve:2013.05.24. 15:22 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.12.07. 20:58
Hozzászólások:50
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok. kb 5 órája próbálom felrakni a szerverre az orpheu modult, ez idáig sikertelenül. Van olyan valaki aki ért hozzá és felrakja nekem, vagy küld egy linket ahol részletesen le van irva mit hogy kell, Itt is vannak linkek, de konkrétan sehol sincs pontosan leirva. Nagyon hálás lennék ha segitene valaki.
ezzel próbálkoztam: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116393 letöltöttem a orpheu-files-2.5.1.zip aztán a jctf_resources szépen felmásolgattam mindent a modul.ini fájlba neirtam hogy orpheu, aztán letöltöttem jctf.txt és az sma-t. utánna pedig kifogott rajtam valami compiletut. sma. Nem lehet átt konvertálni amxx re. Vagy legalábbis nem értem,hogy mit kell csinálni vele.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Orpheu felrakás.
HozzászólásElküldve:2013.05.24. 15:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Az Angol le kilehet belőle szűrni, hogy mit , hogy kell csinálni.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116393

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Orpheu felrakás.
HozzászólásElküldve:2013.05.24. 15:48 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.12.07. 20:58
Hozzászólások:50
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
pixxa112 írta:
Az Angol le kilehet belőle szűrni, hogy mit , hogy kell csinálni.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116393


sajnos nem megy. ez a compiletut kifogott rajtam.

sikerült leforditani, de ezt irja: L 05/24/2013 - 19:15:14: [AMXX] Plugin "jctf.amxx" failed to load: Module/Library "orpheu" required for plugin. Check modules.ini.

Sikerült elinditani. legalábbis azt hiszem. jó itt minden?
Orpheu functions search started.
Parsing functions started.
Parsing file "InstallGameRules" started
Return type "CHalfLifeMultiplay *" validated
Searching for name "InstallGameRules__Fv"... FOUND
Parsing file "InstallGameRules" ended
Parsing file "EndRoundMessage" started
Argument type "char *" validated
Argument type "int" validated
Searching for name "EndRoundMessage__FPCci"... FOUND
Parsing file "EndRoundMessage" ended
Parsing folder "CHalfLifeMultiplay" started
Parsing file "CheckWinConditions" started
Return type "bool" validated
Searching for name "CheckWinConditions__18CHalfLifeMultiplay"... FOUND
Parsing file "CheckWinConditions" ended
Parsing file "UpdateTeamScores" started
Searching for name "UpdateTeamScores__18CHalfLifeMultiplay"... FOUND
Parsing file "UpdateTeamScores" ended
Parsing file "HasRoundTimeExpired" started
Return type "bool" validated
Searching for name "HasRoundTimeExpired__18CHalfLifeMultiplay"... FOUND
Parsing file "HasRoundTimeExpired" ended
Parsing file "CheckMapConditions" started
Return type "bool" validated
Searching for name "CheckMapConditions__18CHalfLifeMultiplay"... FOUND
Parsing file "CheckMapConditions" ended
Parsing folder "CHalfLifeMultiplay" ended
Parsing functions ended.
Orpheu functions search ended.
Orpheu virtual functions search started.
Parsing virtual functions started.
Parsing virtual functions ended.
Orpheu virtual functions search ended.
Orpheu memory structures search started.
Parsing memory structures started.
Parsing memory file "CGameRulesOffsets"
Processing memory structure "m_fTeamCount"
Added memory search structure "m_fTeamCount"
Processing memory structure "m_fRoundCount"
Added memory search structure "m_fRoundCount"
Processing memory structure "m_iRoundTimeSecs"
Added memory search structure "m_iRoundTimeSecs"
Processing memory structure "m_iAccountTerrorist"
Added memory search structure "m_iAccountTerrorist"
Processing memory structure "m_iAccountCT"
Added memory search structure "m_iAccountCT"
Processing memory structure "m_iNumSpawnableTerrorist"
Added memory search structure "m_iNumSpawnableTerrorist"
Processing memory structure "m_iNumSpawnableCT"
Added memory search structure "m_iNumSpawnableCT"
Processing memory structure "m_iHostagesRescued"
Added memory search structure "m_iHostagesRescued"
Processing memory structure "m_iRoundWinStatus"
Added memory search structure "m_iRoundWinStatus"
Processing memory structure "m_iNumCTWins"
Added memory search structure "m_iNumCTWins"
Processing memory structure "m_iNumTerroristWins"
Added memory search structure "m_iNumTerroristWins"
Processing memory structure "m_bTargetBombed"
Added memory search structure "m_bTargetBombed"
Processing memory structure "m_bBombDefused"
Added memory search structure "m_bBombDefused"
Processing memory structure "m_bMapHasBombTarget"
Added memory search structure "m_bMapHasBombTarget"
Processing memory structure "m_bMapHasBombZone"
Added memory search structure "m_bMapHasBombZone"
Processing memory structure "m_bMapHasRescueZone"
Added memory search structure "m_bMapHasRescueZone"
Processing memory structure "m_bMapHasEscapeZone"
Added memory search structure "m_bMapHasEscapeZone"
Processing memory structure "m_iMapHasVIPSafetyZone"
Added memory search structure "m_iMapHasVIPSafetyZone"
Processing memory structure "m_bRoundTerminating"
Added memory search structure "m_bRoundTerminating"
Processing memory structure "m_flRequiredEscapeRatio"
Added memory search structure "m_flRequiredEscapeRatio"
Processing memory structure "m_iNumEscapers"
Added memory search structure "m_iNumEscapers"
Processing memory structure "m_iHaveEscaped"
Added memory search structure "m_iHaveEscaped"
Processing memory structure "m_pVIP"
Added memory search structure "m_pVIP"
Parsing memory file "patchRemoveRoundTimeCheck"
Processing memory structure "roundTimeCheck"
Processing memory structure "roundTimeCheck|dummy"
Added memory search structure "roundTimeCheck|dummy"
Parsing memory structures ended.
Orpheu memory structures search ended.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Orpheu felrakás.
HozzászólásElküldve:2013.05.26. 11:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2012.10.09. 13:48
Hozzászólások:1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Nézd meg a modules.ini-t hogy beírtad-e az orpheut, csak mert nm találja

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole