hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 21:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 138 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 136 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: siska15, The Peace az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] ZP Class: Bullet Proof
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 23:28 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Hali valaki lefordítani. Az egészet a zombi nevét is meg a többit is.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <engine>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <zombieplague>
  6.  
  7. const Weapons = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
  8.  
  9. // Bullet Proof Zombie
  10. new const zclass_name[] = { "Zombie Bullet Proof" }
  11. new const zclass_info[] = { "Only hurts with secondary weapons" }
  12. new const zclass_model[] = { "Bullet_Proof" }
  13. new const zclass_clawmodel[] = { "v_bulletproof_claws.mdl" }
  14. const zclass_health = 1100
  15. const zclass_speed = 350
  16. const Float:zclass_gravity = 0.80
  17. const Float:zclass_knockback = 1.0
  18.  
  19. new gBulletProof
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin("[ZP] ZP Class: Bullet Proof", "0.2", "DJHD!")
  24.  
  25. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_Player_TraceAttack")
  26. }
  27.  
  28. public plugin_precache()
  29. gBulletProof = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  30.  
  31. public zp_user_infected_post(id, infector)
  32. {
  33. if (zp_get_user_zombie_class(id) == gBulletProof)
  34. {
  35. if(zp_get_user_nemesis(id))
  36. return
  37.  
  38. print_chatColor(id, "\g[ZP]\n Remember only you will hurt the secondary weapons.")
  39. }
  40. }
  41.  
  42. public fw_Player_TraceAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:vecDirection[3], iTr, iDamageType)
  43. {
  44. if(!is_user_alive(iVictim) || !is_user_alive(iAttacker))
  45. return HAM_IGNORED;
  46.  
  47. if(zp_get_user_nemesis(iVictim))
  48. return HAM_IGNORED;
  49.  
  50. if(zp_get_user_survivor(iAttacker))
  51. return HAM_IGNORED;
  52.  
  53. if(zp_get_user_zombie_class(iVictim) == gBulletProof)
  54. {
  55. if(entity_get_int(iAttacker, EV_INT_weapons) & Weapons)
  56. {
  57. new Float:vecEndPos[3]
  58. get_tr2(iTr, TR_vecEndPos, vecEndPos)
  59.  
  60. engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecEndPos, 0)
  61. write_byte(TE_SPARKS) // TE iId
  62. engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecEndPos[0]) // x
  63. engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecEndPos[1]) // y
  64. engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecEndPos[2]) // z
  65. message_end()
  66.  
  67. return HAM_SUPERCEDE;
  68. }
  69. }
  70. return HAM_HANDLED;
  71. }
  72.  
  73. stock print_chatColor(const id, const input[], any:...)
  74. {
  75. new msg[191], players[32], count = 1;
  76. vformat(msg,190,input,3);
  77. replace_all(msg,190,"\g","^4");// green
  78. replace_all(msg,190,"\n","^1");// normal
  79. replace_all(msg,190,"\t","^3");// team
  80.  
  81. if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch");
  82. for (new i=0;i<count;i++)
  83. if (is_user_connected(players[i]))
  84. {
  85. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("SayText"),_,players[i]);
  86. write_byte(players[i]);
  87. write_string(msg);
  88. message_end();
  89. }
  90. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] ZP Class: Bullet Proof
HozzászólásElküldve: 2013.05.27. 12:25 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <engine>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <zombieplague>
  6.  
  7. const Weapons = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
  8.  
  9. // Bullet Proof Zombie
  10. new const zclass_name[] = { "Golyóálló zombi" }
  11. new const zclass_info[] = { "Csak másodlagos fegyverektől sebződik" }
  12. new const zclass_model[] = { "Bullet_Proof" }
  13. new const zclass_clawmodel[] = { "v_bulletproof_claws.mdl" }
  14. const zclass_health = 1100
  15. const zclass_speed = 350
  16. const Float:zclass_gravity = 0.80
  17. const Float:zclass_knockback = 1.0
  18.  
  19. new gBulletProof
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin("[ZP] ZP Class: Bullet Proof", "0.2", "DJHD!")
  24.  
  25. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_Player_TraceAttack")
  26. }
  27.  
  28. public plugin_precache()
  29. gBulletProof = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  30.  
  31. public zp_user_infected_post(id, infector)
  32. {
  33. if (zp_get_user_zombie_class(id) == gBulletProof)
  34. {
  35. if(zp_get_user_nemesis(id))
  36. return
  37.  
  38. print_chatColor(id, "\g[ZP]\n Emlékezz, hogy téged csak másodlagos fegyverekkel tudnak megsebezni.")
  39. }
  40. }
  41.  
  42. public fw_Player_TraceAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:vecDirection[3], iTr, iDamageType)
  43. {
  44. if(!is_user_alive(iVictim) || !is_user_alive(iAttacker))
  45. return HAM_IGNORED;
  46.  
  47. if(zp_get_user_nemesis(iVictim))
  48. return HAM_IGNORED;
  49.  
  50. if(zp_get_user_survivor(iAttacker))
  51. return HAM_IGNORED;
  52.  
  53. if(zp_get_user_zombie_class(iVictim) == gBulletProof)
  54. {
  55. if(entity_get_int(iAttacker, EV_INT_weapons) & Weapons)
  56. {
  57. new Float:vecEndPos[3]
  58. get_tr2(iTr, TR_vecEndPos, vecEndPos)
  59.  
  60. engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecEndPos, 0)
  61. write_byte(TE_SPARKS) // TE iId
  62. engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecEndPos[0]) // x
  63. engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecEndPos[1]) // y
  64. engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecEndPos[2]) // z
  65. message_end()
  66.  
  67. return HAM_SUPERCEDE;
  68. }
  69. }
  70. return HAM_HANDLED;
  71. }
  72.  
  73. stock print_chatColor(const id, const input[], any:...)
  74. {
  75. new msg[191], players[32], count = 1;
  76. vformat(msg,190,input,3);
  77. replace_all(msg,190,"\g","^4");// green
  78. replace_all(msg,190,"\n","^1");// normal
  79. replace_all(msg,190,"\t","^3");// team
  80.  
  81. if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch");
  82. for (new i=0;i<count;i++)
  83. if (is_user_connected(players[i]))
  84. {
  85. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("SayText"),_,players[i]);
  86. write_byte(players[i]);
  87. write_string(msg);
  88. message_end();
  89. }
  90. }

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: norbee.16 (2013.05.28. 11:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole