hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 206 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.17. 14:52 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
plugint még mindig debugold és másold logot arról :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.17. 17:17 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Megoldottam, regeltem másik tárhelyet máshova.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.19. 21:23 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
IrOn, tudnál annyiban készíteni egy módosítást az index.php-ban, hogy amikor belépek a saját vip paneljére ahol betudom állítani magamnak hogy mire mentsen, na igen ott, hogy ezt ne lehessen, itt úgy gondolom hogy egy idnek vagy 1 ipnek vagy 2 a névpluszjelszónak legyen de az a legördülő ne legyen ott, hogy azt csak az adminrészben lehessen.
Ha kicsit érthetetlenül fogalmaztam akkor írj vissza hogy nem értem, vagy valami.

Vagy egyáltalán ezt meglehet : ) ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.24. 14:29 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 16:11
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Sziasztok. Valaki tudna ehhez egy olyan plugint csinálni hogy egy txt file-ba elmentené azt hogy mikor, milyen nicknévvel, melyik felhasználó/jelszóval, léptek be?
Előre is köszönöm a segítséget.

_________________
[kozep]Kép
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.24. 18:00 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Helló, addons/amxmodx/logs mappába készít 1 vipek.txt-t abba menti:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <sqlx>
  4. #include <ironvip>
  5.  
  6. #define PLUGIN "SQL VIP"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "IrOn"
  9.  
  10. new Handle:g_SqlTuple
  11. new g_error[512]
  12.  
  13. new sqllekerdezes[1024];
  14.  
  15. new bool:is_user_vip[33]=false;
  16.  
  17. new datauser[33][100], datapw[33][100];
  18.  
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22.  
  23. register_clcmd("vip_belepes", "vip_belepes")
  24. register_clcmd("vip_kilepes", "vip_kilepes")
  25.  
  26. register_clcmd("say /viphelp", "viphelp")
  27. register_clcmd("say /vip", "viponline")
  28.  
  29. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple("kiszolgalo(host)","felhasznalo", "jelszo","adatbazis")
  30. new errorcode, Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple, errorcode, g_error, charsmax(g_error))
  31. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  32. }
  33.  
  34. public plugin_natives()
  35. {
  36. register_library("ironvip_sql")
  37. register_native("is_vip", "_is_vip")
  38. }
  39.  
  40. public _is_vip(plugin, parameters)
  41. {
  42. if(parameters != 1)
  43. return false
  44.  
  45. new id = get_param(1)
  46.  
  47. if(!id)
  48. return false
  49.  
  50. if(is_user_vip[id])
  51. {
  52. return true
  53. }
  54.  
  55. return false
  56. }
  57.  
  58. public viphelp(id)
  59. {
  60. show_motd( id,"addons/amxmodx/configs/vip/info.txt");
  61. }
  62.  
  63. public viponline(id)
  64. {
  65. new players[32], pnum, vip=0;
  66. get_players(players, pnum)
  67. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  68. {
  69. if(is_user_vip[players[i]])
  70. vip++
  71. }
  72. client_print(id, print_chat, "Jelenleg online %d VIP!", vip)
  73. }
  74.  
  75. public client_connect(id)
  76. {
  77. is_user_vip[id] = false;
  78. new userip[64], usersteamid[64];
  79. get_user_ip(id, userip, charsmax(userip));
  80. get_user_authid(id, usersteamid, charsmax(usersteamid));
  81. new data[1]
  82. data[0] = id
  83. formatex(sqllekerdezes, charsmax(sqllekerdezes), "SELECT * FROM `vipek` WHERE tipusadat = ^"%s^" AND tipus=^"1^" AND aktiv=^"1^";", usersteamid)
  84. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", sqllekerdezes, data, 1)
  85. formatex(sqllekerdezes, charsmax(sqllekerdezes), "SELECT * FROM `vipek` WHERE tipusadat = ^"%s^" AND tipus=^"2^" AND aktiv=^"1^";", userip)
  86. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", sqllekerdezes, data, 1)
  87. }
  88.  
  89. public vip_belepes(id)
  90. {
  91. new vipuser[32], vippass[32]
  92. read_argv(1,vipuser,31)
  93. read_argv(2,vippass,31)
  94. new userip[64], usersteamid[64];
  95. get_user_ip(id, userip, charsmax(userip), 1);
  96. get_user_authid(id, usersteamid, charsmax(usersteamid));
  97.  
  98. if(vipuser[0] > 0)
  99. {
  100. datauser[id] = vipuser;
  101. datapw[id] = vippass;
  102. if(vippass[0] > 0)
  103. {
  104. new data[1]
  105. data[0] = id
  106. formatex(sqllekerdezes, charsmax(sqllekerdezes), "SELECT * FROM `vipek` WHERE tipusadat = ^"%s^" AND jelszo = ^"%s^" AND tipus=^"3^" AND aktiv=^"1^";", vipuser, vippass)
  107. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", sqllekerdezes, data, 1)
  108. }
  109. else
  110. {
  111. if(equal(vipuser, "ip"))
  112. {
  113. new data[1]
  114. data[0] = id
  115. formatex(sqllekerdezes, charsmax(sqllekerdezes), "SELECT * FROM `vipek` WHERE tipusadat = ^"%s^" AND tipus=^"2^" AND aktiv=^"1^";", userip)
  116. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", sqllekerdezes, data, 1)
  117. }
  118. else if(equal(vipuser, "id"))
  119. {
  120. new data[1]
  121. data[0] = id
  122. formatex(sqllekerdezes, charsmax(sqllekerdezes), "SELECT * FROM `vipek` WHERE tipusadat = ^"%s^" AND tipus=^"1^" AND aktiv=^"1^";", usersteamid)
  123. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", sqllekerdezes, data, 1)
  124. }
  125. else
  126. {
  127. client_print(id, print_console, "VIP | Hibas adatok!")
  128. }
  129. }
  130. }
  131. else
  132. {
  133. client_print(id, print_console, "VIP | Nem adtal meg mindent!")
  134. }
  135. return PLUGIN_HANDLED;
  136. }
  137.  
  138. public vip_kilepes(id)
  139. {
  140. is_user_vip[id] = false;
  141. client_print(id, print_console, "VIP | Kijelentkeztel!")
  142. return PLUGIN_HANDLED
  143. }
  144.  
  145. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, error[], errorcode, data[], datasize, Float:fQueueTime)
  146. {
  147. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  148. {
  149. log_amx("%s", error)
  150. return
  151. }
  152. else
  153. {
  154. new id = data[0];
  155. while(SQL_MoreResults(Query))
  156. {
  157. new neve[32]
  158. get_user_name(id, neve, charsmax(neve))
  159. log_to_file("vipek.txt", "%s bejelentkezett, nev:%s, jelszo:%s!", neve, datauser[id], datapw[id])
  160. is_user_vip[id] = true;
  161. client_print(id, print_console, "VIP | Sikeres bejelentkezes!")
  162. SQL_NextRow(Query)
  163. }
  164. if(is_user_vip[id] == false)
  165. client_print(id, print_console, "VIP | Hibas adatok, nem vagy VIP!")
  166. }
  167. }
  168.  
  169. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, error[],errcode, data[], datasize)
  170. {
  171. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  172. {
  173. return
  174. }
  175. }
  176.  

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást: maskin (2013.05.26. 11:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.27. 22:37 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 16:11
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Csináltam pár plugint a rendszerhez,(több plugin felhasználásával):

1. Ölésért pénzt kap a vip: sima ölésért 150$ fejlövésért 300$

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <ironvip>
  7.  
  8. // Plugin Info
  9. new const PLUGIN[] = "olesert penz"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "Viento"
  12.  
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0");
  18.  
  19. }
  20.  
  21. public event_DeathMsg()
  22. {
  23.  
  24.  
  25. if(!get_cvar_num("hp_award"))
  26. return PLUGIN_HANDLED
  27.  
  28. new id = read_data(1)
  29. new bool:killhead = bool:read_data(3)
  30.  
  31.  
  32. if((killhead) && (is_user_alive(id))) // head kill
  33. {if(is_vip(id))
  34. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+300)
  35. }
  36.  
  37. if((!killhead) && (is_user_alive(id)))// body kill
  38. { if(is_vip(id))
  39. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+150)
  40.  
  41. }
  42. return PLUGIN_CONTINUE
  43. }


2. Vip modell:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6. #include <ironvip>
  7.  
  8. #define PLUGIN "vipmodell"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Viento"
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  15. return PLUGIN_CONTINUE
  16. }
  17.  
  18. public plugin_precache() {
  19. precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl")
  20. precache_model("models/player/vipt/vipt.mdl")
  21.  
  22.  
  23. return PLUGIN_CONTINUE
  24. }
  25.  
  26. public resetModel(id, level, cid) {
  27. if(is_vip(id)) {
  28. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  29. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  30. cs_set_user_model(id, "vipt")
  31. }
  32. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  33. cs_set_user_model(id, "vipct")
  34. }
  35. else {
  36. cs_reset_user_model(id)
  37. }
  38. }
  39.  
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41. }


3.Ölésért +hp: sima ölésért 10hp, fejlövésért 20hp

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <ironvip>
  7.  
  8. // Plugin Info
  9. new const PLUGIN[] = "olesert hp"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "Viento"
  12.  
  13. new award_hp, award_hp2, hp_MsgSync
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0");
  19. register_cvar("hp_award","1")
  20. register_cvar("hp_award_hp","20") // head kill
  21. register_cvar("hp_award_hp2","10") // body kill
  22. register_cvar("hp_award_show","1")
  23. hp_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  24. }
  25.  
  26. public event_DeathMsg()
  27. {
  28.  
  29.  
  30. if(!get_cvar_num("hp_award"))
  31. return PLUGIN_HANDLED
  32.  
  33. new id = read_data(1)
  34. new bool:killhead = bool:read_data(3)
  35. new player_hp = get_user_health(id)
  36.  
  37. award_hp = get_cvar_num("hp_award_hp")
  38. award_hp2 = get_cvar_num("hp_award_hp2")
  39.  
  40.  
  41. if((killhead) && (award_hp>0) && (is_user_alive(id))) // head kill
  42. {if(is_vip(id)){
  43. if((player_hp + award_hp) > 200)
  44. set_user_health(id , 200)
  45. else
  46. set_user_health(id , player_hp+award_hp)
  47.  
  48. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  49. {
  50. set_hudmessage(200, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.025, 0.02, -1)
  51. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp)
  52. } }
  53. }
  54.  
  55. if((!killhead) && (award_hp2>0) && (is_user_alive(id)))// body kill
  56. { if(is_vip(id)){
  57. if((player_hp + award_hp2) > 200)
  58. set_user_health(id , 200)
  59. else
  60. set_user_health(id , player_hp + award_hp2)
  61.  
  62. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  63. {
  64. set_hudmessage(50, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.02, 0.02, -1)
  65. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp2)
  66. } }
  67. }
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69. }


Remélem valaki hasznát tudja venni, és nem írtam el semmit sem. :)
Bármi kérdés van a pluginokkal kapcsolatban keressetek fel.

_________________
[kozep]Kép
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.27. 23:51 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 16:11
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Valaki tudna nekem ehhez egy olyan plugint írni ami [VIP] prefixet tesz a játékos neve elé, és a tab lenyomásánál is látszódik abba az oszlopba ahol a bomba is ki van írva. (+ még cvar-ból lehetne állítani a (prefix+név) és a szöveg színét is. Ez már csak másodlagos)

_________________
[kozep]Kép
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.28. 20:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
lopott.....:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <ironvip>
  7.  
  8. // Plugin Info
  9. new const PLUGIN[] = "olesert hp"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "Viento"
  12.  
  13. new award_hp, award_hp2, hp_MsgSync
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0");
  19. register_cvar("hp_award","1")
  20. register_cvar("hp_award_hp","20") // head kill
  21. register_cvar("hp_award_hp2","10") // body kill
  22. register_cvar("hp_award_show","1")
  23. hp_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  24. }
  25.  
  26. public event_DeathMsg()
  27. {
  28.  
  29.  
  30. if(!get_cvar_num("hp_award"))
  31. return PLUGIN_HANDLED
  32.  
  33. new id = read_data(1)
  34. new bool:killhead = bool:read_data(3)
  35. new player_hp = get_user_health(id)
  36.  
  37. award_hp = get_cvar_num("hp_award_hp")
  38. award_hp2 = get_cvar_num("hp_award_hp2")
  39.  
  40.  
  41. if((killhead) && (award_hp>0) && (is_user_alive(id))) // head kill
  42. {if(is_vip(id)){
  43. if((player_hp + award_hp) > 200)
  44. set_user_health(id , 200)
  45. else
  46. set_user_health(id , player_hp+award_hp)
  47.  
  48. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  49. {
  50. set_hudmessage(200, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.025, 0.02, -1)
  51. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp)
  52. } }
  53. }
  54.  
  55. if((!killhead) && (award_hp2>0) && (is_user_alive(id)))// body kill
  56. { if(is_vip(id)){
  57. if((player_hp + award_hp2) > 200)
  58. set_user_health(id , 200)
  59. else
  60. set_user_health(id , player_hp + award_hp2)
  61.  
  62. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  63. {
  64. set_hudmessage(50, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.02, 0.02, -1)
  65. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp2)
  66. } }
  67. }
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69. }
  70.  


-.- a lopás az bűn.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.29. 17:06 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 16:11
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
ultraibolya írta:
lopott.....:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <ironvip>
  7.  
  8. // Plugin Info
  9. new const PLUGIN[] = "olesert hp"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "Viento"
  12.  
  13. new award_hp, award_hp2, hp_MsgSync
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0");
  19. register_cvar("hp_award","1")
  20. register_cvar("hp_award_hp","20") // head kill
  21. register_cvar("hp_award_hp2","10") // body kill
  22. register_cvar("hp_award_show","1")
  23. hp_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  24. }
  25.  
  26. public event_DeathMsg()
  27. {
  28.  
  29.  
  30. if(!get_cvar_num("hp_award"))
  31. return PLUGIN_HANDLED
  32.  
  33. new id = read_data(1)
  34. new bool:killhead = bool:read_data(3)
  35. new player_hp = get_user_health(id)
  36.  
  37. award_hp = get_cvar_num("hp_award_hp")
  38. award_hp2 = get_cvar_num("hp_award_hp2")
  39.  
  40.  
  41. if((killhead) && (award_hp>0) && (is_user_alive(id))) // head kill
  42. {if(is_vip(id)){
  43. if((player_hp + award_hp) > 200)
  44. set_user_health(id , 200)
  45. else
  46. set_user_health(id , player_hp+award_hp)
  47.  
  48. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  49. {
  50. set_hudmessage(200, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.025, 0.02, -1)
  51. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp)
  52. } }
  53. }
  54.  
  55. if((!killhead) && (award_hp2>0) && (is_user_alive(id)))// body kill
  56. { if(is_vip(id)){
  57. if((player_hp + award_hp2) > 200)
  58. set_user_health(id , 200)
  59. else
  60. set_user_health(id , player_hp + award_hp2)
  61.  
  62. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  63. {
  64. set_hudmessage(50, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.02, 0.02, -1)
  65. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp2)
  66. } }
  67. }
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69. }
  70.  


-.- a lopás az bűn.


Mint ahogy írtam, több plugin felhasználásával készítettem el őket úgy, hogy ezzel a vip rendszerrel működjenek.
Ha úgy jobban tetszik, kompatibilissé tettem. ;)

_________________
[kozep]Kép
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL VIP
HozzászólásElküldve: 2013.05.29. 17:13 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
maskin írta:
Valaki tudna nekem ehhez egy olyan plugint írni ami [VIP] prefixet tesz a játékos neve elé, és a tab lenyomásánál is látszódik abba az oszlopba ahol a bomba is ki van írva. (+ még cvar-ból lehetne állítani a (prefix+név) és a szöveg színét is. Ez már csak másodlagos)

prefix:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <ironvip>
  5.  
  6. #define TDEAD "[VIP] - Halott"
  7. #define CTDEAD "[VIP] - Halott"
  8. #define T "[VIP]"
  9. #define CT "[VIP]"
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("Prefix", "0.1", "CocaIne.")
  14.  
  15. register_clcmd("say", "HandleSay")
  16.  
  17. }
  18.  
  19. public HandleSay(id)
  20. {
  21. if(is_vip(id))
  22. {
  23. new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192];
  24.  
  25. read_args (message, 191)
  26. remove_quotes (message)
  27.  
  28. formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  29.  
  30. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  31. return PLUGIN_HANDLED;
  32.  
  33. if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
  34. {
  35. get_user_name(id, Name, 31);
  36.  
  37. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  38. if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  39. if(is_user_alive(id))
  40.  
  41. formatex(chat, 191, "^4%s^3 %s^1 : %s", CT, Name, message)
  42. else
  43. formatex(chat, 191, "^4%s^3 %s^1 : %s", CTDEAD, Name, message)
  44.  
  45. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  46. if(is_user_alive(id))
  47.  
  48. formatex(chat, 191, "^4%s^3 %s^1 : %s", T, Name, message)
  49. else
  50. formatex(chat, 191, "^4%s^3 %s^1 : %s", TDEAD, Name, message)
  51.  
  52. switch(cs_get_user_team(id))
  53. {
  54. case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  55. case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  56. }
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59. }
  60. return PLUGIN_CONTINUE;
  61. }

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást (összesen 2): maskin (2013.05.29. 18:44) • protoN (2015.01.02. 22:20)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole