hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 11:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 156 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 156 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Csak ha kés van a kézben.
HozzászólásElküldve: 2013.06.01. 22:50 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok.
Valaki leírná nekem azt a részt,amikor a plugin csak akkor hajtódik végre ha kés van a kézben pls.
HunGamer pluginját szeretném kiegészíteni vele a bugok kiküszöbölése érdekében :D

[ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kes menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9. #define MAX_KES 4//EZT ANNYIRA ALLITSD AMENNYI KESED VAN
  10.  
  11. new OnOff
  12.  
  13. new valasztott[33]
  14.  
  15. new const knife_name[MAX_KES+1][] =
  16. {
  17. "",//IDE IRD A KESEK NEVEIT
  18. "Elso kes",
  19. "Masodik kes",
  20. "Harmadik kes",
  21. "Negyedik kes"
  22. }
  23. new const knife_p_model[MAX_KES+1][] =
  24. {
  25. "",//IDE IRD A KESEK P_ MODELJEIT HA NINCS IRD ODA HOGY NINCS
  26. "models/p_elsokes.mdl",
  27. "models/p_masodik.mdl",
  28. "nincs",
  29. "models/p_negyedik_kes.mdl"
  30. }
  31. new const knife_v_model[MAX_KES+1][] =
  32. {
  33. "",//IDE IRD A KESEK V_ MODELJEIT
  34. "models/v_elso.mdl",
  35. "models/v_masodik.mdl",
  36. "models/v_harmadik.mdl",
  37. "models/v_negyedik.mdl"
  38. }
  39.  
  40. public plugin_init()
  41. {
  42. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  43. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  44. register_clcmd("say /kesmodel", "kesmodel")
  45. register_clcmd("say /kes", "kesmodel")
  46. register_clcmd("say /knife", "kesmodel")
  47. OnOff = register_cvar("kesmenu_on", "1")//PLUGIN BE/KI KAPCSOLASA
  48. }
  49. public plugin_precache()
  50. {
  51. for(new i=1; i<=MAX_KES; i++)
  52. {
  53. precache_model(knife_v_model[i])
  54. if(!(equali(knife_p_model[i], "nincs")))
  55. {
  56. precache_model(knife_p_model[i])
  57. }
  58. }
  59. return PLUGIN_CONTINUE
  60. }
  61. public kesmodel(id)
  62. {
  63. if(get_pcvar_num(OnOff))
  64. {
  65. if(is_user_alive(id))
  66. {
  67. new szTempid[10]
  68. new Menu = menu_create("Kes model menu", "kesmodelh")
  69.  
  70. for(new i=1; i<=MAX_KES; i++)
  71. {
  72. num_to_str(i, szTempid, 9)
  73. menu_additem(Menu, knife_name[i], szTempid)
  74. }
  75. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  76. menu_display(id, Menu)
  77. }
  78. else
  79. {
  80. client_print(id, print_chat, "Halott nem hasznalhatja")
  81. }
  82. }
  83. else
  84. {
  85. client_print(id, print_chat, "A valasztas jelenleg ki van kapcsolva")
  86. }
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88. }
  89. public client_connect(id)
  90. {
  91. valasztott[id] = 0
  92. }
  93. public client_disconnect(id)
  94. {
  95. valasztott[id] = 0
  96. }
  97. public kesmodelh(id, menu, item)
  98. {
  99. if( item == MENU_EXIT )
  100. {
  101. menu_destroy(menu)
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104. new data[6], iName[64]
  105. new access, callback
  106. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  107.  
  108. new key = str_to_num(data)
  109.  
  110. valasztott[id] = key
  111. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_v_model[key])
  112. if(!(equali(knife_v_model[key], "nincs")))
  113. {
  114. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife_p_model[key])
  115. }
  116.  
  117. menu_destroy(menu)
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120. public Event_Change_Weapon(id)
  121. {
  122. new weaponID = read_data(2)
  123.  
  124. if(weaponID == CSW_KNIFE && get_pcvar_num(OnOff) && valasztott[id])
  125. {
  126. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_v_model[valasztott[id]])
  127. if(!(equali(knife_p_model[valasztott[id]], "nincs")))
  128. {
  129. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife_p_model[valasztott[id]])
  130. }
  131. }
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
[/ablak]

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak ha kés van a kézben.
HozzászólásElküldve: 2013.06.02. 09:25 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Asszem így:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) //ha kes van a kezeben
  2. {
  3. //feladat
  4. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: Dharma (2013.06.05. 20:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak ha kés van a kézben.
HozzászólásElküldve: 2013.06.02. 18:56 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Event_Change_Weapon(id)
  2. {
  3. new weaponID = read_data(2) //fegyverid leolvasása
  4.  
  5. if(weaponID == CSW_KNIFE && get_pcvar_num(OnOff) && valasztott[id]) //ha knife és cvar==0 és klies választott kést lefut
  6. {
  7. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_v_model[valasztott[id]])
  8. if(!(equali(knife_p_model[valasztott[id]], "nincs")))
  9. {
  10. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife_p_model[valasztott[id]])
  11. }
  12. }
  13. return PLUGIN_CONTINUE
  14. }

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak ha kés van a kézben.
HozzászólásElküldve: 2013.06.05. 21:07 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
RaZzoR írta:
Asszem így:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) //ha kes van a kezeben
  2. {
  3. //feladat
  4. }


Köszi.Helyes a feltétel és működik is.
Ment a "Köszönöm" ;)

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole