hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 12:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.06. 23:33 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.03.26. 18:25
Hozzászólások: 232
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok valahogy átlehet irni azt amikor meghalsz a *DEAD* feliratot valami másra ? *HALOTT* erre szeretném :lol:

_________________
skype:gallzsolt2




Ha segítettem kattints erre:Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.07. 09:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
[s]Ez nem megoldható ( ha jól tudom ).[/s]
Jogos, én a scoreboardon lévő Dead-re gondoltam! :) Azt nem lehet megoldani, chates más tészta :)

_________________
Minden jót! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BeepBeep 2013.06.07. 17:02-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.07. 13:20 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.01.21. 10:10
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
BeepBeep írta:
Ez nem megoldható ( ha jól tudom ).


Megoldható, ezzel a pluginnal: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=adminprefix

Ebben a sorban tudod átírni:


334. new const team_info[2][][] = {
335. {"*SPEC* ", "*DEAD* ", "*DEAD* ", "*SPEC* "},
336. {"", "", "", ""}
337. }

És ennyi:

334. new const team_info[2][][] = {
335. {"*Spectator* ", "*HALOTT* ", "*HALOTT* ", "*Spectator* "},
336. {"", "", "", ""}
337. }

Nekem is a szerveremen ez van, és tökéletesen működik :)
Valamint ha jól tudom, akkor a lang ba is át lehet írni ezeket plugin nélkül, de ebbe nem vagyok biztos ;)

_________________
See you next time! :)

Ha hasznosnak találtad a hozzászólásomat, köszönd meg a Kép lenyomásával..!! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.07. 15:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
"Az előtag chatben a neve előtt fog megjelenni! " >>
Jogos, én a scoreboardon lévő Dead-re gondoltam! :) Azt nem lehet megoldani, chates más tészta :)

_________________
Minden jót! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BeepBeep 2013.06.07. 17:02-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.07. 15:45 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.01.21. 10:10
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
BeepBeep írta:
Az előtag chatben a neve előtt fog megjelenni!
Jogos, én a scoreboardon lévő Dead-re gondoltam! :) Azt nem lehet megoldani, chates más tészta :)


Azt is elvileg meg lehet oldani, de hosszú fáradságos munka lenne... ;) Azt se tudom hogy fognék hozzá :D

_________________
See you next time! :)

Ha hasznosnak találtad a hozzászólásomat, köszönd meg a Kép lenyomásával..!! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.07. 16:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
UlTiMaT3 írta:
BeepBeep írta:
Az előtag chatben a neve előtt fog megjelenni!
Jogos, én a scoreboardon lévő Dead-re gondoltam! :) Azt nem lehet megoldani, chates más tészta :)


Azt is elvileg meg lehet oldani, de hosszú fáradságos munka lenne... ;) Azt se tudom hogy fognék hozzá :D

Így fognál hozzá:
"Hát, le kéne szedni először egy szerveeert, de Beep leírása szaaar. szóval vitázzunk itt-ott, majd húúú! Hogy is kell AMXX-et telepítenii?" :P :lol:

_________________
Minden jót! :)

Ők köszönték meg BeepBeep nek ezt a hozzászólást: UlTiMaT3 (2013.06.07. 22:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.07. 16:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
BeepBeep írta:
Ez nem megoldható ( ha jól tudom ).


De meg oldható.
Nekem is így van fent a szerveremen.

ultimate:
Admin prefixel mi óta oldható meg?
Nem prefixet akar. Értelmezd már kicsit jobban amit kért!

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.07. 16:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Zsoltiaz_HUN írta:
Sziasztok valahogy átlehet irni azt amikor meghalsz a *DEAD* feliratot valami másra ? *HALOTT* erre szeretném :lol:


Én ezt használom és minden tökéletesen megy:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define FLAG ADMIN_RESERVATION
  4. #define VERSION "1.1"
  5.  
  6. new COLCHAR[3][2] = { "^x03"/*team col*/, "^x04"/*green*/, "^x01"/*white*/ }
  7.  
  8. //cvar pointers
  9. new p_allchat, p_namecol, p_msgcol, p_alltalk, p_hidestat, p_teamchat
  10.  
  11. //vars to check if message has already been duplicated
  12. new alv_sndr, alv_str2[26], alv_str4[101]
  13. new msg[200]
  14.  
  15. public col_changer( msg_id, msg_dest, rcvr )
  16. {
  17. new str2[26]
  18. get_msg_arg_string( 2, str2, 25 )
  19. if( equal( str2, "#Cstrike_Chat", 13 ) )
  20. {
  21. new str3[22]
  22. get_msg_arg_string( 3, str3, 21 )
  23.  
  24. if( !strlen( str3 ) )
  25. {
  26. new str4[101]
  27. get_msg_arg_string( 4, str4, 100 )
  28. new sndr = get_msg_arg_int( 1 )
  29.  
  30. new bool:is_team_msg = !bool:equal( str2, "#Cstrike_Chat_All", 17 )
  31.  
  32. new sndr_team = get_user_team( sndr )
  33. new bool:is_sndr_spec = !bool:( 0 < sndr_team < 3 )
  34.  
  35. new namecol = clamp( get_pcvar_num(p_namecol), 0, 2 )
  36. new msgcol = clamp( get_pcvar_num(p_msgcol), 0, 2 )
  37.  
  38. new bool:same_as_last = bool:( alv_sndr == sndr && equal( alv_str2, str2 ) && equal( alv_str4, str4) )
  39.  
  40. if( !same_as_last )
  41. {//Duplicate message once
  42. new allchat = clamp( get_pcvar_num( p_allchat ), 0, 2 )
  43. if( allchat == 2 || ( allchat == 1 && clamp( get_pcvar_num( p_alltalk ), 0, 1 ) == 1 ) )
  44. {
  45. if( !( is_team_msg && ( is_sndr_spec || is_team_msg && get_pcvar_num( p_teamchat ) == 0 ) ) )
  46. {//Don't duplicate if it's a spectator team message
  47. new flags[5], team[10]
  48. if( is_user_alive( sndr ) ) flags = "bch"
  49. else flags = "ach"
  50.  
  51. if( is_team_msg )
  52. {
  53. add( flags[strlen( flags )], 4, "e" )
  54. if( sndr_team == 1 ) team = "TERRORISTA"
  55. else team = "RENDOR"
  56. }
  57.  
  58. new players[32], num
  59. get_players( players, num, flags, team )
  60.  
  61. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG )
  62. buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 ) //admin colored, by cvars
  63. else buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, 0, 2, str4 ) //normal colors
  64.  
  65. for( new i=0; i < num; i++ )
  66. {
  67. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[i] )
  68. write_byte( sndr )
  69. write_string( msg )
  70. message_end()
  71. }
  72.  
  73. }
  74.  
  75. alv_sndr = sndr
  76. alv_str2 = str2
  77. alv_str4 = str4
  78. if( task_exists( 411 ) ) remove_task( 411 )
  79. set_task( 0.1, "task_clear_antiloop_vars", 411 )
  80. }
  81. }
  82.  
  83. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG && ( namecol != 0 || msgcol != 2 ) )
  84. {//execute if sndr is admin and cols are not set to engine defaults
  85. if( !same_as_last ) buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 )
  86.  
  87. set_msg_arg_string( 2, msg )
  88. set_msg_arg_string( 4, "" )
  89. }
  90. }
  91. }
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94.  
  95. public buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4[ ] )
  96. {
  97. new sndr_name[33]
  98. get_user_name( sndr, sndr_name, 32 )
  99.  
  100. new prefix[30] = "^x01"
  101. if( get_pcvar_num( p_hidestat ) == 0 )
  102. {
  103. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x04*NEZO*^x01 "
  104. else if( !is_user_alive( sndr ) ) prefix = "^x04*HALOTT*^x01 "
  105. }
  106.  
  107. if( is_team_msg )
  108. {
  109. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x04(NEZO) "
  110. else if( sndr_team == 1 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(TERRORISTA) " )
  111. else if( sndr_team == 2 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(RENDOR) " )
  112. }
  113.  
  114. format( msg, 199, "%s%s%s : %s%s",
  115. strlen( prefix ) > 1 ? prefix : "",
  116. COLCHAR[namecol], sndr_name, COLCHAR[msgcol], str4 )
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public task_clear_antiloop_vars( )
  121. {
  122. alv_sndr = 0
  123. alv_str2 = ""
  124. alv_str4 = ""
  125. return PLUGIN_HANDLED
  126. }
  127.  
  128. public plugin_init( )
  129. {
  130. register_plugin("All Chat",VERSION,"Ian Cammarata")
  131. register_cvar("allchat_version",VERSION,FCVAR_SERVER)
  132.  
  133. p_allchat = register_cvar( "sv_allchat", "1" )
  134. p_namecol = register_cvar( "ac_namecolor", "1" )
  135. p_msgcol = register_cvar( "ac_msgcolor", "0" )
  136. p_hidestat = register_cvar( "ac_hidestatus", "0" )
  137. p_teamchat = register_cvar( "ac_teamchat", "0" )
  138.  
  139. p_alltalk = get_cvar_pointer( "sv_alltalk" )
  140.  
  141. register_message( get_user_msgid("SayText"), "col_changer" )
  142. return PLUGIN_CONTINUE
  143. }

Én is pont így írtam át ahogy neked kell.
Már hónapok óta ezt használom.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.07. 22:23 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.01.21. 10:10
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
pixxa112 írta:
Zsoltiaz_HUN írta:
Sziasztok valahogy átlehet irni azt amikor meghalsz a *DEAD* feliratot valami másra ? *HALOTT* erre szeretném :lol:


Én ezt használom és minden tökéletesen megy:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define FLAG ADMIN_RESERVATION
  4. #define VERSION "1.1"
  5.  
  6. new COLCHAR[3][2] = { "^x03"/*team col*/, "^x04"/*green*/, "^x01"/*white*/ }
  7.  
  8. //cvar pointers
  9. new p_allchat, p_namecol, p_msgcol, p_alltalk, p_hidestat, p_teamchat
  10.  
  11. //vars to check if message has already been duplicated
  12. new alv_sndr, alv_str2[26], alv_str4[101]
  13. new msg[200]
  14.  
  15. public col_changer( msg_id, msg_dest, rcvr )
  16. {
  17. new str2[26]
  18. get_msg_arg_string( 2, str2, 25 )
  19. if( equal( str2, "#Cstrike_Chat", 13 ) )
  20. {
  21. new str3[22]
  22. get_msg_arg_string( 3, str3, 21 )
  23.  
  24. if( !strlen( str3 ) )
  25. {
  26. new str4[101]
  27. get_msg_arg_string( 4, str4, 100 )
  28. new sndr = get_msg_arg_int( 1 )
  29.  
  30. new bool:is_team_msg = !bool:equal( str2, "#Cstrike_Chat_All", 17 )
  31.  
  32. new sndr_team = get_user_team( sndr )
  33. new bool:is_sndr_spec = !bool:( 0 < sndr_team < 3 )
  34.  
  35. new namecol = clamp( get_pcvar_num(p_namecol), 0, 2 )
  36. new msgcol = clamp( get_pcvar_num(p_msgcol), 0, 2 )
  37.  
  38. new bool:same_as_last = bool:( alv_sndr == sndr && equal( alv_str2, str2 ) && equal( alv_str4, str4) )
  39.  
  40. if( !same_as_last )
  41. {//Duplicate message once
  42. new allchat = clamp( get_pcvar_num( p_allchat ), 0, 2 )
  43. if( allchat == 2 || ( allchat == 1 && clamp( get_pcvar_num( p_alltalk ), 0, 1 ) == 1 ) )
  44. {
  45. if( !( is_team_msg && ( is_sndr_spec || is_team_msg && get_pcvar_num( p_teamchat ) == 0 ) ) )
  46. {//Don't duplicate if it's a spectator team message
  47. new flags[5], team[10]
  48. if( is_user_alive( sndr ) ) flags = "bch"
  49. else flags = "ach"
  50.  
  51. if( is_team_msg )
  52. {
  53. add( flags[strlen( flags )], 4, "e" )
  54. if( sndr_team == 1 ) team = "TERRORISTA"
  55. else team = "RENDOR"
  56. }
  57.  
  58. new players[32], num
  59. get_players( players, num, flags, team )
  60.  
  61. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG )
  62. buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 ) //admin colored, by cvars
  63. else buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, 0, 2, str4 ) //normal colors
  64.  
  65. for( new i=0; i < num; i++ )
  66. {
  67. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[i] )
  68. write_byte( sndr )
  69. write_string( msg )
  70. message_end()
  71. }
  72.  
  73. }
  74.  
  75. alv_sndr = sndr
  76. alv_str2 = str2
  77. alv_str4 = str4
  78. if( task_exists( 411 ) ) remove_task( 411 )
  79. set_task( 0.1, "task_clear_antiloop_vars", 411 )
  80. }
  81. }
  82.  
  83. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG && ( namecol != 0 || msgcol != 2 ) )
  84. {//execute if sndr is admin and cols are not set to engine defaults
  85. if( !same_as_last ) buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 )
  86.  
  87. set_msg_arg_string( 2, msg )
  88. set_msg_arg_string( 4, "" )
  89. }
  90. }
  91. }
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94.  
  95. public buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4[ ] )
  96. {
  97. new sndr_name[33]
  98. get_user_name( sndr, sndr_name, 32 )
  99.  
  100. new prefix[30] = "^x01"
  101. if( get_pcvar_num( p_hidestat ) == 0 )
  102. {
  103. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x04*NEZO*^x01 "
  104. else if( !is_user_alive( sndr ) ) prefix = "^x04*HALOTT*^x01 "
  105. }
  106.  
  107. if( is_team_msg )
  108. {
  109. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x04(NEZO) "
  110. else if( sndr_team == 1 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(TERRORISTA) " )
  111. else if( sndr_team == 2 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(RENDOR) " )
  112. }
  113.  
  114. format( msg, 199, "%s%s%s : %s%s",
  115. strlen( prefix ) > 1 ? prefix : "",
  116. COLCHAR[namecol], sndr_name, COLCHAR[msgcol], str4 )
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public task_clear_antiloop_vars( )
  121. {
  122. alv_sndr = 0
  123. alv_str2 = ""
  124. alv_str4 = ""
  125. return PLUGIN_HANDLED
  126. }
  127.  
  128. public plugin_init( )
  129. {
  130. register_plugin("All Chat",VERSION,"Ian Cammarata")
  131. register_cvar("allchat_version",VERSION,FCVAR_SERVER)
  132.  
  133. p_allchat = register_cvar( "sv_allchat", "1" )
  134. p_namecol = register_cvar( "ac_namecolor", "1" )
  135. p_msgcol = register_cvar( "ac_msgcolor", "0" )
  136. p_hidestat = register_cvar( "ac_hidestatus", "0" )
  137. p_teamchat = register_cvar( "ac_teamchat", "0" )
  138.  
  139. p_alltalk = get_cvar_pointer( "sv_alltalk" )
  140.  
  141. register_message( get_user_msgid("SayText"), "col_changer" )
  142. return PLUGIN_CONTINUE
  143. }

Én is pont így írtam át ahogy neked kell.
Már hónapok óta ezt használom.



Dupla Post nem lényeg?.... Pff te... Beep te meg kapd be :D :D :D Majd holnap gyere TS :D

_________________
See you next time! :)

Ha hasznosnak találtad a hozzászólásomat, köszönd meg a Kép lenyomásával..!! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hogy lehet átirni ? *DEAD*
HozzászólásElküldve: 2013.06.08. 16:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
UlTiMaT3 írta:
pixxa112 írta:
Zsoltiaz_HUN írta:
Sziasztok valahogy átlehet irni azt amikor meghalsz a *DEAD* feliratot valami másra ? *HALOTT* erre szeretném :lol:


Én ezt használom és minden tökéletesen megy:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define FLAG ADMIN_RESERVATION
  4. #define VERSION "1.1"
  5.  
  6. new COLCHAR[3][2] = { "^x03"/*team col*/, "^x04"/*green*/, "^x01"/*white*/ }
  7.  
  8. //cvar pointers
  9. new p_allchat, p_namecol, p_msgcol, p_alltalk, p_hidestat, p_teamchat
  10.  
  11. //vars to check if message has already been duplicated
  12. new alv_sndr, alv_str2[26], alv_str4[101]
  13. new msg[200]
  14.  
  15. public col_changer( msg_id, msg_dest, rcvr )
  16. {
  17. new str2[26]
  18. get_msg_arg_string( 2, str2, 25 )
  19. if( equal( str2, "#Cstrike_Chat", 13 ) )
  20. {
  21. new str3[22]
  22. get_msg_arg_string( 3, str3, 21 )
  23.  
  24. if( !strlen( str3 ) )
  25. {
  26. new str4[101]
  27. get_msg_arg_string( 4, str4, 100 )
  28. new sndr = get_msg_arg_int( 1 )
  29.  
  30. new bool:is_team_msg = !bool:equal( str2, "#Cstrike_Chat_All", 17 )
  31.  
  32. new sndr_team = get_user_team( sndr )
  33. new bool:is_sndr_spec = !bool:( 0 < sndr_team < 3 )
  34.  
  35. new namecol = clamp( get_pcvar_num(p_namecol), 0, 2 )
  36. new msgcol = clamp( get_pcvar_num(p_msgcol), 0, 2 )
  37.  
  38. new bool:same_as_last = bool:( alv_sndr == sndr && equal( alv_str2, str2 ) && equal( alv_str4, str4) )
  39.  
  40. if( !same_as_last )
  41. {//Duplicate message once
  42. new allchat = clamp( get_pcvar_num( p_allchat ), 0, 2 )
  43. if( allchat == 2 || ( allchat == 1 && clamp( get_pcvar_num( p_alltalk ), 0, 1 ) == 1 ) )
  44. {
  45. if( !( is_team_msg && ( is_sndr_spec || is_team_msg && get_pcvar_num( p_teamchat ) == 0 ) ) )
  46. {//Don't duplicate if it's a spectator team message
  47. new flags[5], team[10]
  48. if( is_user_alive( sndr ) ) flags = "bch"
  49. else flags = "ach"
  50.  
  51. if( is_team_msg )
  52. {
  53. add( flags[strlen( flags )], 4, "e" )
  54. if( sndr_team == 1 ) team = "TERRORISTA"
  55. else team = "RENDOR"
  56. }
  57.  
  58. new players[32], num
  59. get_players( players, num, flags, team )
  60.  
  61. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG )
  62. buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 ) //admin colored, by cvars
  63. else buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, 0, 2, str4 ) //normal colors
  64.  
  65. for( new i=0; i < num; i++ )
  66. {
  67. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[i] )
  68. write_byte( sndr )
  69. write_string( msg )
  70. message_end()
  71. }
  72.  
  73. }
  74.  
  75. alv_sndr = sndr
  76. alv_str2 = str2
  77. alv_str4 = str4
  78. if( task_exists( 411 ) ) remove_task( 411 )
  79. set_task( 0.1, "task_clear_antiloop_vars", 411 )
  80. }
  81. }
  82.  
  83. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG && ( namecol != 0 || msgcol != 2 ) )
  84. {//execute if sndr is admin and cols are not set to engine defaults
  85. if( !same_as_last ) buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 )
  86.  
  87. set_msg_arg_string( 2, msg )
  88. set_msg_arg_string( 4, "" )
  89. }
  90. }
  91. }
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94.  
  95. public buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4[ ] )
  96. {
  97. new sndr_name[33]
  98. get_user_name( sndr, sndr_name, 32 )
  99.  
  100. new prefix[30] = "^x01"
  101. if( get_pcvar_num( p_hidestat ) == 0 )
  102. {
  103. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x04*NEZO*^x01 "
  104. else if( !is_user_alive( sndr ) ) prefix = "^x04*HALOTT*^x01 "
  105. }
  106.  
  107. if( is_team_msg )
  108. {
  109. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x04(NEZO) "
  110. else if( sndr_team == 1 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(TERRORISTA) " )
  111. else if( sndr_team == 2 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(RENDOR) " )
  112. }
  113.  
  114. format( msg, 199, "%s%s%s : %s%s",
  115. strlen( prefix ) > 1 ? prefix : "",
  116. COLCHAR[namecol], sndr_name, COLCHAR[msgcol], str4 )
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public task_clear_antiloop_vars( )
  121. {
  122. alv_sndr = 0
  123. alv_str2 = ""
  124. alv_str4 = ""
  125. return PLUGIN_HANDLED
  126. }
  127.  
  128. public plugin_init( )
  129. {
  130. register_plugin("All Chat",VERSION,"Ian Cammarata")
  131. register_cvar("allchat_version",VERSION,FCVAR_SERVER)
  132.  
  133. p_allchat = register_cvar( "sv_allchat", "1" )
  134. p_namecol = register_cvar( "ac_namecolor", "1" )
  135. p_msgcol = register_cvar( "ac_msgcolor", "0" )
  136. p_hidestat = register_cvar( "ac_hidestatus", "0" )
  137. p_teamchat = register_cvar( "ac_teamchat", "0" )
  138.  
  139. p_alltalk = get_cvar_pointer( "sv_alltalk" )
  140.  
  141. register_message( get_user_msgid("SayText"), "col_changer" )
  142. return PLUGIN_CONTINUE
  143. }

Én is pont így írtam át ahogy neked kell.
Már hónapok óta ezt használom.



Dupla Post nem lényeg?.... Pff te... Beep te meg kapd be :D :D :D Majd holnap gyere TS :D


Témához tartozik nem lényeg? Pff te...

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole