hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 13:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 126 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 126 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: sebzés (fw_player_damage)
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 20:51 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Valaki eltudná magyarázni, hogy ezzel a sebzés eventnél mivel mit is állítok ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new bool:onehit[33]
  3.  
  4. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  5. {
  6. if(onehit[attacker])
  7. {
  8. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  9. }
  10. return HAM_IGNORED
  11. }
  12.  

a 4- es szám mit is jelent ? 4x-es sebzést ? meg azt se értem ami utána van még igazából

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzés (fw_player_damage)
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 21:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Ha jól értelmezem akkor amit tudok:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new bool:onehit[33]
  3.  
  4. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) //áldozat, ezt nem tudom, támadó, Float:sebzés, sebzés típusa
  5. {
  6. if(onehit[attacker]) //ha a támadó talál
  7. {
  8. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1)) //Float, lekéri a sebzett játékos hpját, +1
  9. }
  10. return HAM_IGNORED
  11. }
  12.  
  13.  

legalább is én ezt így értelmeztem.. :roll: már amit tudok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzés (fw_player_damage)
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 16:15 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
expert írta:
Valaki eltudná magyarázni, hogy ezzel a sebzés eventnél mivel mit is állítok ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new bool:onehit[33]
  3.  
  4. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  5. {
  6. if(onehit[attacker])
  7. {
  8. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  9. }
  10. return HAM_IGNORED
  11. }
  12.  

a 4- es szám mit is jelent ? 4x-es sebzést ? meg azt se értem ami utána van még igazából

a 4es szám a negyedik paramétert jelenti vagyis azt állítod (demage) ,
amit az egész ciklus jelent: ha onehit[attacker] igaz akkor a sebzést beállítja a védekező hpja+1re vagyis a védekező röktön meghal

_________________
[img]semmi[/img]

Ők köszönték meg fuck604 nek ezt a hozzászólást: expert (2013.07.01. 18:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzés (fw_player_damage)
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 17:37 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
fuck604 írta:
expert írta:
Valaki eltudná magyarázni, hogy ezzel a sebzés eventnél mivel mit is állítok ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new bool:onehit[33]
  3.  
  4. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  5. {
  6. if(onehit[attacker])
  7. {
  8. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  9. }
  10. return HAM_IGNORED
  11. }
  12.  

a 4- es szám mit is jelent ? 4x-es sebzést ? meg azt se értem ami utána van még igazából

a 4es szám a negyedik paramétert jelenti vagyis azt állítod (demage) ,
amit az egész ciklus jelent: ha onehit[attacker] igaz akkor a sebzést beállítja a védekező hpja+1re vagyis a védekező röktön meghal


Ciklust nem látok benne, csak egy feltételt. A napokban írtam ezekről tutorialt, legalább elolvashatnád.. :DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole