hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 176 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 175 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FM_PlaybackEvent
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 14:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Megoldva


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinnice 2013.07.06. 22:08-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FM_PlaybackEvent
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 16:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. playershoot==0
?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FM_PlaybackEvent
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 16:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
ultraibolya írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. playershoot==0
?

Ez tuti nem jó.

De megpróbáltam és igazam lett :D
Kód:
Error: Array must be indexed (variable "playershoot") on line 81


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FM_PlaybackEvent
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 16:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
playershoot[id] = 0

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FM_PlaybackEvent
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 16:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
RaZzoR írta:
playershoot[id] = 0

Tudom már próbáltam , nem jó.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FM_PlaybackEvent
HozzászólásElküldve: 2013.07.06. 06:30 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Először is nem kell paraméter, mivel nem kap. Ciklussal kell végigiterálni a játékos id-ken, majd nullázni a tömb adott elemét.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public reset()
  3. {
  4. new players[32], count;
  5. get_players(players, count);
  6. for(new i=0; i<count; i++)
  7. {
  8. new id = players[i];
  9. playershoot[id] = 0;
  10. }
  11. }
  12.  

Ők köszönték meg Silent nek ezt a hozzászólást: Vinnice (2013.07.06. 22:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole