hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 246 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 244 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.07.06. 16:24 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Valaki tudja, ezt javitani ? nem egedi be az ns eket !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <zombieplague>
  5.  
  6. new Hands[33], Random, MaxPlayers, ChekUserHands, SetNVision
  7.  
  8. // Normal Models
  9. new const MODELS[3][] =
  10. {
  11. "",
  12. "models/zombie_plague/zombie_win.mdl",
  13. "models/zombie_plague/human_win.mdl"
  14. }
  15.  
  16. new const MODELS2[3][] =
  17. {
  18. "",
  19. "models/zombie_plague/zombie_win_2.mdl",
  20. "models/zombie_plague/human_win_2.mdl"
  21. }
  22.  
  23. // Fliped Models
  24. new const MODELS_FLIP[3][] =
  25. {
  26. "",
  27. "models/zombie_plague/zombie_win-f.mdl",
  28. "models/zombie_plague/human_win-f.mdl"
  29. }
  30.  
  31. new const MODELS_FLIP2[3][] =
  32. {
  33. "",
  34. "models/zombie_plague/zombie_win-f_2.mdl",
  35. "models/zombie_plague/human_win-f_2.mdl"
  36. }
  37.  
  38.  
  39. new g_iModelIndex[3], g_iModelIndexFlip[3], g_iModelIndex2[3], g_iModelIndexFlip2[3], g_iWinTeam
  40.  
  41. public plugin_init()
  42. {
  43. register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages", "1.4", "Shidla / xPaw / 93()|29!/<" )
  44. register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" )
  45. register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1")
  46.  
  47. MaxPlayers = get_maxplayers()
  48.  
  49. register_cvar("Shidla", "[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages v.1.4", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  50. register_cvar("zp_new_win_messages", "[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages v.1.4", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  51.  
  52. ChekUserHands = register_cvar("zp_new_win_msg_chek" , "1")
  53. SetNVision = register_cvar("zp_new_win_msg_set_nvision" , "1")
  54. }
  55.  
  56. public plugin_precache()
  57. {
  58. for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
  59. {
  60. // Normal Models
  61. precache_model(MODELS[i])
  62. g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i])
  63. precache_model(MODELS2[i])
  64. g_iModelIndex2[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS2[i])
  65.  
  66. // Fliped Models
  67. precache_model(MODELS_FLIP[i])
  68. g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i])
  69. precache_model(MODELS_FLIP2[i])
  70. g_iModelIndexFlip2[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP2[i])
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public client_connect(id)
  75. {
  76. if(!is_user_bot(id) && get_pcvar_num (ChekUserHands))
  77. query_client_cvar(id , "cl_righthand" , "Hands_CVAR_Value")
  78. }
  79.  
  80. public Hands_CVAR_Value(id, const cvar[], const value[])
  81. {
  82. if((1 <= id <= MaxPlayers) && get_pcvar_num (ChekUserHands)) // Bug Fix & Cheking
  83. Hands[id] = str_to_num(value)
  84. }
  85.  
  86. public client_disconnect(id)
  87. {
  88. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  89. Hands[id] = 0
  90. }
  91.  
  92. public zp_round_ended(iTeam)
  93. {
  94. if (iTeam == WIN_NO_ONE)
  95. return
  96. g_iWinTeam = iTeam
  97. new iPlayers[32], iNum
  98. get_players(iPlayers, iNum, "ch")
  99.  
  100. Random = random_num(0 , 1)
  101. for (new i; i < iNum; i++)
  102. {
  103. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  104. client_cmd(iPlayers[i], "cl_righthand ^"1^"")
  105.  
  106. if(get_pcvar_num(SetNVision))
  107. zp_set_user_nightvision(iPlayers[i], 1)
  108.  
  109. switch(Random)
  110. {
  111. case 0:
  112. {
  113. if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  114. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[iTeam])
  115. else
  116. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex[iTeam])
  117. }
  118.  
  119. case 1:
  120. {
  121. if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  122. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip2[iTeam])
  123. else
  124. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex2[iTeam])
  125. }
  126. }
  127. }
  128. }
  129.  
  130. public EventRoundStart()
  131. {
  132. g_iWinTeam = WIN_NO_ONE
  133.  
  134. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  135. {
  136. for (new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
  137. {
  138. if(!is_user_connected(i))
  139. continue // xPaw fix)))
  140.  
  141. client_cmd(i, "cl_righthand ^"%d^"", Hands[i])
  142. }
  143. }
  144. }
  145.  
  146. public EventCurWeapon(const id)
  147. {
  148. if (g_iWinTeam > WIN_NO_ONE)
  149. {
  150. if (get_pcvar_num (ChekUserHands))
  151. client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"")
  152.  
  153. switch(Random)
  154. {
  155. case 0:
  156. {
  157. if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  158. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[g_iWinTeam])
  159. else
  160. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex[g_iWinTeam])
  161. }
  162.  
  163. case 1:
  164. {
  165. if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  166. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip2[g_iWinTeam])
  167. else
  168. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex2[g_iWinTeam])
  169. }
  170. }
  171. }
  172. }
  173.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.06. 18:08 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <zombieplague>
  5.  
  6. new Hands[33], Random, MaxPlayers, ChekUserHands, SetNVision
  7.  
  8. // Normal Models
  9. new const MODELS[3][] =
  10. {
  11. "",
  12. "models/zombie_plague/zombie_win.mdl",
  13. "models/zombie_plague/human_win.mdl"
  14. }
  15.  
  16. new const MODELS2[3][] =
  17. {
  18. "",
  19. "models/zombie_plague/zombie_win_2.mdl",
  20. "models/zombie_plague/human_win_2.mdl"
  21. }
  22.  
  23. // Fliped Models
  24. new const MODELS_FLIP[3][] =
  25. {
  26. "",
  27. "models/zombie_plague/zombie_win-f.mdl",
  28. "models/zombie_plague/human_win-f.mdl"
  29. }
  30.  
  31. new const MODELS_FLIP2[3][] =
  32. {
  33. "",
  34. "models/zombie_plague/zombie_win-f_2.mdl",
  35. "models/zombie_plague/human_win-f_2.mdl"
  36. }
  37.  
  38.  
  39. new g_iModelIndex[3], g_iModelIndexFlip[3], g_iModelIndex2[3], g_iModelIndexFlip2[3], g_iWinTeam
  40.  
  41. public plugin_init()
  42. {
  43. register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages", "1.4", "Shidla / xPaw / 93()|29!/<" )
  44. register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" )
  45. register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1")
  46.  
  47. MaxPlayers = get_maxplayers()
  48.  
  49. register_cvar("Shidla", "[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages v.1.4", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  50. register_cvar("zp_new_win_messages", "[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages v.1.4", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  51.  
  52. ChekUserHands = register_cvar("zp_new_win_msg_chek" , "1")
  53. SetNVision = register_cvar("zp_new_win_msg_set_nvision" , "1")
  54. }
  55.  
  56. public plugin_precache()
  57. {
  58. for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
  59. {
  60. // Normal Models
  61. precache_model(MODELS[i])
  62. g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i])
  63. precache_model(MODELS2[i])
  64. g_iModelIndex2[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS2[i])
  65.  
  66. // Fliped Models
  67. precache_model(MODELS_FLIP[i])
  68. g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i])
  69. precache_model(MODELS_FLIP2[i])
  70. g_iModelIndexFlip2[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP2[i])
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public Hands_CVAR_Value(id, const cvar[], const value[])
  75. {
  76. if((1 <= id <= MaxPlayers) && get_pcvar_num (ChekUserHands)) // Bug Fix & Cheking
  77. Hands[id] = str_to_num(value)
  78. }
  79.  
  80. public client_disconnect(id)
  81. {
  82. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  83. Hands[id] = 0
  84. }
  85.  
  86. public zp_round_ended(iTeam)
  87. {
  88. if (iTeam == WIN_NO_ONE)
  89. return
  90. g_iWinTeam = iTeam
  91. new iPlayers[32], iNum
  92. get_players(iPlayers, iNum, "ch")
  93.  
  94. Random = random_num(0 , 1)
  95. for (new i; i < iNum; i++)
  96. {
  97. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  98. client_cmd(iPlayers[i], "cl_righthand ^"1^"")
  99.  
  100. if(get_pcvar_num(SetNVision))
  101. zp_set_user_nightvision(iPlayers[i], 1)
  102.  
  103. switch(Random)
  104. {
  105. case 0:
  106. {
  107. if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  108. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[iTeam])
  109. else
  110. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex[iTeam])
  111. }
  112.  
  113. case 1:
  114. {
  115. if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  116. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip2[iTeam])
  117. else
  118. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex2[iTeam])
  119. }
  120. }
  121. }
  122. }
  123.  
  124. public EventRoundStart()
  125. {
  126. g_iWinTeam = WIN_NO_ONE
  127.  
  128. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  129. {
  130. for (new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
  131. {
  132. if(!is_user_connected(i))
  133. continue // xPaw fix)))
  134.  
  135. client_cmd(i, "cl_righthand ^"1^"", Hands[i])
  136. }
  137. }
  138. }
  139.  
  140. public EventCurWeapon(const id)
  141. {
  142. if (g_iWinTeam > WIN_NO_ONE)
  143. {
  144. if (get_pcvar_num (ChekUserHands))
  145. client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"")
  146.  
  147. switch(Random)
  148. {
  149. case 0:
  150. {
  151. if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  152. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[g_iWinTeam])
  153. else
  154. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex[g_iWinTeam])
  155. }
  156.  
  157. case 1:
  158. {
  159. if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  160. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip2[g_iWinTeam])
  161. else
  162. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex2[g_iWinTeam])
  163. }
  164. }
  165. }
  166. }
  167.  

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: expert (2013.07.06. 19:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.06. 18:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Köszi, de mi is volt a hiba benne ??

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.06. 19:01 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ez:
query_client_cvar(id , "cl_righthand" , "Hands_CVAR_Value")

Ugyanis ez a beállítás csak steames játékosokon működik és ezért dobta le az ns-eket

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: expert (2013.07.06. 19:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.06. 19:03 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
RaZzoR írta:
Ez:
query_client_cvar(id , "cl_righthand" , "Hands_CVAR_Value")

Ugyanis ez a beállítás csak steames játékosokon működik és ezért dobta le az ns-eket

Értem, köszi szépen az infót :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.07. 17:28 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Ja oké!:)
És most akkor ez a javított verzió tesztelt? Tehát már biztos fel engedi az ns-eket?!

mert akkor lehet én is hasznát veszem

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.08. 08:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
expert írta:
Valaki tudja, ezt javitani ? nem egedi be az ns eket !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <zombieplague>
  5.  
  6. new Hands[33], Random, MaxPlayers, ChekUserHands, SetNVision
  7.  
  8. // Normal Models
  9. new const MODELS[3][] =
  10. {
  11. "",
  12. "models/zombie_plague/zombie_win.mdl",
  13. "models/zombie_plague/human_win.mdl"
  14. }
  15.  
  16. new const MODELS2[3][] =
  17. {
  18. "",
  19. "models/zombie_plague/zombie_win_2.mdl",
  20. "models/zombie_plague/human_win_2.mdl"
  21. }
  22.  
  23. // Fliped Models
  24. new const MODELS_FLIP[3][] =
  25. {
  26. "",
  27. "models/zombie_plague/zombie_win-f.mdl",
  28. "models/zombie_plague/human_win-f.mdl"
  29. }
  30.  
  31. new const MODELS_FLIP2[3][] =
  32. {
  33. "",
  34. "models/zombie_plague/zombie_win-f_2.mdl",
  35. "models/zombie_plague/human_win-f_2.mdl"
  36. }
  37.  
  38.  
  39. new g_iModelIndex[3], g_iModelIndexFlip[3], g_iModelIndex2[3], g_iModelIndexFlip2[3], g_iWinTeam
  40.  
  41. public plugin_init()
  42. {
  43. register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages", "1.4", "Shidla / xPaw / 93()|29!/<" )
  44. register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" )
  45. register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1")
  46.  
  47. MaxPlayers = get_maxplayers()
  48.  
  49. register_cvar("Shidla", "[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages v.1.4", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  50. register_cvar("zp_new_win_messages", "[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages v.1.4", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  51.  
  52. ChekUserHands = register_cvar("zp_new_win_msg_chek" , "1")
  53. SetNVision = register_cvar("zp_new_win_msg_set_nvision" , "1")
  54. }
  55.  
  56. public plugin_precache()
  57. {
  58. for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
  59. {
  60. // Normal Models
  61. precache_model(MODELS[i])
  62. g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i])
  63. precache_model(MODELS2[i])
  64. g_iModelIndex2[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS2[i])
  65.  
  66. // Fliped Models
  67. precache_model(MODELS_FLIP[i])
  68. g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i])
  69. precache_model(MODELS_FLIP2[i])
  70. g_iModelIndexFlip2[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP2[i])
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public client_connect(id)
  75. {
  76. if(!is_user_bot(id) && get_pcvar_num (ChekUserHands))
  77. query_client_cvar(id , "cl_righthand" , "Hands_CVAR_Value")
  78. }
  79.  
  80. public Hands_CVAR_Value(id, const cvar[], const value[])
  81. {
  82. if((1 <= id <= MaxPlayers) && get_pcvar_num (ChekUserHands)) // Bug Fix & Cheking
  83. Hands[id] = str_to_num(value)
  84. }
  85.  
  86. public client_disconnect(id)
  87. {
  88. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  89. Hands[id] = 0
  90. }
  91.  
  92. public zp_round_ended(iTeam)
  93. {
  94. if (iTeam == WIN_NO_ONE)
  95. return
  96. g_iWinTeam = iTeam
  97. new iPlayers[32], iNum
  98. get_players(iPlayers, iNum, "ch")
  99.  
  100. Random = random_num(0 , 1)
  101. for (new i; i < iNum; i++)
  102. {
  103. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  104. client_cmd(iPlayers[i], "cl_righthand ^"1^"")
  105.  
  106. if(get_pcvar_num(SetNVision))
  107. zp_set_user_nightvision(iPlayers[i], 1)
  108.  
  109. switch(Random)
  110. {
  111. case 0:
  112. {
  113. if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  114. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[iTeam])
  115. else
  116. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex[iTeam])
  117. }
  118.  
  119. case 1:
  120. {
  121. if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  122. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip2[iTeam])
  123. else
  124. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex2[iTeam])
  125. }
  126. }
  127. }
  128. }
  129.  
  130. public EventRoundStart()
  131. {
  132. g_iWinTeam = WIN_NO_ONE
  133.  
  134. if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  135. {
  136. for (new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
  137. {
  138. if(!is_user_connected(i))
  139. continue // xPaw fix)))
  140.  
  141. client_cmd(i, "cl_righthand ^"%d^"", Hands[i])
  142. }
  143. }
  144. }
  145.  
  146. public EventCurWeapon(const id)
  147. {
  148. if (g_iWinTeam > WIN_NO_ONE)
  149. {
  150. if (get_pcvar_num (ChekUserHands))
  151. client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"")
  152.  
  153. switch(Random)
  154. {
  155. case 0:
  156. {
  157. if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  158. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[g_iWinTeam])
  159. else
  160. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex[g_iWinTeam])
  161. }
  162.  
  163. case 1:
  164. {
  165. if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  166. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip2[g_iWinTeam])
  167. else
  168. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex2[g_iWinTeam])
  169. }
  170. }
  171. }
  172. }
  173.  



Ez melyik plugin is? :D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole