hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 16:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 290 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 288 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zombie vip, mit ronthattam el?
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 14:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
http://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=1171576&postcount=171

ez alapján kéne ezt megcsinálni..
itt a zombi faj amit szeretnék átírni VIP zombi fajjá:
vagy ha esetleg elmagyarázza azt is megköszönném:P

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [ZP] Hunter L4D -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This zombie has long jumps as well as the popular game L4D2
  12. Well, this time the skill is good and better,
  13. to jump you have to press Ctrl + E and look where you want to jump.
  14.  
  15. ================================================================================*/
  16.  
  17. #include <amxmodx>
  18. #include <fakemeta>
  19. #include <zombieplague>
  20. #include <zmvip>
  21.  
  22. /*================================================================================
  23. [Customizations]
  24. =================================================================================*/
  25.  
  26. // Zombie Attributes
  27. new const zclass_name[] = "Hunter L4D2"
  28. new const zclass_info[] = "You can do super jumps"
  29. new const zclass_model[] = "hunterv2_zp"
  30. new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie_hunter.mdl"
  31.  
  32. const zclass_health = 710
  33. const zclass_speed = 290
  34.  
  35. const Float:zclass_gravity = 0.6
  36. const Float:zclass_knockback = 1.0
  37.  
  38. new const leap_sound[4][] = { "left_4_dead2/hunter_jump.wav", "left_4_dead2/hunter_jump1.wav", "left_4_dead2/hunter_jump2.wav", "left_4_dead2/hunter_jump3.wav" }
  39.  
  40. /*================================================================================
  41. Customization ends here!
  42. Any edits will be your responsibility
  43. =================================================================================*/
  44.  
  45. // Variables
  46. new g_hunter
  47.  
  48. // Arrays
  49. new Float:g_lastleaptime[33]
  50.  
  51. // Cvar pointers
  52. new cvar_force, cvar_cooldown
  53.  
  54. // Plugin info.
  55. #define PLUG_VERSION "0.2"
  56. #define PLUG_AUTHOR "DJHD!"
  57.  
  58. /*================================================================================
  59. [Init, CFG and Precache]
  60. =================================================================================*/
  61.  
  62. public plugin_precache()
  63. {
  64. // Register the new class and store ID for reference
  65. g_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  66.  
  67. // Sound
  68. static i
  69. for(i = 0; i < sizeof leap_sound; i++)
  70. precache_sound(leap_sound[i])
  71. }
  72.  
  73. public plugin_init()
  74. {
  75. // Plugin Info
  76. register_plugin("[ZP] Zombie Class: Hunter L4D2 Zombie", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
  77.  
  78. // Forward
  79. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  80.  
  81. // Cvars
  82. cvar_force = register_cvar("zp_hunter_jump_force", "600")
  83. cvar_cooldown = register_cvar("zp_hunter_jump_cooldown", "1.0")
  84.  
  85. static szCvar[30]
  86. formatex(szCvar, charsmax(szCvar), "v%s by %s", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
  87. register_cvar("zp_zclass_hunterl4d2", szCvar, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  88. }
  89.  
  90. /*================================================================================
  91. [Zombie Plague Forwards]
  92. =================================================================================*/
  93.  
  94. public zp_user_infected_post(id, infector)
  95. {
  96. // It's the selected zombie class
  97. if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_hunter)
  98. {
  99. // Message
  100. client_print(id, print_chat, "[LTS ZP] Szuper hosszu ugras - CTRL + E")
  101. }
  102. }
  103.  
  104. /*================================================================================
  105. [Main Forwards]
  106. =================================================================================*/
  107.  
  108. public fw_PlayerPreThink(id)
  109. {
  110. if(!is_user_alive(id))
  111. return
  112.  
  113. if(zp_get_user_nemesis(id))
  114. return
  115.  
  116. if(is_user_connected(id) && zp_get_user_zombie(id))
  117. {
  118. if (allowed_hunterjump(id))
  119. {
  120. static Float:velocity[3]
  121. velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(cvar_force), velocity)
  122. set_pev(id, pev_velocity, velocity)
  123.  
  124. emit_sound(id, CHAN_STREAM, leap_sound[random_num(0, sizeof leap_sound -1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
  125.  
  126. // Set the current super jump time
  127. g_lastleaptime[id] = get_gametime()
  128. }
  129. }
  130. }
  131.  
  132. /*================================================================================
  133. [Internal Functions]
  134. =================================================================================*/
  135.  
  136. allowed_hunterjump(id)
  137. {
  138. if (!zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_nemesis(id))
  139. return false
  140.  
  141. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_hunter)
  142. return false
  143.  
  144. if (!((pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)))
  145. return false
  146.  
  147. static buttons
  148. buttons = pev(id, pev_button)
  149.  
  150. // Not doing a longjump (added bot support)
  151. if (!(buttons & IN_USE) && !is_user_bot(id))
  152. return false
  153.  
  154. static Float:cooldown
  155. cooldown = get_pcvar_float(cvar_cooldown)
  156.  
  157. if (get_gametime() - g_lastleaptime[id] < cooldown)
  158. return false
  159.  
  160. return true
  161. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie vip, mit ronthattam el?
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 16:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Kód:
/*================================================================================
 
-----------------------------------
-*- [ZP] Hunter L4D -*-
-----------------------------------
 
~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~
 
This zombie has long jumps as well as the popular game L4D2
Well, this time the skill is good and better,
to jump you have to press Ctrl + E and look where you want to jump.
 
================================================================================*/
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <zmvip>
 
/*================================================================================
[Customizations]
=================================================================================*/
 
// Zombie Attributes
new const zclass_name[] = "Hunter L4D2"
new const zclass_info[] = "You can do super jumps"
new const zclass_model[] = "hunterv2_zp"
new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie_hunter.mdl"
 
const zclass_health = 710
const zclass_speed = 290
 
const Float:zclass_gravity = 0.6
const Float:zclass_knockback = 1.0
 
new const leap_sound[4][] = { "left_4_dead2/hunter_jump.wav", "left_4_dead2/hunter_jump1.wav", "left_4_dead2/hunter_jump2.wav", "left_4_dead2/hunter_jump3.wav" }
 
/*================================================================================
Customization ends here!
Any edits will be your responsibility
=================================================================================*/
 
// Variables
new g_hunter
 
// Arrays
new Float:g_lastleaptime[33]
 
// Cvar pointers
new cvar_force, cvar_cooldown
 
// Plugin info.
#define PLUG_VERSION "0.2"
#define PLUG_AUTHOR "DJHD!"
 
/*================================================================================
[Init, CFG and Precache]
=================================================================================*/
 
public plugin_precache()
{
    // Register the new class and store ID for reference
    g_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
 
    // Sound
    static i
    for(i = 0; i < sizeof leap_sound; i++)
        precache_sound(leap_sound[i])
}
 
public plugin_init()
{
    // Plugin Info
    register_plugin("[ZP] Zombie Class: Hunter L4D2 Zombie", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
 
    // Forward
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
 
    // Cvars
    cvar_force = register_cvar("zp_hunter_jump_force", "600")
    cvar_cooldown = register_cvar("zp_hunter_jump_cooldown", "1.0")
 
    static szCvar[30]
    formatex(szCvar, charsmax(szCvar), "v%s by %s", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
    register_cvar("zp_zclass_hunterl4d2", szCvar, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
}
 
/*================================================================================
[Zombie Plague Forwards]
=================================================================================*/
 
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
    // It's the selected zombie class
    if(zv_get_user_flags(id) == 0) {
       if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_hunter)
    {
       zp_set_user_zombie_class(id, 0)
            client_print(id, print_chat, "[LTS ZP] Szuper hosszu ugras - CTRL + E")
            client_print(id, print_chat, "Your selected class in only for *VIP* members. Changed to default zombie class.")
        }
    }


 
/*================================================================================
[Main Forwards]
=================================================================================*/
 
public fw_PlayerPreThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return
 
    if(zp_get_user_nemesis(id))
        return
 
    if(is_user_connected(id) && zp_get_user_zombie(id))
    {
        if (allowed_hunterjump(id))
        {
            static Float:velocity[3]
            velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(cvar_force), velocity)
            set_pev(id, pev_velocity, velocity)
 
            emit_sound(id, CHAN_STREAM, leap_sound[random_num(0, sizeof leap_sound -1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
 
            // Set the current super jump time
            g_lastleaptime[id] = get_gametime()
        }
    }
}
 
/*================================================================================
[Internal Functions]
=================================================================================*/
 
allowed_hunterjump(id)
{   
    if (!zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_nemesis(id))
        return false
 
    if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_hunter)
        return false
 
    if (!((pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)))
        return false
 
    static buttons
    buttons = pev(id, pev_button)
 
    // Not doing a longjump (added bot support)
    if (!(buttons & IN_USE) && !is_user_bot(id))
        return false
 
    static Float:cooldown
    cooldown = get_pcvar_float(cvar_cooldown)
 
    if (get_gametime() - g_lastleaptime[id] < cooldown)
        return false
 
    return true
Teszteld nemprobaltam

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: ltscavo (2013.07.10. 16:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie vip, mit ronthattam el?
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 16:40 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
complire..

Kód:
/AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// hunter.sma
// C:\Documents and Settings\Tamßs\Asztal\compiler\hunter.sma(101) : warning 217
: loose indentation
// Header size:            784 bytes
// Code size:             2408 bytes
// Data size:             2216 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
// Total requirements:   21792 bytes
//
// 1 Warning.
// Done.
//
// Compilation Time: 0,27 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...
/

őő olyat lehetne hogy a neve után oda legyen írva hogy: /r[VIP]
csak nemtudom itt hova kell írni mivel nem a neve van megadva hanem a változó:d


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie vip, mit ronthattam el?
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 17:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Kód:
new const zclass_name[] = "Hunter L4D2\r[VIP]"

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: ltscavo (2013.07.10. 18:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie vip, mit ronthattam el?
HozzászólásElküldve: 2013.07.10. 18:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
DeteCT0R írta:
Kód:
new const zclass_name[] = "Hunter L4D2\r[VIP]"



köszi :D de sajnos mindenki tudja használni nem csak a vip:(
valami rossz=/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole