hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP plugin
HozzászólásElküldve: 2013.07.12. 19:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok.
Van ez a plugin: https://forums.alliedmods.net/showpost. ... ostcount=1
Ebből valaki ki tudná venni azt, hogy csak a VIP awp-zhet?
Sniper szerverre kellene és ott nem valami jó, ha csak a vip wp-zhet :D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin
HozzászólásElküldve: 2013.07.12. 20:07 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Elméletileg jónak kell lennie. Magozókat nem írtad hogy szedjem ki ezért benne hagytam :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define DAMAGE_RECIEVED
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. static const COLOR[] = "^x04" //green
  8. static const CONTACT[] = ""
  9. new maxplayers
  10. new gmsgSayText
  11. new mpd, mkb, mhb
  12. new g_MsgSync
  13. new health_add
  14. new health_hs_add
  15. new health_max
  16. new nKiller
  17. new nKiller_hp
  18. new nHp_add
  19. new nHp_max
  20. new g_magozo_active
  21. new g_menu_active
  22. new CurrentRound
  23. new bool:HasC4[33]
  24. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  25. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  26. new g_MsgSync2
  27. #endif
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
  32. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  33. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  34. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  35. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  36. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  37. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  38. g_magozo_active = register_cvar("magozo_active", "1")
  39. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  40. register_event("Damage","Damage","b")
  41. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  42. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  43. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  44. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  45. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  46. maxplayers = get_maxplayers()
  47. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  48. register_clcmd("say", "handle_say")
  49. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  50. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  51. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  52. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
  53. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  54. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  55. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  56. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  57. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  58. #endif
  59. }
  60.  
  61. public on_damage(id)
  62. {
  63. new attacker = get_user_attacker(id)
  64.  
  65. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  66. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  67. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  68. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  69. {
  70. new damage = read_data(2)
  71.  
  72. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  73. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
  74. #else
  75. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  76. {
  77. new damage = read_data(2)
  78. #endif
  79. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  80. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  81. }
  82. }
  83.  
  84. public Damage(id)
  85. {
  86. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  87. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  88. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  89. {
  90. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  91. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  92. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  93. }
  94. }
  95.  
  96. public death_msg()
  97. {
  98. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  99. }
  100.  
  101. public LogEvent_RoundStart()
  102. {
  103. CurrentRound++;
  104. new players[32], player, pnum;
  105. get_players(players, pnum, "a");
  106. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  107. {
  108. player = players[i];
  109. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  110. {
  111. give_item(player, "weapon_hegrenade")
  112. give_item(player, "weapon_flashbang")
  113. give_item(player, "weapon_flashbang")
  114. give_item(player, "weapon_smokegrenade")
  115. give_item(player, "item_assaultsuit")
  116. give_item(player, "item_thighpack")
  117.  
  118. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120.  
  121. if(CurrentRound >= 3)
  122. {
  123. Showrod(player);
  124. }
  125. }
  126. }
  127. return PLUGIN_HANDLED
  128. }
  129.  
  130. public Event_RoundRestart()
  131. {
  132. CurrentRound=0;
  133. }
  134.  
  135. public hook_death()
  136. {
  137. // Killer id
  138. nKiller = read_data(1)
  139.  
  140. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  141. {
  142. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  143. }
  144. else
  145. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  146. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  147. // Updating Killer HP
  148. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  149. return;
  150.  
  151. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  152. nKiller_hp += nHp_add
  153. // Maximum HP check
  154. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  155. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  156. // Hud message "Healed +15/+30 hp"
  157. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  158. show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
  159. // Screen fading
  160. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  161. write_short(1<<10)
  162. write_short(1<<10)
  163. write_short(0x0000)
  164. write_byte(0)
  165. write_byte(0)
  166. write_byte(200)
  167. write_byte(75)
  168. message_end()
  169.  
  170. }
  171.  
  172. public Showrod(id) {
  173. show_menu(id, Keysrod, "Free VIP Guns^n\w1. Get M4A1+Deagle ^n\w2. Get AK47+Deagle^n0. Exit^n", -1, "rod") // Display menu
  174. }
  175. public Pressedrod(id, key) {
  176. /* Menu:
  177. * VIP Menu
  178. * 1. Get M4A1+Deagle
  179. * 2. Get AK47+Deagle
  180. * 0. Exit
  181. */
  182. switch (key) {
  183. case 0: {
  184. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  185. HasC4[id] = true;
  186. else
  187. HasC4[id] = false;
  188.  
  189. strip_user_weapons (id)
  190. give_item(id,"weapon_m4a1")
  191. give_item(id,"ammo_556nato")
  192. give_item(id,"ammo_556nato")
  193. give_item(id,"ammo_556nato")
  194. give_item(id,"weapon_deagle")
  195. give_item(id,"ammo_50ae")
  196. give_item(id,"ammo_50ae")
  197. give_item(id,"ammo_50ae")
  198. give_item(id,"ammo_50ae")
  199. give_item(id,"ammo_50ae")
  200. give_item(id,"ammo_50ae")
  201. give_item(id,"ammo_50ae")
  202. give_item(id,"weapon_knife")
  203. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  204. give_item(id, "weapon_flashbang");
  205. give_item(id, "weapon_flashbang");
  206. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  207. give_item(id, "item_assaultsuit");
  208. give_item(id, "item_thighpack");
  209. client_print(id, print_center, "You Taked Free M4A1 and Deagle")
  210.  
  211. if (HasC4[id])
  212. {
  213. give_item(id, "weapon_c4");
  214. cs_set_user_plant( id );
  215. }
  216. }
  217. case 1: {
  218. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  219. HasC4[id] = true;
  220. else
  221. HasC4[id] = false;
  222.  
  223. strip_user_weapons (id)
  224. give_item(id,"weapon_ak47")
  225. give_item(id,"ammo_762nato")
  226. give_item(id,"ammo_762nato")
  227. give_item(id,"ammo_762nato")
  228. give_item(id,"weapon_deagle")
  229. give_item(id,"ammo_50ae")
  230. give_item(id,"ammo_50ae")
  231. give_item(id,"ammo_50ae")
  232. give_item(id,"ammo_50ae")
  233. give_item(id,"ammo_50ae")
  234. give_item(id,"ammo_50ae")
  235. give_item(id,"ammo_50ae")
  236. give_item(id,"weapon_knife")
  237. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  238. give_item(id, "weapon_flashbang");
  239. give_item(id, "weapon_flashbang");
  240. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  241. give_item(id, "item_assaultsuit");
  242. give_item(id, "item_thighpack");
  243. client_print(id, print_center, "You Taked Free AK47 and Deagle")
  244.  
  245. if (HasC4[id])
  246. {
  247. give_item(id, "weapon_c4");
  248. cs_set_user_plant( id );
  249. }
  250. }
  251. case 9: {
  252. }
  253. }
  254. return PLUGIN_CONTINUE
  255. }
  256.  
  257. public HandleCmd(id){
  258. if (!get_pcvar_num(g_magozo_active))
  259. return PLUGIN_CONTINUE
  260. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  261. return PLUGIN_CONTINUE
  262. client_print(id, print_center, "Sniper's Only For VIP's")
  263. return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265.  
  266. public ShowMotd(id)
  267. {
  268. show_motd(id, "vip.txt")
  269. }
  270. public client_authorized(id)
  271. {
  272. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  273. }
  274. public PrintText(id)
  275. {
  276. client_print(id, print_chat, "[VIP] write /wantvip and u will see how get VIP and VIP privilegies.")
  277. }
  278.  
  279. public handle_say(id) {
  280. new said[192]
  281. read_args(said,192)
  282. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  283. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  284. return PLUGIN_CONTINUE
  285. }
  286.  
  287. public print_adminlist(user)
  288. {
  289. new adminnames[33][32]
  290. new message[256]
  291. new contactinfo[256], contact[112]
  292. new id, count, x, len
  293.  
  294. for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
  295. if(is_user_connected(id))
  296. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  297. get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
  298.  
  299. len = format(message, 255, "%s VIP ONLINE: ",COLOR)
  300. if(count > 0) {
  301. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  302. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  303. if(len > 96 ) {
  304. print_message(user, message)
  305. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  306. }
  307. }
  308. print_message(user, message)
  309. }
  310. else {
  311. len += format(message[len], 255-len, "No VIP online.")
  312. print_message(user, message)
  313. }
  314.  
  315. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  316. if(contact[0]) {
  317. format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
  318. print_message(user, contactinfo)
  319. }
  320. }
  321.  
  322. print_message(id, msg[]) {
  323. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  324. write_byte(id)
  325. write_string(msg)
  326. message_end()
  327. }
  328.  
  329.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg Gatshow nek ezt a hozzászólást: Painci (2013.07.12. 20:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin
HozzászólásElküldve: 2013.07.12. 20:36 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi :D
Még egy kérdés... hol vagy hogy kell hozzá adni VIP-t?
Előre is köszi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin
HozzászólásElküldve: 2013.07.12. 20:48 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
users.ini vagy login.ini-ben mint egy admint csak a jogot ugye te adod valakinek jelszó, név, SteamID alapján
szerintem

_________________
Kép

Ők köszönték meg Gatshow nek ezt a hozzászólást: Painci (2013.07.12. 20:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin
HozzászólásElküldve: 2013.07.12. 20:52 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
És akkor úgy, hogy amx_login "asd asd1" vagy hogy? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin
HozzászólásElküldve: 2013.07.12. 22:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Painci írta:
És akkor úgy, hogy amx_login "asd asd1" vagy hogy? :D


igen, ebben a pluginban a vip ADMIN_LEVEL_H-ra lett megadva login.iniben nézd meg hogy melyik az a jog és azt add a vipnek

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole