hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 14:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 504 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 503 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Gáz Maszk
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 10:28 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Valaki leforditaná ezt nekem én 2 sort láttam amit le kell forditani próbáltam de nem sikerült.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  
  3. [ZP] Anti Infect Bomb
  4. - other name -
  5. Gas Mask
  6.  
  7. Description:
  8. [ Removes bombs that is thrown at zombie ]
  9. [ (it will remove everything in range of 150) ]
  10.  
  11. Credits to :
  12. [ AmineKyo ]
  13. [ Nick Haldem ]
  14. [ Excalibur ]
  15. [ micapat ]
  16. [ Y060N ]
  17.  
  18. Version :
  19. [2.2 - Final modifying]
  20. */
  21.  
  22. #include < amxmodx >
  23. #include < hamsandwich >
  24. #include < engine >
  25.  
  26. #include <zp50_core>
  27. #include <zp50_items>
  28. #include <zp50_ammopacks>
  29.  
  30. #define _PLUGIN "[ZP50] Extra item: Gas Mask"
  31. #define _VERSION "2.2"
  32. #define _AUTHOR "H.RED.ZONE"
  33.  
  34. #define _MarkPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask |= (1 << (%0 & 31))
  35. #define _ClearPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask &= ~(1 << (%0 & 31))
  36. #define _IsPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask & (1 << (%0 & 31))
  37.  
  38. #define _MarkPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected |= (1 << (%0 & 31))
  39. #define _ClearPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected &= ~(1 << (%0 & 31))
  40. #define _IsPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected & (1 << (%0 & 31))
  41.  
  42. #define _MarkPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive |= (1 << (%0 & 31))
  43. #define _ClearPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive &= ~(1 << (%0 & 31))
  44. #define _IsPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive & (1 << (%0 & 31))
  45.  
  46. #define EV_INT_nadetype EV_INT_flTimeStepSound
  47. #define NADETYPE_INFECTION 1111
  48.  
  49. #define COST 20 // Item Cost
  50.  
  51. new g_itemid_buyremoverh
  52. new g_icon
  53.  
  54. new _pcvar_range
  55. ,_pcvar_after_remove
  56. ,_pcvar_prefix
  57. ,_pcvar_limit
  58.  
  59. new _bitPlayerInMask
  60. ,_bitPlayerAlive
  61. ,_bitPlayerConnected
  62.  
  63. new g_MsgSayText
  64. ,g_MaxPlayers
  65. ,g_Limit
  66.  
  67. new const plr_command[][] = {
  68. "say /mask",
  69. "say_team /mask"
  70. }
  71.  
  72. public plugin_init() {
  73. register_plugin( _PLUGIN, _VERSION, _AUTHOR )
  74.  
  75. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
  76. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn", 1 )
  77. RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade", 1)
  78.  
  79. g_itemid_buyremoverh = zp_items_register("Gas Mask" , COST)
  80.  
  81. register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" )
  82.  
  83. for ( new Index; Index < sizeof plr_command; Index++)
  84. register_clcmd(plr_command[Index], "buy_mask")
  85.  
  86. _pcvar_range = register_cvar( "zp_gas_remover_range", "200" )
  87. _pcvar_after_remove = register_cvar( "zp_gas_remover_after", "1" )
  88. _pcvar_prefix = register_cvar("zp_gas_mask_prefix", "Mask")
  89. _pcvar_limit = register_cvar("zp_gas_mask_limit", "1")
  90.  
  91. g_MsgSayText = get_user_msgid("SayText");
  92. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  93. g_icon = get_user_msgid("StatusIcon")
  94. }
  95.  
  96. public zp_fw_items_select_pre(id, itemid) {
  97. if (itemid == g_itemid_buyremoverh) {
  98. if (zp_core_is_zombie(id))
  99. return ZP_ITEM_DONT_SHOW;
  100.  
  101. static text[32]
  102. formatex ( text , charsmax ( text ) , "[%d/%d]" , g_Limit , get_pcvar_num ( _pcvar_limit ) )
  103. zp_items_menu_text_add ( text )
  104.  
  105. if ( g_Limit >= get_pcvar_num ( _pcvar_limit ) )
  106. return ZP_ITEM_NOT_AVAILABLE;
  107.  
  108. return ZP_ITEM_AVAILABLE;
  109. }
  110. return ZP_ITEM_AVAILABLE;
  111. }
  112.  
  113. public zp_fw_items_select_post(plr, itemid, ignorecost) {
  114. if (itemid == g_itemid_buyremoverh) {
  115. _MarkPlayerInMask( plr )
  116. ProtoChat(plr, "You now have Gas Mask.")
  117. Icon_On(plr)
  118. g_Limit++
  119. }
  120. }
  121.  
  122. public buy_mask(id) {
  123. new AmmoPacks = zp_ammopacks_get(id)
  124.  
  125. if( AmmoPacks > COST) {
  126. _MarkPlayerInMask(id)
  127. zp_ammopacks_set(id, AmmoPacks - COST);
  128. g_Limit++
  129. }
  130. else {
  131. ProtoChat(id, "You can't buy^x04 Gas Mask^x01 now.")
  132. }
  133. }
  134.  
  135. public fw_ThinkGrenade( entity ) {
  136. if( is_valid_ent( entity ) && entity_get_int( entity, EV_INT_nadetype ) == NADETYPE_INFECTION ) {
  137. new _cvar_range = get_pcvar_num( _pcvar_range )
  138. new _cvar_after_remove = get_pcvar_num( _pcvar_after_remove )
  139.  
  140. for( new id = 1 ; id <= g_MaxPlayers ; id++ ) {
  141. if( _IsPlayerAlive( id ) && _IsPlayerInMask( id )) {
  142. if( get_entity_distance( entity, id ) <= _cvar_range ) {
  143. remove_entity( entity )
  144.  
  145. if( _cvar_after_remove ) {
  146. _ClearPlayerInMask( id )
  147.  
  148. Icon_Off(id)
  149. ProtoChat(id, "Infect nade is removed, you don't have mask anymore.")
  150. }
  151. }
  152. }
  153. }
  154. }
  155. return HAM_IGNORED;
  156. }
  157.  
  158. public NewRound() {
  159. _bitPlayerInMask = 0
  160. g_Limit = 0
  161. }
  162.  
  163. public client_connect( plr ) {
  164. _MarkPlayerConnected( plr )
  165. }
  166.  
  167. public client_disconnect( plr ) {
  168. _ClearPlayerConnected( plr )
  169. Icon_Off( plr )
  170. }
  171.  
  172. public zp_user_infected_post( id ) {
  173. _ClearPlayerInMask( id )
  174. Icon_Off( id )
  175. }
  176.  
  177. public zp_user_infected_pre( id ) {
  178. _ClearPlayerInMask( id )
  179. Icon_Off( id )
  180. }
  181.  
  182. public Icon_On(plr) {
  183. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr );
  184. write_byte( 1 );
  185. write_string( "dmg_gas" );
  186. write_byte( 0 );
  187. write_byte( 255 );
  188. write_byte( 0 );
  189. message_end( );
  190. }
  191.  
  192. public Icon_Off(plr) {
  193. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr );
  194. write_byte( 0 );
  195. write_string( "dmg_gas" );
  196. write_byte( 0 );
  197. write_byte( 255 );
  198. write_byte( 0 );
  199. message_end( );
  200. }
  201.  
  202. public fw_PlayerKilled(plr, attacker, shouldgib) {
  203. if(_IsPlayerConnected(plr)) {
  204. _ClearPlayerAlive(plr)
  205. Icon_Off(plr)
  206. }
  207. }
  208.  
  209. public fw_PlayerSpawn(plr) {
  210. if(_IsPlayerConnected(plr)) {
  211. _MarkPlayerAlive(plr)
  212. Icon_Off(plr)
  213. }
  214. }
  215.  
  216. ProtoChat (plr, const sFormat[], any:...) {
  217. static i; i = plr ? plr : get_player();
  218. if ( !i ) {
  219. return PLUGIN_HANDLED;
  220. }
  221.  
  222. new sPrefix[16];
  223. get_pcvar_string(_pcvar_prefix, sPrefix, 15);
  224.  
  225. new sMessage[256];
  226. new len = formatex(sMessage, 255, "^x01[^x04%s^x01] ", sPrefix);
  227. vformat(sMessage[len], 255-len, sFormat, 3)
  228. sMessage[192] = '^0'
  229.  
  230. Make_SayText(plr, i, sMessage)
  231.  
  232. return PLUGIN_CONTINUE;
  233. }
  234.  
  235. get_player() {
  236. for ( new plr; plr <= g_MaxPlayers; plr++) {
  237. if (_IsPlayerConnected(plr)) {
  238. return plr;
  239. }
  240. }
  241. return PLUGIN_HANDLED
  242. }
  243.  
  244. Make_SayText(Receiver, Sender, sMessage[]) {
  245. if (!Sender) {
  246. return PLUGIN_HANDLED;
  247. }
  248. message_begin(Receiver ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_ALL, g_MsgSayText, {0,0,0}, Receiver)
  249. write_byte(Sender)
  250. write_string(sMessage)
  251. message_end()
  252.  
  253. return PLUGIN_CONTINUE;
  254. }
  255. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  256. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang10266\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  257. */
  258.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Gáz Maszk
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 10:41 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=31&t=8366
ez által le tudod fordítani

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: Tomos (2013.07.15. 13:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Gáz Maszk
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 10:47 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. 2. [ZP] Anti Infect Bomb
  3. 3. - other name -
  4. 4. Gas Mask
  5. 5. Description:
  6. 6. [ Removes bombs that is thrown at zombie ]
  7. 7. [ (it will remove everything in range of 150) ]
  8. 8. Credits to :
  9. 9. [ AmineKyo ]
  10. 10. [ Nick Haldem ]
  11. 11. [ Excalibur ]
  12. 12. [ micapat ]
  13. 13. [ Y060N ]
  14. 14. Version :
  15. 15. [2.1 - Final modifying]
  16. 16. */
  17. 17. #include < amxmodx >
  18. 18. #include < hamsandwich >
  19. 19. #include < engine >
  20. 20. #include < zombieplague >
  21. 21. #define _PLUGIN "[ZP] Extra item: Gas Mask"
  22. 22. #define _VERSION "2.1"
  23. 23. #define _AUTHOR "H.RED.ZONE"
  24. 24. #define _MarkPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask |= (1 << (%0 & 31))
  25. 25. #define _ClearPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask &= ~(1 << (%0 & 31))
  26. 26. #define _IsPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask & (1 << (%0 & 31))
  27. 27. #define _MarkPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected |= (1 << (%0 & 31))
  28. 28. #define _ClearPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected &= ~(1 << (%0 & 31))
  29. 29. #define _IsPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected & (1 << (%0 & 31))
  30. 30. #define _MarkPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive |= (1 << (%0 & 31))
  31. 31. #define _ClearPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive &= ~(1 << (%0 & 31))
  32. 32. #define _IsPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive & (1 << (%0 & 31))
  33. 33. #define EV_INT_nadetype EV_INT_flTimeStepSound
  34. 34. #define NADETYPE_INFECTION 1111
  35. 35. #define COST 90 // Item Cost
  36. 36. new g_itemid_buyremoverh
  37. 37. new g_icon
  38. 38. new _pcvar_range
  39. 39. ,_pcvar_after_remove
  40. 40. ,_pcvar_prefix
  41. 41. new _bitPlayerInMask
  42. 42. ,_bitPlayerAlive
  43. 43. ,_bitPlayerConnected
  44. 44. new g_MsgSayText
  45. 45. ,g_MaxPlayers
  46. 46. new const plr_command[][] = {
  47. 47. "say /mask",
  48. 48. "say_team /mask"
  49. 49. }
  50. 50. public plugin_init() {
  51. 51. register_plugin( "[ZP] Extra item: Gas Mask", "2.1", "H.RED.ZONE" )
  52. 52. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
  53. 53. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn", 1 )
  54. 54. RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade", 1)
  55. 55. g_itemid_buyremoverh = zp_register_extra_item("Gazmaszk \r(Fertozes ellen)" , COST , ZP_TEAM_HUMAN )
  56. 56. register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" )
  57. 57. for ( new Index; Index < sizeof plr_command; Index++)
  58. 58. register_clcmd(plr_command[Index], "buy_mask")
  59. 59. _pcvar_range = register_cvar( "zp_gas_remover_range", "200" )
  60. 60. _pcvar_after_remove = register_cvar( "zp_gas_remover_after", "1" )
  61. 61. _pcvar_prefix = register_cvar("zp_gas_mask_prefix", "Mask", 0, 0.0)
  62. 62. g_MsgSayText = get_user_msgid("SayText");
  63. 63. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  64. 64. g_icon = get_user_msgid("StatusIcon")
  65. 65. }
  66. 66. public zp_extra_item_selected( plr, itemid ) {
  67. 67. if ( itemid == g_itemid_buyremoverh ) {
  68. 68. if( ~_IsPlayerInMask( plr ) ) {
  69. 69. _MarkPlayerInMask( plr )
  70. 70. ProtoChat(plr, "Gázmaszkot vásároltál.")
  71. 71. Icon_On(plr)
  72. 72. }
  73. 73. }
  74. 74. }
  75. 75. public buy_mask(id) {
  76. 76. new ammopacks = zp_get_user_ammo_packs(id)
  77. 77. if( _IsPlayerInMask( id ) ) {
  78. 78. ProtoChat(id, "Felvetted a Gázmaszkot.")
  79. 79. }
  80. 80. else if( ammopacks > COST) {
  81. 81. _MarkPlayerInMask(id)
  82. 82. zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - COST);
  83. 83. }
  84. 84. else {
  85. 85. ProtoChat(id, "Most nem vásárolhatsz Gázmaszkot.")
  86. 86. }
  87. 87. }
  88. 88. public fw_ThinkGrenade( entity ) {
  89. 89. if( is_valid_ent( entity ) && entity_get_int( entity, EV_INT_nadetype ) == NADETYPE_INFECTION ) {
  90. 90. new _cvar_range = get_pcvar_num( _pcvar_range )
  91. 91. new _cvar_after_remove = get_pcvar_num( _pcvar_after_remove )
  92. 92. for( new id = 1 ; id <= g_MaxPlayers ; id++ ) {
  93. 93. if( _IsPlayerAlive( id ) && _IsPlayerInMask( id )) {
  94. 94. if( get_entity_distance( entity, id ) <= _cvar_range ) {
  95. 95. remove_entity( entity )
  96. 96. if( _cvar_after_remove ) {
  97. 97. _ClearPlayerInMask( id )
  98. 98. Icon_Off(id)
  99. 99. ProtoChat(id, "A fertőző gránát melleted robbant és a Gáz Maszkod elrohadt.")
  100. 100. }
  101. 101. }
  102. 102. }
  103. 103. }
  104. 104. }
  105. 105. return HAM_IGNORED;
  106. 106. }
  107. 107. public NewRound() {
  108. 108. _bitPlayerInMask = 0
  109. 109. }
  110. 110. public client_connect( plr ) {
  111. 111. _MarkPlayerConnected( plr )
  112. 112. }
  113. 113. public client_disconnect( plr ) {
  114. 114. _ClearPlayerConnected( plr )
  115. 115. Icon_Off( plr )
  116. 116. }
  117. 117. public zp_user_infected_post( id ) {
  118. 118. _ClearPlayerInMask( id )
  119. 119. Icon_Off( id )
  120. 120. }
  121. 121. public zp_user_infected_pre( id ) {
  122. 122. _ClearPlayerInMask( id )
  123. 123. Icon_Off( id )
  124. 124. }
  125. 125. public Icon_On(plr) {
  126. 126. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr );
  127. 127. write_byte( 1 );
  128. 128. write_string( "dmg_gas" );
  129. 129. write_byte( 0 );
  130. 130. write_byte( 255 );
  131. 131. write_byte( 0 );
  132. 132. message_end( );
  133. 133. }
  134. 134. public Icon_Off(plr) {
  135. 135. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr );
  136. 136. write_byte( 0 );
  137. 137. write_string( "dmg_gas" );
  138. 138. write_byte( 0 );
  139. 139. write_byte( 255 );
  140. 140. write_byte( 0 );
  141. 141. message_end( );
  142. 142. }
  143. 143. public fw_PlayerKilled(plr, attacker, shouldgib) {
  144. 144. if(_IsPlayerConnected(plr)) {
  145. 145. _ClearPlayerAlive(plr)
  146. 146. }
  147. 147. }
  148. 148. public fw_PlayerSpawn(plr) {
  149. 149. if(_IsPlayerConnected(plr)) {
  150. 150. _MarkPlayerAlive(plr)
  151. 151. }
  152. 152. }
  153. 153. ProtoChat (plr, const sFormat[], any:...) {
  154. 154. static i; i = plr ? plr : get_player();
  155. 155. if ( !i ) {
  156. 156. return PLUGIN_HANDLED;
  157. 157. }
  158. 158. new sPrefix[16];
  159. 159. get_pcvar_string(_pcvar_prefix, sPrefix, 15);
  160. 160. new sMessage[256];
  161. 161. new len = formatex(sMessage, 255, "^x01[^x04%s^x01] ", sPrefix);
  162. 162. vformat(sMessage[len], 255-len, sFormat, 3)
  163. 163. sMessage[192] = '^0'
  164. 164. Make_SayText(plr, i, sMessage)
  165. 165. return PLUGIN_CONTINUE;
  166. 166. }
  167. 167. get_player() {
  168. 168. for ( new plr; plr <= g_MaxPlayers; plr++) {
  169. 169. if (_IsPlayerConnected(plr)) {
  170. 170. return plr;
  171. 171. }
  172. 172. }
  173. 173. return PLUGIN_HANDLED
  174. 174. }
  175. 175. Make_SayText(Receiver, Sender, sMessage[]) {
  176. 176. if (!Sender) {
  177. 177. return PLUGIN_HANDLED;
  178. 178. }
  179. 179. message_begin(Receiver ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_ALL, g_MsgSayText, {0,0,0}, Receiver)
  180. 180. write_byte(Sender)
  181. 181. write_string(sMessage)
  182. 182. message_end()
  183. 183. return PLUGIN_CONTINUE;
  184. 184. }
  185. 185. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  186. 186. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang10266\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  187. 187. */
  188.  


Tess.
Edit: Ez érdekes.... Miért egy sorba írja, amikor kimásoltam mindet? Nálam van a hiba? Nem értem...
Köszi a válaszotokat..

Üdv.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Anonymous1337 2013.07.15. 10:57-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Gáz Maszk
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 10:53 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Anonymous1337 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* [ZP] Anti Infect Bomb - other name - Gas Mask Description: [ Removes bombs that is thrown at zombie ] [ (it will remove everything in range of 150) ] Credits to : [ AmineKyo ] [ Nick Haldem ] [ Excalibur ] [ micapat ] [ Y060N ] Version : [2.1 - Final modifying]*/ #include < amxmodx >#include < hamsandwich >#include < engine >#include < zombieplague > #define _PLUGIN "[ZP] Extra item: Gas Mask"#define _VERSION "2.1"#define _AUTHOR "H.RED.ZONE" #define _MarkPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask |= (1 << (%0 & 31))#define _ClearPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask &= ~(1 << (%0 & 31))#define _IsPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask & (1 << (%0 & 31)) #define _MarkPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected |= (1 << (%0 & 31))#define _ClearPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected &= ~(1 << (%0 & 31))#define _IsPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected & (1 << (%0 & 31)) #define _MarkPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive |= (1 << (%0 & 31))#define _ClearPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive &= ~(1 << (%0 & 31))#define _IsPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive & (1 << (%0 & 31)) #define EV_INT_nadetype EV_INT_flTimeStepSound#define NADETYPE_INFECTION 1111 #define COST 90 // Item Cost new g_itemid_buyremoverhnew g_icon new _pcvar_range ,_pcvar_after_remove ,_pcvar_prefix new _bitPlayerInMask ,_bitPlayerAlive ,_bitPlayerConnected new g_MsgSayText ,g_MaxPlayers new const plr_command[][] = { "say /mask", "say_team /mask" } public plugin_init() { register_plugin( "[ZP] Extra item: Gas Mask", "2.1", "H.RED.ZONE" ) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn", 1 ) RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade", 1) g_itemid_buyremoverh = zp_register_extra_item("Gazmaszk \r(Fertozes ellen)" , COST , ZP_TEAM_HUMAN ) register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" ) for ( new Index; Index < sizeof plr_command; Index++) register_clcmd(plr_command[Index], "buy_mask") _pcvar_range = register_cvar( "zp_gas_remover_range", "200" ) _pcvar_after_remove = register_cvar( "zp_gas_remover_after", "1" ) _pcvar_prefix = register_cvar("zp_gas_mask_prefix", "Mask", 0, 0.0) g_MsgSayText = get_user_msgid("SayText"); g_MaxPlayers = get_maxplayers() g_icon = get_user_msgid("StatusIcon") } public zp_extra_item_selected( plr, itemid ) { if ( itemid == g_itemid_buyremoverh ) { if( ~_IsPlayerInMask( plr ) ) { _MarkPlayerInMask( plr ) ProtoChat(plr, "Gázmaszkot vásároltál.") Icon_On(plr) } }} public buy_mask(id) { new ammopacks = zp_get_user_ammo_packs(id) if( _IsPlayerInMask( id ) ) { ProtoChat(id, "Felvetted a Gázmaszkot.") } else if( ammopacks > COST) { _MarkPlayerInMask(id) zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - COST); } else { ProtoChat(id, "Most nem vásárolhatsz Gázmaszkot.") } } public fw_ThinkGrenade( entity ) { if( is_valid_ent( entity ) && entity_get_int( entity, EV_INT_nadetype ) == NADETYPE_INFECTION ) { new _cvar_range = get_pcvar_num( _pcvar_range ) new _cvar_after_remove = get_pcvar_num( _pcvar_after_remove ) for( new id = 1 ; id <= g_MaxPlayers ; id++ ) { if( _IsPlayerAlive( id ) && _IsPlayerInMask( id )) { if( get_entity_distance( entity, id ) <= _cvar_range ) { remove_entity( entity ) if( _cvar_after_remove ) { _ClearPlayerInMask( id ) Icon_Off(id) ProtoChat(id, "A fertőző gránát melleted robbant és a Gáz Maszkod elrohadt.") } } } } } return HAM_IGNORED;} public NewRound() { _bitPlayerInMask = 0} public client_connect( plr ) { _MarkPlayerConnected( plr ) } public client_disconnect( plr ) { _ClearPlayerConnected( plr ) Icon_Off( plr ) } public zp_user_infected_post( id ) { _ClearPlayerInMask( id ) Icon_Off( id ) } public zp_user_infected_pre( id ) { _ClearPlayerInMask( id ) Icon_Off( id ) } public Icon_On(plr) { message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr ); write_byte( 1 ); write_string( "dmg_gas" ); write_byte( 0 ); write_byte( 255 ); write_byte( 0 ); message_end( );} public Icon_Off(plr) { message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr ); write_byte( 0 ); write_string( "dmg_gas" ); write_byte( 0 ); write_byte( 255 ); write_byte( 0 ); message_end( );} public fw_PlayerKilled(plr, attacker, shouldgib) { if(_IsPlayerConnected(plr)) { _ClearPlayerAlive(plr) }} public fw_PlayerSpawn(plr) { if(_IsPlayerConnected(plr)) { _MarkPlayerAlive(plr) }} ProtoChat (plr, const sFormat[], any:...) { static i; i = plr ? plr : get_player(); if ( !i ) { return PLUGIN_HANDLED; } new sPrefix[16]; get_pcvar_string(_pcvar_prefix, sPrefix, 15); new sMessage[256]; new len = formatex(sMessage, 255, "^x01[^x04%s^x01] ", sPrefix); vformat(sMessage[len], 255-len, sFormat, 3) sMessage[192] = '^0' Make_SayText(plr, i, sMessage) return PLUGIN_CONTINUE;} get_player() { for ( new plr; plr <= g_MaxPlayers; plr++) { if (_IsPlayerConnected(plr)) { return plr; } } return PLUGIN_HANDLED} Make_SayText(Receiver, Sender, sMessage[]) { if (!Sender) { return PLUGIN_HANDLED; } message_begin(Receiver ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_ALL, g_MsgSayText, {0,0,0}, Receiver) write_byte(Sender) write_string(sMessage) message_end() return PLUGIN_CONTINUE;} /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang10266\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/


Tess.
Edit: Ez érdekes.... Miért egy sorba írja, amikor kimásoltam mindet? Nálam van a hiba? Nem értem...
Köszi a válaszotokat..

Üdv.


Másold be a worbe vagy a google forditóba utána vissza a jegyzettömbe és újra jó lesz.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Gáz Maszk
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 10:59 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Tomos írta:
Anonymous1337 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* [ZP] Anti Infect Bomb - other name - Gas Mask Description: [ Removes bombs that is thrown at zombie ] [ (it will remove everything in range of 150) ] Credits to : [ AmineKyo ] [ Nick Haldem ] [ Excalibur ] [ micapat ] [ Y060N ] Version : [2.1 - Final modifying]*/ #include < amxmodx >#include < hamsandwich >#include < engine >#include < zombieplague > #define _PLUGIN "[ZP] Extra item: Gas Mask"#define _VERSION "2.1"#define _AUTHOR "H.RED.ZONE" #define _MarkPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask |= (1 << (%0 & 31))#define _ClearPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask &= ~(1 << (%0 & 31))#define _IsPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask & (1 << (%0 & 31)) #define _MarkPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected |= (1 << (%0 & 31))#define _ClearPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected &= ~(1 << (%0 & 31))#define _IsPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected & (1 << (%0 & 31)) #define _MarkPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive |= (1 << (%0 & 31))#define _ClearPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive &= ~(1 << (%0 & 31))#define _IsPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive & (1 << (%0 & 31)) #define EV_INT_nadetype EV_INT_flTimeStepSound#define NADETYPE_INFECTION 1111 #define COST 90 // Item Cost new g_itemid_buyremoverhnew g_icon new _pcvar_range ,_pcvar_after_remove ,_pcvar_prefix new _bitPlayerInMask ,_bitPlayerAlive ,_bitPlayerConnected new g_MsgSayText ,g_MaxPlayers new const plr_command[][] = { "say /mask", "say_team /mask" } public plugin_init() { register_plugin( "[ZP] Extra item: Gas Mask", "2.1", "H.RED.ZONE" ) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn", 1 ) RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade", 1) g_itemid_buyremoverh = zp_register_extra_item("Gazmaszk \r(Fertozes ellen)" , COST , ZP_TEAM_HUMAN ) register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" ) for ( new Index; Index < sizeof plr_command; Index++) register_clcmd(plr_command[Index], "buy_mask") _pcvar_range = register_cvar( "zp_gas_remover_range", "200" ) _pcvar_after_remove = register_cvar( "zp_gas_remover_after", "1" ) _pcvar_prefix = register_cvar("zp_gas_mask_prefix", "Mask", 0, 0.0) g_MsgSayText = get_user_msgid("SayText"); g_MaxPlayers = get_maxplayers() g_icon = get_user_msgid("StatusIcon") } public zp_extra_item_selected( plr, itemid ) { if ( itemid == g_itemid_buyremoverh ) { if( ~_IsPlayerInMask( plr ) ) { _MarkPlayerInMask( plr ) ProtoChat(plr, "Gázmaszkot vásároltál.") Icon_On(plr) } }} public buy_mask(id) { new ammopacks = zp_get_user_ammo_packs(id) if( _IsPlayerInMask( id ) ) { ProtoChat(id, "Felvetted a Gázmaszkot.") } else if( ammopacks > COST) { _MarkPlayerInMask(id) zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - COST); } else { ProtoChat(id, "Most nem vásárolhatsz Gázmaszkot.") } } public fw_ThinkGrenade( entity ) { if( is_valid_ent( entity ) && entity_get_int( entity, EV_INT_nadetype ) == NADETYPE_INFECTION ) { new _cvar_range = get_pcvar_num( _pcvar_range ) new _cvar_after_remove = get_pcvar_num( _pcvar_after_remove ) for( new id = 1 ; id <= g_MaxPlayers ; id++ ) { if( _IsPlayerAlive( id ) && _IsPlayerInMask( id )) { if( get_entity_distance( entity, id ) <= _cvar_range ) { remove_entity( entity ) if( _cvar_after_remove ) { _ClearPlayerInMask( id ) Icon_Off(id) ProtoChat(id, "A fertőző gránát melleted robbant és a Gáz Maszkod elrohadt.") } } } } } return HAM_IGNORED;} public NewRound() { _bitPlayerInMask = 0} public client_connect( plr ) { _MarkPlayerConnected( plr ) } public client_disconnect( plr ) { _ClearPlayerConnected( plr ) Icon_Off( plr ) } public zp_user_infected_post( id ) { _ClearPlayerInMask( id ) Icon_Off( id ) } public zp_user_infected_pre( id ) { _ClearPlayerInMask( id ) Icon_Off( id ) } public Icon_On(plr) { message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr ); write_byte( 1 ); write_string( "dmg_gas" ); write_byte( 0 ); write_byte( 255 ); write_byte( 0 ); message_end( );} public Icon_Off(plr) { message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr ); write_byte( 0 ); write_string( "dmg_gas" ); write_byte( 0 ); write_byte( 255 ); write_byte( 0 ); message_end( );} public fw_PlayerKilled(plr, attacker, shouldgib) { if(_IsPlayerConnected(plr)) { _ClearPlayerAlive(plr) }} public fw_PlayerSpawn(plr) { if(_IsPlayerConnected(plr)) { _MarkPlayerAlive(plr) }} ProtoChat (plr, const sFormat[], any:...) { static i; i = plr ? plr : get_player(); if ( !i ) { return PLUGIN_HANDLED; } new sPrefix[16]; get_pcvar_string(_pcvar_prefix, sPrefix, 15); new sMessage[256]; new len = formatex(sMessage, 255, "^x01[^x04%s^x01] ", sPrefix); vformat(sMessage[len], 255-len, sFormat, 3) sMessage[192] = '^0' Make_SayText(plr, i, sMessage) return PLUGIN_CONTINUE;} get_player() { for ( new plr; plr <= g_MaxPlayers; plr++) { if (_IsPlayerConnected(plr)) { return plr; } } return PLUGIN_HANDLED} Make_SayText(Receiver, Sender, sMessage[]) { if (!Sender) { return PLUGIN_HANDLED; } message_begin(Receiver ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_ALL, g_MsgSayText, {0,0,0}, Receiver) write_byte(Sender) write_string(sMessage) message_end() return PLUGIN_CONTINUE;} /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang10266\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/


Tess.
Edit: Ez érdekes.... Miért egy sorba írja, amikor kimásoltam mindet? Nálam van a hiba? Nem értem...
Köszi a válaszotokat..

Üdv.


Másold be a worbe vagy a google forditóba utána vissza a jegyzettömbe és újra jó lesz.


Gyere Off topicba, ott megbeszéljük, mert még a számokat, az-az a sorokat is kimásolja ahogy látod!

Találkozunk itt: http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3

Üdv.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Gáz Maszk
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 11:11 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Nem tudom mit csináltál vele de nem tudom visszaállitani próbáltam.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Gáz Maszk
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 14:42 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  
  3.  
  4.  
  5. [ZP] Anti Infect Bomb
  6.  
  7. - other name -
  8.  
  9. Gas Mask
  10.  
  11.  
  12.  
  13. Description:
  14.  
  15. [ Removes bombs that is thrown at zombie ]
  16.  
  17. [ (it will remove everything in range of 150) ]
  18.  
  19.  
  20.  
  21. Credits to :
  22.  
  23. [ AmineKyo ]
  24.  
  25. [ Nick Haldem ]
  26.  
  27. [ Excalibur ]
  28.  
  29. [ micapat ]
  30.  
  31. [ Y060N ]
  32.  
  33.  
  34.  
  35. Version :
  36.  
  37. [2.2 - Final modifying]
  38.  
  39. */
  40.  
  41.  
  42.  
  43. #include < amxmodx >
  44.  
  45. #include < hamsandwich >
  46.  
  47. #include < engine >
  48.  
  49.  
  50.  
  51. #include <zp50_core>
  52.  
  53. #include <zp50_items>
  54.  
  55. #include <zp50_ammopacks>
  56.  
  57.  
  58.  
  59. #define _PLUGIN "[ZP50] Extra item: Gas Mask"
  60.  
  61. #define _VERSION "2.2"
  62.  
  63. #define _AUTHOR "H.RED.ZONE"
  64.  
  65.  
  66.  
  67. #define _MarkPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask |= (1 << (%0 & 31))
  68.  
  69. #define _ClearPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask &= ~(1 << (%0 & 31))
  70.  
  71. #define _IsPlayerInMask(%0) _bitPlayerInMask & (1 << (%0 & 31))
  72.  
  73.  
  74.  
  75. #define _MarkPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected |= (1 << (%0 & 31))
  76.  
  77. #define _ClearPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected &= ~(1 << (%0 & 31))
  78.  
  79. #define _IsPlayerConnected(%0) _bitPlayerConnected & (1 << (%0 & 31))
  80.  
  81.  
  82.  
  83. #define _MarkPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive |= (1 << (%0 & 31))
  84.  
  85. #define _ClearPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive &= ~(1 << (%0 & 31))
  86.  
  87. #define _IsPlayerAlive(%0) _bitPlayerAlive & (1 << (%0 & 31))
  88.  
  89.  
  90.  
  91. #define EV_INT_nadetype EV_INT_flTimeStepSound
  92.  
  93. #define NADETYPE_INFECTION 1111
  94.  
  95.  
  96.  
  97. #define COST 20 // Item Cost
  98.  
  99.  
  100.  
  101. new g_itemid_buyremoverh
  102.  
  103. new g_icon
  104.  
  105.  
  106.  
  107. new _pcvar_range
  108.  
  109. ,_pcvar_after_remove
  110.  
  111. ,_pcvar_prefix
  112.  
  113. ,_pcvar_limit
  114.  
  115.  
  116.  
  117. new _bitPlayerInMask
  118.  
  119. ,_bitPlayerAlive
  120.  
  121. ,_bitPlayerConnected
  122.  
  123.  
  124.  
  125. new g_MsgSayText
  126.  
  127. ,g_MaxPlayers
  128.  
  129. ,g_Limit
  130.  
  131.  
  132.  
  133. new const plr_command[][] = {
  134.  
  135. "say /mask",
  136.  
  137. "say_team /mask"
  138.  
  139. }
  140.  
  141.  
  142.  
  143. public plugin_init() {
  144.  
  145. register_plugin( _PLUGIN, _VERSION, _AUTHOR )
  146.  
  147.  
  148.  
  149. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
  150.  
  151. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn", 1 )
  152.  
  153. RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade", 1)
  154.  
  155.  
  156.  
  157. g_itemid_buyremoverh = zp_items_register("Gas Mask" , COST)
  158.  
  159.  
  160.  
  161. register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" )
  162.  
  163.  
  164.  
  165. for ( new Index; Index < sizeof plr_command; Index++)
  166.  
  167. register_clcmd(plr_command[Index], "buy_mask")
  168.  
  169.  
  170.  
  171. _pcvar_range = register_cvar( "zp_gas_remover_range", "200" )
  172.  
  173. _pcvar_after_remove = register_cvar( "zp_gas_remover_after", "1" )
  174.  
  175. _pcvar_prefix = register_cvar("zp_gas_mask_prefix", "Mask")
  176.  
  177. _pcvar_limit = register_cvar("zp_gas_mask_limit", "1")
  178.  
  179.  
  180.  
  181. g_MsgSayText = get_user_msgid("SayText");
  182.  
  183. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  184.  
  185. g_icon = get_user_msgid("StatusIcon")
  186.  
  187. }
  188.  
  189.  
  190.  
  191. public zp_fw_items_select_pre(id, itemid) {
  192.  
  193. if (itemid == g_itemid_buyremoverh) {
  194.  
  195. if (zp_core_is_zombie(id))
  196.  
  197. return ZP_ITEM_DONT_SHOW;
  198.  
  199.  
  200.  
  201. static text[32]
  202.  
  203. formatex ( text , charsmax ( text ) , "[%d/%d]" , g_Limit , get_pcvar_num ( _pcvar_limit ) )
  204.  
  205. zp_items_menu_text_add ( text )
  206.  
  207.  
  208.  
  209. if ( g_Limit >= get_pcvar_num ( _pcvar_limit ) )
  210.  
  211. return ZP_ITEM_NOT_AVAILABLE;
  212.  
  213.  
  214.  
  215. return ZP_ITEM_AVAILABLE;
  216.  
  217. }
  218.  
  219. return ZP_ITEM_AVAILABLE;
  220.  
  221. }
  222.  
  223.  
  224.  
  225. public zp_fw_items_select_post(plr, itemid, ignorecost) {
  226.  
  227. if (itemid == g_itemid_buyremoverh) {
  228.  
  229. _MarkPlayerInMask( plr )
  230.  
  231. ProtoChat(plr, "You now have Gas Mask.")
  232.  
  233. Icon_On(plr)
  234.  
  235. g_Limit++
  236.  
  237. }
  238.  
  239. }
  240.  
  241.  
  242.  
  243. public buy_mask(id) {
  244.  
  245. new AmmoPacks = zp_ammopacks_get(id)
  246.  
  247.  
  248.  
  249. if( AmmoPacks > COST) {
  250.  
  251. _MarkPlayerInMask(id)
  252.  
  253. zp_ammopacks_set(id, AmmoPacks - COST);
  254.  
  255. g_Limit++
  256.  
  257. }
  258.  
  259. else {
  260.  
  261. ProtoChat(id, "You can't buy^x04 Gas Mask^x01 now.")
  262.  
  263. }
  264.  
  265. }
  266.  
  267.  
  268.  
  269. public fw_ThinkGrenade( entity ) {
  270.  
  271. if( is_valid_ent( entity ) && entity_get_int( entity, EV_INT_nadetype ) == NADETYPE_INFECTION ) {
  272.  
  273. new _cvar_range = get_pcvar_num( _pcvar_range )
  274.  
  275. new _cvar_after_remove = get_pcvar_num( _pcvar_after_remove )
  276.  
  277.  
  278.  
  279. for( new id = 1 ; id <= g_MaxPlayers ; id++ ) {
  280.  
  281. if( _IsPlayerAlive( id ) && _IsPlayerInMask( id )) {
  282.  
  283. if( get_entity_distance( entity, id ) <= _cvar_range ) {
  284.  
  285. remove_entity( entity )
  286.  
  287.  
  288.  
  289. if( _cvar_after_remove ) {
  290.  
  291. _ClearPlayerInMask( id )
  292.  
  293.  
  294.  
  295. Icon_Off(id)
  296.  
  297. ProtoChat(id, "Infect nade is removed, you don't have mask anymore.")
  298.  
  299. }
  300.  
  301. }
  302.  
  303. }
  304.  
  305. }
  306.  
  307. }
  308.  
  309. return HAM_IGNORED;
  310.  
  311. }
  312.  
  313.  
  314.  
  315. public NewRound() {
  316.  
  317. _bitPlayerInMask = 0
  318.  
  319. g_Limit = 0
  320.  
  321. }
  322.  
  323.  
  324.  
  325. public client_connect( plr ) {
  326.  
  327. _MarkPlayerConnected( plr )
  328.  
  329. }
  330.  
  331.  
  332.  
  333. public client_disconnect( plr ) {
  334.  
  335. _ClearPlayerConnected( plr )
  336.  
  337. Icon_Off( plr )
  338.  
  339. }
  340.  
  341.  
  342.  
  343. public zp_user_infected_post( id ) {
  344.  
  345. _ClearPlayerInMask( id )
  346.  
  347. Icon_Off( id )
  348.  
  349. }
  350.  
  351.  
  352.  
  353. public zp_user_infected_pre( id ) {
  354.  
  355. _ClearPlayerInMask( id )
  356.  
  357. Icon_Off( id )
  358.  
  359. }
  360.  
  361.  
  362.  
  363. public Icon_On(plr) {
  364.  
  365. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr );
  366.  
  367. write_byte( 1 );
  368.  
  369. write_string( "dmg_gas" );
  370.  
  371. write_byte( 0 );
  372.  
  373. write_byte( 255 );
  374.  
  375. write_byte( 0 );
  376.  
  377. message_end( );
  378.  
  379. }
  380.  
  381.  
  382.  
  383. public Icon_Off(plr) {
  384.  
  385. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_icon, { 0, 0, 0 }, plr );
  386.  
  387. write_byte( 0 );
  388.  
  389. write_string( "dmg_gas" );
  390.  
  391. write_byte( 0 );
  392.  
  393. write_byte( 255 );
  394.  
  395. write_byte( 0 );
  396.  
  397. message_end( );
  398.  
  399. }
  400.  
  401.  
  402.  
  403. public fw_PlayerKilled(plr, attacker, shouldgib) {
  404.  
  405. if(_IsPlayerConnected(plr)) {
  406.  
  407. _ClearPlayerAlive(plr)
  408.  
  409. Icon_Off(plr)
  410.  
  411. }
  412.  
  413. }
  414.  
  415.  
  416.  
  417. public fw_PlayerSpawn(plr) {
  418.  
  419. if(_IsPlayerConnected(plr)) {
  420.  
  421. _MarkPlayerAlive(plr)
  422.  
  423. Icon_Off(plr)
  424.  
  425. }
  426.  
  427. }
  428.  
  429.  
  430.  
  431. ProtoChat (plr, const sFormat[], any:...) {
  432.  
  433. static i; i = plr ? plr : get_player();
  434.  
  435. if ( !i ) {
  436.  
  437. return PLUGIN_HANDLED;
  438.  
  439. }
  440.  
  441.  
  442.  
  443. new sPrefix[16];
  444.  
  445. get_pcvar_string(_pcvar_prefix, sPrefix, 15);
  446.  
  447.  
  448.  
  449. new sMessage[256];
  450.  
  451. new len = formatex(sMessage, 255, "^x01[^x04%s^x01] ", sPrefix);
  452.  
  453. vformat(sMessage[len], 255-len, sFormat, 3)
  454.  
  455. sMessage[192] = '^0'
  456.  
  457.  
  458.  
  459. Make_SayText(plr, i, sMessage)
  460.  
  461.  
  462.  
  463. return PLUGIN_CONTINUE;
  464.  
  465. }
  466.  
  467.  
  468.  
  469. get_player() {
  470.  
  471. for ( new plr; plr <= g_MaxPlayers; plr++) {
  472.  
  473. if (_IsPlayerConnected(plr)) {
  474.  
  475. return plr;
  476.  
  477. }
  478.  
  479. }
  480.  
  481. return PLUGIN_HANDLED
  482.  
  483. }
  484.  
  485.  
  486.  
  487. Make_SayText(Receiver, Sender, sMessage[]) {
  488.  
  489. if (!Sender) {
  490.  
  491. return PLUGIN_HANDLED;
  492.  
  493. }
  494.  
  495. message_begin(Receiver ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_ALL, g_MsgSayText, {0,0,0}, Receiver)
  496.  
  497. write_byte(Sender)
  498.  
  499. write_string(sMessage)
  500.  
  501. message_end()
  502.  
  503.  
  504.  
  505. return PLUGIN_CONTINUE;
  506.  
  507. }
  508.  
  509. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  510.  
  511. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang10266\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  512.  
  513. */
  514.  
  515.  

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole