hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 225 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 223 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], MateaBoss az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 16:53 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:07
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy mivel tudom azt megcsinálni hogy valami akkor hajtódjon végre ha egy játékos csatlakozik?
Ha lehet egy példa kódot is kérnék.
Köszi!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 17:13 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. {
  3. register_plugin("GHW Connect Messages",VERSION,"GHW_Chronic")
  4. display_type_pcvar = register_cvar("cm_flags","31")
  5. register_cvar("cm_connect_string","[AMXX] %name (%steamid) has connected (%country).")
  6. register_cvar("cm_disconnect_string","[AMXX] %name (%steamid) has disconnected (%country).")
  7.  
  8. saytext_msgid = get_user_msgid("SayText")
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache()
  12. {
  13. register_cvar("cm_connect_sound","buttons/bell1.wav")
  14. register_cvar("cm_disconnect_sound","fvox/blip.wav")
  15.  
  16. get_cvar_string("cm_connect_sound",connect_soundfile,63)
  17. get_cvar_string("cm_disconnect_sound",disconnect_soundfile,63)
  18.  
  19. precache_sound(connect_soundfile)
  20. precache_sound(disconnect_soundfile)
  21. }
  22.  
  23. public client_putinserver(id)
  24. {
  25. if(!is_user_bot(id))
  26. {
  27. get_client_info(id)
  28.  
  29. new display_type = get_pcvar_num(display_type_pcvar)
  30. if(display_type & SHOW_CONNECT)
  31. {
  32. new string[200]
  33. get_cvar_string("cm_connect_string",string,199)
  34. format(string,199,"^x01%s",string)
  35.  
  36. if(display_type & SHOW_COLOR)
  37. {
  38. new holder[46]
  39.  
  40. format(holder,45,"^x04%s^x01",name[id])
  41. replace(string,199,"%name",holder)
  42.  
  43. format(holder,45,"^x04%s^x01",authid[id])
  44. replace(string,199,"%steamid",holder)
  45.  
  46. format(holder,45,"^x04%s^x01",country[id])
  47. replace(string,199,"%country",holder)
  48.  
  49. format(holder,45,"^x04%s^x01",ip[id])
  50. replace(string,199,"%ip",holder)
  51. }
  52. else
  53. {
  54. replace(string,199,"%name",name[id])
  55. replace(string,199,"%steamid",authid[id])
  56. replace(string,199,"%country",country[id])
  57. replace(string,199,"%ip",ip[id])
  58. }
  59.  
  60. new num, players[32], player
  61. get_players(players,num,"ch")
  62. for(new i=0;i<num;i++)
  63. {
  64. player = players[i]
  65.  
  66. message_begin(MSG_ONE,saytext_msgid,{0,0,0},player)
  67. write_byte(player)
  68. write_string(string)
  69. message_end()
  70.  
  71. if(display_type & PLAY_SOUND_CONNECT)
  72. {
  73. new stringlen = strlen(connect_soundfile)
  74. if(connect_soundfile[stringlen - 1]=='v' && connect_soundfile[stringlen - 2]=='a' && connect_soundfile[stringlen - 3]=='w') //wav
  75. {
  76. client_cmd(player,"spk ^"sound/%s^"",connect_soundfile)
  77. }
  78. if(connect_soundfile[stringlen - 1]=='3' && connect_soundfile[stringlen - 2]=='p' && connect_soundfile[stringlen - 3]=='m') //wav
  79. {
  80. client_cmd(player,"mp3 play ^"sound/%s^"",connect_soundfile)
  81. }
  82. }
  83. }
  84. }
  85. }
  86. }
  87.  
  88. public get_client_info(id)
  89. {
  90. get_user_name(id,name[id],31)
  91. get_user_authid(id,authid[id],31)
  92.  
  93. get_user_ip(id,ip[id],31)
  94. geoip_country(ip[id],country[id])
  95. if(equal(country[id],"error"))
  96. {
  97. if(contain(ip[id],"192.168.")==0 || equal(ip[id],"127.0.0.1") || contain(ip[id],"10.")==0 || contain(ip[id],"172.")==0)
  98. {
  99. country[id] = "LAN"
  100. }
  101. if(equal(ip[id],"loopback"))
  102. {
  103. country[id] = "ListenServer User"
  104. }
  105. else
  106. {
  107. country[id] = "Unknown Country"
  108. }
  109. }
  110. }
  111.  
  112. public client_infochanged(id)
  113. {
  114. if(!is_user_bot(id))
  115. {
  116. get_user_info(id,"name",name[id],31)
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public client_disconnect(id)
  121. {
  122. if(!is_user_bot(id))
  123. {
  124. new display_type = get_pcvar_num(display_type_pcvar)
  125. if(display_type & SHOW_DISCONNECT)
  126. {
  127. new string[200]
  128. get_cvar_string("cm_disconnect_string",string,199)
  129. format(string,199,"^x01%s",string)
  130.  
  131. if(display_type & SHOW_COLOR)
  132. {
  133. new holder[46]
  134.  
  135. format(holder,45,"^x04%s^x01",name[id])
  136. replace(string,199,"%name",holder)
  137.  
  138. format(holder,45,"^x04%s^x01",authid[id])
  139. replace(string,199,"%steamid",holder)
  140.  
  141. format(holder,45,"^x04%s^x01",country[id])
  142. replace(string,199,"%country",holder)
  143.  
  144. format(holder,45,"^x04%s^x01",ip[id])
  145. replace(string,199,"%ip",holder)
  146. }
  147. else
  148. {
  149. replace(string,199,"%name",name[id])
  150. replace(string,199,"%steamid",authid[id])
  151. replace(string,199,"%country",country[id])
  152. replace(string,199,"%ip",ip[id])
  153. }
  154.  
  155. new num, players[32], player
  156. get_players(players,num,"ch")
  157. for(new i=0;i<num;i++)
  158. {
  159. player = players[i]
  160.  
  161. message_begin(MSG_ONE,saytext_msgid,{0,0,0},player)
  162. write_byte(player)
  163. write_string(string)
  164. message_end()
  165.  
  166. new stringlen = strlen(disconnect_soundfile)
  167. if(disconnect_soundfile[stringlen - 1]=='v' && disconnect_soundfile[stringlen - 2]=='a' && disconnect_soundfile[stringlen - 3]=='w') //wav
  168. {
  169. client_cmd(player,"spk ^"sound/%s^"",disconnect_soundfile)
  170. }
  171. if(disconnect_soundfile[stringlen - 1]=='3' && disconnect_soundfile[stringlen - 2]=='p' && disconnect_soundfile[stringlen - 3]=='m') //wav
  172. {
  173. client_cmd(player,"mp3 play ^"sound/%s^"",disconnect_soundfile)
  174. }
  175. }
  176. }
  177. }
  178. }


Indulj ki ebből...Lekéri az országot h honan csatlakozol plusz hangot add hozáá.:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 17:25 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:07
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Hát ebből nemjöttem rá....:D

Esetleg ez :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public RoundStart()
  2.  
  3. {
  4.  
  5. if(!get_pcvar_num(g_autoenabled))
  6.  
  7. return PLUGIN_HANDLED
  8.  
  9.  
  10.  
  11. if(g_bRoundStart)
  12.  
  13. {
  14. //kod
  15. }
  16.  
  17. g_bRoundStart = false
  18.  
  19.  
  20.  
  21. return PLUGIN_CONTINUE
  22.  
  23. }


Ez minden kör elején végre hajta amit bele irok, ugye?!

EDIT: Ez nemlett jó...Valaki eltudná magyarázni ezt?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 18:20 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
kecske írta:
Hát ebből nemjöttem rá....:D

Esetleg ez :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public RoundStart()
  2.  
  3. {
  4.  
  5. if(!get_pcvar_num(g_autoenabled))
  6.  
  7. return PLUGIN_HANDLED
  8.  
  9.  
  10.  
  11. if(g_bRoundStart)
  12.  
  13. {
  14. //kod
  15. }
  16.  
  17. g_bRoundStart = false
  18.  
  19.  
  20.  
  21. return PLUGIN_CONTINUE
  22.  
  23. }


Ez minden kör elején végre hajta amit bele irok, ugye?!

EDIT: Ez nemlett jó...Valaki eltudná magyarázni ezt?

Nem értem mit akarsz evvel?
PL:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11.  
  12. register_logevent("RoundStart",2,"1=Round_Start")
  13. }
  14. public RoundStart()
  15. {
  16. new players[32], count;
  17. get_players(players, count);
  18. for(new i=0; i<count; i++)
  19. {
  20. new id = players[i];
  21. client_print(id, print_chat, "Asd") // Minden kör elején kiírja azt ,hogy: Asd
  22.  
  23. }
  24. }

Ők köszönték meg Vinnice nek ezt a hozzászólást: kecske (2013.07.15. 18:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 18:37 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:07
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Azt akartam hogy vki leirja! :)
Köszi.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.18. 16:30 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
a csatlakozás a client_connect(index)-el hívódik meg ezek szerint kör elejére gondoltál

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.18. 17:01 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Ha valaki csatlakozik ezek azt csinálják? jó tudni szerintem ez az:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_connect()

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.19. 16:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
maxi írta:
Ha valaki csatlakozik ezek azt csinálják? jó tudni szerintem ez az:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_connect()


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_connect(id)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 12:55 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Vinnice írta:
maxi írta:
Ha valaki csatlakozik ezek azt csinálják? jó tudni szerintem ez az:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_connect()


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_connect(id)

nem mind1? ilyenkor szemléltetésnek minek id??? mondd már meg offos!

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus végrahajtódás
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 17:03 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Azért az id, mert ez egy játékoson lefutó függvény, alap paramétere az id.

Mellesleg:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_conenct(id)
  2. {
  3. //És akkor egy példa
  4. new nev[33];
  5. get_user_name(id, nev, 32)
  6. client_print(id, print_chat, "%s eppen csatlakozik a szerverre", nev)
  7. }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole