hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.04. 21:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 359 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 1 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.19. 20:26 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
CheeseDave írta:
DeteCT0R írta:
Stresssz :DLatom neked wav.-ba vannak a hangok!ez csak mp3-at jaccik le!Szoval convertald at vagy ird at wav hangokra:)

Írd át a "mp3 play" részeket "spk "-ra.

És ha ezt a részt átirja akkor kell a.wav végzödés utána vagy nem muszály??


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.19. 21:12 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Clientcmdbe nem, precachebe igen:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.21. 14:19 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.03.22. 20:27
Hozzászólások:107
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") //Regisztráljuk a plugint, név, verzió, készítő
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") //Regisztráljuk az eventet terror győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le.
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  //Regisztráljuk az eventet ct győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le.
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,5)//Randomizáljuk a hangokat, így véletlenszerű lesz a lejátszás, a tizedes mögött mindig a casek száma legyen. Most 3 hang van, case 0-2ig így 0,2 a random_num. Ha 12 hangom van akkor a random_num 0,12

  client_cmd(0,"stopsound") //stopsound, hogy a hang ne ismétlődjön, csak egyszer játszódjon le.

  switch(rand) //Választás a hangok közül.
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit1")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit2")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit4")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit5")

  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}


public ct_win() //ct-ben is tegyük meg ugyan ezt
{
  new rand = random_num(0,5)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict1")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict2")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict4")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict5")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()  // Majd precacheljük a fájlokat, hogy a kliens letölthesse őket.
{
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegict1.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegict2.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegict3.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegict4.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegict5.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegit1.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegit2.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegit3.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegit4.mp3")
  precache_sound("delusion_vegi/delusion_korvegit5.mp3")

  return PLUGIN_CONTINUE
}

Megtudnátok mondani , hogy mi a hiba mert nem tölti le a zenéket?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.21. 14:58 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Mostm nézd meg:
Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") //Regisztráljuk a plugint, név, verzió, készítő
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") //Regisztráljuk az eventet terror győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le.
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  //Regisztráljuk az eventet ct győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le.
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,5)//Randomizáljuk a hangokat, így véletlenszerű lesz a lejátszás, a tizedes mögött mindig a casek száma legyen. Most 3 hang van, case 0-2ig így 0,2 a random_num. Ha 12 hangom van akkor a random_num 0,12

  client_cmd(0,"stopsound") //stopsound, hogy a hang ne ismétlődjön, csak egyszer játszódjon le.

  switch(rand) //Választás a hangok közül.
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit1")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit2")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit4")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegit5")

  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}


public ct_win() //ct-ben is tegyük meg ugyan ezt
{
  new rand = random_num(0,5)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict1")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict2")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict4")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_korvegict5")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()  // Majd precacheljük a fájlokat, hogy a kliens letölthesse őket.
{
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegict1.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegict2.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegict3.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegict4.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegict5.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegit1.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegit2.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegit3.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegit4.mp3")
  precache_sound("sound/delusion_vegi/delusion_korvegit5.mp3")

  return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.21. 15:58 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.03.22. 20:27
Hozzászólások:107
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Semmi még most se tölti le.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.21. 16:02 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nézd meg lefut e a plugin?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.21. 16:30 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.03.22. 20:27
Hozzászólások:107
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
most letölti de nem játsza le ... :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.21. 17:32 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2011.10.12. 17:29
Hozzászólások:12
Amikor feltelepíted a plugint, a configs mappába tesz 1 roundsound mappát általában (ha olyan verziót szedsz le) és abban van 2 prefix fájl amikbe az alap körvégi zenék elérési útvonala van betéve. Azt is ellenőrizd le:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.21. 17:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
De ebbe nem rak semmit, hülyeséget ne mondj:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Round sound
HozzászólásElküldve:2011.10.21. 19:19 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.03.22. 20:27
Hozzászólások:107
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Na valaki tud valamilyen megoldást?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole