hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 15:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 325 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 324 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kör üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 19:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!

Találtam ezt a plugint: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=koruzenet
Meglehetne oldani azt, hogy a CT és T wineket számítson akkor amikor kiírja, hogy Round: xy / xy
Csak azért lenne ez így jó nekem, mert, észre vettem ha nincsenek a szerveren akkor is számítja a köröket, és nekem úgy kellene, ha pl. 1 ember fent van a szerveren és fellép még egy ember akkor ugye kiírja, hogy Round Raw vagy mit és onnantól kellene, hogy számítsa a köröket.
Remélem érthető voltam :)
Előre is köszönöm :$


Forráskód:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define VERSION "1.3"
  6.  
  7.  
  8. new rounds_elapsed;
  9. new play_sound;
  10. new chat_message;
  11. new g_maxplayers;
  12. new g_map[32]
  13. new say_text;
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. /* Register plugin and author */
  18. register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
  19.  
  20.  
  21. /* Register plugin version by cvar */
  22. register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  23. set_cvar_string("round_version", VERSION);
  24.  
  25. /* Register new round events */
  26. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  27. register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
  28.  
  29. /* Register language file */
  30. register_dictionary("round_message.txt");
  31.  
  32. /* Register plugin cvars */
  33. play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
  34. chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
  35. g_maxplayers = get_maxplayers();
  36. get_mapname(g_map, 31)
  37.  
  38. say_text = get_user_msgid("SayText");
  39. }
  40. public new_round()
  41. {
  42. rounds_elapsed += 1;
  43.  
  44. new p_playernum;
  45. p_playernum = get_playersnum(1);
  46.  
  47. if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
  48. {
  49. client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers);
  50. }
  51. if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
  52. {
  53. new rndctstr[21]
  54. num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
  55. client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
  56. }
  57. return PLUGIN_CONTINUE;
  58. }
  59. public restart_round()
  60. {
  61. rounds_elapsed = 0;
  62. }
  63. stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
  64.  
  65. new msg[191], players[32], count = 1;
  66. vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
  67.  
  68. replace_all(msg,190,"!g","^4");
  69. replace_all(msg,190,"!y","^1");
  70. replace_all(msg,190,"!t","^3");
  71.  
  72. if(id)
  73. players[0] = id;
  74. else
  75. get_players(players,count,"ch");
  76.  
  77. new index;
  78. for (new i = 0 ; i < count ; i++)
  79. {
  80. index = players[i];
  81. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
  82. write_byte(index);
  83. write_string(msg);
  84. message_end();
  85. }
  86.  
  87. }
  88. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  89. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  90. */
  91.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.07.16. 01:03 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define VERSION "1.3"
  6.  
  7.  
  8. new rounds_elapsed;
  9. new play_sound;
  10. new chat_message;
  11. new g_maxplayers;
  12. new g_map[32]
  13. new say_text;
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. /* Register plugin and author */
  18. register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
  19.  
  20. register_event( "TextMsg", "EventRestart", "a", "2&#Game_C");
  21. /* Register plugin version by cvar */
  22. register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  23. set_cvar_string("round_version", VERSION);
  24.  
  25. /* Register new round events */
  26. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  27. register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
  28.  
  29. /* Register language file */
  30. register_dictionary("round_message.txt");
  31.  
  32. /* Register plugin cvars */
  33. play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
  34. chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
  35. g_maxplayers = get_maxplayers();
  36. get_mapname(g_map, 31)
  37.  
  38. say_text = get_user_msgid("SayText");
  39. }
  40. public new_round()
  41. {
  42. rounds_elapsed += 1;
  43.  
  44. new p_playernum;
  45. p_playernum = get_playersnum(1);
  46.  
  47. if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
  48. {
  49. client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers);
  50. }
  51. if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
  52. {
  53. new rndctstr[21]
  54. num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
  55. client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
  56. }
  57. return PLUGIN_CONTINUE;
  58. }
  59. public restart_round()
  60. {
  61. rounds_elapsed = 0;
  62. }
  63. stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
  64.  
  65. new msg[191], players[32], count = 1;
  66. vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
  67.  
  68. replace_all(msg,190,"!g","^4");
  69. replace_all(msg,190,"!y","^1");
  70. replace_all(msg,190,"!t","^3");
  71.  
  72. if(id)
  73. players[0] = id;
  74. else
  75. get_players(players,count,"ch");
  76.  
  77. new index;
  78. for (new i = 0 ; i < count ; i++)
  79. {
  80. index = players[i];
  81. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
  82. write_byte(index);
  83. write_string(msg);
  84. message_end();
  85. }
  86.  
  87. }
  88. public EventRestart()
  89. rounds_elapsed=0;
  90.  
  91. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  92. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  93. */
  94.  

Ők köszönték meg small nek ezt a hozzászólást: Painci (2013.07.16. 17:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.07.16. 17:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi, de nem müködik :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole