hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 06:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 533 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 533 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.16. 17:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Olyan kód kellene, nekem hogy ha belerakom az sma-ba akkor:

Korlátozza azt az extra cuccot, de nem úgy hogy 1 körben pl 3x veheti meg, hanem, hogy egy PÁLYÁN.
Nos ezt az extra cuccok nemesis vételére akarnám pl. hogy egy ember 1x veheti meg 1 mapon!

köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.16. 18:13 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
ltscavo írta:
Olyan kód kellene, nekem hogy ha belerakom az sma-ba akkor:

Korlátozza azt az extra cuccot, de nem úgy hogy 1 körben pl 3x veheti meg, hanem, hogy egy PÁLYÁN.
Nos ezt az extra cuccok nemesis vételére akarnám pl. hogy egy ember 1x veheti meg 1 mapon!

köszönöm


Itt le van írva https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=205724

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.16. 18:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Tomos írta:
ltscavo írta:
Olyan kód kellene, nekem hogy ha belerakom az sma-ba akkor:

Korlátozza azt az extra cuccot, de nem úgy hogy 1 körben pl 3x veheti meg, hanem, hogy egy PÁLYÁN.
Nos ezt az extra cuccok nemesis vételére akarnám pl. hogy egy ember 1x veheti meg 1 mapon!

köszönöm


Itt le van írva https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=205724


hát ebből nem sokat értettem:( és ez pályára korlátozza csak körre?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.16. 18:22 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Rakd fel a zp nemesis extra item smajat s megcsinalom delelott, ha addig mas nem csinalja meg.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.16. 18:38 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
kiki írta:
Rakd fel a zp nemesis extra item smajat s megcsinalom delelott, ha addig mas nem csinalja meg.


rendben köszönöm, de egybe van a túlélővel.
úgy hogy 1 játékos 1 mapon csak 1x veheti meg!

Ő ugyanezt a plugint át lehet írni assassin+sniper-re ? csak a neveket cseréljem ki vagy hogy? csak mert van ahhoz is ilyen extra cuccom, viszont ez jobb tehát annak a vétele össze-vissza van.


NEMESIS+SURVIVOR:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <zombieplague>
  5. #include <zmvip>
  6.  
  7. #define PLUGIN "[ZP] S/N Buy"
  8. #define VERSION "1.1"
  9. #define AUTHOR "aaarnas"
  10.  
  11. new g_msgSayText
  12. new nemesis, survivor
  13. new g_bought[33], bought
  14. new cvar_n_price, cvar_s_price, cvar_limit_all, cvar_everytime, cvar_show_bought, cvar_allow_times
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. cvar_everytime = register_cvar("zp_allow_buy", "2")
  19. cvar_allow_times = register_cvar("zp_allow_times", "4")
  20. cvar_limit_all = register_cvar("zp_limit_for_all", "1")
  21. cvar_n_price = register_cvar("zp_nemesis_price", "35")
  22. cvar_s_price = register_cvar("zp_survivor_price", "35")
  23. cvar_show_bought = register_cvar("zp_show_who_bought", "1")
  24.  
  25. g_msgSayText = get_user_msgid("SayText")
  26.  
  27. // Extra items
  28. nemesis = zv_register_extra_item("Nemesis", "Egy korig", get_pcvar_num(cvar_n_price), 0)
  29. survivor = zv_register_extra_item("Tulelo","Egy korig", get_pcvar_num(cvar_s_price), 0)
  30. }
  31.  
  32. public zp_round_ended()
  33. bought = false
  34.  
  35. public zv_extra_item_selected(id, itemid) {
  36.  
  37. new value = get_pcvar_num(cvar_everytime)
  38.  
  39. if(itemid == nemesis) {
  40.  
  41. if(get_pcvar_num(cvar_limit_all) && bought) {
  42. client_printcolor(id, "/g[LTS ZP]/y Nem veheted meg, probald kesobb!
  43. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  44. }
  45. if(g_bought[id] >= get_pcvar_num(cvar_allow_times)) {
  46. client_printcolor(id, "/g[LTS ZP]!/y Nem vehetsz tobbet.", get_pcvar_num(cvar_allow_times))
  47. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  48. }
  49. if(value == 2) {
  50. zp_make_user_nemesis(id)
  51. new name[64]
  52. get_user_name(id, name, 63)
  53. client_printcolor(0, "/g[LTS ZP] %s /yNemesist vasarolt!", name)
  54. g_bought[id]++
  55. }
  56. else if(zp_has_round_started() == value) {
  57. zp_make_user_nemesis(id)
  58. if(get_pcvar_num(cvar_show_bought)) {
  59. new name[64]
  60. get_user_name(id, name, 63)
  61. client_printcolor(0, "/g[LTS ZP] %s /yNemesist vasarolt!", name)
  62. g_bought[id]++
  63. bought = true
  64. }
  65. }
  66. else {
  67. client_printcolor(id, "/g[ZP] /yYou can buy Nemesis only when %s.", value ? "round started":"round not started")
  68. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70. }
  71. else if(itemid == survivor) {
  72.  
  73. if(get_pcvar_num(cvar_limit_all) && bought) {
  74. client_printcolor(id, "/g[LTS ZP]/y Most nem tudod megvasarolni, probald kesobb".)
  75. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  76. }
  77. if(g_bought[id] >= get_pcvar_num(cvar_allow_times)) {
  78. client_printcolor(id, "/g[ZP] You can't buy it more than %d times.", get_pcvar_num(cvar_allow_times))
  79. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  80. }
  81. if(value == 2) {
  82. zp_make_user_survivor(id)
  83. new name[64]
  84. get_user_name(id, name, 63)
  85. client_printcolor(0, "/g[LTS ZP] %s /yTulelot vasarolt", name)
  86. g_bought[id]++
  87. }
  88. else if(zp_has_round_started() == value) {
  89. zp_make_user_survivor(id)
  90. if(get_pcvar_num(cvar_show_bought)) {
  91. new name[64]
  92. get_user_name(id, name, 63)
  93. client_printcolor(0, "/g[LTS ZP] %s /yTulelot vasarolt", name)
  94. g_bought[id]++
  95. bought = true
  96. }
  97. }
  98. else {
  99. client_printcolor(id, "/g[LTS ZP] /yYou can buy Survivor only when %s.", value ? "round started":"round not started")
  100. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102. }
  103. return 1
  104. }
  105.  
  106. stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
  107. {
  108. new iCount = 1, iPlayers[32]
  109.  
  110. static szMsg[191]
  111. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), input, 3)
  112.  
  113. replace_all(szMsg, 190, "/g", "^4") // green txt
  114. replace_all(szMsg, 190, "/y", "^1") // orange txt
  115. replace_all(szMsg, 190, "/ctr", "^3") // team txt
  116. replace_all(szMsg, 190, "/w", "^0") // team txt
  117.  
  118. if(id) iPlayers[0] = id
  119. else get_players(iPlayers, iCount, "ch")
  120.  
  121. for (new i = 0; i < iCount; i++)
  122. {
  123. if (is_user_connected(iPlayers[i]))
  124. {
  125. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgSayText, _, iPlayers[i])
  126. write_byte(iPlayers[i])
  127. write_string(szMsg)
  128. message_end()
  129. }
  130. }
  131. }
  132.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.18. 08:36 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Na várj, én ebbe bele sem nyúlok, addig amég nem adsz olyan forráskódót ami hibátlan, ezt ránézésre nem is engedi lefordítani.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.18. 11:54 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
kiki írta:
Na várj, én ebbe bele sem nyúlok, addig amég nem adsz olyan forráskódót ami hibátlan, ezt ránézésre nem is engedi lefordítani.


tess, ezt nekem le is fordítja..
viszont lehet hogy rossz plugint használok? Csak mert, ha megveszem a kőr előtt(10mp visszaszámlálás) akkor ugyanúgy van fertőzés tehát volt, hogy átdobott túlélőbe.. :(

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <zombieplague>
  5. #include <zmvip>
  6.  
  7. #define PLUGIN "[ZP] S/N Buy"
  8. #define VERSION "1.1"
  9. #define AUTHOR "aaarnas"
  10.  
  11. new g_msgSayText
  12. new nemesis, survivor
  13. new g_bought[33], bought
  14. new cvar_n_price, cvar_s_price, cvar_limit_all, cvar_everytime, cvar_show_bought, cvar_allow_times
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. cvar_everytime = register_cvar("zp_allow_buy", "2")
  19. cvar_allow_times = register_cvar("zp_allow_times", "4")
  20. cvar_limit_all = register_cvar("zp_limit_for_all", "1")
  21. cvar_n_price = register_cvar("zp_nemesis_price", "35")
  22. cvar_s_price = register_cvar("zp_survivor_price", "35")
  23. cvar_show_bought = register_cvar("zp_show_who_bought", "1")
  24.  
  25. g_msgSayText = get_user_msgid("SayText")
  26.  
  27. // Extra items
  28. nemesis = zv_register_extra_item("Nemesis", "Egy korig", get_pcvar_num(cvar_n_price), 0)
  29. survivor = zv_register_extra_item("Tulelo","Egy korig", get_pcvar_num(cvar_s_price), 0)
  30. }
  31.  
  32. public zp_round_ended()
  33. bought = false
  34.  
  35. public zv_extra_item_selected(id, itemid) {
  36.  
  37. new value = get_pcvar_num(cvar_everytime)
  38.  
  39. if(itemid == nemesis) {
  40.  
  41. if(get_pcvar_num(cvar_limit_all) && bought) {
  42. client_printcolor(id, "/g[LTS ZP]/y Nem veheted meg, probald kesobb!
  43. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  44. }
  45. if(g_bought[id] >= get_pcvar_num(cvar_allow_times)) {
  46. client_printcolor(id, "/g[LTS ZP]!/y Nem vehetsz tobbet.", get_pcvar_num(cvar_allow_times))
  47. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  48. }
  49. if(value == 2) {
  50. zp_make_user_nemesis(id)
  51. new name[64]
  52. get_user_name(id, name, 63)
  53. client_printcolor(0, "/g[LTS ZP] %s /yNemesist vasarolt!", name)
  54. g_bought[id]++
  55. }
  56. else if(zp_has_round_started() == value) {
  57. zp_make_user_nemesis(id)
  58. if(get_pcvar_num(cvar_show_bought)) {
  59. new name[64]
  60. get_user_name(id, name, 63)
  61. client_printcolor(0, "/g[LTS ZP] %s /yNemesist vasarolt!", name)
  62. g_bought[id]++
  63. bought = true
  64. }
  65. }
  66. else {
  67. client_printcolor(id, "/g[ZP] /yYou can buy Nemesis only when %s.", value ? "round started":"round not started")
  68. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70. }
  71. else if(itemid == survivor) {
  72.  
  73. if(get_pcvar_num(cvar_limit_all) && bought) {
  74. client_printcolor(id, "/g[LTS ZP]/y Most nem tudod megvasarolni, probald kesobb".)
  75. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  76. }
  77. if(g_bought[id] >= get_pcvar_num(cvar_allow_times)) {
  78. client_printcolor(id, "/g[ZP] You can't buy it more than %d times.", get_pcvar_num(cvar_allow_times))
  79. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  80. }
  81. if(value == 2) {
  82. zp_make_user_survivor(id)
  83. new name[64]
  84. get_user_name(id, name, 63)
  85. client_printcolor(0, "/g[LTS ZP] %s /yTulelot vasarolt", name)
  86. g_bought[id]++
  87. }
  88. else if(zp_has_round_started() == value) {
  89. zp_make_user_survivor(id)
  90. if(get_pcvar_num(cvar_show_bought)) {
  91. new name[64]
  92. get_user_name(id, name, 63)
  93. client_printcolor(0, "/g[LTS ZP] %s /yTulelot vasarolt", name)
  94. g_bought[id]++
  95. bought = true
  96. }
  97. }
  98. else {
  99. client_printcolor(id, "/g[LTS ZP] /yYou can buy Survivor only when %s.", value ? "round started":"round not started")
  100. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102. }
  103. return 1
  104. }
  105.  
  106. stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
  107. {
  108. new iCount = 1, iPlayers[32]
  109.  
  110. static szMsg[191]
  111. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), input, 3)
  112.  
  113. replace_all(szMsg, 190, "/g", "^4") // green txt
  114. replace_all(szMsg, 190, "/y", "^1") // orange txt
  115. replace_all(szMsg, 190, "/ctr", "^3") // team txt
  116. replace_all(szMsg, 190, "/w", "^0") // team txt
  117.  
  118. if(id) iPlayers[0] = id
  119. else get_players(iPlayers, iCount, "ch")
  120.  
  121. for (new i = 0; i < iCount; i++)
  122. {
  123. if (is_user_connected(iPlayers[i]))
  124. {
  125. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgSayText, _, iPlayers[i])
  126. write_byte(iPlayers[i])
  127. write_string(szMsg)
  128. message_end()
  129. }
  130. }
  131. }
  132.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.18. 12:07 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor jelentkezz Nobel díjra, mert azt akárhogy nézem (én is) soha sem fog lefordulni...

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.18. 12:18 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Metal írta:
Akkor jelentkezz Nobel díjra, mert azt akárhogy nézem (én is) soha sem fog lefordulni...


:O tényleg.. na itt a normális:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <zombieplague>
  5. #include <zmvip>
  6.  
  7. #define PLUGIN "[ZP] S/N Buy"
  8. #define VERSION "1.1"
  9. #define AUTHOR "aaarnas"
  10.  
  11. new g_msgSayText
  12. new nemesis, survivor
  13. new g_bought[33], bought
  14. new cvar_n_price, cvar_s_price, cvar_limit_all, cvar_everytime, cvar_show_bought, cvar_allow_times
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. cvar_everytime = register_cvar("zp_allow_buy", "1")
  19. cvar_allow_times = register_cvar("zp_allow_times", "4")
  20. cvar_limit_all = register_cvar("zp_limit_for_all", "1")
  21. cvar_n_price = register_cvar("zp_nemesis_price", "35")
  22. cvar_s_price = register_cvar("zp_survivor_price", "35")
  23. cvar_show_bought = register_cvar("zp_show_who_bought", "1")
  24.  
  25. g_msgSayText = get_user_msgid("SayText")
  26.  
  27. // Extra items
  28. nemesis = zv_register_extra_item("Buy Nemesis", "For one round", get_pcvar_num(cvar_n_price), 0)
  29. survivor = zv_register_extra_item("Buy Survivor","For one round", get_pcvar_num(cvar_s_price), 0)
  30. }
  31.  
  32. public zp_round_ended()
  33. bought = false
  34.  
  35. public zv_extra_item_selected(id, itemid) {
  36.  
  37. new value = get_pcvar_num(cvar_everytime)
  38.  
  39. if(itemid == nemesis) {
  40.  
  41. if(get_pcvar_num(cvar_limit_all) && bought) {
  42. client_printcolor(id, "/g[ZP] This is no more avaible in this round. Try next round.")
  43. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  44. }
  45. if(g_bought[id] >= get_pcvar_num(cvar_allow_times)) {
  46. client_printcolor(id, "/g[ZP] You can't buy it more than %d times.", get_pcvar_num(cvar_allow_times))
  47. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  48. }
  49. if(value == 2) {
  50. zp_make_user_nemesis(id)
  51. new name[64]
  52. get_user_name(id, name, 63)
  53. client_printcolor(0, "/g[ZP] %s /ybought nemesis", name)
  54. g_bought[id]++
  55. }
  56. else if(zp_has_round_started() == value) {
  57. zp_make_user_nemesis(id)
  58. if(get_pcvar_num(cvar_show_bought)) {
  59. new name[64]
  60. get_user_name(id, name, 63)
  61. client_printcolor(0, "/g[ZP] %s /ybought nemesis", name)
  62. g_bought[id]++
  63. bought = true
  64. }
  65. }
  66. else {
  67. client_printcolor(id, "/g[ZP] /yYou can buy Nemesis only when %s.", value ? "round started":"round not started")
  68. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70. }
  71. else if(itemid == survivor) {
  72.  
  73. if(get_pcvar_num(cvar_limit_all) && bought) {
  74. client_printcolor(id, "/g[ZP] This is no more avaible in this round. Try next round.")
  75. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  76. }
  77. if(g_bought[id] >= get_pcvar_num(cvar_allow_times)) {
  78. client_printcolor(id, "/g[ZP] You can't buy it more than %d times.", get_pcvar_num(cvar_allow_times))
  79. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  80. }
  81. if(value == 2) {
  82. zp_make_user_survivor(id)
  83. new name[64]
  84. get_user_name(id, name, 63)
  85. client_printcolor(0, "/g[ZP] %s /ybought nemesis", name)
  86. g_bought[id]++
  87. }
  88. else if(zp_has_round_started() == value) {
  89. zp_make_user_survivor(id)
  90. if(get_pcvar_num(cvar_show_bought)) {
  91. new name[64]
  92. get_user_name(id, name, 63)
  93. client_printcolor(0, "/g[ZP] %s /ybought survivor", name)
  94. g_bought[id]++
  95. bought = true
  96. }
  97. }
  98. else {
  99. client_printcolor(id, "/g[ZP] /yYou can buy Survivor only when %s.", value ? "round started":"round not started")
  100. return ZV_PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102. }
  103. return 1
  104. }
  105.  
  106. stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
  107. {
  108. new iCount = 1, iPlayers[32]
  109.  
  110. static szMsg[191]
  111. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), input, 3)
  112.  
  113. replace_all(szMsg, 190, "/g", "^4") // green txt
  114. replace_all(szMsg, 190, "/y", "^1") // orange txt
  115. replace_all(szMsg, 190, "/ctr", "^3") // team txt
  116. replace_all(szMsg, 190, "/w", "^0") // team txt
  117.  
  118. if(id) iPlayers[0] = id
  119. else get_players(iPlayers, iCount, "ch")
  120.  
  121. for (new i = 0; i < iCount; i++)
  122. {
  123. if (is_user_connected(iPlayers[i]))
  124. {
  125. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgSayText, _, iPlayers[i])
  126. write_byte(iPlayers[i])
  127. write_string(szMsg)
  128. message_end()
  129. }
  130. }
  131. }
  132.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Item limit?
HozzászólásElküldve: 2013.07.19. 10:30 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Mellesleg csak egy cvart kell átírni:

zp_allow_times, most 4en van, tehát 4szer veheted meg, írd át 1re.

_________________
http://www.easyrankup.eu

Ők köszönték meg kiki nek ezt a hozzászólást: ltscavo (2013.07.19. 14:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 62 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole