hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 233 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 232 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 20:51 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Sziasztok!

Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy a map pl. dm_port?

Előre is thx :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 00:00 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
RaZzoR írta:
Sziasztok!

Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy a map pl. dm_port?

Előre is thx :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64]
  2. get_mapname(map.63)
  3. if(equal(map,"dm_port"))
  4. {
  5. //asd
  6. }
  7.  

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép

Ők köszönték meg Nandee nek ezt a hozzászólást: RaZzoR (2013.07.22. 06:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 06:18 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Nandee írta:
RaZzoR írta:
Sziasztok!

Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy a map pl. dm_port?

Előre is thx :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64]
  2. get_mapname(map.63)
  3. if(equal(map,"dm_port"))
  4. {
  5. //asd
  6. }
  7.  


Köszii :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 06:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
az odáig rendben van hogy lekéred a jelenegi mapot de itt a nagyobb hangsúly azon van hogy kéne más mapnevet kiíratni, csak mert set_mapname funkcio nincs ahogy utána néztem. Kiki ebben tud segiteni mivel ő régen csinált egy ilyen plugint.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 06:38 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
expert írta:
az odáig rendben van hogy lekéred a jelenegi mapot de itt a nagyobb hangsúly azon van hogy kéne más mapnevet kiíratni, csak mert set_mapname funkcio nincs ahogy utána néztem. Kiki ebben tud segiteni mivel ő régen csinált egy ilyen plugint.


Van hozzá modul, neve: mapname patcher

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 07:52 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
RaZzoR írta:
expert írta:
az odáig rendben van hogy lekéred a jelenegi mapot de itt a nagyobb hangsúly azon van hogy kéne más mapnevet kiíratni, csak mert set_mapname funkcio nincs ahogy utána néztem. Kiki ebben tud segiteni mivel ő régen csinált egy ilyen plugint.


Van hozzá modul, neve: mapname patcher



Ott van modulok között, szerintem a használata sem nehéz, gondolom azt akarod hogyha az pálya van akkor átírod másra.

Marha egyszerű:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64]
  2. get_mapname(map, 63)
  3. if(equal(map,"dm_port"))
  4. {
  5. Patch_MapName( "de_dust2" );
  6. }


persze ajánlatos ezt az egészet plugin_precacheben intézni.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 08:03 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Mi különbség van, hogy plugin_precache-ben van, vagy plugin_cfg-ben?

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 08:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
A precache fog leggyorsabban lefutni.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 08:23 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
kiki írta:
A precache fog leggyorsabban lefutni.


Értem :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapnév átnevezése
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 09:47 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
kiki írta:
A precache fog leggyorsabban lefutni.



WRONG!!!
Mi az h leggyorsabban lefutni?? Ez így hülyeség.

plugin_init a szerver élesítésekor fut le, ami után jön a plugin_cfg (ha minden plugin_init lefutása megtörtént), míg a map (world_spawn) indulásakor a precache.
Konkrétan a hívási sorrend:
Kód:
plugin_precache
plugin_init
plugin_cfg

ÉÉS ezen felül lefut a
Kód:
plugin_modules

HA olyan libraryból akar hívni, amit még nem töltött be.


Egyik függvény se fut le gyorsabban mint a másik, csupán máskor. Ez nem gyorsaság, ez inkább lefutási sorrend.
Mintafutás:

Kód:
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call1.amxx] 1: precache called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call2.amxx] 2: precache called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call3.amxx] 3: precache called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call1.amxx] 1: init called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call2.amxx] 2: init called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call3.amxx] 3: init called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call1.amxx] 1: cfg called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call2.amxx] 2: cfg called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call3.amxx] 3: cfg called

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole