hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 08:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 170 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 169 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sebesség Gyorsitó
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 22:11 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Át írtam ezt a plugint hogy 3 percig működjön "zp_boost_duration", "180" eredetileg 5 másodpercig működőt átírtam átírtam és át konvertáltam de mégis 5 másodpercig jó mit rontottam el?


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. ----------------------------------------
  4. -*- [ZP] Extra Item: Speed Boost 1.2 -*-
  5. ----------------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This item gives humans/zombies a short speed boost, configurable
  12. by cvars: zp_boost_amount and zp_boost_duration.
  13.  
  14. ZP 4.3 Fix 5 or later required.
  15.  
  16. ~~~~~~~~~~~~~
  17. - Changelog -
  18. ~~~~~~~~~~~~~
  19.  
  20. * v1.0: (Jun 21, 2011)
  21. - First release
  22.  
  23. * v1.1: (Jun 22, 2011)
  24. - Fixed speed not properly restored if player gets frozen after
  25. buying the speed boost (high zp_frost_duration settings)
  26.  
  27. * v1.2: (Jul 02, 2011)
  28. - Changed speed setting method to be compatible with ZP 4.3 Fix5
  29.  
  30. ================================================================================*/
  31.  
  32. #include <amxmodx>
  33. #include <fakemeta>
  34. #include <hamsandwich>
  35. #include <zombieplague>
  36.  
  37. const TASK_SPEED_BOOST = 100
  38. #define ID_SPEED_BOOST (taskid - TASK_SPEED_BOOST)
  39.  
  40. // Hack to be able to use Ham_Player_ResetMaxSpeed (by joaquimandrade)
  41. new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame
  42.  
  43. new g_itemid_boost
  44. new cvar_boost_amount
  45. new cvar_boost_duration
  46. new g_has_speed_boost[33]
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin("[ZP] Extra Item Speed Boost", "1.2", "MeRcyLeZZ")
  51.  
  52. g_itemid_boost = zp_register_extra_item("Speed Boost", 5, ZP_TEAM_HUMAN | ZP_TEAM_ZOMBIE)
  53. cvar_boost_amount = register_cvar("zp_boost_amount", "100.0")
  54. cvar_boost_duration = register_cvar("zp_boost_duration", "180")
  55.  
  56. RegisterHam(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "fw_ResetMaxSpeed_Post", 1)
  57. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
  58. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  59. }
  60.  
  61. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  62. {
  63. if (itemid == g_itemid_boost)
  64. {
  65. // Player frozen (or CS freezetime)
  66. if (pev(player, pev_maxspeed) <= 1)
  67. {
  68. client_print(player, print_chat, "[ZP] Nem használhatod a sebesség gyorsítót ha le vagy fagyasztva.")
  69. return ZP_PLUGIN_HANDLED;
  70. }
  71.  
  72. // Already using speed boost
  73. if (g_has_speed_boost[player])
  74. {
  75. client_print(player, print_chat, "[ZP] Már van sebesség gyorsítód.")
  76. return ZP_PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. // Enable speed boost
  80. g_has_speed_boost[player] = true
  81. client_print(player, print_chat, "[ZP] Sebesség Gyorsító bekapcsolva!")
  82.  
  83. // Set the restore speed task
  84. set_task(get_pcvar_float(cvar_boost_duration), "restore_maxspeed", player+TASK_SPEED_BOOST)
  85.  
  86. // Update player's maxspeed
  87. ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, player)
  88. }
  89. return PLUGIN_CONTINUE;
  90. }
  91.  
  92. public restore_maxspeed(taskid)
  93. {
  94. // Disable speed boost
  95. g_has_speed_boost[ID_SPEED_BOOST] = false
  96. client_print(ID_SPEED_BOOST, print_chat, "[ZP] Sebesség Gyorsitó kikapcsolva.")
  97.  
  98. // Update player's maxspeed
  99. ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, ID_SPEED_BOOST)
  100. }
  101.  
  102. // Remove speed boost task when infected, humanized, killed, or disconnected
  103. public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
  104. {
  105. g_has_speed_boost[id] = false
  106. remove_task(id+TASK_SPEED_BOOST)
  107. }
  108. public zp_user_humanized_pre(id, survivor)
  109. {
  110. g_has_speed_boost[id] = false
  111. remove_task(id+TASK_SPEED_BOOST)
  112. }
  113. public fw_PlayerKilled(victim)
  114. {
  115. g_has_speed_boost[victim] = false
  116. remove_task(victim+TASK_SPEED_BOOST)
  117. }
  118. public client_disconnect(id)
  119. {
  120. g_has_speed_boost[id] = false
  121. remove_task(id+TASK_SPEED_BOOST)
  122. }
  123.  
  124. // Remove speed boost at round start
  125. public event_round_start()
  126. {
  127. new id
  128. for (id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)
  129. {
  130. g_has_speed_boost[id] = false
  131. remove_task(id+TASK_SPEED_BOOST)
  132. }
  133. }
  134.  
  135. public fw_ResetMaxSpeed_Post(id)
  136. {
  137. if (!is_user_alive(id) || !g_has_speed_boost[id])
  138. return;
  139.  
  140. // Apply speed boost
  141. new Float:current_maxspeed
  142. pev(id, pev_maxspeed, current_maxspeed)
  143. set_pev(id, pev_maxspeed, current_maxspeed + get_pcvar_float(cvar_boost_amount))
  144. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség Gyorsitó
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 22:48 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Indítsd újra a szervert, vagy hajtasd végre ezt a parancsot a szerverrel "zp_boost_duration" "180"

_________________
Kép

Ők köszönték meg Show1337 nek ezt a hozzászólást: Tomos (2013.07.24. 10:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség Gyorsitó
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 10:38 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Show1337 írta:
Indítsd újra a szervert, vagy hajtasd végre ezt a parancsot a szerverrel "zp_boost_duration" "180"

Beírtam amx.cfg-be és mostmár jó a sebességet ezzel lehet állitani zp_boost_amount ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség Gyorsitó
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 12:24 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
zp_sb_maxspeed

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség Gyorsitó
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 12:46 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
chasper.cfg írta:
zp_sb_maxspeed

Olyan cvar van benne

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség Gyorsitó
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 13:33 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Van ennél frissebb verzió is .

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség Gyorsitó
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 13:37 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
chasper.cfg írta:
Van ennél frissebb verzió is .

Be tudod linkelni meg olyan kéne ami hibátlanul fut 5.0.8-on

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség Gyorsitó
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 13:47 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <zombieplague>
  6.  
  7. #define PLUGIN "[ZP] Extra Item : Speed Boost"
  8. #define VERSION "1.2"
  9. #define AUTHOR "Fry!"
  10.  
  11. //#define FOR_ADMINS_A_FLAG
  12.  
  13. #if defined FOR_ADMINS_A_FLAG
  14. #define ADMINACCESS ADMIN_LEVEL_A
  15. #endif
  16.  
  17. #define TRAILFREQUENCY 0.1
  18. #define STEPFREQUENCY 0.3
  19.  
  20. new g_item_name[] = "Speed Boost"
  21. new g_itemid_speed, g_sb_cost, g_sb_maxspeed, g_sb_time
  22. new g_sb_red, g_sb_green, g_sb_blue, g_sb_fire_sprite, g_sb_smoke_sprite,
  23. g_sb_bar, g_cur_speed_bar, g_sb_trail, g_sb_spritemodel
  24.  
  25. new g_sb_sprite_size[2] = {5, 1}
  26. new g_sb_sprite_standoffset[2] = {33, 30}
  27. new g_sb_sprite_duckoffset[2] = {14, 12}
  28. new g_sb_sprite_brightness[2] = {160, 255}
  29. new g_sb_sprite_calculatedoffset[33][2]
  30.  
  31. new bool:g_hasSpeedBoost[33]
  32. new Float:nextstep[33], Float:nexttrail[33]
  33. new g_origin[33][3], g_last_origin[33][3]
  34.  
  35. /*
  36.   This array holds the speeddata for the players
  37.   [0] = running speed; [1] = walking speed
  38.   [2] = boolean(1/0 running/walking); [3] = SuperfastSpeed (trail)
  39. */
  40. new g_data[33][4]
  41.  
  42. public plugin_init()
  43. {
  44. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  45.  
  46. register_cvar("zp_extra_speed_boost",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  47.  
  48. g_sb_cost = register_cvar("zp_sb_cost", "15")
  49. g_sb_maxspeed = register_cvar("zp_sb_maxspeed", "455.0")
  50. g_sb_time = register_cvar("zp_sb_time", "25.0")
  51. g_sb_red = register_cvar("zp_sb_red_color", "150")
  52. g_sb_green = register_cvar("zp_sb_green_color", "0")
  53. g_sb_blue = register_cvar("zp_sb_blue_color", "100")
  54. g_sb_bar = register_cvar("zp_sb_bar", "0")
  55. g_cur_speed_bar = register_cvar("zp_current_speed_bar", "0")
  56. g_sb_trail = register_cvar("zp_sb_trail", "0")
  57. g_sb_spritemodel = register_cvar("zp_sb_sprite_type", "0")
  58.  
  59. g_itemid_speed = zp_register_extra_item(g_item_name, get_pcvar_num(g_sb_cost), 0)
  60.  
  61. register_clcmd("say /sboost", "buy_sboost", ADMIN_ALL)
  62. register_clcmd("say_team /sboost", "buy_sboost", ADMIN_ALL)
  63.  
  64. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  65. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  66.  
  67. register_event("DeathMsg", "death", "a")
  68. register_event("HLTV", "new_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  69. }
  70.  
  71. public plugin_precache()
  72. {
  73. g_sb_fire_sprite = precache_model("sprites/flame.spr")
  74. g_sb_smoke_sprite = precache_model("sprites/xsmoke4.spr")
  75. }
  76.  
  77. public client_connect(id)
  78. {
  79. g_hasSpeedBoost[id] = false
  80.  
  81. g_data[id][0] = get_pcvar_num(g_sb_maxspeed)
  82.  
  83. set_task(2.0, "cur_speed_bar", id, "", 0, "b")
  84.  
  85. return PLUGIN_HANDLED
  86. }
  87.  
  88. public client_disconnect(id)
  89. {
  90. g_hasSpeedBoost[id] = false
  91. }
  92.  
  93. public death()
  94. {
  95. g_hasSpeedBoost[read_data(2)] = false
  96. }
  97.  
  98. public new_round_start()
  99. {
  100. for (new i = 1; i <= 32; i++)
  101. g_hasSpeedBoost[i] = false
  102. }
  103.  
  104. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  105. {
  106. if ( itemid == g_itemid_speed )
  107. {
  108. #if defined FOR_ADMINS_A_FLAG
  109. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS) )
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. #endif
  112.  
  113. g_hasSpeedBoost[player] = true
  114.  
  115. fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  116. set_pev(player, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  117. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", player)
  118. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "sb_bar", player)
  119. client_print(player, print_chat, "[ZP] You've purchased Speed Booster")
  120. }
  121. return PLUGIN_CONTINUE
  122. }
  123.  
  124. public buy_sboost(id)
  125. {
  126. #if defined FOR_ADMINS_A_FLAG
  127. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS) )
  128. {
  129. client_print(id, print_chat, "[ZP] Speed Boost is only available to admins")
  130. return PLUGIN_CONTINUE
  131. }
  132. #endif
  133.  
  134. new money = zp_get_user_ammo_packs(id)
  135. new cost = get_pcvar_num(g_sb_cost)
  136.  
  137. if (!is_user_alive(id))
  138. {
  139. client_print(id, print_chat, "[ZP] Dead people can't purchase Speed Boost")
  140. return PLUGIN_HANDLED
  141. }
  142.  
  143. if (g_hasSpeedBoost[id])
  144. {
  145. client_print(id, print_chat, "[ZP] You already purchased Speed Boost")
  146. return PLUGIN_HANDLED
  147. }
  148.  
  149. if (money < cost)
  150. {
  151. client_print(id, print_chat, "[ZP] You don't have enough ammo packs to buy Speed Boost", get_pcvar_num(g_sb_cost))
  152. return PLUGIN_HANDLED
  153. }
  154.  
  155. zp_set_user_ammo_packs(id, money - cost)
  156.  
  157. g_hasSpeedBoost[id] = true
  158.  
  159. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  160. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  161. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over")
  162. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "sb_bar", id)
  163. client_print(id, print_chat, "[ZP] You've purchased Speed Booster")
  164.  
  165. return PLUGIN_HANDLED
  166. }
  167.  
  168. public fw_PlayerPreThink(id)
  169. {
  170. if ( !is_user_alive(id) )
  171. return FMRES_IGNORED
  172.  
  173. #if defined FOR_ADMINS_A_FLAG
  174. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS) )
  175. {
  176. client_print(id, print_chat, "[ZP] Speed Boost is only available to admins")
  177. return FMRES_IGNORED
  178. }
  179. #endif
  180.  
  181. if ( g_hasSpeedBoost[id] )
  182. {
  183. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  184. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  185. }
  186. return FMRES_IGNORED
  187. }
  188.  
  189. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  190. {
  191. if ( !is_user_alive(id) )
  192. return FMRES_IGNORED
  193.  
  194. if ( g_hasSpeedBoost[id] )
  195. {
  196. if (get_pcvar_num(g_sb_bar) == 1 && (!task_exists(id)))
  197. {
  198. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "sb_bar", id, "", 0, "b")
  199. }
  200.  
  201. new Float:gametime = get_gametime()
  202.  
  203. if (nextstep[id] < gametime)
  204. {
  205. if ((pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && (current_speed(id) > g_data[id][1]))
  206. {
  207. if (!g_data[id][2])
  208. {
  209. g_data[id][2] = 1
  210. nextstep[id] = gametime + STEPFREQUENCY
  211. }
  212. }
  213. else
  214. {
  215. if (g_data[id][2])
  216. {
  217. g_data[id][2] = 0
  218. nextstep[id] = gametime + STEPFREQUENCY
  219. }
  220. }
  221. }
  222.  
  223. if ((nexttrail[id] < gametime) && get_pcvar_num(g_sb_trail) == 1)
  224. {
  225. if ((pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && (current_speed(id) > g_data[id][3]))
  226. {
  227. nexttrail[id] = gametime + TRAILFREQUENCY
  228. get_user_origin(id, g_origin[id])
  229.  
  230. if (pev(id,pev_flags) & FL_DUCKING)
  231. {
  232. g_sb_sprite_calculatedoffset[id][0] = g_sb_sprite_duckoffset[0] - 19
  233. g_sb_sprite_calculatedoffset[id][1] = g_sb_sprite_duckoffset[1] - 18
  234. }
  235. else
  236. {
  237. g_sb_sprite_calculatedoffset[id][0] = g_sb_sprite_standoffset[0]
  238. g_sb_sprite_calculatedoffset[id][1] = g_sb_sprite_standoffset[1]
  239. }
  240.  
  241. g_last_origin[id][0] = g_origin[id][0]
  242. g_last_origin[id][1] = g_origin[id][1]
  243. g_last_origin[id][2] = g_origin[id][2]
  244. }
  245. else
  246. {
  247. trailmessage(id)
  248. get_user_origin(id, g_origin[id])
  249. g_last_origin[id][0] = g_origin[id][0]
  250. g_last_origin[id][1] = g_origin[id][1]
  251. g_last_origin[id][2] = g_origin[id][2]
  252. }
  253. }
  254. }
  255. return FMRES_IGNORED
  256. }
  257.  
  258. public boost_over(id)
  259. {
  260. g_hasSpeedBoost[id] = false
  261. fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0 ,0, kRenderNormal, 255)
  262. set_task(1.0, "cur_speed_bar", id)
  263. client_print(id, print_chat, "[ZP] Speed Boost is over")
  264. }
  265.  
  266. public sb_bar(id)
  267. {
  268. if (get_pcvar_num(g_sb_bar) == 1)
  269. {
  270. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 1)
  271. show_hudmessage(id, "Current Speed: %.2f speed [ Max Speed 325.0 ]", current_speed(id))
  272. }
  273. else
  274. {
  275. remove_task(id)
  276. }
  277.  
  278. if (get_pcvar_num(g_sb_bar) == 0)
  279. return PLUGIN_HANDLED
  280.  
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283.  
  284. public cur_speed_bar(id)
  285. {
  286. if (get_pcvar_num(g_cur_speed_bar) == 1)
  287. {
  288. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 1)
  289. show_hudmessage(id, "Current Speed: %.2f speed", current_speed(id))
  290. }
  291. else
  292. {
  293. remove_task(id)
  294. }
  295.  
  296. if (get_pcvar_num(g_cur_speed_bar) == 0)
  297. return PLUGIN_HANDLED
  298.  
  299. return PLUGIN_CONTINUE
  300. }
  301.  
  302. public trailmessage(id)
  303. {
  304. new sprite = get_pcvar_num(g_sb_spritemodel)
  305.  
  306. //#define TE_SPRITE 17
  307. message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY)
  308. write_byte(TE_SPRITE)
  309. write_coord(g_last_origin[id][0])
  310. write_coord(g_last_origin[id][1])
  311. write_coord(g_last_origin[id][2] - (sprite ? g_sb_sprite_calculatedoffset[id][1] : g_sb_sprite_calculatedoffset[id][0]))
  312. write_short(sprite ? g_sb_fire_sprite : g_sb_smoke_sprite)
  313. write_byte(sprite ? g_sb_sprite_size[1] : g_sb_sprite_size[0])
  314. write_byte(sprite ? g_sb_sprite_brightness[1] : g_sb_sprite_brightness[0])
  315. message_end()
  316.  
  317. return PLUGIN_HANDLED
  318. }
  319.  
  320. stock Float:current_speed(entity)
  321. {
  322. new Float:Vel[3]
  323. pev(entity, pev_velocity, Vel)
  324.  
  325. return (vector_length(Vel))
  326. }
  327.  
  328. stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0)
  329. {
  330. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed)
  331. set_pev(index, pev_maxspeed, speed)
  332.  
  333. return 1
  334. }
  335.  
  336. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  337. {
  338. new Float:RenderColor[3]
  339. RenderColor[0] = float(r)
  340. RenderColor[1] = float(g)
  341. RenderColor[2] = float(b)
  342.  
  343. set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
  344. set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
  345. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  346. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  347.  
  348. return 1
  349. }
  350.  

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole