hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 217 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 216 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hogyan tudok rákérdezni a map nevére?
Valahogy így gondoltam
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(map_nev_lekerese = de_dust2)

ezt hogy tudnám megoldani?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:34 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Volt téma rá: Mapnév átnevezése

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: Gatshow (2013.07.25. 19:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:37 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
RaZzoR írta:
Volt téma rá: Mapnév átnevezése


és akkor ez a jó?
Nandee írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64]
  2. get_mapname(map.63)
  3. if(equal(map,"dm_port"))
  4. {
  5. //asd
  6. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:38 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
aha :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
RaZzoR írta:
aha :D


oké köszi :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:41 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Mi az a kérdés, hogy ez jó e?¿?¿ Lekell tesztelned, mert pl razor nem ért hozzá, ezt le se engedi fordítani.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:43 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
kiki írta:
Mi az a kérdés, hogy ez jó e?¿?¿ Lekell tesztelned, mert pl razor nem ért hozzá, ezt le se engedi fordítani.


Azt kérte, hogyan kell a map nevét lekérni

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:47 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Akkor meg miket postolsz? Lekérés ennyi:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64];
  2. get_mapname(map, 63);


és semmi több, így a map változó tárolni fogja a nevét. Mellesleg amit linkeltél téma, amit kaptál ott kódot, le se fog fordulni, ha kipróbáltad volna, tudnád is. Persze ezért nem értem minek nyitsz akkor témát:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:49 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
kiki írta:
Akkor meg miket postolsz? Lekérés ennyi:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64];
  2. get_mapname(map, 63);


és semmi több, így a map változó tárolni fogja a nevét. Mellesleg amit linkeltél téma, amit kaptál ott kódot, le se fog fordulni, ha kipróbáltad volna, tudnád is. Persze ezért nem értem minek nyitsz akkor témát:D


Mi nem fordul le?

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Map név
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 19:52 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ez nem fordul le?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <mapname_patcher>
  3.  
  4. public plugin_precache()
  5. {
  6. new map[64]
  7. get_mapname(map,63)
  8.  
  9. if(equal(map,"cs_assault"))
  10. {
  11. Patch_MapName("Assault")
  12. }
  13.  
  14. if(equal(map,"cs_italy"))
  15. {
  16. Patch_MapName("Italy")
  17. }
  18.  
  19. if(equal(map,"de_dust"))
  20. {
  21. Patch_MapName("Dust")
  22. }
  23.  
  24. if(equal(map,"de_dust2"))
  25. {
  26. Patch_MapName("Dust 2")
  27. }
  28.  
  29. if(equal(map,"de_inferno"))
  30. {
  31. Patch_MapName("Inferno")
  32. }
  33.  
  34. if(equal(map,"de_nuke"))
  35. {
  36. Patch_MapName("Nuke")
  37. }
  38.  
  39. if(equal(map,"de_angelcity"))
  40. {
  41. Patch_MapName("Angel City")
  42. }
  43.  
  44. if(equal(map,"de_santorini"))
  45. {
  46. Patch_MapName("Santorini")
  47. }
  48.  
  49. if(equal(map,"dm_ae_cso"))
  50. {
  51. Patch_MapName("Roof")
  52. }
  53.  
  54. if(equal(map,"dm_dust2_cso"))
  55. {
  56. Patch_MapName("Dust 2 Annihilation")
  57. }
  58.  
  59. if(equal(map,"dm_gallery_cso"))
  60. {
  61. Patch_MapName("Gallery")
  62. }
  63.  
  64. if(equal(map,"dm_industry2"))
  65. {
  66. Patch_MapName("Industry2")
  67. }
  68.  
  69. if(equal(map,"dm_port"))
  70. {
  71. Patch_MapName("The Port")
  72. }
  73.  
  74. if(equal(map,"dm_suzhou"))
  75. {
  76. Patch_MapName("Suzhou")
  77. }
  78.  
  79. if(equal(map,"de_aztec"))
  80. {
  81. Patch_MapName("Aztec")
  82. }
  83. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole