hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 182 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 182 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Map típusa a neve után
HozzászólásElküldve: 2013.07.29. 21:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Leírás:
Ez a plugin kiírja a pálya neve után a pálya típusát. Működik szerver keresőkkel és pluginokkal is!
Példa:
de_dust2 -> de_dust2 (Bomba)
cs_assault -> cs_assault (Tusz)

Szükséges modulok:
Mapname Patcher

Figyelmeztetés!
Ezt a plugint ne használd olyan módokkal amik valamilyen módon map neve alapján olvasnak be adatokat (pl: csdm - játékos kezdőhelyek) Ha ilyenekkel akarod használni átkell nevezni a fájlok neveit az új nevekre (pl: de_dust2.spawns.cfg -> de_dust2 (Bomb).spawns.cfg)

Plugin:
1. Angol nyelven:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <mapname_patcher>
  3.  
  4. new map_types[][][]=
  5. {
  6. {"de_","Bomb"},
  7. {"cs_","Hostage"},
  8. {"as_","VIP"},
  9. {"zp_","Zombie Plague"},
  10. {"ze_","Zombie Escape"},
  11. {"zm_","Zombie"},
  12. {"zh_","Zombie"},
  13. {"bb_","Base Bulder"},
  14. {"awp_","AWP"},
  15. {"scout_","Scout"},
  16. {"dr_","Deathrun"},
  17. {"deathrun_","Deathrun"},
  18. {"soccer","Soccerjam"},
  19. {"sj_","Soccerjam"},
  20. {"gg_","Gungame"},
  21. {"surf_","Surf"},
  22. {"kz_","KreedZ"},
  23. {"fy_","Fight Yard"},
  24. {"dm_","Death Match"},
  25. {"jb_","Jail Break"},
  26. {"jail_","Jail"},
  27. {"zs_","Zombie Scenario"},
  28. {"es_","Escape"},
  29. {"he_","Grenade"},
  30. {"1hp_","Fun"},
  31. {"fun_","Fun"},
  32. {"aim_","fun"},
  33. {"hns_","Hide'n Seek"},
  34. {"rats_","Fun"},
  35. {"35hp_","Knife"},
  36. {"1hp_","Fun"},
  37. {"bhop_","Bunny Hop"},
  38. {"csde_","Hostage+Bomb"},
  39. {"cod_","Call of Duty"}
  40. }
  41.  
  42. public plugin_init()
  43. {
  44. register_plugin("Map type after map name","1.0","Nandee")
  45. }
  46.  
  47. public plugin_cfg()
  48. {
  49. new namemap[64]
  50. get_mapname(namemap,63)
  51. for(new i;i<sizeof map_types;i++)
  52. {
  53. if(string_start_with(namemap,map_types[i][0]))
  54. {
  55. format(namemap,63,"%s (%s)",namemap,map_types[i][1])
  56. break
  57. }
  58. }
  59. Patch_MapName(namemap)
  60. }
  61.  
  62. stock string_start_with(string[],value[])
  63. {
  64. if(strlen(string)<strlen(value))
  65. return 0
  66. for(new i;i<strlen(value);i++)
  67. {
  68. if(string[i]!=value[i])
  69. return 0
  70. }
  71. return 1
  72. }

2. Magyar nyelven
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <mapname_patcher>
  3.  
  4. new map_types[][][]=
  5. {
  6. {"de_","Bomba"},
  7. {"cs_","Tusz"},
  8. {"as_","VIP"},
  9. {"zp_","Zombi Plague"},
  10. {"ze_","Zombi Escape"},
  11. {"zm_","Zombi Pestis"},
  12. {"zh_","Zombi Pestis"},
  13. {"bb_","Bazis Epito"},
  14. {"awp_","AWP"},
  15. {"scout_","Scout"},
  16. {"dr_","Deathrun"},
  17. {"deathrun_","Deathrun"},
  18. {"soccer","Soccerjam"},
  19. {"sj_","Soccerjam"},
  20. {"gg_","Gungame"},
  21. {"surf_","Szorf"},
  22. {"kz_","KreedZ"},
  23. {"fy_","Csatater"},
  24. {"dm_","Halal Futam"},
  25. {"jb_","Borton Lazadas"},
  26. {"jail_","Borton Lazadas"},
  27. {"zs_","Zombi Scenario"},
  28. {"es_","Menekules"},
  29. {"he_","Granat"},
  30. {"1hp_","Fun"},
  31. {"fun_","Fun"},
  32. {"aim_","Fun"},
  33. {"hns_","Hide'n Seek"},
  34. {"rats_","Fun"},
  35. {"35hp_","Kes"},
  36. {"1hp_","Fun"},
  37. {"bhop_","Bunny Hop"},
  38. {"csde_","Tusz+Bomba"},
  39. {"cod_","Call of Duty"}
  40. }
  41.  
  42. public plugin_init()
  43. {
  44. register_plugin("Map type after map name","1.0","Nandee")
  45. }
  46.  
  47. public plugin_cfg()
  48. {
  49. new namemap[64]
  50. get_mapname(namemap,63)
  51. for(new i;i<sizeof map_types;i++)
  52. {
  53. if(string_start_with(namemap,map_types[i][0]))
  54. {
  55. format(namemap,63,"%s (%s)",namemap,map_types[i][1])
  56. break
  57. }
  58. }
  59. Patch_MapName(namemap)
  60. }
  61.  
  62. stock string_start_with(string[],value[])
  63. {
  64. if(strlen(string)<strlen(value))
  65. return 0
  66. for(new i;i<strlen(value);i++)
  67. {
  68. if(string[i]!=value[i])
  69. return 0
  70. }
  71. return 1
  72. }

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép

Ők köszönték meg Nandee nek ezt a hozzászólást (összesen 4): kiki (2013.07.29. 21:35) • Gatshow (2013.07.29. 21:37) • VirTuaL ~` (2013.07.29. 21:45) • Kroff (2013.08.01. 13:43)
  Népszerűség: 9.09%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Map típusa a neve után
HozzászólásElküldve: 2013.07.29. 21:36 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Nem rossz, gj!

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Map típusa a neve után
HozzászólásElküldve: 2013.07.29. 22:51 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
a cod_ előtagú mapot kihagytad, csak mellekesen mondom, nem rosszbol, majd ird meg hozza :D
amugy nem rossz ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Map típusa a neve után
HozzászólásElküldve: 2013.07.29. 23:25 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
m0csy652 írta:
a cod_ előtagú mapot kihagytad, csak mellekesen mondom, nem rosszbol, majd ird meg hozza :D
amugy nem rossz ;)

Oké sokat gondolkoztam ezeken is hogy összeszedjek ennyit is. Észrevettem hogy elírtam 1 szót is de nincs Edit gomb :oops:

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Map típusa a neve után
HozzászólásElküldve: 2013.07.30. 13:34 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Nandee írta:
m0csy652 írta:
a cod_ előtagú mapot kihagytad, csak mellekesen mondom, nem rosszbol, majd ird meg hozza :D
amugy nem rossz ;)

Oké sokat gondolkoztam ezeken is hogy összeszedjek ennyit is. Észrevettem hogy elírtam 1 szót is de nincs Edit gomb :oops:

van valami cucc bent, hogy 10 perc után már nem birood szerkeszteni a hozzászólást, így már a szerverem leírását se tudom szerkeszteni :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole