hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 10:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 236 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 235 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: server.cfg forditása (aki nem tudná)
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 12:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Idézet:
alias "wait10" "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait"
alias "wait50" "wait10; wait10; wait10; wait10; wait10"
alias "wait100" "wait50; wait50"
alias "wait500" "wait100; wait100; wait100; wait100; wait100"
alias "wait1000" "wait500; wait500"

// Ez a jel--> // a szövegek elött csak megjegyzés.A szerver nem veszi figyelembe

hostname "Szervered neve" // Szervered neve
sv_contact "sajatemailcim@gmail.com" // Adj meg egy e-mail címet amin elérhető a szerver adminja
sv_region "3" // Érdemes meghatározni a régiót ahol működik a szerver
0 US - East
1 US - West
2 South America
3 Europe
4 Asia
5 Australia
6 Middle East
7 Africa

rcon_password "alma123" // ez az rcon jelszavadat határozza meg, e jelszó segítségével adminként tevékenykedhetsz a szerveren. Fontos, hogy változtasd meg most egyszer.(ne add tovább senkinek, ezt csak az adminoknak szabad tudni
sv_password "" // a szerverre való belépéshez szükséges jelszó (ha üresen hagyod akkor nem lesz jelszó

sv_alltalk 1 // Mikrofon beszélgetések szabályozása, 1 = mindenki hall mindenkit; 0 = csak csapaton belül halljatok egymást (vagy halott vagy élő)
decalfrequency 30 // logók,spayek megjelenítésének szabályozása (másodpercekben)
mp_decals 60 // maximálisan megjeleníthető lógók és vér/fegyver nyomok.
edgefriction 2 // Az alap értéke ennek a parancsnak "2", más variációk kiveszik a highjump hatást, de NEM ENGEDÉLYEZETTEK!, mióta a KZ-pályákat ALAP beállításokkal kell játszani.
log off // logolás bekapcsolása és kikapcsolása (on=bekapcsolva, off=kikapcsolva)
allow_spectators 1 // játékon kívüli megfigyelők engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_allowspectators 2 // Játékon kívüli megfigyelok engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_autocrosshair 0 // az autoaim-et szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'
mp_autokick 0 // Saját csapattársát megölőt és a mozdulatlan játékosokat automatikusan kickeli(kirugja) (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_autoteambalance 1 // Automatikus csapat erőkiegyenlítés (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_c4timer 45 // a bomba élesítésétol a felrobbanásig eltelt idő másodpercben.Alap beállítás 45 másodperc
mp_consistency 1 // leelenörzi a játékos modelleit-hagyd 1 en
mp_fadetoblack 0 // megfigyelés bekapcsolása és kikapcsolása (0=nincs hatással a játékra; 1=a játékos képernyoje az új körig elsötétül)
mp_flashlight 1 // zseblámpa engedélyezése. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_footsteps 1 // lépéshangok/trappolás bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_forcecamera 0 // A megfigyelést korlátozza. 0 = alapeset, kikapcsolja a korlátozásokat (bárki, bárkit, bárhogy megfigyelhet); 1 = a játékosok csak saját csapattársaikat követhetik; 2 = a játékosok nem mozoghatnak halottként (ott maradnak, ahol meghaltak)
mp_forcechasecam 0 // a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
mp_fraglimit 0 // a maximális elérhető fragszámot határozza meg, mely elérése után a szerver mapot vált
mp_friendlyfire 0 // Firendly Fire bekapcsolása és kikapcsolása. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_hostagepenalty 0 // meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a játékost a szerver (0=kikapcsolva)
mp_limitteams 1 // Ez a szám meghatározza, hogy hány fővel lehet több egy csapat a másiknál. (Ajánlott legalább az 1 mivel ha 0 -ra tesszük, akkor nem fogunk tudni belépni egy csapatba se
mp_logdetail 1 // Logfájlba menti az üzeneteket. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva
mp_logecho 1 // az echo parancsok loggolását szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'
mp_logfile 1 // a loggolást szabályozza többjátékos módban - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'
mp_logmessages 1 // üzenetek logolásának bekapcsolása és kikapcsolása. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_playerid 1 // célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók)
mp_startmoney 800 // kezdő pénz. (alap beállítás: $800, max. $16000)
mp_tkpunish 0 // Saját csapattársat megölő játékos büntetésének bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, Csapat társat megölő játékos a kör elején meghal; 0=kikapcsolva, nincs büntetés
mp_chattime 5 // a pálya váltások közötti várakozási idő (másodpercekben)

pausable 0 // kliensek jogának szabályozása a játék szüneteltetésére (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)

sv_aim 0 // Célzás rásegítése. Nem ajánlott bekapcsolni, ugyanis nem fogunk tudni utána tőle játszani más szerveren. Tapasztalat. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_airaccelerate 10 // levegőben mozgás sebessége
sv_airmove 1 // levegőben mozgás szabályozása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_cheats 0 // csalások bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_clienttrace 1.0 // a kliens kiterjedését határozza meg ütközések esetén
sv_clipmode 0 // a clipping módot szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_allowdownload 1 // szerverre feltöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_allowupload 1 // szerverről letöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_netsize 0 // a maximális hálózati adatcsomag méretet határozza meg (0=automatikus)
sv_downloadurl "http://123.45.69.66/almafelhasznalo/cstrike" // gyorsletöltési url cim-hogy gyorsabban letölsd a hangokat,mdl,map-kat

sv_voiceenable 1 // hangkommunikáció bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_alltalk 1 // Játék közbeni mikrofonos kommunikáció szabályozása (1=mindenki hall mindenkit, 0=csak az élő csapattársak hallják egymást)
sv_friction 4 // surlódás
sv_gravity 800 // gravitáció mértéke
sv_maxspeed 400 // Játékosok maximális mozgási/futási sebessége
sv_maxunlag 0.35 // bekapcsolt lag kompenzáció érték esetén a lag ellensúlyozásának mértéke
sv_maxrate 25000 // játékos megengedett legnagyobb sávszélessége a szerveren
sv_minrate 20000 // játékos megengedett legkisebb sávszélessége a szerveren
sv_maxupdaterate 101 // meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertol percenként maximálisan
sv_minupdaterate 80 // meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertol percenként maximálisan
sv_proxies 1 // ezt nem tom sajnos de hagyd 1 en
sv_stepsize 18 // lépés hossz
sv_stopspeed 75 // Mozgási gomb elengedése utáni sebességünk míg megállunk, minél nagyobb annál tovább mozgunk a gomb elengedése után
sv_timeout 65 // Az idő, ami után bontja a szerver a kapcsolatot, (Nem csinál semmit/AFK, kifagy, stb.)
sv_unlag 1 // lag kompenzáció bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_unlagpush 0 // ezt nem tom de hagyd 0-án
sv_unlagsamples 1 // ezt nem tom de hagyd 1-án
sv_wateraccelerate 10 // Beállítja a gyorsulás vízben
sv_filterban 1 // az IP cím alapján történő bannolást szabályozza (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_maxspectators 2 // A szerveren spectator-ban maradt emberek számát határozhatjuk meg.

// Kör beállitás

mp_timelimit 25 // egy pályán eltölteni kívánt idő percben. (Alap beállítás 20 perc)
mp_maxrounds 0 // maximálisan lejátszható kör adott pályán az 'mp_timelimit' által meghatározott időn belül. (0=kikapcsolva)
mp_winlimit 0 // maximálisan megnyerhető kör adott pályán az 'mp_timelimit' által meghatározott időn belül. (0=kikapcsolva)
mp_roundtime 2 // egy kör időtartama percben.
mp_buytime 0.50 // Vásárlásra felhasználható idő.(percben)
mp_freezetime 5 // Vásárlásra felhasználható idő a kör indulásáig, melyben csak vásárolni lehet, mozogni nem! (másodpercben)

sys_ticrate 1000
sv_lan 0 // szerver típusának meghatározása (1=LAN szerver, 0=Internetes szerver)


// Ban lista betöltése
exec listip.cfg
exec banned.cfg




A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára expert 2011.11.03. 19:54-kor.

Ők köszönték meg expert nek ezt a hozzászólást: Vath (2013.04.23. 11:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 13:09 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Szép leírás:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 13:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Köszi de van benne vagy 2 amit nem találtam meg sehol hogy mi is pontosan.De az tuti hogy a szervereknél az a beállitás szokott lenni :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 19:39 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nah akkor kötekszem, amit szoktam. Kezdjük is :P

Kód:
mp_forcechasecam 0 // a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
Ez nem egészern így van...

Kód:
mp_c4timer 35 // a bomba élesítésétol a felrobbanásig eltelt idő másodpercben.Alap beállítás 35 másodperc
Az alap értéke, mikor a szeró indul, az 45. Itt 35re állítja, de nem az az alap.

Kód:
mp_friendly_grenade_damage 
NINCS ilyen Cvar


Az sv_region nem stringet tárol, hanem numerikus értéket.
Nem is értem, miért hiszik azt, hogy így működik...
Kis info Nektek erről:

Kód:
sv_region

This console variable is queried by the server browser to determine what part of the world the server is in.  Value     Location
 0     US - East
 1     US - West
 2     South America
 3     Europe
 4     Asia
 5     Australia
 6     Middle East
 7     Africa
 255     World (default)

Please note:
 If sv_region is set to a specific region (0 to 7) then the server will be listed if this region or "<All>" is selected in the Steam server browser's location filter.
 If sv_region is set to anything else then the server will only be listed if "<All>" is selected in the Steam server browser's location filter.


Szerintem írd át ezt a "leírást", mert hemzseg a helyesírási/külalaki hibáktól, meg egypár hibás leírásról (a fentiek példák akartak lenni)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 19:55 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Javitottam a hibákat..vagyis amit irtál csak azokat :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 21:16 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Metal írta:
Nah akkor kötekszem, amit szoktam. Kezdjük is :P

Kód:
mp_forcechasecam 0 // a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
Ez nem egészern így van...

Kód:
mp_c4timer 35 // a bomba élesítésétol a felrobbanásig eltelt idő másodpercben.Alap beállítás 35 másodperc
Az alap értéke, mikor a szeró indul, az 45. Itt 35re állítja, de nem az az alap.

Kód:
mp_friendly_grenade_damage 
NINCS ilyen Cvar


Az sv_region nem stringet tárol, hanem numerikus értéket.
Nem is értem, miért hiszik azt, hogy így működik...
Kis info Nektek erről:

Kód:
sv_region

This console variable is queried by the server browser to determine what part of the world the server is in.  Value     Location
 0     US - East
 1     US - West
 2     South America
 3     Europe
 4     Asia
 5     Australia
 6     Middle East
 7     Africa
 255     World (default)

Please note:
 If sv_region is set to a specific region (0 to 7) then the server will be listed if this region or "<All>" is selected in the Steam server browser's location filter.
 If sv_region is set to anything else then the server will only be listed if "<All>" is selected in the Steam server browser's location filter.


Szerintem írd át ezt a "leírást", mert hemzseg a helyesírási/külalaki hibáktól, meg egypár hibás leírásról (a fentiek példák akartak lenni)


ez olyan metalosra sikeredett :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.04.17. 18:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.07. 18:39
Hozzászólások: 352
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 38 alkalommal
mp_friendly_grenade_damage 1
Ilyen cvar tényleg nincs? HFG-nél a server.cfg -be mit keres az ott?xd

Kód:
mp_chattime 5 // a pálya váltások közötti várakozási idő (másodpercekben)

Ez tényleg az?
Ha nem akkor kérem hogy valaki javítson ki köszi :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.04.17. 18:37 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
tomy3231 írta:
mp_friendly_grenade_damage 1
Ilyen cvar tényleg nincs? HFG-nél a server.cfg -be mit keres az ott?xd

Kód:
mp_chattime 5 // a pálya váltások közötti várakozási idő (másodpercekben)

Ez tényleg az?
Ha nem akkor kérem hogy valaki javítson ki köszi :)



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. mp_friendly_grenade_damage 1
télleg nincs mivel az egy pluginhoz való cvar mégpedig be is másolom neked, hogy meikhez :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_plugin("Friendly grenade damage","0.1","omnipotent")
  7. register_cvar("mp_friendly_grenade_damage","1")
  8. register_event("Damage","damage","b")
  9. }
  10.  
  11. public damage(victim) {
  12. if (get_cvar_num("mp_friendly_grenade_damage") == 0) {
  13. new attacker, health
  14. health = 100 - read_data(2)
  15. get_user_attacker(victim)
  16. if (get_user_team(attacker) == get_user_team(victim)) {
  17. set_user_health(victim,health)
  18. }
  19. }
  20. }

chattime pedig télleg azt állítja de ha megnézed a nextmap.sma -t akkor megtalálod abban is !

_________________
Kép

Ők köszönték meg expert nek ezt a hozzászólást: tomy3231 (2013.04.17. 18:41)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.04.17. 18:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.07. 18:39
Hozzászólások: 352
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 38 alkalommal
Oké, köszönöm az információt.:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.04.17. 19:20 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
sv_cheats cvar-nél lehetne pontosabb válasz, mert ez így hülyeség(nem kicsit).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole