hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 12:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 522 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 522 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fEGYVER MODEL CSERE
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 16:17 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.30. 15:40
Hozzászólások: 131
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hello!Nem tud valaki egy olyan plugint,amivel lelehetne min. az m4a1 modelljét cserélni,olyat mint a kés model csere

Előre is thx!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fEGYVER MODEL CSERE
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 16:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tessék ezzel tudod cserélni az m4 ed V és P modeljét
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* qKKKJ plugin
  3. *
  4. * (c) Készült: 2013 Készítette: qKKKJ
  5. * Minden jog fenntartva!
  6. *
  7. */
  8.  
  9. #include <amxmodx>
  10. #include <amxmisc>
  11. #include <engine>
  12. #define PLUGIN "asd"
  13. #define VERZIO "1.0"
  14. #define KESZITO "qKKKJ"
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO)
  18. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  19. }
  20. public plugin_precache()
  21. {
  22. precache_model("models/asd/v_m4.mdl")
  23. precache_model("models/asd/p_m4.mdl")
  24. }
  25. public Event_CurWeapon(id)
  26. {
  27. new weapon = get_user_weapon(id)
  28. if(weapon == CSW_M4A1)
  29. {
  30. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/asd/v_m4.mdl")
  31. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/asd/p_m4.mdl")
  32. }
  33. }
  34.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fEGYVER MODEL CSERE
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 16:28 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... odellcsere


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fEGYVER MODEL CSERE
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 17:36 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.30. 15:40
Hozzászólások: 131
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
HuBaBuBa írta:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=fsmodellcsere


De olyan kellene,h menuből leheseen pl 3 közül választani


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fEGYVER MODEL CSERE
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 18:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Parancsolj próbáld ki menü: /m4 parancsra jön elő modellek elérési utját itt tudod modosítani:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const v_m41[] = "models/asd/v_m41.mdl"
  2. new const p_m41[] = "models/asd/p_m41.mdl"
  3. new const v_m42[] = "models/asd/v_m42.mdl"
  4. new const p_m42[] = "models/asd/p_m42.mdl"
  5. new const v_m43[] = "models/asd/v_m43.mdl"
  6. new const p_m43[] = "models/asd/p_m44.mdl"

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <engine>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plugin"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "qKKKJ"
  11. new const v_m41[] = "models/asd/v_m41.mdl"
  12. new const p_m41[] = "models/asd/p_m41.mdl"
  13. new const v_m42[] = "models/asd/v_m42.mdl"
  14. new const p_m42[] = "models/asd/p_m42.mdl"
  15. new const v_m43[] = "models/asd/v_m43.mdl"
  16. new const p_m43[] = "models/asd/p_m44.mdl"
  17. new bool:m4one[33]
  18. new bool:m4two[33]
  19. new bool:m4three[33]
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22.  
  23. register_clcmd("say /m4", "ShowMenu")
  24. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  25. }
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. precache_model(v_m41)
  29. precache_model(p_m41)
  30. precache_model(v_m42)
  31. precache_model(p_m42)
  32. precache_model(v_m43)
  33. precache_model(p_m43)
  34. }
  35. public ShowMenu(id)
  36. {
  37. new menu = menu_create("M4 menu", "mh_MyMenu");
  38.  
  39. menu_additem(menu, "M4 1", "", 0); // case 0
  40. menu_additem(menu, "M4 2", "", 0); // case 1
  41. menu_additem(menu, "M4 3", "", 0); // case 2
  42.  
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  44.  
  45. menu_display(id, menu, 0);
  46.  
  47. return PLUGIN_HANDLED;
  48. }
  49.  
  50. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  51. {
  52. if(item == MENU_EXIT)
  53. {
  54. menu_cancel(id);
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56. }
  57.  
  58. new command[6], name[64], access, callback;
  59.  
  60. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  61.  
  62. switch(item)
  63. {
  64. case 0:
  65. {
  66. m4one[id] = true
  67. m4two[id] = false
  68. m4three[id] = false
  69. }
  70. case 1:
  71. {
  72. m4one[id] = false
  73. m4two[id] = true
  74. m4three[id] = false
  75. }
  76. case 2:
  77. {
  78. m4one[id] = false
  79. m4two[id] = false
  80. m4three[id] = true
  81. }
  82. }
  83.  
  84. menu_destroy(menu);
  85.  
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. public Event_CurWeapon(id)
  89. {
  90. new weapon = get_user_weapon(id)
  91. if(weapon == CSW_M4A1 && m4one[id] == true)
  92. {
  93. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m41)
  94. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m41)
  95. }
  96. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4two[id] == true)
  97. {
  98. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m42)
  99. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m42)
  100. }
  101. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4three[id] == true)
  102. {
  103. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m43)
  104. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m43)
  105. }
  106. }
  107.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: KRISZMix (2013.08.07. 19:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fEGYVER MODEL CSERE
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 19:47 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.30. 15:40
Hozzászólások: 131
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
crazyboy írta:
Parancsolj próbáld ki menü: /m4 parancsra jön elő modellek elérési utját itt tudod modosítani:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const v_m41[] = "models/asd/v_m41.mdl"
  2. new const p_m41[] = "models/asd/p_m41.mdl"
  3. new const v_m42[] = "models/asd/v_m42.mdl"
  4. new const p_m42[] = "models/asd/p_m42.mdl"
  5. new const v_m43[] = "models/asd/v_m43.mdl"
  6. new const p_m43[] = "models/asd/p_m44.mdl"

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <engine>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plugin"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "qKKKJ"
  11. new const v_m41[] = "models/asd/v_m41.mdl"
  12. new const p_m41[] = "models/asd/p_m41.mdl"
  13. new const v_m42[] = "models/asd/v_m42.mdl"
  14. new const p_m42[] = "models/asd/p_m42.mdl"
  15. new const v_m43[] = "models/asd/v_m43.mdl"
  16. new const p_m43[] = "models/asd/p_m44.mdl"
  17. new bool:m4one[33]
  18. new bool:m4two[33]
  19. new bool:m4three[33]
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22.  
  23. register_clcmd("say /m4", "ShowMenu")
  24. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  25. }
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. precache_model(v_m41)
  29. precache_model(p_m41)
  30. precache_model(v_m42)
  31. precache_model(p_m42)
  32. precache_model(v_m43)
  33. precache_model(p_m43)
  34. }
  35. public ShowMenu(id)
  36. {
  37. new menu = menu_create("M4 menu", "mh_MyMenu");
  38.  
  39. menu_additem(menu, "M4 1", "", 0); // case 0
  40. menu_additem(menu, "M4 2", "", 0); // case 1
  41. menu_additem(menu, "M4 3", "", 0); // case 2
  42.  
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  44.  
  45. menu_display(id, menu, 0);
  46.  
  47. return PLUGIN_HANDLED;
  48. }
  49.  
  50. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  51. {
  52. if(item == MENU_EXIT)
  53. {
  54. menu_cancel(id);
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56. }
  57.  
  58. new command[6], name[64], access, callback;
  59.  
  60. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  61.  
  62. switch(item)
  63. {
  64. case 0:
  65. {
  66. m4one[id] = true
  67. m4two[id] = false
  68. m4three[id] = false
  69. }
  70. case 1:
  71. {
  72. m4one[id] = false
  73. m4two[id] = true
  74. m4three[id] = false
  75. }
  76. case 2:
  77. {
  78. m4one[id] = false
  79. m4two[id] = false
  80. m4three[id] = true
  81. }
  82. }
  83.  
  84. menu_destroy(menu);
  85.  
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. public Event_CurWeapon(id)
  89. {
  90. new weapon = get_user_weapon(id)
  91. if(weapon == CSW_M4A1 && m4one[id] == true)
  92. {
  93. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m41)
  94. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m41)
  95. }
  96. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4two[id] == true)
  97. {
  98. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m42)
  99. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m42)
  100. }
  101. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4three[id] == true)
  102. {
  103. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m43)
  104. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m43)
  105. }
  106. }
  107.  


Nagyon szép!THX csak ezt elirtad,amik hibat okozhatnak,de tudom h van ez irás közbe XD észrevettem,de még szebb lenne,ha az elejére lenne egy menüpont,ami visszahozná a defaultot


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fEGYVER MODEL CSERE
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 10:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #define PLUGIN "New Plugin"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "qKKKJ"
  12. new const v_m41[] = "models/asd/v_m41.mdl"
  13. new const p_m41[] = "models/asd/p_m41.mdl"
  14. new const v_m42[] = "models/asd/v_m42.mdl"
  15. new const p_m42[] = "models/asd/p_m42.mdl"
  16. new const v_m43[] = "models/asd/v_m43.mdl"
  17. new const p_m43[] = "models/asd/p_m44.mdl"
  18. new bool:m4one[33]
  19. new bool:m4two[33]
  20. new bool:m4three[33]
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. register_clcmd("say /m4", "ShowMenu")
  25. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  26. }
  27. public plugin_precache()
  28. {
  29. precache_model(v_m41)
  30. precache_model(p_m41)
  31. precache_model(v_m42)
  32. precache_model(p_m42)
  33. precache_model(v_m43)
  34. precache_model(p_m43)
  35. }
  36. public ShowMenu(id)
  37. {
  38. new menu = menu_create("M4 menu", "mh_MyMenu");
  39.  
  40. menu_additem(menu, "M4 1", "", 0); // case 0
  41. menu_additem(menu, "M4 2", "", 0); // case 1
  42. menu_additem(menu, "M4 3", "", 0); // case 2
  43. menu_additem(menu, "Alap m4", "", 0); //case 3
  44.  
  45. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  46.  
  47. menu_display(id, menu, 0);
  48.  
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51.  
  52. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  53. {
  54. if(item == MENU_EXIT)
  55. {
  56. menu_cancel(id);
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59.  
  60. new command[6], name[64], access, callback;
  61.  
  62. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  63.  
  64. switch(item)
  65. {
  66. case 0:
  67. {
  68. m4one[id] = true
  69. m4two[id] = false
  70. m4three[id] = false
  71. }
  72. case 1:
  73. {
  74. m4one[id] = false
  75. m4two[id] = true
  76. m4three[id] = false
  77. }
  78. case 2:
  79. {
  80. m4one[id] = false
  81. m4two[id] = false
  82. m4three[id] = true
  83. }
  84. case 3:
  85. {
  86. m4one[id] = false
  87. m4two[id] = false
  88. m4three[id] = false
  89. }
  90. }
  91.  
  92. menu_destroy(menu);
  93.  
  94. return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96. public Event_CurWeapon(id)
  97. {
  98. new weapon = get_user_weapon(id)
  99. if(weapon == CSW_M4A1 && m4one[id] == true)
  100. {
  101. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m41)
  102. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m41)
  103. }
  104. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4two[id] == true)
  105. {
  106. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m42)
  107. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m42)
  108. }
  109. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4three[id] == true)
  110. {
  111. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m43)
  112. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m43)
  113. }
  114. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4one[id] == false && m4two[id] == false && m4three[id] == false)
  115. {
  116. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m4a1.mdl")
  117. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_m4a1.mdl")
  118. }
  119. }
  120.  
  121.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fEGYVER MODEL CSERE
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 15:42 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.30. 15:40
Hozzászólások: 131
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
crazyboy írta:
Tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #define PLUGIN "New Plugin"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "qKKKJ"
  12. new const v_m41[] = "models/asd/v_m41.mdl"
  13. new const p_m41[] = "models/asd/p_m41.mdl"
  14. new const v_m42[] = "models/asd/v_m42.mdl"
  15. new const p_m42[] = "models/asd/p_m42.mdl"
  16. new const v_m43[] = "models/asd/v_m43.mdl"
  17. new const p_m43[] = "models/asd/p_m44.mdl"
  18. new bool:m4one[33]
  19. new bool:m4two[33]
  20. new bool:m4three[33]
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. register_clcmd("say /m4", "ShowMenu")
  25. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  26. }
  27. public plugin_precache()
  28. {
  29. precache_model(v_m41)
  30. precache_model(p_m41)
  31. precache_model(v_m42)
  32. precache_model(p_m42)
  33. precache_model(v_m43)
  34. precache_model(p_m43)
  35. }
  36. public ShowMenu(id)
  37. {
  38. new menu = menu_create("M4 menu", "mh_MyMenu");
  39.  
  40. menu_additem(menu, "M4 1", "", 0); // case 0
  41. menu_additem(menu, "M4 2", "", 0); // case 1
  42. menu_additem(menu, "M4 3", "", 0); // case 2
  43. menu_additem(menu, "Alap m4", "", 0); //case 3
  44.  
  45. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  46.  
  47. menu_display(id, menu, 0);
  48.  
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51.  
  52. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  53. {
  54. if(item == MENU_EXIT)
  55. {
  56. menu_cancel(id);
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59.  
  60. new command[6], name[64], access, callback;
  61.  
  62. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  63.  
  64. switch(item)
  65. {
  66. case 0:
  67. {
  68. m4one[id] = true
  69. m4two[id] = false
  70. m4three[id] = false
  71. }
  72. case 1:
  73. {
  74. m4one[id] = false
  75. m4two[id] = true
  76. m4three[id] = false
  77. }
  78. case 2:
  79. {
  80. m4one[id] = false
  81. m4two[id] = false
  82. m4three[id] = true
  83. }
  84. case 3:
  85. {
  86. m4one[id] = false
  87. m4two[id] = false
  88. m4three[id] = false
  89. }
  90. }
  91.  
  92. menu_destroy(menu);
  93.  
  94. return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96. public Event_CurWeapon(id)
  97. {
  98. new weapon = get_user_weapon(id)
  99. if(weapon == CSW_M4A1 && m4one[id] == true)
  100. {
  101. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m41)
  102. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m41)
  103. }
  104. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4two[id] == true)
  105. {
  106. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m42)
  107. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m42)
  108. }
  109. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4three[id] == true)
  110. {
  111. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_m43)
  112. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_m43)
  113. }
  114. else if(weapon == CSW_M4A1 && m4one[id] == false && m4two[id] == false && m4three[id] == false)
  115. {
  116. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m4a1.mdl")
  117. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_m4a1.mdl")
  118. }
  119. }
  120.  
  121.  


Még mindig ott a hiba,sorry

new const v_m41[] = "models/asd/v_m41.mdl"
new const p_m41[] = "models/asd/p_m41.mdl"
new const v_m42[] = "models/asd/v_m42.mdl"
new const p_m42[] = "models/asd/p_m42.mdl"
new const v_m43[] = "models/asd/v_m43.mdl"
new const p_m43[] = "models/asd/p_m44.mdl"

Precacheba már nem ez van,de am kösz müxik és naon jó XD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 59 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole