hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 213 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 37 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2011.11.04. 17:48 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Alap Menü - Egy alap menü készítése. (Pl.: Fegyver Menü)
Játékos Menü - Egy menü amibe az itemek a játékosok. (Pl.: Kirúgás Menü)
Szimpla Szavazó Menü - Szavazó menü készítése. (Mint egy alap pályaszavazó)
Almenü - Almenü készítése, azaz egy menünek vannak almenüje is!
Szavazó Menü - Szavazó menü készítése. (Extra dolgokkal, Pl.: Galileo Pályaszavazó)
Egy menü több handlerrel - Több menü készítése egy handlerre!
Menü visszahívás - Menüpontok visszahívása, részletek lent!
newmenus.inc - Minden amit erről a függénykönyvtárról tudni kell!
Jegyzetek - Fontos tudni még!


Alap Menü top
- Ez egy alap menü, nem mondok róla semmit, mert minden levan írva benne!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  public plugin_init()
  7.  
  8.  {
  9.  
  10.     //..egyéb dolgok a pluginban, érdemes regisztrálni a plugint ha csak magában fogod használni!
  11.  
  12.  
  13.  
  14.     register_clcmd( "say /alapmenu","AwesomeMenu");
  15.  
  16.     //Regisztráljuk a parancsot, a kliens parancsot, ez esetben a játékosnak ezt kell beírnia a konzolba: "say /alapmenu"
  17.  
  18.     //Erre a parancsra fog teljesülni az "AwesomeMenu" függvény, persze ennek lehet más is a neve, ezt te nevezed el, lehetőleg
  19.  
  20.      //ne olyan nevet adj ami már van, mert akkor hibát fog dobni!
  21.  
  22.  }
  23.  
  24.  //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez esetben ez fogja megnyitni a menünket!
  25.  
  26.  public AwesomeMenu(id)
  27.  
  28.  {
  29.  
  30.     //Első lépés a menü készítéséhez, azaz ez csinálja meg a menünket persze ennek még nincsennek menüpontjai!
  31.  
  32.     new menu = menu_create("\rValasz a menumbol:", "menu_handler");
  33.  
  34.     //Jegyzet - menu_create
  35.  
  36.     //Az első paraméter a menü neve, ez lesz a menüpontok felett pár centivel (Jelen esetben: "\rValasz a menumbol:") \r-ről a lap alján írokű!
  37.  
  38.     //A második paraméter a menü végrehajtására szolgáló függvény elérése. (Jelen esetben "menu_handler") és ( public menu_handler(id, menu, item) )
  39.  
  40.  
  41.  
  42.     //A menüpontok készítése:
  43.  
  44.     menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "1", 0);
  45.  
  46.     menu_additem(menu, "\wIngyen penz", "2", 0);
  47.  
  48.     menu_additem(menu, "\wUzenet Kozepen", "3", ADMIN_MENU);
  49.  
  50.     //Jegyzet - menu_additem
  51.  
  52.     //Jelen esetben az első menüpont az "Elso Menupont", ez fog látszódni a menüdben! (Erre egy üzenetet fogunk kapni. Bővebben: Lejebb, és a menüt is megsemisítjük!)
  53.  
  54.     //A második menüpontunk az "Ingyen Pénz" lett, erre pénzt fogunk kapni!
  55.  
  56.     //A harmadik menüpont egy üzenetet fog kapni a játékos a képernyője közepén!
  57.  
  58.     //A harmadik menüpont csak adminoknak elérhető, azaz akinek van menü joga("u" betű) (Az admin jogokat az amxconst.inc-ben találod!)
  59.  
  60.     //Az ötödik egyben utolsó paraméter a visszatérés, alapértéke -1 (Magam sem tudom mire jó ez)
  61.  
  62.  
  63.  
  64.     //Set a property on the menu
  65.  
  66.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67.  
  68.     //Jegyzet - menu_setprop
  69.  
  70.     //Az első paraméter a menü, tehát a menüd változója!
  71.  
  72.     //A második paraméter:
  73.  
  74.     //A harmadik paraméter:
  75.  
  76.  
  77.  
  78.     //Menü megnyitása, az elkészített menüt meg is kell jeleníteni, ne gondoljuk hogy magától megnyitódik!
  79.  
  80.     menu_display(id, menu, 0);
  81.  
  82.     //Jegyzet - menu_display
  83.  
  84.     //Az első paraméter az index, azaz az azonosítója a játékosnak!
  85.  
  86.     //Második paraméter az hogy melyik menüt mutassa (Jelen esetben amit én csináltam azaz: "menu")
  87.  
  88.     //Harmadik paraméter az oldalszámot jelöli, az oldalszámolás 0áról indul!
  89.  
  90.  }
  91.  
  92.  //Jöhetnek a menüpontokra történő dolgok (azé menu_handler mert azt adtuk meg a menü készítésénél)
  93.  
  94.  public menu_handler(id, menu, item)
  95.  
  96.  {
  97.  
  98.     //Ez az elágazás akkor fut le ha az illető a bezárásra kattint!
  99.  
  100.     if( item == MENU_EXIT )
  101.  
  102.     {
  103.  
  104.         menu_destroy(menu);
  105.  
  106.         //Ez megsemmisíti a menünket, majd vissza tér PLUGIN_HANDLEDDEl, azaz hogy ne folytassa!
  107.  
  108.         return PLUGIN_HANDLED;
  109.  
  110.     }
  111.  
  112.  
  113.  
  114.     //Hozzuk létre ezt a néhány változót:
  115.  
  116.     new data[6], szName[64];
  117.  
  118.     new access, callback;
  119.  
  120.     //Ez a funkció lekéri nekünk az információkat
  121.  
  122.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  123.  
  124.  
  125.  
  126.      //visszatekintunk a menu_additem parancsra, minden egyes menuponthoz kuldtunk adatot is, itt lesz "gyanus" a dolog (ezzel adhatod meg a funkciodat)
  127.  
  128.     new key = str_to_num(data);
  129.  
  130.     //en minden adathoz szamot hasznaltam (te barmilyen stringet hasznalhatsz)
  131.  
  132.  
  133.  
  134.     //Nos itt vannak a menüpontok, azaz hogy mi történik egy-egy menüponton!
  135.  
  136.     switch(key)
  137.  
  138.     {
  139.  
  140.         case 1:
  141.  
  142.         {
  143.  
  144.             client_print(id, print_chat, "Gratulalunk, sikeresen keszitettel egy menupontot!");
  145.  
  146.             //Ezt a fenti üzenetet fogja megkapni a játékos, majd a menü megintcsak megsemmisül, és vissza térünk PLUGIN_HANDLEDel!
  147.  
  148.             menu_destroy(menu);
  149.  
  150.             return PLUGIN_HANDLED;
  151.  
  152.         }
  153.  
  154.         case 2:
  155.  
  156.         {
  157.  
  158.             cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 3000);
  159.  
  160.             //Ez a második menüpont, a játékosunk kap 3000ezer dollárt a jelenlegi pénzéhez!
  161.  
  162.         }
  163.  
  164.         case 3:
  165.  
  166.         {
  167.  
  168.             //Ez a harmadik menüpont, ez csak adminoknak működik mint fentebb írtam!
  169.  
  170.             client_print(id, print_center, "Hello, en egy uzenet vagyok!");
  171.  
  172.         }
  173.  
  174.     }
  175.  
  176.  
  177.  
  178.     //Majd zárjuk be a menüt, és térjünk vissza PLUGIN_HANDLEDel!
  179.  
  180.     menu_destroy(menu);
  181.  
  182.     return PLUGIN_HANDLED;
  183.  
  184.  }


Játékos Menü top
*Jegyzet: Ebben már nem kommentelem le azokat a dolgokat amelyeket már az előzőben leírtam!
-Ebben a menüben az online játékosok fognak szerepelni!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3.  #include <fun>
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  public plugin_init()
  8.  
  9.  {
  10.  
  11.     register_clcmd( "my_player_menu","AwesomeMenu");
  12.  
  13.  }
  14.  
  15.  public AwesomeMenu(id)
  16.  
  17.  {
  18.  
  19.     //A menü készítése...
  20.  
  21.     new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost:""menu_handler");
  22.  
  23.  
  24.  
  25.     //A ciklushoz szükséges változók létrehozása
  26.  
  27.     new players[32], pnum, tempid;
  28.  
  29.  
  30.  
  31.     //Változók létrehozása
  32.  
  33.     new szName[32], szTempid[10];
  34.  
  35.  
  36.  
  37.     //Lekérjük az online játékosok számát
  38.  
  39.     get_players(players, pnum);
  40.  
  41.  
  42.  
  43.     //Ciklus lefutása annyiszor ahány játékos fentvan a szerveren!
  44.  
  45.     for( new i; i<pnum; i++ )
  46.  
  47.     {
  48.  
  49.         //Elmentjük a players[i]-t tempid néven!
  50.  
  51.         tempid = players[i];
  52.  
  53.  
  54.  
  55.         //Lekérjük a játékos nevét
  56.  
  57.         get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  58.  
  59.         num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  60.  
  61.  
  62.  
  63.         //Játékos hozzá adása a menübe, menüpontként!
  64.  
  65.         menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  66.  
  67.  
  68.  
  69.     }
  70.  
  71.  
  72.  
  73.     //Megjelenítjük a menüt, amiben a játékosok nevei vannak!
  74.  
  75.     menu_display(id, menu, 0);
  76.  
  77.  }
  78.  
  79.  public menu_handler(id, menu, item)
  80.  
  81.  {
  82.  
  83.     if( item == MENU_EXIT )
  84.  
  85.     {
  86.  
  87.         menu_destroy(menu);
  88.  
  89.         return PLUGIN_HANDLED;
  90.  
  91.     }
  92.  
  93.  
  94.  
  95.     new data[6], szName[64];
  96.  
  97.     new access, callback;
  98.  
  99.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  100.  
  101.  
  102.  
  103.     //Lekérjük a játékos szavazatát (jelen esetben a data)
  104.  
  105.     new tempid = str_to_num(data);
  106.  
  107.  
  108.  
  109.     //Ebben az elágazásban lecsekkoljuk hogy a kiválasztott játékos él-e!
  110.  
  111.     if( is_user_alive(tempid) )
  112.  
  113.     {
  114.  
  115.         //Beállítja a kiválasztott játékos életét 100ra!
  116.  
  117.         set_user_health(tempid, 100);
  118.  
  119.     }
  120.  
  121.  
  122.  
  123.     menu_destroy(menu);
  124.  
  125.     return PLUGIN_HANDLED;
  126.  
  127.  }

 
Szimpla Szavazó Menü top
*Jegyzet: Ebben már nem kommentelem le azokat a dolgokat amelyeket már az előzőben leírtam!
Ez egy sima szavazó menü, nincs benne semmi extra!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3.  //A szavazó menü változójának létrehozása:
  4.  
  5.  new gVoteMenu;
  6.  
  7.  //A szavazási lehetőségek létrehozása, ez esetben 2 az értéke!
  8.  
  9.  new gVotes[2];
  10.  
  11.  //Ez a változó arra szolgál hogy leellenőrizze hogy a szavazás folyamatban van e már!
  12.  
  13.  new gVoting;
  14.  
  15.  
  16.  
  17.  public plugin_init()
  18.  
  19.  {
  20.  
  21.     //Regisztráljük a kliens parancsot, ez esetben ezt kell beírni a konzolba: start_vote
  22.  
  23.     register_clcmd( "start_vote","StartVote");
  24.  
  25.  }
  26.  
  27.  public StartVote(id)
  28.  
  29.  {
  30.  
  31.     //Ebben az elágazásban leellenőrizzük hogy a szavazás folyamatban van e már! Ha igen akkor bele megy az elágazásba!
  32.  
  33.     if( gVoting )
  34.  
  35.     {
  36.  
  37.         client_print(id, print_chat, "Sajnalom, a szavazas mar folyamatban van!");
  38.  
  39.         //Visszatérünk PLUGIN_HANDLED-el hogy ne írja ki a konzolba hogy: "Unkown Command"
  40.  
  41.         return PLUGIN_HANDLED;
  42.  
  43.     }
  44.  
  45.  
  46.  
  47.     //Létrehozzuk a menüt
  48.  
  49.     gVoteMenu = menu_create("\rKerlek szavazz!:", "menu_handler");
  50.  
  51.  
  52.  
  53.     //A menüpontok
  54.  
  55.     menu_additem(gVoteMenu, "A szerver jo", "0", 0);
  56.  
  57.     menu_additem(gVoteMenu, "A szerver rossz", "1", 0);
  58.  
  59.  
  60.  
  61.     //Változók létrehozása, amelyekre szükségünk lesz
  62.  
  63.     new players[32], pnum, tempid;
  64.  
  65.  
  66.  
  67.     //Lekérjük az online játékosok számát
  68.  
  69.     get_players(players, pnum);
  70.  
  71.  
  72.  
  73.     //Elindítjuk a ciklust, amely annyiszor fut le ahány játékos fentvan a szerveren!!
  74.  
  75.     for( new i; i<pnum; i++ )
  76.  
  77.     {
  78.  
  79.         tempid = players[i];
  80.  
  81.  
  82.  
  83.         //Megjelenítjük a menüt a kliensnek!
  84.  
  85.         menu_display(tempid, gVoteMenu, 0);
  86.  
  87.  
  88.  
  89.         //Hozzá adunk a gVoting változóhoz egyet, ez akadályozza meg hogy ne lehessen 2szavazás egyszerre!
  90.  
  91.         gVoting++;
  92.  
  93.     }
  94.  
  95.  
  96.  
  97.     //Időzítjük a szavazás végét, jelen esetbe 10másodpercre
  98.  
  99.     set_task(10.0, "EndVote");
  100.  
  101.  
  102.  
  103.     return PLUGIN_HANDLED;
  104.  
  105.  }
  106.  
  107.  public menu_handler(id, menu, item)
  108.  
  109.  {
  110.  
  111.     //Belép ebbe az elágazásba hogyha nem szavazott, vagy kilépett belőle a játékos!
  112.  
  113.     //Fontos hogy a || azt jelenti hogy: vagy
  114.  
  115.     if( item == MENU_EXIT || !gVoting )
  116.  
  117.     {
  118.  
  119.         return PLUGIN_HANDLED;
  120.  
  121.     }
  122.  
  123.  
  124.  
  125.     new data[6], szName[64];
  126.  
  127.     new access, callback;
  128.  
  129.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  130.  
  131.  
  132.  
  133.     //Lekérjük azt hogy mire szavazott, jelen esetben az adat tárolja!
  134.  
  135.     new voteid = str_to_num(data);
  136.  
  137.  
  138.  
  139.     //Hozzáadunk egy értékek ahoz amire a játékos szavazott
  140.  
  141.     gVotes[voteid]++;
  142.  
  143.  
  144.  
  145.     return PLUGIN_HANDLED;
  146.  
  147.  }
  148.  
  149.  public EndVote()
  150.  
  151.  {
  152.  
  153.     //Ez az elágazás leellenőrzi hogy a egyes menüpontra szavaztak e többen! Ha igen akkor bele megy az elágazásba
  154.  
  155.     if( gVotes[0] > gVotes[1] )
  156.  
  157.         client_print(0, print_chat, "A szerver jo (%d) ember szerint!", gVotes[0] );
  158.  
  159.  
  160.  
  161.     //Ez meg az ellenkezője, azaz hogyha a második menüpontra szavaztak többen akkor megy bele!
  162.  
  163.     else if( gVotes[0] < gVotes[1] )
  164.  
  165.         client_print(0, print_chat, "A szerver rossz (%d) szerint", gVotes[1] );
  166.  
  167.  
  168.  
  169.     //Ez akkor érvényesül ha mindkettőre ugyan annyian szavaztak!
  170.  
  171.     else
  172.  
  173.         client_print(0, print_chat, "A szavazas sikertelen mindenki ugyan arra szavazott! (%d)", gVotes[0] );
  174.  
  175.  
  176.  
  177.     //Majd a menü megsemmisítése
  178.  
  179.     menu_destroy(gVoteMenu);
  180.  
  181.  
  182.  
  183.     //A gVoting változó értékét 0ára állítjuk, kezdőthet újra a szavazás!
  184.  
  185.     gVoting = 0;
  186.  
  187.  }

 
Almenü top
*Ennek a menünek lesz egy almenüje!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  public plugin_init()
  6.  
  7.  {
  8.  
  9.     register_clcmd( "my_awesome_menu","AwesomeMenu");
  10.  
  11.  }
  12.  
  13.  public AwesomeMenu(id)
  14.  
  15.  {
  16.  
  17.     new menu = menu_create("\rKerlek valasz a menubol!:", "menu_handler")
  18.  
  19.  
  20.  
  21.     menu_additem(menu, "\wEzzel nem torenik semmi", "1", 0);
  22.  
  23.     menu_additem(menu, "\wEz megnyitja az almenut", "2", 0);
  24.  
  25.  
  26.  
  27.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  28.  
  29.     menu_display(id, menu, 0);
  30.  
  31.  }
  32.  
  33.  public menu_handler(id, menu, item)
  34.  
  35.  {
  36.  
  37.     if( item == MENU_EXIT )
  38.  
  39.     {
  40.  
  41.         menu_destroy(menu);
  42.  
  43.         return PLUGIN_HANDLED;
  44.  
  45.     }
  46.  
  47.  
  48.  
  49.     new data[6], szName[64];
  50.  
  51.     new access, callback;
  52.  
  53.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  54.  
  55.  
  56.  
  57.     new key = str_to_num(data);
  58.  
  59.  
  60.  
  61.     switch(key)
  62.  
  63.     {
  64.  
  65.         case 1:
  66.  
  67.         {
  68.  
  69.             client_print(id, print_chat, "Gratulalok, nem tortent semmi:)");
  70.  
  71.         }
  72.  
  73.         case 2:
  74.  
  75.         {
  76.  
  77.             //Submenu függvény küldése a játékosnak! Tehát ez lesz az almenü!
  78.  
  79.             SubMenu(id);
  80.  
  81.         }
  82.  
  83.     }
  84.  
  85.  
  86.  
  87.     menu_destroy(menu);
  88.  
  89.     return PLUGIN_HANDLED;
  90.  
  91.  }
  92.  
  93.  SubMenu(id)
  94.  
  95.  {
  96.  
  97.     //Itt egy új menüt készítünk, fontos hogy a handlernek más nevet adjunk!!!!
  98.  
  99.     new menu = menu_create("\rValasz az almenubol:", "submenu_handler")
  100.  
  101.  
  102.  
  103.     menu_additem(menu, "\wMenupont #1", "1", 0);
  104.  
  105.     menu_additem(menu, "\wMenupont #2", "2", 0);
  106.  
  107.  
  108.  
  109.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  110.  
  111.     menu_display(id, menu, 0);
  112.  
  113.  }
  114.  
  115.  public submenu_handler(id, menu, item)
  116.  
  117.  {
  118.  
  119.     if( item == MENU_EXIT )
  120.  
  121.     {
  122.  
  123.         menu_destroy(menu);
  124.  
  125.  
  126.  
  127.         //Leellenőrizzük hogy a játékos csatlakozva van e!
  128.  
  129.         if( is_user_connected(id) )
  130.  
  131.             //Elküldjük nekik az AwesomeMenu függvényt! Tehát megnyitódik neki az első menü!
  132.  
  133.             AwesomeMenu(id);
  134.  
  135.  
  136.  
  137.         return PLUGIN_HANDLED;
  138.  
  139.     }
  140.  
  141.  
  142.  
  143.     new data[6], szName[64];
  144.  
  145.     new access, callback;
  146.  
  147.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  148.  
  149.  
  150.  
  151.     new key = str_to_num(data);
  152.  
  153.  
  154.  
  155.     switch(key)
  156.  
  157.     {
  158.  
  159.         case 1:
  160.  
  161.         {
  162.  
  163.             client_print(id, print_chat, "Ez az egyes menupont!");
  164.  
  165.         }
  166.  
  167.         case 2:
  168.  
  169.         {
  170.  
  171.             client_print(id, print_chat, "Ez a kettes menupont!");
  172.  
  173.         }
  174.  
  175.     }
  176.  
  177.  
  178.  
  179.     menu_destroy(menu);
  180.  
  181.  
  182.  
  183.     //Ez után megint megnyitjuk neki az első menüt!
  184.  
  185.     AwesomeMenu(id);
  186.  
  187.  
  188.  
  189.     return PLUGIN_HANDLED;
  190.  
  191.  }

 
Szavazó Menü top
- Ebben már nemírom le azokat amelyeket már feljebb leírtam!
 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmisc>
  2.  
  3. #include <fun>
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  //Hány darab menüpont legyen, ez esetben hány darab játékost lehessen kiválasztani!
  8.  
  9.  #define MAX_VOTEIDS 7
  10.  
  11.  
  12.  
  13.  //Mennyit érjen egy sima játékos szavazata!
  14.  
  15.  #define WEIGHT_PLAYER 1
  16.  
  17.  //Mennyit érjen egy admin szavazata!
  18.  
  19.  #define WEIGHT_ADMIN 2
  20.  
  21.  
  22.  
  23.  new gVoteMenu;
  24.  
  25.  new gVotes[MAX_VOTEIDS];
  26.  
  27.  new gVoting;
  28.  
  29.  
  30.  
  31.  //Ez a változó tárolja a szavazatokat!
  32.  
  33.  new gVoteID[MAX_VOTEIDS];
  34.  
  35.  
  36.  
  37.  public plugin_init()
  38.  
  39.  {
  40.  
  41.     register_clcmd( "start_vote","StartVote");
  42.  
  43.  }
  44.  
  45.  public StartVote(id)
  46.  
  47.  {
  48.  
  49.     if( gVoting )
  50.  
  51.     {
  52.  
  53.         client_print(id, print_chat, "Sajnálom, a szavazás már folyamatban van!");
  54.  
  55.         return PLUGIN_HANDLED;
  56.  
  57.     }
  58.  
  59.  
  60.  
  61.     gVoteMenu = menu_create("\rKi kapjon 255 életet?", "menu_handler");
  62.  
  63.  
  64.  
  65.     //A játékosok lekérése, a halott játékosokat kihadjuk!
  66.  
  67.     new players[32], pnum, tempid;
  68.  
  69.     get_players(players, pnum, "a");
  70.  
  71.  
  72.  
  73.     //Boole változó, ami azt az adatot tárolja hogy a játékosunk benne van e a szavazásban!
  74.  
  75.     new bool:player_added[33], voteid_count;
  76.  
  77.  
  78.  
  79.     new szName[32], szTempid[10];
  80.  
  81.  
  82.  
  83.     //While ciklus annyiszor fut le amég az állítás igaz!
  84.  
  85.     while( voteid_count < MAX_VOTEIDS && voteid_count < pnum )
  86.  
  87.     {
  88.  
  89.         //Random játékos kiválasztása!
  90.  
  91.         tempid = players[ random(pnum) ];
  92.  
  93.  
  94.  
  95.         //Ha a random játékost nem adták még bele a menübe akkor bele tér az elágazásba!
  96.  
  97.         if( !player_added[tempid] )
  98.  
  99.         {
  100.  
  101.             get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  102.  
  103.  
  104.  
  105.                         //Menüpont generálás!
  106.  
  107.             num_to_str(voteid_count, szTempid, charsmax(szTempid));
  108.  
  109.  
  110.  
  111.             menu_additem(gVoteMenu, szName, szTempid, 0);
  112.  
  113.  
  114.  
  115.             //A fentebb készített bool változonk igazra állítása, tehát a játékos benne van a menüben!
  116.  
  117.             player_added[tempid] = true;
  118.  
  119.  
  120.  
  121.             gVoteID[voteid_count] = tempid;
  122.  
  123.  
  124.  
  125.             //voteid_count változóhoz hozzá adunk egy értéket! Tehát mindig amikor ide érkezünk akkor hozzá ad egy értéket!
  126.  
  127.             voteid_count++;
  128.  
  129.         }
  130.  
  131.     }
  132.  
  133.  
  134.  
  135.     //Most már megvannak a random játékosok a menüben!
  136.  
  137.  
  138.  
  139.     for( new i; i<pnum; i++ )
  140.  
  141.     {
  142.  
  143.         //Elmentjük a tempidt így nem kell újra indexelni!
  144.  
  145.         tempid = players[i];
  146.  
  147.  
  148.  
  149.         //Megjelenírjük a menüt a célpontunknak!
  150.  
  151.         menu_display(tempid, gVoteMenu, 0);
  152.  
  153.  
  154.  
  155.         //Mennyit ér a szavazat, fent a definicióban adtuk meg!
  156.  
  157.         if( is_user_admin(tempid) )
  158.  
  159.             gVoting += WEIGHT_ADMIN;
  160.  
  161.         else
  162.  
  163.             gVoting += WEIGHT_PLAYER;
  164.  
  165.     }
  166.  
  167.  
  168.  
  169.     set_task(10.0, "EndVote");
  170.  
  171.  
  172.  
  173.     return PLUGIN_HANDLED;
  174.  
  175.  }
  176.  
  177.  public menu_handler(id, menu, item)
  178.  
  179.  {
  180.  
  181.     //Ha nem szavazott, vagy a kilépésre ment akkor be térünk az elágazásba!
  182.  
  183.     if( item == MENU_EXIT || !gVoting )
  184.  
  185.     {
  186.  
  187.         return PLUGIN_HANDLED;
  188.  
  189.     }
  190.  
  191.  
  192.  
  193.     new data[6], szName[64];
  194.  
  195.     new access, callback;
  196.  
  197.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  198.  
  199.  
  200.  
  201.     //Lekérjük a szavazatokat!
  202.  
  203.     new voteid_num = str_to_num(data);
  204.  
  205.  
  206.  
  207.     //Hozzá adjuk a szavazatokat, admin esetén 2, játlkos esetén 1! Definicióban változtatható!
  208.  
  209.     if( is_user_admin(id) )
  210.  
  211.         gVotes[voteid_num] += WEIGHT_ADMIN;
  212.  
  213.     else
  214.  
  215.         gVotes[voteid_num] += WEIGHT_PLAYER;
  216.  
  217.  
  218.  
  219.     return PLUGIN_HANDLED;
  220.  
  221.  }
  222.  
  223.  public EndVote()
  224.  
  225.  {
  226.  
  227.     //Ez a változó tárolja hogy ki hány szavazatot kapott!
  228.  
  229.     new votes_select;
  230.  
  231.  
  232.  
  233.     //Ez tartalmazza a legtöbb szavazatot kapó első három játékost!
  234.  
  235.     new votes[3];
  236.  
  237.  
  238.  
  239.     //Ez tartalmazza az első hátom szavazatot kapó játékost!
  240.  
  241.     new voteid[3];
  242.  
  243.  
  244.  
  245.     new i, j;
  246.  
  247.  
  248.  
  249.     //For ciklus lefutása "MAX_VOTEIDS" értékével, tehát ennyiszer fut le!
  250.  
  251.     for( i=0; i<MAX_VOTEIDS; i++ )
  252.  
  253.     {
  254.  
  255.         //Szavazatok lekérése!
  256.  
  257.         if( gVotes[i] )
  258.  
  259.         {
  260.  
  261.             if( votes_select < 3 )
  262.  
  263.             {
  264.  
  265.                 votes[votes_select] = gVotes[i];
  266.  
  267.                 voteid[votes_select] = i;
  268.  
  269.  
  270.  
  271.                 votes_select++;
  272.  
  273.             }
  274.  
  275.             else
  276.  
  277.             {
  278.  
  279.                 for( j=0; j<3; j++ )
  280.  
  281.                 {
  282.  
  283.                     //Ha kevesebb szavazat érkezett!
  284.  
  285.                     if( votes[j] < gVotes[i] )
  286.  
  287.                     {
  288.  
  289.                         //Modosítjuk az adatot!
  290.  
  291.                         votes[j] = gVotes[i];
  292.  
  293.                         voteid[j] = i;
  294.  
  295.  
  296.  
  297.                         //És itt a vége!
  298.  
  299.                         break;
  300.  
  301.                     }
  302.  
  303.                 }
  304.  
  305.             }
  306.  
  307.         }
  308.  
  309.     }
  310.  
  311.  
  312.  
  313.     //Ha senki nem szavazott!
  314.  
  315.     if( !votes_select )
  316.  
  317.     {
  318.  
  319.         client_print(0, print_chat, "Senki nem szavazott xD");
  320.  
  321.     }
  322.  
  323.     //Amennyiben csak egy játékos kapott szavazatot!
  324.  
  325.     else if( votes_select == 1 )
  326.  
  327.     {
  328.  
  329.         //Lefuttatjuk a VoteGiveHealth függvént a voteid[0]-án!
  330.  
  331.         VoteGiveHealth( voteid[0] );
  332.  
  333.     }
  334.  
  335.     //Amennyiben kettő játékos kapott szavazatot!
  336.  
  337.     else if( votes_select == 2 )
  338.  
  339.     {
  340.  
  341.         //Amennyiben a szavazatok eggyenlőek a kettő fél között!
  342.  
  343.         if( votes[0] == votes[1] )
  344.  
  345.         {
  346.  
  347.             //Valamelyiken lefuttatjuk a VoteGiveHealth függvényt!
  348.  
  349.             client_print(0, print_chat, "Kivalasztas veletlenszeruen, mert ketto jatekos egyenlo szavazatot kapott!" );
  350.  
  351.             VoteGiveHealth( voteid[ random(2) ] );
  352.  
  353.         }
  354.  
  355.  
  356.  
  357.         //Amennyiben az első több szavazatot kapott mint a második!
  358.  
  359.         else if( votes[0] > votes[1] )
  360.  
  361.             //Az első kapja meg az életet!
  362.  
  363.             VoteGiveHealth( voteid[0] );
  364.  
  365.  
  366.  
  367.         //Amennyiben a második többet kapot mint az első!
  368.  
  369.         else
  370.  
  371.             //A második kapja meg az életet!
  372.  
  373.             VoteGiveHealth( voteid[1] );
  374.  
  375.     }
  376.  
  377.     //Ha 3 külömböző emberre szavaztak!
  378.  
  379.     else
  380.  
  381.     {
  382.  
  383.         //A 3ember közül egyet kiválasztunk véletenszerűen!
  384.  
  385.         client_print(0, print_chat, "Harom ember kozul cska egy kaphat eletet:D" );
  386.  
  387.         VoteGiveHealth( voteid[ random(3) ] );
  388.  
  389.     }
  390.  
  391.  
  392.  
  393.     menu_destroy(gVoteMenu);
  394.  
  395.     gVoting = 0;
  396.  
  397.  }
  398.  
  399.  VoteGiveHealth(id)
  400.  
  401.  {
  402.  
  403.     if( is_user_alive(id) )
  404.  
  405.     {
  406.  
  407.         set_user_health(id, 255);
  408.  
  409.         new szName[32];
  410.  
  411.         get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
  412.  
  413.         client_print(0, print_chat, "%s kapott 255 eletet!", szName);
  414.  
  415.     }
  416.  
  417.  }
  418.  
  419. [b:3ovlgbz4][anchor]Egy menü több handlerrel[/anchor][/b:3ovlgbz4] [goto=top]top[/goto]
  420. - Ebben szerepel egy almenü is, erről már feljebb beszéltem! Itt a kettő menünek egy handlere lesz!
  421.  
  422. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
  423.  
  424.  
  425.  
  426.  public plugin_init()
  427.  
  428.  {
  429.  
  430.     register_clcmd( "my_awesome_menu","AwesomeMenu");
  431.  
  432.  }
  433.  
  434.  public AwesomeMenu(id)
  435.  
  436.  {
  437.  
  438.     new menu = menu_create("\rValassz a menubol:", "menu_handler")
  439.  
  440.  
  441.  
  442.     //Jegyezzuk meg hogy itt a 3parameter elott ott al egy m betu, ez jelzi nekunk hogy ez a MAIN menu!
  443.  
  444.     menu_additem(menu, "\wSemmi", "m1", 0);
  445.  
  446.     menu_additem(menu, "\wUgras az almenube", "m2", 0);
  447.  
  448.  
  449.  
  450.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  451.  
  452.     menu_display(id, menu, 0);
  453.  
  454.  }
  455.  
  456.  SubMenu(id)
  457.  
  458.  {
  459.  
  460.     new menu = menu_create("\rValassz az elmenubol:", "menu_handler")
  461.  
  462.  
  463.  
  464.     //Jegyezzuk meg hogy itt a 3parameter elott ott al egy s betu, ez jelzi nekunk hogy ez a SUB menu!
  465.  
  466.     menu_additem(menu, "\wAlmenu #1", "s1", 0);
  467.  
  468.     menu_additem(menu, "\wAlmenu #2", "s2", 0);
  469.  
  470.  
  471.  
  472.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  473.  
  474.     menu_display(id, menu, 0);
  475.  
  476.  }
  477.  
  478.  public menu_handler(id, menu, item)
  479.  
  480.  {
  481.  
  482.     if( item == MENU_EXIT )
  483.  
  484.     {
  485.  
  486.         menu_destroy(menu);
  487.  
  488.         return PLUGIN_HANDLED;
  489.  
  490.     }
  491.  
  492.  
  493.  
  494.     new data[6], szName[64];
  495.  
  496.     new access, callback;
  497.  
  498.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  499.  
  500.  
  501.  
  502.     //Lekérjük az első karakterét, tehát s vagy m!
  503.  
  504.     new key = str_to_num(data[1]);
  505.  
  506.  
  507.  
  508.     //Bele megyünk s vagy m előjel alapján!
  509.  
  510.     switch( data[0] )
  511.  
  512.     {
  513.  
  514.         //Ez a sima menünk!
  515.  
  516.         case 'm':
  517.  
  518.         {
  519.  
  520.             switch( key )
  521.  
  522.             {
  523.  
  524.                 case 1:
  525.  
  526.                 {
  527.  
  528.                     client_print(id, print_chat, "Ez egy semmi");
  529.  
  530.                 }
  531.  
  532.                 case 2:
  533.  
  534.                 {
  535.  
  536.                     SubMenu(id);
  537.  
  538.                 }
  539.  
  540.             }
  541.  
  542.         }
  543.  
  544.         //Ez az almenünk!
  545.  
  546.         case 's':
  547.  
  548.         {
  549.  
  550.             switch( key )
  551.  
  552.             {
  553.  
  554.                 case 1:
  555.  
  556.                 {
  557.  
  558.                     client_print(id, print_chat, "Almenü: Semmi 1");
  559.  
  560.                 }
  561.  
  562.                 case 2:
  563.  
  564.                 {
  565.  
  566.                     client_print(id, print_chat, "Almenü: Semmi 2");
  567.  
  568.                 }
  569.  
  570.             }
  571.  
  572.  
  573.  
  574.             //Megnyitjuk a főmenüt!
  575.  
  576.             AwesomeMenu(id);
  577.  
  578.         }
  579.  
  580.     }
  581.  
  582.  
  583.  
  584.     menu_destroy(menu);
  585.  
  586.     return PLUGIN_HANDLED;
  587.  
  588.  }

 
Menü visszahívása top
 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3.  #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  //Változó létrehozása amelly tárolja a visszahívást!
  8.  
  9.  new g_MenuCallback;
  10.  
  11.  
  12.  
  13.  public plugin_init()
  14.  
  15.  {
  16.  
  17.     register_clcmd( "my_player_menu","RespawnMenu");
  18.  
  19.  
  20.  
  21.     //Visszahívási függvény csinálása!
  22.  
  23.     g_MenuCallback = menu_makecallback( "menuitem_callback" );
  24.  
  25.  }
  26.  
  27.  public RespawnMenu(id)
  28.  
  29.  {
  30.  
  31.     new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost, akit ujra akarsz eleszteni!:", "menu_handler");
  32.  
  33.  
  34.  
  35.     new players[32], pnum, tempid;
  36.  
  37.     new szName[32], szTempid[10];
  38.  
  39.     get_players(players, pnum);
  40.  
  41.  
  42.  
  43.     for( new i; i<pnum; i++ )
  44.  
  45.     {
  46.  
  47.         tempid = players[i];
  48.  
  49.         get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  50.  
  51.         num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  52.  
  53.  
  54.  
  55.         //Visszhíváshoz beállítjuk a változónk értékét!
  56.  
  57.         menu_additem(menu, szName, szTempid, 0, g_MenuCallback);
  58.  
  59.         //Az utolsó paraméter a visszahívás!
  60.  
  61.  
  62.  
  63.     }
  64.  
  65.  
  66.  
  67.     menu_display(id, menu, 0);
  68.  
  69.  }
  70.  
  71.  //Ez a visszahivási függvény. Visszatérések: ITEM_ENABLED és ITEM_DISABLED
  72.  
  73.  public menuitem_callback(id, menu, item)
  74.  
  75.  {
  76.  
  77.     //A menüpont tárolásához szükséges változók készítése!
  78.  
  79.     new data[6], szName[64];
  80.  
  81.     new access, callback;
  82.  
  83.  
  84.  
  85.     //Lekérjük az információkat!
  86.  
  87.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  88.  
  89.     //Jegyzet - a visszahívásnak meg kell eggyeznie a g_MenuCallback-al!
  90.  
  91.  
  92.  
  93.     //A játékosunk lesz a tempid!
  94.  
  95.     new tempid = str_to_num(data);
  96.  
  97.  
  98.  
  99.     //Amennyiben él a játékos vissza térünk ITEM_DISABLED-el, tehát "kikapcsolva"!
  100.  
  101.     if( is_user_alive( tempid ) )
  102.  
  103.     {
  104.  
  105.         return ITEM_DISABLED;
  106.  
  107.     }
  108.  
  109.  
  110.  
  111.     //Ha nem él akkor vissza térünk ITEM_ENABLED, tehát "bekapcsolva"
  112.  
  113.     return ITEM_ENABLED;
  114.  
  115.  }
  116.  
  117.  public menu_handler(id, menu, item)
  118.  
  119.  {
  120.  
  121.     if( item == MENU_EXIT )
  122.  
  123.     {
  124.  
  125.         menu_destroy(menu);
  126.  
  127.         return PLUGIN_HANDLED;
  128.  
  129.     }
  130.  
  131.  
  132.  
  133.     new data[6], szName[64];
  134.  
  135.     new access, callback;
  136.  
  137.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  138.  
  139.  
  140.  
  141.     new tempid = str_to_num(data);
  142.  
  143.  
  144.  
  145.     //Ha a játékos nem él akkor bele megy az elágazásba!
  146.  
  147.     //Jegyzet - Azért van itt ellenőrzés mert lehet közben újra éledt a játékos, jobb biztosra menni:)
  148.  
  149.     if( !is_user_alive(tempid) )
  150.  
  151.     {
  152.  
  153.         //Respawn them
  154.  
  155.         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, tempid);
  156.  
  157.     }
  158.  
  159.  
  160.  
  161.     menu_destroy(menu);
  162.  
  163.     return PLUGIN_HANDLED;
  164.  
  165.  }
  166.  

newmenus.inc top
- A newmenus függvénytárról minden információ

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //The following defines are to be used with the native menu_setprop
  2.  
  3. #define MPROP_PERPAGE   1    /* Number of items per page (param1 = number, 0=no paginating, 7=default) */
  4.  
  5. #define MPROP_BACKNAME  2  /* Name of the back button (param1 = string) */
  6.  
  7. #define MPROP_NEXTNAME  3  /* Name of the next button (param1 = string) */
  8.  
  9. #define MPROP_EXITNAME  4  /* Name of the exit button (param1 = string) */
  10.  
  11. #define MPROP_TITLE  5        /* Menu title text (param1 = string) */
  12.  
  13. #define MPROP_EXIT    6  /* Exit functionality (param1 = number, see MEXIT constants) */
  14.  
  15. #define MPROP_NOCOLORS  8  /* Sets whether colors are not auto (param1 = number, 0=default) */
  16.  
  17. #define MPROP_NUMBER_COLOR  10    /* Color indicator to use for numbers (param1 = string, "\r"=default) */
  18.  
  19.  
  20.  
  21. //These two defines are to be used when changing a menu's MPROP_EXIT value
  22.  
  23. #define MEXIT_ALL      1    /* Menu will have an exit option (default)*/
  24.  
  25. #define MEXIT_NEVER  -1      /* Menu will not have an exit option */
  26.  
  27.  
  28.  
  29. //For more details about the following natives, check your actual newmenus.inc
  30.  
  31. native menu_create(const title[], const handler[], ml=0);
  32.  
  33. native menu_makecallback(const function[]);
  34.  
  35. native menu_additem(menu, const name[], const info[]="", paccess=0, callback=-1);
  36.  
  37. native menu_pages(menu);
  38.  
  39. native menu_items(menu);
  40.  
  41. native menu_display(id, menu, page=0);
  42.  
  43. native menu_find_id(menu, page, key);
  44.  
  45. native menu_item_getinfo(menu, item, &access, info[], infolen, name[]="", namelen=0, &callback);
  46.  
  47. native menu_item_setname(menu, item, const name[]);
  48.  
  49. native menu_item_setcmd(menu, item, const info[]);
  50.  
  51. native menu_item_setcall(menu, item, callback=-1);
  52.  
  53. native menu_destroy(menu);
  54.  
  55. native player_menu_info(id, &menu, &newmenu, &menupage=0);
  56.  
  57. native menu_addblank(menu, slot=1);
  58.  
  59. native menu_setprop(menu, prop, ...);
  60.  
  61. native menu_cancel(player);

 
Jegyzetek top

[ablak]Ha a menü hibás akkor a visszatérés: -1
Ha csak egy menüt használsz akkor célszerű ha csinálsz egy konstans menüt, tehát nem kell létrehozni, és megszüntetni függvényenként!
Ezek csak példák, egy menühöz több minden is kell! A fórum megfelelő részén szívesen segítünk!
Elérhető színek!: (ez az összes elérhető szín, új színeket nem tudsz csinálni!)
Fehér - \w
Citrom - \y
Piros - \r
Szürke - \d
A szöveg igazítása középre- \R
A menü nem jelenik meg ha nincs menüpont!
A menü eltüntetése:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. show_menu(id, 0, "^n", 1);

A következő oldalon, előző oldal, és a kilépés menüpont eltüntetése:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 0);1
[/ablak]

Ők köszönték meg kiki nek ezt a hozzászólást (összesen 2): davke1 (2013.11.02. 18:41) • jokypapa (2018.01.09. 12:59)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2011.11.05. 20:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Ez naunjo :D:D:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.03.26. 13:09 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Leírás up!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.03.26. 16:51 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
kiki írta:
Leírás up!

Egyáltalán tudod mi ez az "up" vagy csak Metalt utánzod? xd
Am szavazó menünél a gVoting szebb lenne booleanban mivel nem vesz fel más értéket, csak 1et és 0t.
Vannak még benne ilyen apró formai hülyeség de am a leírás nice :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.03.26. 17:42 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Up = Update = Frissítve

A leírást nem én készítettem, alliedmodson fentvan

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.03.26. 17:45 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
kiki írta:
Up = Update = Frissítve

A leírást nem én készítettem, alliedmodson fentvan

Wrong :)
UP - UPDATE - UPDATED - HAS BEEN UPDATED - FRISSÍTVE LETT
Tanulj egy kis angolt :P


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.11. 16:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Oké

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.28. 19:49 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Olyat hogy lehet, hogy pl vannak a játékosok a menübe és alatta van egy gomb, amit lehet nyomogatni mint a plmenüben h kick, ban, slap, slay stb és ami éppen alul van azt csinálja a játékossal. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.05.12. 22:20 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.12. 16:44
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Köszi szépen, ez sokat segített megérteni a dolgokat! :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü készítés!
HozzászólásElküldve: 2013.01.10. 17:31 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Segítsetek, olyan menü kellene nekem, amibe 9 menüpontom lenne és ne pakolja két oldalra.
Ésmég olyat lehet csinálni,hogy betűre rakni müpontot?

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 37 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole