hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 16:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 552 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 551 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fajok
HozzászólásElküldve: 2013.08.17. 07:26 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hello, ugye van az alap zombi fajok a bb modban.
Belelehet rakni olyan zombit ami tud 10-et ugrani, de csak az tudjon tizet? Ha igen valaki berakná?
Az adatait csak alapot rakj be, mint az Alap zombinak, csak hogy 10-et tudjo ugrani, de csak az. Kösz

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.  [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28.  
  29. // Alap Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Alap Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "Alap kepeseg" }
  32. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  34. const zclass1_health = 4000
  35. const zclass1_speed = 260
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Gyors Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Gyors Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "Gyosran megy" }
  42. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  44. const zclass2_health = 2500
  45. const zclass2_speed = 425
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Ugro Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Ugro Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "Nagyobb ugras" }
  52. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  54. const zclass3_health = 2500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Tanker Zombie Attributes
  60. new const zclass6_name[] = { "Tanker Zombie" }
  61. new const zclass6_info[] = { "Sok hp" }
  62. new const zclass6_model[] = { "bb_tanker" }
  63. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  64. const zclass6_health = 6500
  65. const zclass6_speed = 210
  66. const Float:zclass6_gravity = 1.0
  67. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL
  68. #define TANK_ARMOR 200
  69.  
  70. /*============================================================================*/
  71.  
  72. new g_zclass_tanker
  73.  
  74. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  75. public plugin_precache()
  76. {
  77. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  78.  
  79. // Register all classes
  80. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  81. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  82. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  83. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  84. }
  85.  
  86. #if defined TANK_ARMOR
  87. public plugin_init()
  88. {
  89. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  90. }
  91.  
  92. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  93. {
  94. if (!is_user_alive(id))
  95. return ;
  96.  
  97. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  98. {
  99. give_item(id, "item_assaultsuit");
  100. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  101. }
  102. }
  103. #endif
  104.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fajok
HozzászólásElküldve: 2013.08.18. 15:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Teszteld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24. #include <engine>
  25. /*================================================================================
  26. [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28. new jumpnum[33] = 0
  29. new bool:dojump[33] = false
  30. // Alap Zombie Attributes
  31. new const zclass1_name[] = { "Alap Zombie" }
  32. new const zclass1_info[] = { "Alap kepeseg" }
  33. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  34. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  35. const zclass1_health = 4000
  36. const zclass1_speed = 260
  37. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  38. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  39.  
  40. // Gyors Zombie Attributes
  41. new const zclass2_name[] = { "Gyors Zombie" }
  42. new const zclass2_info[] = { "Gyosran megy" }
  43. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  44. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  45. const zclass2_health = 2500
  46. const zclass2_speed = 425
  47. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  48. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  49.  
  50. // Ugro Zombie Attributes
  51. new const zclass3_name[] = { "Ugro Zombie" }
  52. new const zclass3_info[] = { "Nagyobb ugras" }
  53. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  54. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  55. const zclass3_health = 2500
  56. const zclass3_speed = 285
  57. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  58. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  59.  
  60. // Tanker Zombie Attributes
  61. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  62. new const zclass4_info[] = { "Sok hp" }
  63. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  64. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  65. const zclass4_health = 6500
  66. const zclass4_speed = 210
  67. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  68. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  69. #define TANK_ARMOR 200
  70.  
  71. //10 et ugró zombi
  72. new const neve[] = {"10 Ugro"}
  73. new const info[] = {"10 et tud ugrani"}
  74. new const model[] = {"bb_classic"}
  75. new const kes[] = {"v_bloodyhands"}
  76. const elet = 2500
  77. const seb = 250
  78. const Float:grav = 1.0
  79. const jog = ADMIN_ALL
  80.  
  81.  
  82.  
  83. /*============================================================================*/
  84.  
  85. new g_zclass_tanker
  86. new g_zclass_ugro
  87. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  88. public plugin_precache()
  89. {
  90. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  91.  
  92. // Register all classes
  93. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  94. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  95. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  96. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  97. g_zclass_ugro = bb_register_zombie_class(neve, info, model, kes, elet, seb, grav, 0.0, jog)
  98. }
  99.  
  100. #if defined TANK_ARMOR
  101. public plugin_init()
  102. {
  103. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  104. }
  105.  
  106. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  107. {
  108. if (!is_user_alive(id))
  109. return ;
  110.  
  111. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  112. {
  113. give_item(id, "item_assaultsuit");
  114. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  115. }
  116. }
  117. #endif
  118. public client_PreThink(id)
  119. {
  120. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_ugro)
  121. {
  122. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  123. new nbut = get_user_button(id)
  124. new obut = get_user_oldbutton(id)
  125. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  126. {
  127. if(jumpnum[id] < 9)
  128. {
  129. dojump[id] = true
  130. jumpnum[id]++
  131. return PLUGIN_CONTINUE
  132. }
  133. }
  134. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  135. {
  136. jumpnum[id] = 0
  137. return PLUGIN_CONTINUE
  138. }
  139. }
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142.  
  143. public client_PostThink(id)
  144. {
  145. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_ugro)
  146. {
  147.  
  148. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  149. if(dojump[id] == true)
  150. {
  151. new Float:velocity[3]
  152. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  153. velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  154. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  155. dojump[id] = false
  156. return PLUGIN_CONTINUE
  157. }
  158. }
  159. return PLUGIN_CONTINUE
  160. }
  161. public client_putinserver(id)
  162. {
  163. jumpnum[id] = 0
  164. dojump[id] = false
  165. }
  166.  
  167. public client_disconnect(id)
  168. {
  169. jumpnum[id] = 0
  170. dojump[id] = false
  171. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: misu88 (2013.08.18. 20:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole